Oh maar daar heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op maandag 26 september 2011 22:40 schreef mrk.n het volgende:
Jullie antwoorden allemaal ja maar zelfs de grootste casanova wordt heus wel eens afgewezen. Jullie dus vast ook wel als jullie een meisje aanspreken (klinkt negatief, maar toch gebeurt het iedereen wel eens).
Ik denk dat die onzekerheid van jullie véél dieper zit dan alleen maar een meisje aanspreken, maar ook in het algemeen. Want heb jij een goed zelfbeeld en ben je zelfverzekerd, heb je eigenlijk ''schijt'' (plat gezegd) aan dat ene meisje die jou afwijst, want er zijn zoveel meisjes die jou wel zien zitten.
Ik denk dus dat de mannen hier die ja antwoorden op mijn vraag, eerst zelfverzekerder moeten worden op een andere (en veilige) manier om daarna pas te beginnen aan versieren.
Het is niet alleen een kwestie van zelfverzekerd zijn of niet, in mijn geval is 't ook de "flirtblindheid". Je kunt 't vergelijken met iemand die blind is. Als die in een nieuwe omgeving is, zal die altijd zenuwachtig zijn. Zo ook iemand met een vorm van autisme. Het is niet echt af te leren, net zoals je een blinde niet kunt leren zien.quote:Op maandag 26 september 2011 22:40 schreef mrk.n het volgende:
Jullie antwoorden allemaal ja maar zelfs de grootste casanova wordt heus wel eens afgewezen. Jullie dus vast ook wel als jullie een meisje aanspreken (klinkt negatief, maar toch gebeurt het iedereen wel eens).
Ik denk dat die onzekerheid van jullie véél dieper zit dan alleen maar een meisje aanspreken, maar ook in het algemeen. Want heb jij een goed zelfbeeld en ben je zelfverzekerd, heb je eigenlijk ''schijt'' (plat gezegd) aan dat ene meisje die jou afwijst, want er zijn zoveel meisjes die jou wel zien zitten.
Ik denk dus dat de mannen hier die ja antwoorden op mijn vraag, eerst zelfverzekerder moeten worden op een andere (en veilige) manier om daarna pas te beginnen aan versieren.
Aan een autist kan je best uitleggen hoe flirten werkt wat emoties zijn etc. Net zoals je aan iemand die kleurenblind is kan uitleggen wat het verschil tussen groen en geel isquote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet alleen een kwestie van zelfverzekerd zijn of niet, in mijn geval is 't ook de "flirtblindheid". Je kunt 't vergelijken met iemand die blind is. Als die in een nieuwe omgeving is, zal die altijd zenuwachtig zijn. Zo ook iemand met een vorm van autisme. Het is niet echt af te leren, net zoals je een blinde niet kunt leren zien.
Moeilijk uit te leggen, ik hoop dat m'n wat brakke uitleg voldoende was
Wie zegt dat je daar ooit zal komen? En is dat sowieso nodig?quote:Op maandag 26 september 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
Maar ik doe het toch aardig in dat proces.
Het is nu beter dan 3 maanden geleden.
Maar zover dat ik nog iemand durf aan te spreken zonder dat het me beinvloed: nog lang niet.
Je hebt op zich wel gelijk, maar die kleurenblinde helpt het geen steek verder om kleuren beter te onderscheiden. Net zoals iemand met autisme "flirtblind" zal blijven.quote:Op maandag 26 september 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan een autist kan je best uitleggen hoe flirten werkt wat emoties zijn etc. Net zoals je aan iemand die kleurenblind is kan uitleggen wat het verschil tussen groen en geel is
Of ze vind je gewoon sowieso niet leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 22:54 schreef Flepke het volgende:
Als je word afgewezen dan:
1. Deed je iets verkeerd en heb je hopelijk iets geleerd
2. Is ze een bitch (0,00000000001% van de gevallen)
Whut?quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of ze vind je gewoon sowieso niet leuk.
Je kan simpelweg iemands type niet zijn. Die optie vergeet je.quote:Op maandag 26 september 2011 22:54 schreef Flepke het volgende:
Of ze is al bezetquote:Op maandag 26 september 2011 22:54 schreef Flepke het volgende:
mmm dat is waar. Je snapt de theorie soms wel maar de praktijk kan je dat niet toepassenquote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt op zich wel gelijk, maar die kleurenblinde helpt het geen steek verder om kleuren beter te onderscheiden. Net zoals iemand met autisme "flirtblind" zal blijven.
Heh gat, toennet had ik een hele goeie uitleg, maar toen ging ik zitten en was ik 'm kwijt! -_-
Stomme vergeetachtigheid ook
Are you fucking kidding me?quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je kan simpelweg iemands type niet zijn. Die optie vergeet je.
Preciesquote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm dat is waar. Je snapt de theorie soms wel maar de praktijk kan je dat niet toepassen
Ohquote:Op maandag 26 september 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat je niet iedereen kan krijgen.
Je hoeft niet afgewezen te worden om op te zien dat je geen kans maakt.quote:Op maandag 26 september 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat je niet iedereen kan krijgen.
Het is niet onmogelijk het is alleen wat moeilijkerquote:Op maandag 26 september 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies
Daarom kies ik er zelf voor om de plek te veranderen waar ik flirt. Meestal een plek waar ik iemand beter kan leren kennen zodat m'n makkes minder een handicap zijn (en er hopelijk geen snelle jelle haar wegkaapt).
Hoeft niet, gebeurt wel vaak genoeg.quote:Op maandag 26 september 2011 22:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hoeft niet afgewezen te worden om op te zien dat je geen kans maakt.
Wanneer ben je afgewezen volgens jullie?
Dat is waar, maar ik ben sowiezo geen (snelle jelle-typetje) flirtheld. Liever vergroot ik m'n kansen op een manier waarbij ik gelijktijdig meer mezelf kan zijn zodat ik me wat beter op m'n gemak voelquote:Op maandag 26 september 2011 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk het is alleen wat moeilijker
Geef eens antwoord, Wanneer ben je afgewezen volgens jullie?quote:Op maandag 26 september 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeft niet, gebeurt wel vaak genoeg.
Kijk eens in een woordenboek LoLquote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, Wanneer ben je afgewezen volgens jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |