Ik probeer fokkertjes wat zelfreflectie aan te brengen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dus ben je afgewezen en is het niet per definitie een bitch aangezien er zoveel redenen kunnen zijn waarom zij jou afwijst. Maar dat weet je zelf ook wel, je probeert iedereen hier 'n beetje uit te lokken.
Maar flirten hoeft toch niet altijd een serieuze relatie te betekenen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Recente heb ik helaas niet, ik was een flinke tijd niet echt toe aan een relatie
Maar dat betekend wel dat ik geen zin had om te flirten, slimpo -_-quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar flirten hoeft toch niet altijd een serieuze relatie te betekenen?
Jij zou een echt lelijk meisje ook afwijzen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik probeer fokkertjes wat zelfreflectie aan te brengen.
Zoveel bitches lopen er niet rond. Als ze je keihard afwijst doe je iets verkeerd.
Een afwijzing is niet altijd keihard.quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik probeer fokkertjes wat zelfreflectie aan te brengen.
Zoveel bitches lopen er niet rond. Als ze je keihard afwijst doe je iets verkeerd.
Haha! Nou, de meesten hier zijn wel leuk. Alleen Flepke zou eigenlijk een ban moeten hebben, dan is het hele sfeertje in no time weer okquote:Op maandag 26 september 2011 23:48 schreef debeterebob het volgende:
Goede sfeer hier welIk ben altijd zo blij met dit topic en de mensen erin
Hoe vroeg je het?quote:Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een meisje waar mee ik vroeger op een soort van date gevraagd.
Dat zag niet zitten.
Dat is wel fucked up, denk je dat ze het deed om je te irriteren?quote:En vervolgens ging ze allemaal leuke dingen doen met vrienden van mij.![]()
Eng hé?quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha! Nou, de meesten hier zijn wel leuk. Alleen Flepke zou eigenlijk een ban moeten hebben, dan is het hele sfeertje in no time weer ok
Hey, wees welkom!quote:Op maandag 26 september 2011 23:49 schreef Edarrawen het volgende:
omg, lees net even de laatste pagina's posts door...
waarom kan flepke hier nog posten?
"Nee sorry ik heb al een vriend"quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij zou een echt lelijk meisje ook afwijzen.
die heb ik nog meegekregen, het liep eindelijk weer goed door, met veel goede inbreng...quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, wees welkom!
Geen idee waarom, alleen jammer dat hij er nog is.
Als je leuk wilt lezen, moet je de laatste pagina's van het vorige deel lezen, die waren echt heel leuk
Meer kan hij ook niet met die grijze pinda van hem hehequote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
die heb ik nog meegekregen, het liep eindelijk weer goed door, met veel goede inbreng...
flepke gaat me zo vast weer bashen
Waar heb je het nu overquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Degene die telkens zegt dat ie vanavond z'n vriendin weer even zal nakijken neuken het minst..
Mag ik jullie erop attenderen dat ik de laatste pagina's van vorig deeltje ook vrolijk mee deed?quote:Op maandag 26 september 2011 23:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
die heb ik nog meegekregen, het liep eindelijk weer goed door, met veel goede inbreng...
flepke gaat me zo vast weer bashen
Hihiquote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer kan hij ook niet met die grijze pinda van hem hehe
QFTquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Degene die telkens zegt dat ie vanavond z'n vriendin weer even zal nakijken neuken het minst..
En diegene is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Degene die telkens zegt dat ie vanavond z'n vriendin weer even zal nakijken neukt het minst..
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Degene die telkens zegt dat ie vanavond z'n vriendin weer even zal nakijken neukt het minst..
Ik heb het over sommige mensen die het hier allemaal zo goed weten, maar waarschijnlijk irl net zo onzeker zijn als veel andere mensen die hier postenquote:
opblaaspop >>> gaatje vinden >>>> dichtplakken >>> geen gaatje om te neuken meer...quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Blijkbaar bedoelde hij jouquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mag ik jullie erop attenderen dat ik de laatste pagina's van vorig deeltje ook vrolijk mee deed?
[..]
Hihi
[..]
QFT
Mwa, je maakte alleen nationale volksheld Daniel1976 belachelijk, verder heeft niemand het hier over neuken in de afgelopen deeltjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef GroenerDanGras het volgende:
Was een beetje cryptisch van me, het spijt me fokkertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |