Och ik kom wel dat ik het dat durf.quote:
En hoe ga je dat zelfvertrouwen krijgen?quote:Op maandag 26 september 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Och ik kom wel dat ik het dat durf.De wil is er iig wel. Nu nog het zelfvertrouwen om het te doen.
Beter is 't om 't op een manier te doen die bij je past (gericht aan tijn btw). Das gewoon mijn mening over dingenquote:Op maandag 26 september 2011 22:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En hoe ga je dat zelfvertrouwen krijgen?
Flirten voor mij is net zoiets als kleur zijn voor iemand die kleurenblind is. Het kan wel maar is heel erg moeilijk.quote:Op maandag 26 september 2011 22:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hebt het nog nooit geprobeerd maar je weet al dat het je nooit gaat lukken?
Daarom is online dating dus ideaal. Je chat/mailt eerst en als het klikt spreek je eventueel af voor een date.quote:Op maandag 26 september 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn, daarom ga ik niet meer naar de kroeg in de hoop iemand op te kunnen pikken. Ik ben gewoon "blind" in dit opzicht, dit soort dingen gaan me altijd heel veel moeite kosten en dan kan ik mezelf niet echt zijn.
Daarom leer ik iemand liever kennen daar waar ik meer tijd heb iemand wat beter te leren kennen alvorens in te schatten of er iets meer in zit
Geen idee door het gewoon te doen. Of iets soortgelijks te doen. bv mensen in het openbaar aansprekenquote:Op maandag 26 september 2011 22:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En hoe ga je dat zelfvertrouwen krijgen?
Flirten gaat me wel beter af als ik me op m'n gemak voel. Hoewel dit nogal logisch klinkt, is dit, wat flirten betreft, het zeker niet. Ik heb moeten leren wat m'n beperkingen zijn en de kroeg is voor mij gewoon geen goeie optie.quote:Op maandag 26 september 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flirten voor mij is net zoiets als kleur zijn voor iemand die kleurenblind is. Het kan wel maar is heel erg moeilijk.
[..]
Daarom is online dating dus ideaal. Je chat/mailt eerst en als het klikt spreek je eventueel af voor een date.
makkelijk iets, als je rookt (Weet niet of je dat doet).quote:Op maandag 26 september 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee door het gewoon te doen. Of iets soortgelijks te doen. bv mensen in het openbaar aanspreken
Je moet ook niet 5 min. iemand gaan aanstaren en niets ondernemen, dat is idd creepy. Ik bedoelde intens oogcontact houden tijdens een gesprek.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is ook weer verschillend per persoon. Als ik flirt met iemand (in de trein bijvoorbeeld) kijk ik natuurlijk heel erg vaak naar die persoon om te laten merken dat ik haar zie zitten, maar ook dan kijk ik vervolgens weer even weg. Je kan gewoon niet nonstop naar iemand kijken, dat voelt echt ongemakkelijk en het komt heel raar over.
Klinkt misschien mooi in een filmpje of om het zo op internet te verkondigen maar in de realiteit werkt zoiets anders.
Laatst had ik een meisje die mij van een afstand constant aan zat te kijken zo'n tien minuten lang (ze had wel drank op, dat telt ook mee natuurlijk) maar ik voelde me er heel erg ongemakkelijk bij en ik was werkelijk opgelucht toen ze wegging. Maar misschien is dat ook wel een beetje onzekerheid van mijn kant.
Euey...ken ik wat peuke van je bietse? Bedankt! En ook een paar voor straks? En voor morguh?quote:Op maandag 26 september 2011 22:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
makkelijk iets, als je rookt (Weet niet of je dat doet).
Aan een aantrekkelijke dame die je ziet roken vragen of je vuur mag of een sigaret ofso
Maar stel je zet je er naar toe, spreekt een meisje aan met 'n leuke opmerking en faalt vervolgens in dat aanspreken en je wordt volledig genegeerd of wat dan ook, word je op die manier dan niet nog onzekerder?quote:Op maandag 26 september 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee door het gewoon te doen. Of iets soortgelijks te doen. bv mensen in het openbaar aanspreken
Wonderbaarlijk he hoe het menselijk brein soms werkt.quote:Op maandag 26 september 2011 22:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hebt het nog nooit geprobeerd maar je weet al dat het je nooit gaat lukken?
Ik weet dat dit niet aan mij gericht was, maar ik zou zeggen "ja", ik zou daardoor een tikkeltje onzekerder wordenquote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar stel je zet je er naar toe, spreekt een meisje aan met 'n leuke opmerking en faalt vervolgens in dat aanspreken en je wordt volledig genegeerd of wat dan ook, word je op die manier dan niet nog onzekerder?
Ow sorry. Ik dacht dat je de hele tijd doelde op iemand nonstop aankijken tijdens een gesprek en dat zoiets werkt bij vrouwen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je moet ook niet 5 min. iemand gaan aanstaren en niets ondernemen, dat is idd creepy. Ik had het over intens oogcontact houden tijdens een gesprek.
ik doe dat toch regelmatig zo hoor, ook al heb ik een vriendin.quote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Euey...ken ik wat peuke van je bietse? Bedankt! En ook een paar voor straks? En voor morguh?
Jepquote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar stel je zet je er naar toe, spreekt een meisje aan met 'n leuke opmerking en faalt vervolgens in dat aanspreken en je wordt volledig genegeerd of wat dan ook, word je op die manier dan niet nog onzekerder?
Ben je trouwens alleen maar onzeker qua vrouwen en versieren of ook in het algemeen?
En daarom ben ik dus bang ze aan te spreken omdat ik dan denk dat als ik word afgewezen ik nog onzekerder word.quote:
Ik heb gemerkt dat als je met iemand flirt die je al wat beter kent, de ander veel vergevelijker is voorquote:
Ik zou het eerst gewoon eens proberen op Paiq. Ook al chatten best lastig soms. Verder zijn er weinig sites voor mensen zoals ons zo ver ik weet. Er is geen autidatingquote:Op maandag 26 september 2011 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flirten gaat me wel beter af als ik me op m'n gemak voel. Hoewel dit nogal logisch klinkt, is dit, wat flirten betreft, het zeker niet. Ik heb moeten leren wat m'n beperkingen zijn en de kroeg is voor mij gewoon geen goeie optie.
Online daten...hmm...tijn, weet je toevallig nog wat goede sites voor mensen zoals wij?
De weg of tijd ofzo kan ook.quote:Op maandag 26 september 2011 22:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
makkelijk iets, als je rookt (Weet niet of je dat doet).
Aan een aantrekkelijke dame die je ziet roken vragen of je vuur mag of een sigaret ofso
Dat zou mijn nog onzekerder maken en waarschijnlijk zou ik het niet meer doen in het vervolg.quote:Op maandag 26 september 2011 22:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ben je trouwens alleen maar onzeker qua vrouwen en versieren of ook in het algemeen?
Ja, maar het is ook de angst als een klungel of een mislukkeling bekend te worden door de mensen die toevallig bij al je falen aanwezig zijn. Zeker als ze grapjes over je beginnen te maken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
En daarom ben ik dus bang ze aan te spreken omdat ik dan denk dat als ik word afgewezen ik nog onzekerder word.
Hoezo een vicieuze cirkel?
Dat ook nog zeker op school en mindere mate op het werk.quote:Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook de angst als een klungel of een mislukkeling bekend te worden door de mensen die toevallig bij al je falen aanwezig zijn. Zeker als ze grapjes over je beginnen te maken.
Of mensen die boos op je worden omdat ze je verkeerd begrijpenquote:Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook de angst als een klungel of een mislukkeling bekend te worden door de mensen die toevallig bij al je falen aanwezig zijn. Zeker als ze grapjes over je beginnen te maken.
Dat heb ik wel inderdaad, bij wildvreemde heb ik veel sneller iets van 'jaja leuk, ga nou maar naar de volgende' maar met mensen die ik al een beetje ken ga ik veel meer mee in het flirten en kunnen ze ook meer maken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat als je met iemand flirt die je al wat beter kent, de ander veel vergevelijker is voor
"flirtfoutjes" dan wanneer je iemand aanspreekt die een totale vreemde voor je is. Zeker als je een vorm van autisme hebt, heeft de ander genoeg redenen om op je af te knappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |