Ik probeer fokkertjes wat zelfreflectie aan te brengen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dus ben je afgewezen en is het niet per definitie een bitch aangezien er zoveel redenen kunnen zijn waarom zij jou afwijst. Maar dat weet je zelf ook wel, je probeert iedereen hier 'n beetje uit te lokken.
Maar flirten hoeft toch niet altijd een serieuze relatie te betekenen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Recente heb ik helaas niet, ik was een flinke tijd niet echt toe aan een relatie
Maar dat betekend wel dat ik geen zin had om te flirten, slimpo -_-quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar flirten hoeft toch niet altijd een serieuze relatie te betekenen?
Jij zou een echt lelijk meisje ook afwijzen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik probeer fokkertjes wat zelfreflectie aan te brengen.
Zoveel bitches lopen er niet rond. Als ze je keihard afwijst doe je iets verkeerd.
Een afwijzing is niet altijd keihard.quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik probeer fokkertjes wat zelfreflectie aan te brengen.
Zoveel bitches lopen er niet rond. Als ze je keihard afwijst doe je iets verkeerd.
Haha! Nou, de meesten hier zijn wel leuk. Alleen Flepke zou eigenlijk een ban moeten hebben, dan is het hele sfeertje in no time weer okquote:Op maandag 26 september 2011 23:48 schreef debeterebob het volgende:
Goede sfeer hier welIk ben altijd zo blij met dit topic en de mensen erin
Hoe vroeg je het?quote:Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een meisje waar mee ik vroeger op een soort van date gevraagd.
Dat zag niet zitten.
Dat is wel fucked up, denk je dat ze het deed om je te irriteren?quote:En vervolgens ging ze allemaal leuke dingen doen met vrienden van mij.![]()
Eng hé?quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Nou, de meesten hier zijn wel leuk. Alleen Flepke zou eigenlijk een ban moeten hebben, dan is het hele sfeertje in no time weer ok
Hey, wees welkom!quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef Edarrawen het volgende:
omg, lees net even de laatste pagina's posts door...
waarom kan flepke hier nog posten?
"Nee sorry ik heb al een vriend"quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij zou een echt lelijk meisje ook afwijzen.
die heb ik nog meegekregen, het liep eindelijk weer goed door, met veel goede inbreng...quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, wees welkom!
Geen idee waarom, alleen jammer dat hij er nog is.
Als je leuk wilt lezen, moet je de laatste pagina's van het vorige deel lezen, die waren echt heel leuk
Meer kan hij ook niet met die grijze pinda van hem hehequote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
die heb ik nog meegekregen, het liep eindelijk weer goed door, met veel goede inbreng...
flepke gaat me zo vast weer bashen
Waar heb je het nu overquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Degene die telkens zegt dat ie vanavond z'n vriendin weer even zal nakijken neuken het minst..
Mag ik jullie erop attenderen dat ik de laatste pagina's van vorig deeltje ook vrolijk mee deed?quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
die heb ik nog meegekregen, het liep eindelijk weer goed door, met veel goede inbreng...
flepke gaat me zo vast weer bashen
Hihiquote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer kan hij ook niet met die grijze pinda van hem hehe
QFTquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Degene die telkens zegt dat ie vanavond z'n vriendin weer even zal nakijken neuken het minst..
En diegene is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Degene die telkens zegt dat ie vanavond z'n vriendin weer even zal nakijken neukt het minst..
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Degene die telkens zegt dat ie vanavond z'n vriendin weer even zal nakijken neukt het minst..
Ik heb het over sommige mensen die het hier allemaal zo goed weten, maar waarschijnlijk irl net zo onzeker zijn als veel andere mensen die hier postenquote:
opblaaspop >>> gaatje vinden >>>> dichtplakken >>> geen gaatje om te neuken meer...quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Blijkbaar bedoelde hij jouquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mag ik jullie erop attenderen dat ik de laatste pagina's van vorig deeltje ook vrolijk mee deed?
[..]
Hihi
[..]
QFT
Mwa, je maakte alleen nationale volksheld Daniel1976 belachelijk, verder heeft niemand het hier over neuken in de afgelopen deeltjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef GroenerDanGras het volgende:
Was een beetje cryptisch van me, het spijt me fokkertjes
quote:
Ik reken jou daar onder, zie het maar als bevestiging van je FOK! heldenstatusquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:02 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik heb het over sommige mensen die het hier allemaal zo goed weten, maar waarschijnlijk irl net zo onzeker zijn als veel andere mensen die hier posten
Dat is al twee keer eerder aangegeven deze avond.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja, loop ook af en toe een blauwtje opquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:06 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
[..]
Ik reken jou daar onder, zie het maar als bevestiging van je FOK! heldenstatus
Ik schakel net inquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is al twee keer eerder aangegeven deze avond.
Volgens mij ging het even over autisme en hebben een aantal users hier een test gedaan waarbij gekeken werd naar gezichtsuitdrukkingen en hun interpretatie. Daarna nog wat conclusies en napraat, wat Flepke gezeur...dat was het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef kree het volgende:
Ha we zijn weer lekker bezig
Iemand nog een korte samenvatting van de afgelopen 50 post's ofzo?
Niks gemist dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij ging het even over autisme en hebben een aantal users hier een test gedaan waarbij gekeken werd naar gezichtsuitdrukkingen en hun interpretatie. Daarna nog wat conclusies en napraat, wat Flepke gezeur...dat was het wel.
Praten over iets wat je in gemeenschap hebt, meer kan ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:07 schreef geenvetzak het volgende:
Hey wat doen jullie als je niets weet te zeggen als je met iemand praat of als er iemand je aandacht probeert te trekken? Zelfs als ik wil reageren weet ik niet wat ik moet zeggen of lach ik maar een beetje, ik wordt er nogal zelfbewust van
Als je niets weet te zeggen en de ander pakt het ook niet op wil ik er zelf nog wel eens iets randoms uit gooienquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:07 schreef geenvetzak het volgende:
Hey wat doen jullie als je niets weet te zeggen als je met iemand praat of als er iemand je aandacht probeert te trekken? Zelfs als ik wil reageren weet ik niet wat ik moet zeggen of lach ik maar een beetje, ik wordt er nogal zelfbewust van
Begin dan over het weerquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:07 schreef geenvetzak het volgende:
Tja. Als die persoon echt oninteressant is, dan schiet het ook gewoon niet op. Ik vind vakantie altijd wel een mooi onderwerp om over te beginnen. Als een vrouw daarover begint met "tja" en "ik weet niet" of "ik zie wel" dan is ze compleet oninteressant. Maar het is hoe dan ook vermoeiend als je in een dialoog steeds vooruit zit te plannen naar het volgende onderwerp.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:07 schreef geenvetzak het volgende:
Koetjes en kalfjes he, maar zoals al gezegd als er bijna niet op gereageerd wordt, exit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:07 schreef geenvetzak het volgende:
Het enige dat Flepke zoekt is aandacht, toch wel grappig dat hij pas aandacht krijgt als hij niet meer mag posten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:22 schreef Catbert het volgende:
Flepke is sowieso voorlopig exit dus laten we het nu ff niet weer over dat ventje gaan hebben
Hij kreeg gisteravond ook meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het enige dat Flepke zoekt is aandacht, toch wel grappig dat hij pas aandacht krijgt als hij niet meer mag posten.
Topics horen zo vroeg ook dood te zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef Maanvis het volgende:
nu is het topique weer dood dankzij jullie gelul.
Anyway, ik hoop dat meiske van afgelopen weekend weer terug gaat smsen. Wil snel afspreken met haar om te kijken ofhet ook buiten de alcohol etc klikt. Maar dat lijkt me haast wel.
Als jij er nu dan ook niet weer over begintquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef ook_gek het volgende:
Beetje makkelijk om opeens over een user te praten als hij/zij zich zelf niet meer kan verdedigen.
ze is wel minder interessant dan een gewoon spontaan en open meisjequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Topics horen zo vroeg ook dood te zijn![]()
Als iemand dichtklapt en dat is de reden dat ze zo stil is, dan is ze nog niet gelijk oninteressant.
Gaat inderdaad vrij makkelijk, gewoon typen en posten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef ook_gek het volgende:
Beetje makkelijk om opeens over een user te praten als hij/zij zich zelf niet meer kan verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |