SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je valt in herhaling, begin je altijd zo te drammen als er niet meteen op je gereageerd wordt zoals jij het graag ziet?quote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, Wanneer ben je afgewezen volgens jullie?
Bang om een verkeerd antwoord te geven en jezelf belachelijk te maken?quote:Op maandag 26 september 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, begin je altijd zo te drammen als er niet meteen op je gereageerd wordt zoals jij het graag ziet?
De tijd zal het uitwijzen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat je daar ooit zal komen? En is dat sowieso nodig?
Ik heb nooit in mijn leven gehoord; "jij bent mijn type niet".quote:Op maandag 26 september 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Jij mij? Heb het gevoel van wel.
Ik gaf je al antwoord, maar maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 23:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bang om een verkeerd antwoord te geven en jezelf belachelijk te maken?
Stel ik dan zulke moeilijke vragen?
Dan vind je het vast niet erg om het even te herhalen / me er even op te wijzen aangezien ik het niet zo direct terug kan vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik gaf je al antwoord, maar maakt niet uit hoor.
Je kan niet voor iedereen aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 23:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb nooit in mijn leven gehoord; "jij bent mijn type niet".
Het is meer een vriendelijke manier om te zeggen "je probeert te hard/je bent te "needy" , mijn eierstokken staan te trillen van angst"
Gewoon doen waar jezelf goed bij voeltquote:
Jawel, je doet maar wat moeite als je het zo nodig moet weten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:06 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan vind je het vast niet erg om het even te herhalen / me er even op te wijzen aangezien ik het niet zo direct terug kan vinden.
Maar de rest van mijn leven overal bang voor zijn is ook weer niets.quote:Op maandag 26 september 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen waar jezelf goed bij voelt
Lekker makkelijk als je alleen op meiden afgaat die heel erg duidelijk maken dat ze je zien zitten. Dat verklaart meteen dat 3 minuten verhaal.quote:Op maandag 26 september 2011 23:05 schreef Flepke het volgende:
Ik heb nooit in mijn leven gehoord; "jij bent mijn type niet".
Ik ga af op wie de fuck ik wil.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je alleen op meiden afgaat die heel erg duidelijk maken dat ze je zien zitten. Dat verklaart meteen dat 3 minuten verhaal.
Dat klopt. Je moet op een moment wel iets ondernemen, je kan jezelf niet gaan verbergen en niks ondernemen omdat je bang en onzeker bent. Ja, kan wel, maar dan bereik je ook niets.quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar de rest van mijn leven overal bang voor zijn is ook weer niets.
Ik zal ergens de balans moeten vinden.
Dan nog kan het heel goed dat dit alleen meiden zijn die al erg geïnteresseerd zijn, soort onbewuste voorkeur.quote:
Tuurlijk moet je de balans vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar de rest van mijn leven overal bang voor zijn is ook weer niets.
Ik zal ergens de balans moeten vinden.
Dit is lastig als je je eigen gevoelens moeilijk herkentquote:Op maandag 26 september 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doen waar jezelf goed bij voelt
Opzich natuurlijk wel de perfecte mindset dat ieder gleufdier binnen een straal van 100 meter je toch al ziet zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je alleen op meiden afgaat die heel erg duidelijk maken dat ze je zien zitten. Dat verklaart meteen dat 3 minuten verhaal.
Waarom probeerde ik jou dan een paar delen geleden te iHosselen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan nog kan het heel goed dat dit alleen meiden zijn die al erg geïnteresseerd zijn, soort onbewuste voorkeur.
Ik ben al aan het zoeken, schat.quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, je doet maar wat moeite als je het zo nodig moet weten.
Als hij daadwerkelijk (zoals hij aangeeft) op meisjes afgaat die hij ziet zitten, is hij heus wel eens afgewezen. Sowieso vermoed ik dat hij een internet hooligan is die hier doet alsof hij alles is maar in real life bang is.quote:Op maandag 26 september 2011 23:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dit bevestigt mijn reactie van hierboven.quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom probeerde ik jou dan een paar delen geleden te iHosselen?
Juist je was een uitdaging, ik hou van uitdagingen.
Helaas wel jaquote:Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is lastig als je je eigen gevoelens moeilijk herkent
Joh. Als hij echt een normaal zelfverzekerd persoon was had 'ie hier niet continue op lopen scheppen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef mrk.n het volgende:
Als hij daadwerkelijk (zoals hij aangeeft) op meisjes afgaat die hij ziet zitten, is hij heus wel eens afgewezen. Sowieso vermoed ik dat hij een internet hooligan is die hier doet alsof hij alles is maar in real life bang is.
Daarom dan blijf ik echt eeuwig alleen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat klopt. Je moet op een moment wel iets ondernemen, je kan jezelf niet gaan verbergen en niks ondernemen omdat je bang en onzeker bent. Ja, kan wel, maar dan bereik je ook niets.
Dat is waar, maar goed wat moet dat moet.quote:Op maandag 26 september 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je de balans vinden.Alleen dat is niet makkelijk
Post report of ditzelfde posten in FB aan jou de keuze.quote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan er even een mod hier ingrijpen AUB?
Precies. Daarom vind ik het ook vreemd dat er serieus op hem in wordt gegaan.quote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh. Als hij echt een normaal zelfverzekerd persoon was had 'ie hier niet continue op lopen scheppen.
Beginnen met oefenen op meiden waarbij het je niet zo boeit dat ze je afwijzen (en dat doen meiden niet snel hoor). En dan jezelf 'omhoog' werkenquote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
Daarom dan blijf ik echt eeuwig alleen.
Om maar weer eens een cliché te gebruiken je moet gewoon jezelf blijven.quote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom dan blijf ik echt eeuwig alleen.
[..]
Dat is waar, maar goed wat moet dat moet.
quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk (zoals hij aangeeft) op meisjes afgaat die hij ziet zitten, is hij heus wel eens afgewezen.
Het komt niet neer op:quote:Als jij laat blijken iemand te willen, maar die ander ziet dat niet zitten.
Oh dan lijk ik wel op hem.quote:Op maandag 26 september 2011 23:16 schreef m1st1g het volgende:
1 simpele verklaring waarom hij niet word afgewezen... zijn rechterhand doet al het werk...
Hoe werd je afgewezen dan?quote:Op maandag 26 september 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
Nu ik er over nadenk.
Ik ben dit jaar afgewezen door een meisje.
En god ik leef nog steeds.
En wie de fuck ben jij?quote:Op maandag 26 september 2011 23:16 schreef m1st1g het volgende:
1 simpele verklaring waarom hij niet word afgewezen... zijn rechterhand doet al het werk...
Is dat je definitie van 'afwijzen'?quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Flepke het volgende:
Hoe werd je afgewezen dan?
Als je gewoon een normaal gesprek probeerde te starten en ze gaat spastisch lopen doen dan is ze gewoon een bitch die jou niet verdiend.
Kunnen we ook aan jou vragen.quote:
Als jij al met een onzekere houding iemand probeert te versieren, vermoed ik dat je in de meeste gevallen (op een subtiele manier) wordt afgewezen. Onzekerheid is voor de meeste mensen onaantrekkelijk. Ervan uitgaande dat Heloef onzeker is, zoals hij aangeeft.quote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beginnen met oefenen op meiden waarbij het je niet zo boeit dat ze je afwijzen (en dat doen meiden niet snel hoor). En dan jezelf 'omhoog' werkenOh, en dat je afgewezen wordt kan er ook aan liggen dat ze gewoon in een kutbui is ofzo hoor.
Vandaar m'n opmerking eerst op meiden te oefenen die je niet ziet zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:19 schreef mrk.n het volgende:
Als jij al met een onzekere houding iemand probeert te versieren, vermoed ik dat je in de meeste gevallen (op een subtiele manier) wordt afgewezen. Onzekerheid is voor de meeste mensen onaantrekkelijk. Ervan uitgaande dat Heloef onzeker is, zoals hij aangeeft.
Eerst maar eens aan je zelfbeeld gaan werken en daarna gaan oefenen.
Ik had een meisje waar mee ik vroeger op een soort van date gevraagd.quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je gewoon een normaal gesprek probeerde te starten en ze gaat spastisch lopen doen dan is ze gewoon een bitch die jou niet verdiend.
Oh ik ook. Date maar geen klik IRLquote:Op maandag 26 september 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
Nu ik er over nadenk.
Ik ben dit jaar afgewezen door een meisje.
En god ik leef nog steeds.
Dat is alsnog niet echt motiverend. Afwijzingen zijn nooit leuk. Juist als ik word afgewezen door 'n meid die ik niet zie zitten, word ik nog onzekerder aangezien die leuke meiden mij dan al helemaal niet zien zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vandaar m'n opmerking eerst op meiden te oefenen die je niet ziet zitten.
Bedreigd me net via PM.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.
Nou ik zou zeggen meld het aan het een admin en laat ons daar lekker buiten.quote:Op maandag 26 september 2011 23:23 schreef Flepke het volgende:
Oke jongens, ik ben even in het feedback topic verder hosselen.
De mod die deze post tegen mij(n vriendin) bedoelde:
[..]
Bedreigd me net via PM.
Ga eens ergens anders miepen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:23 schreef Flepke het volgende:
Oke jongens, ik ben even in het feedback topic verder hosselen.
De mod die deze post tegen mij(n vriendin) bedoelde:
[..]
Bedreigd me net via PM.
Dus ben je afgewezen en is het niet per definitie een bitch aangezien er zoveel redenen kunnen zijn waarom zij jou afwijst. Maar dat weet je zelf ook wel, je probeert iedereen hier 'n beetje uit te lokken.quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik wil wel recente succes of vooruitgang verhalen lezen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flirten hadden we 't over, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |