Dat is nog best goed.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, heb ik 20 punten, hoe is 't mogelijk!!
Ja, heb een vorm van autisme. Die test vond ik erg lastig, heb bijna alles moeten gokken. Maar sowiezo aflezen wat een ander denkt gaat me moeilijk af als ik de ander nog niet kenquote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog best goed.![]()
Heb je sowieso moeite met emoties aflezen van gezichten/ogen?
Same herequote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb een vorm van autisme. Die test vond ik erg lastig, heb bijna alles moeten gokken. Maar sowiezo aflezen wat een ander denkt gaat me moeilijk af als ik de ander nog niet ken
Lekker handig vind je niet? Handig voor bij 't flirten waar je de ander meestal helemaal niet kentquote:
Grappig, mijn eerste ingeving zat er best vaak juist wel tussen of tenminste een synoniem.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, heb ik 20 punten, hoe is 't mogelijk!!
Na.....'t zal wel. Vaak zat mijn keus er niet eens bij![]()
Hey money, das een tijdje terug! Welkomquote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grappig, mijn eerste ingeving zat er best vaak juist wel tussen of tenminste een synoniem.
Haha, hoi!quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey money, das een tijdje terug! Welkom
Ja inderdaad. Daarom zal ik in de kroeg dus ook nooit een date oppikken. Althans niet eentje die ik voor het eerst zie.quote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker handig vind je niet? Handig voor bij 't flirten waar je de ander meestal helemaal niet kent
Tegen de tijd dat ik ze een beetje heb leren kennen, hebben zij hun keus al gemaakt/zijn 't wachten beu of hebben ze jou al geschaakt
Een date oppikken?quote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daarom zal ik in de kroeg dus ook nooit een date oppikken. Althans niet eentje die ik voor het eerst zie.
Daarom ga ik ook niet naar de kroeg om te flirten. Waarom zou je 't zo doen als je weet dat je het toch niet kunt? Kun je beter op een beter bij je passende manier doen zoals een sportclub oidquote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daarom zal ik in de kroeg dus ook nooit een date oppikken. Althans niet eentje die ik voor het eerst zie.
Mijn nummer krijg je niet, megool. Ga ergens anders heen met je debiele opmerkingenquote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Een date oppikken?
Zoen + nummer.
Iemand die haar nummer geeft of met je mee gaat om door het matras gesleurd te worden.quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Een date oppikken?
Zoen + nummer.
Online iemand leren kennen werkt ookquote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet naar de kroeg om te flirten. Waarom zou je 't zo doen als je weet dat je het toch niet kunt? Kun je beter op een beter bij je passende manier doen zoals een sportclub oid
Ik raak een gevoelige snaar merk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet naar de kroeg om te flirten. Waarom zou je 't zo doen als je weet dat je het toch niet kunt? Kun je beter op een beter bij je passende manier doen zoals een sportclub oid
[..]
Mijn nummer krijg je niet, megool. Ga ergens anders heen met je debiele opmerkingen
Waarom niet?quote:Op maandag 26 september 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand die haar nummer geeft of met je mee gaat om door het matras gesleurd te worden.
Ik zou dus in de kroeg niet zo snel zo ver komen dat dit gebeurd.
Ik heb nog nooit iemand online leren kennen en vervolgens in 't echt ontmoet.quote:Op maandag 26 september 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Online iemand leren kennen werkt ook
als je abo neemt welquote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand online leren kennen en vervolgens in 't echt ontmoet.
P.s., is er een optie op dit forum in de trand van "ignore" of zo?
Das gewoon flame bait, kijken of je 'm wou pakkenquote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik raak een gevoelige snaar merk ik.
Je hebt de hoop blijkbaar al op gegeven, wil je er echt niet over praten?
De drempel om daadwerkelijk in de kroeg op iemand af te stappen ligt op dit moment gewoon nog te hoog. Ik kan niets bedenken om te zeggen dus ik doe maar niets.quote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hoe vaak heb je het geprobeerd?
Waar loopt het mis?
goedeavondquote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De drempel om daadwerkelijk in de kroeg op iemand af te stappen ligt op dit moment gewoon nog te hoog. Ik kan niets bedenken om te zeggen dus ik doe maar niets.
Nah vuurvlieg is voor zover ik weet verbannen omdat hij een DM openbaar dreigde te maken. Heeft niks te maken dat ik misschien ietsjes ben afgestompt.quote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das gewoon flame bait, kijken of je 'm wou pakken
Ik heb je eerdere berichten hier al gezien, misschien dat je sinds de ban van je maatje wat voorzichtiger geworden bent
wie is er geband?quote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das gewoon flame bait, kijken of je 'm wou pakken
Ik heb je eerdere berichten hier al gezien, misschien dat je sinds de ban van je maatje wat voorzichtiger geworden bent
Ik welquote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand online leren kennen en vervolgens in 't echt ontmoet.
P.s., is er een optie op dit forum in de trand van "ignore" of zo?
Je hebt het nog nooit geprobeerd maar je weet al dat het je nooit gaat lukken?quote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De drempel om daadwerkelijk in de kroeg op iemand af te stappen ligt op dit moment gewoon nog te hoog. Ik kan niets bedenken om te zeggen dus ik doe maar niets.
Tijn, daarom ga ik niet meer naar de kroeg in de hoop iemand op te kunnen pikken. Ik ben gewoon "blind" in dit opzicht, dit soort dingen gaan me altijd heel veel moeite kosten en dan kan ik mezelf niet echt zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |