Dag buurman.quote:
Zal dus nog wel een vervolg op deze docu komen vrees ik:quote:PSV maakt zich grote zorgen om 'spoorloze' Reis
26/09/2011 22:00
PSV maakt zich grote zorgen om het welzijn van Jonathan Reis. De van een zeer zware knieblessure herstellende Braziliaanse aanvaller is spoorloos.
Reis scheurde op 19 december 2010 tegen Roda JC zijn voorste en achterste kruisband en mediale binnenband van zijn rechterknie af. Het vergde twee operaties van de vermaarde Amerikaanse chirurg Richard Steadman om de schade te herstellen. Direct na de tweede ingreep ontstonden er problemen. Het talent weigerde zoals afgesproken in Colorado zijn revalidatie op te starten.
Met de grootste moeite slaagde PSV erin om hem naar Eindhoven te krijgen. Na enkele dagen in Brabant te hebben gerevalideerd, dwong Reis een vertrek naar Brazilië af. De club stemde in, omdat Reis zich onder toezicht van een bij de club bekende, gerenommeerde fysiotherapeut zou laten plaatsen. Bovendien liep het contract van Reis per 30 juni 2011 af en hadden de medici van PSV laten weten dat het economisch onverantwoord was om de driejarige optie te lichten. Het voorstel om het contract met één jaar te verlengen, werd door zaakwaarnemer Renato Moura getorpedeerd.
Onlangs liet Reis zonder afmelding een controleafspraak bij dokter Richard Steadman lopen. Zijn fysiotherapeut heeft daar nog bij Steadman en PSV excuses voor aangeboden, maar dat was het laatste medische bericht dat PSV uit Brazilië ontving. 'We willen hem heel graag Nederland halen, omdat we graag willen weten hoe het met hem gaat', zegt Brands. Ruim zes weken geleden liet Reis PSV-coach Fred Rutten weten dat hij zich nog honderd procent PSV-er voelt, daarna werd het stil. 'En dat is geen goed teken', aldus Brands.
Vooral de wettelijke status en de daarbij behorende voordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
Gekke vraag tussendoor:
heeft het huwelijk/trouwen in een goede relatie een meerwaarde en zo ja, wat is die meerwaarde?
Dan zeg je: "Nee, dat vind ik van niet"quote:
Ok, dat ga ik noteren. Ik maak hier een poll van.quote:
Dat is zeer zeker een meerwaarde. Door te trouwen worden heel veel praktische zaken vanzelfsprekend.quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik las op FOK! vandaag een mooie - en ware - redenatie. Trouwen is een 'contract' dat op de hele wereld geaccepteerd is. In landen met anderen culturen kun je, als man & vrouw wél bij elkaar slapen, waar je dat als niet-getrouwd stel niet zou kunnen. Je mag beslissingen nemen als je man/vrouw dat niet kan, je mag hoe dan ook op ziekenhuisbezoek, wanneer dat nodig is.
Hèhè, ik vind dit vooral een zeer realistisch en praktisch onderscheid.quote:Op maandag 26 september 2011 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
Wat in mijn ogen overigens discriminatie is jegens niet-getrouwden.
Fixed.quote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zeg je: "Nee, dat vind ik van niet"
Dat kun je voor anderen niet bepalen.
Als je het puur rationeel gaat bekijken niet nee...maar we hebben ik heb het hier over een emotionele beslissing.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die dit vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toevallig viel me dat een paar weken geleden ook opquote:Op maandag 26 september 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die dit vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we het aan MM vragen. Dan weet je het antwoord alquote:Op maandag 26 september 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
Maar wat als reden vaak wordt gebruikt: 'ik hoef niet te trouwen als bevestiging dat wij echt bij elkaar horen, dat is zo ook wel duidelijk', klopt dat voor jullie?
Is dat het enige verschil tussen een huwelijk en een samenlevingscontract?quote:Op maandag 26 september 2011 22:45 schreef wyccie het volgende:
Dat is zeer zeker een meerwaarde. Door te trouwen worden heel veel praktische zaken vanzelfsprekend.
Je bent automatisch de vader van je kind als je met de moeder bent getrouwd, en anders zou je je kind eerst moeten erkennen (vóórdat het geboren is, anders komt er op de geboorteakte te staan dat de vader onbekend is!).
Hieroquote:Op maandag 26 september 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat het enige verschil tussen een huwelijk en een samenlevingscontract?
quote:Bij ongehuwd samenleven ontstaan door de geboorte alleen familieĴrechtelijke betrekkingen tussen de moeder en het kind. Familierechtelijke betrekkingen tot de vader ontstaan eerst doordat deze het kind erkent. Deze erkenning kan reeds tijdens de zwangerschap geschieden. Erkenning is mogelijk bij de ambtenaar van de burgerlijke stand en bij de notaris.
Voor de erkenning is in beginsel de toestemming van de moeder nodig. rechtbank kan vervangende toestemming geven indien de man de verwekker is van het kind en de belangen van moeder en kind daardoor niet worden geschaad.
lekkere muziekquote:
Pfff, ik hou het wel bij een scharrel.quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiero
http://www.notaris.nl/page.asp?id=205
Jeej, roddels!quote:Op maandag 26 september 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, ik hou het wel bij een scharrel.
Hmm, ik weet niet zeker wat een samenlevingscontract precies met je status als verwekker van het kind doet...het lijkt mij dat je dan alsnog het kind moet erkennen, maar pin me er niet op vast. Maar zoals Etcie zegt: in Teheran heb je niks aan een samenlevingscontract.quote:Op maandag 26 september 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat het enige verschil tussen een huwelijk en een samenlevingscontract?
Ah, handig!quote:Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.notaris.nl/page.asp?id=205
Zie mijn edit!quote:Op maandag 26 september 2011 22:56 schreef wyccie het volgende:
Naar aanleiding van wat Etcie postte denk ik dat trouwen vooral wel heel verstandig is. Dus ik denk dat ik dat dan ook toch maar moet gaan doen, puur hypothetisch.
[..]
Hmm, ik weet niet zeker wat een samenlevingscontract precies met je status als verwekker van het kind doet...het lijkt mij dat je dan alsnog het kind moet erkennen, maar pin me er niet op vast. Maar zoals Etcie zegt: in Teheran heb je niks aan een samenlevingscontract.
[..]
Ah, handig!
quote:Op maandag 26 september 2011 22:59 schreef wyccie het volgende:
En nu waar het om draait, waardoor ik op deze vraag kwam (uit een ander topic):
als je verliefd bent op iemand die al getrouwd is, is dat afblijven of ga je ervoor? En hetzelfde wanneer iemand niet getrouwd is, maar al wel (al jaren) een relatie heeft?
Zij zocht driving directions op en hij heeft een T-shirt met een Garmin-logo aan?quote:Op maandag 26 september 2011 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Local husband and father of two, Richard Poitras, 42, announced today that there is a perfectly logical explanation for the long list of raunchy Google searches that recently appeared out of nowhere on his internet browser’s search history.
Mauahaha
Daar zijn er dus heel veel van!quote:Op maandag 26 september 2011 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
Als je daar onderscheid in maakt dan ben je niet goed wijs
Dat komt natuurlijk omdat ze niet weet hoe zo'n GPS werktquote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zij zocht driving directions op en hij heeft een T-shirt met een Garmin-logo aan?
Ja wat dacht je..je zit op Fok!quote:Daar zijn er dus heel veel van!
Han Peekel nu:quote:Op maandag 26 september 2011 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
toevallig viel me dat een paar weken geleden ook op
Na wat andere berichten op de site gezien te hebben krijg ik toch het vermoeden dat het geheel verzonnen is.quote:Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ze niet weet hoe zo'n GPS werkt
Maar...als ze hem gelooft...damn
Ja? Is het een Onion?quote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na wat andere berichten op de site gezien te hebben krijg ik toch het vermoeden dat het geheel verzonnen is.
Ik zou ze allebei niet vertrouwen, als ze iets met die gevoelens doen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij twijfel ik nog wie ik dan de grootste sufkut vindt: de stoker of de persoon die in een relatie zit. Want je zou kunnen beredeneren dat diegene die in de relatie zit de boel moet afhouden.
Twee druppels water.quote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Han Peekel nu:
[ afbeelding ]
Julius Jaspers:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Yukon MP Thrilled To Have Excuse To Leave The Yukon
quote:House Of Commons Makes Pact To “Finally Get Laid” Before End Of Legislative Term
quote:After three full days in session, it has become clear that this term, as in so many terms past, no one in the House of Commons plans to sit with Nunavut in the cafeteria.
Nee, en toch denk ik dat diegene in de relatie het zwaarder aan te rekenen valt. Die gaat immers vreemd.quote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei niet vertrouwen, als ze iets met die gevoelens doen.
Ja he?quote:Twee druppels water.
Fixed.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fixed.
Ja alleen die zijn vrij geniaal. Zeker als het hun filmpjes betreft.
Nou, als je getrouwd bent, zul je ook wel samenwonenquote:Samenwonenden kunnen vanaf 2001 op verzoek fiscaal gelijkgesteld worden met gehuwden. Voorwaarde daarvoor is, dat beide personen meerderjarig zijn, dat zij op hetzelfde adres staan ingeschreven bij de gemeente en dat zij minimaal zes maanden onafgebroken een gezamenlijk huishouden voeren. Het verzoek moet ingediend worden bij de belastingdienst.
Doe modern en vraag hemquote:Op maandag 26 september 2011 23:37 schreef MaJo het volgende:
Wat trouwen betreft: volgens mij is het belastingtechnisch ook handigAls ik naar mezelf kijk: ik hoefde eigenlijk nooit te trouwen maar nu ik iets met G. heb zie ik het toch als een soort ultieme bevestiging van onze liefde
Ik zou dan zeker ja zeggen als hij me zou vragen
Iets zwaarder ja.quote:Op maandag 26 september 2011 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, en toch denk ik dat diegene in de relatie het zwaarder aan te rekenen valt. Die gaat immers vreemd.
Volgens mij is het huwelijk ouder dan de kerkquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou je kunnen stellen dat uit het verleden trouwen een van de drukmiddelen van de kerk was om mensen in het gareel te houden?
Maar nu bekijk je het voor de hele groep, terwijl het per geval natuurlijk wel verschilt. Dat is weer het gevaarlijke aan statistiek, dat je eigenlijk zegt: de kans is net zo groot. Dat is zo als je naar de grote getallen kijkt, maar als je naar de stellen zelf kijkt is het toch anders. Ik weet trouwens niet over welke argument je het hebt. Waar verwijs je precies naar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die cijfers zijn zijn voor niet getrouwde stellen toch hetzelfde of hoger, dus geen argument.
Maar dan nog kan de kerk het gebruikt hebben als 'drukmiddel'.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij is het huwelijk ouder dan de kerk.
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan nog kan de kerk het gebruikt hebben als 'drukmiddel'.
ik doel op hoeveel stellen/ getrouwden statistisch gezien uit elkaar gaan. Ik denk dat het niet uit maakt of je trouwt of niet, waarschijnlijk is het percentage dat uit elkaar gaat groter als ze niet getrouwd zijn. En ja, op micro schaal kan je niet veel zeggen over wat er op macro schaal gebeurd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar nu bekijk je het voor de hele groep, terwijl het per geval natuurlijk wel verschilt. Dat is weer het gevaarlijke aan statistiek, dat je eigenlijk zegt: de kans is net zo groot. Dat is zo als je naar de grote getallen kijkt, maar als je naar de stellen zelf kijkt is het toch anders. Ik weet trouwens niet over welke argument je het hebt. Waar verwijs je precies naar?
Dat had ik wel gezien, beetje jammer zo'n verhaal.quote:Op maandag 26 september 2011 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
TM:
als je die zwetende kerel gemist hebt bij VI heb je dit waarschijnlijk ook gemist;
[..]
Zal dus nog wel een vervolg op deze docu komen vrees ik:
Ik ook niet, eerst maar eens samenwonenquote:
Ik denk dat Etc geen interesse heeft in het huis van mijn vriendinquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat TM niet echt in het noorden woont
voor mij wonen jullie allebei in het noorden en je weet niet wat voor wensen Etcie heeft wat betreft woningenquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Etc geen interesse heeft in het huis van mijn vriendin
dat weten ze, daar zou ik me niet druk om maken. Het merendeel van hotelreserveringen loopt tegenwoordig via derden (websites)quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:05 schreef Etcetera het volgende:
Zie edit
En dan zit ik nu alweer van 'oh verrek zullen ze wel weten dat Groupon vooraf betaald is blahblah' maar dat is onzinnig want ik had het gemeld toen ik belde, en een kopie van de voucher gemaild
Heb de voucher en de bevestiging geprintquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Etc ik herken dat wel hoor. Ik heb dat ook vaak. Maar ik neem meestal een printje mee, heb ik bewijs!
Losser -> NoordOost Twente?? Dan woon ik ook in NoordOost Twente.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:13 schreef Etcetera het volgende:
http://twitter.com/#!/michaelsijbom/ Handig, hij zet z'n telefoonnummer op internet
Klopt..ik heb hem ook al een paar dagen niet gezien en ik had hem een pm gestuurd en ook (nog) geen reactie op gekregen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar is MM trouwens gebleven? ligt het aan mij of heb ik hem hier al een paar dagen niet gezien?
Ik zou nog even wachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten we al briefjes gaan ophangen en opsporing verzocht inlichten?
Ik vond de TT wel een mooie om mij hier even niet te melden...quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar is MM trouwens gebleven? ligt het aan mij of heb ik hem hier al een paar dagen niet gezien?
wat was het geworden? Pasta met rode vegetarische saus?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:20 schreef lubje25 het volgende:
Gister etentje gegeven voor mijn familie, was super
Ben ik zo slaapverwekkend?quote:
Dan kun je mij wel even helpen. Ik ben op zoek naar een leuke Lego set voor mijn neefje.quote:
quote:De Belastingdienst heeft een vrouw geadviseerd te scheiden van haar gehandicapte man om kinderopvangtoeslag te kunnen ontvangen.[/b]
De vrouw, met twee jonge kinderen, leeft gescheiden van haar volledig verlamde echtgenoot, die vooral in zorginstellingen verblijft. Omdat hij niet werkt, en dus volgens de regels van de wet thuis is om voor zijn kinderen te zorgen, heeft het gezin geen recht op kinderopvangtoeslag.
Hoe oud? Technisch Lego lijkt me het leukst. De Intertoysgids viel toevallig van de week in de bus en die stond vol met Lego.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je mij wel even helpen. Ik ben op zoek naar een leuke Lego set voor mijn neefje.
Over setjes gesproken, hoe is Etcie's verjaardagscadeauoverhandingingsritueel (3 x woordwaarde!!)verlopen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je mij wel even helpen. Ik ben op zoek naar een leuke Lego set voor mijn neefje.
We wachten nog op de foto's.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over setjes gesproken, hoe is Etcie's verjaardagscadeauoverhandingingsritueel (3 x woordwaarde!!)verlopen?
Of moet dat nog gebeuren...
Technisch Lego!quote:
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zoiets, C4? Of is dat te duur? Zie net dat Technisch Lego ook echt prijzen uit 2011 heeft
http://www.wehkamp.nl/kin(...)W=grid&SM=5&AAPP=100
Oh nice!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Deze heb ik vorig jaar gegeven: http://www.intertoys.nl/s(...)k-4-in-1-838810.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over setjes gesproken, hoe is Etcie's verjaardagscadeauoverhandingingsritueel (3 x woordwaarde!!)verlopen?
Of moet dat nog gebeuren...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
lego voor 7+:Ahmadinejad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij vond het erg tof, zowel de foto als de overnachtingEn onze vrienden vonden de foto ook erg gaaf. H. vond dat het (aangezien E. iemand is die alles al zo'n beetje heeft - incl. alle mogelijke soort gereedschap
) dit echt ontzettend origineel was
Oeh, die kraan is ook wel mooi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh nice!
Als dat meer richting je budget ligt, dan zijn er nog wel wat vettere pakketen dan die ik net poste. De hijskraan is wel mooi. 80 eu.
Toch wel de aan de Leuvehaven he? Niet die bij het vliegveld?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik heb vandaag gereserveerd bij Tulip Inn Rotterdam voor 4 novemberBevestiging is ook al binnen, heb ze alleen nog even gemaild of het mogelijk is om een kamer met uitzicht te krijgen. Gegarandeerde kamer kost 10 euro extra - dacht het niet
preferentie aangegeven, en we zien het wel
Misschien zijn E. en ik stiekem wel gek op vliegtuigen spottenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch wel de aan de Leuvehaven he? Niet die bij het vliegveld?
Maarre, die heeft aan de ene kant van het hotel inderdaad wel een mooi uitzicht
Paar keer geweest, prima hotel.
Dat hoef je niet stiekem te doen hoor..ze staan hier in grote getalen bij de hekken en op de parkeerplaatsen rond het vliegveld. Ik kan ze bijna ruiken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien zijn E. en ik stiekem wel gek op vliegtuigen spotten
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..even twee typefouten verbeterd. Lijk wel dyslectisch
quote:
daar heb ik nou nooit last vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vaker last van te snel typen. Of zinnen bedenken in m'n hoofd en halverwege toch iets anders willen neerzetten.
quote:
Kool Moe Dee heeft ooit een passend nummer geschreven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef MaJo het volgende:
Laat ik eens wat gaan doenIk baal de laatste tijd nogal van mezelf dat ik alleen maar loop te hangen op mijn vrije dagen. Dus de was doen, douchen, boodschappen en de vaat. Dan ben ik weer een beetje trots op mezelf
Dat vraagt gewoon om foto'squote:
Dat spreekt toch voor zichzelf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef Etcetera het volgende:
Dan wil ik gewoon weten waarom Nem een held is
Stroopwafelsquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij heeft me Nederlandse nommsss gestuurd. Bitterkoekjes, KAAS!!, chocotoffs
Goed hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zichzelf?![]()
Toch goed dat je dat gedaan hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef MaJo het volgende:
De was opgeruimd en een nieuwe was gedraaid, nu die weer ophangen en nog een was draaien. En dan nog de vaat en de boodschappen, ik heb geen zin meer
jaaaquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stroopwafels
Waren het de goede dropveters trouwens?
Hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch goed dat je dat gedaan hebt
Je wordt nog een eckte huisvrouw
PS zocht rodequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Zijn er ook verkeerde dropveters dan
Ik weet niet meer wat er op de verpakking staat, maar wij noemen ze gewoon rode dropveters. Het is aardbeien geloof ik.quote:
Gewoon eraf halen natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef MaJo het volgende:
Net op het moment dat ik weer iets wil gaan doen gaat Noa in mijn nek liggen slapen. Het is niet eerlijk
Ja maar het ligt zo lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon eraf halen natuurlijk...
Ja als je een excuus zoekt dan is er natuurlijk altijd snel één gevondenquote:
Truequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja als je een excuus zoekt dan is er natuurlijk altijd snel één gevonden
Trouwens..had jij niet in Den Haag moeten zitten?
Volgens mij... heten die dingen aardbeivetersquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er op de verpakking staat, maar wij noemen ze gewoon rode dropveters. Het is aardbeien geloof ik.
Blijkbaar... http://www.dutchsweets.com/product_info.php?products_id=664quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij... heten die dingen aardbeiveters
Volgens IMDB heeft hij na Richie Rich ook niet heel veel meer gedaan. Zou hij van die eerdere films zo goed in de slappe was zitten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
doet het blijkbaar met dit:
[ afbeelding ]
Ech he?
Caulkin zat in KiS?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hij zat in kruistocht in spijkerbroek
Ik gok van niet...hij zat aan de coke enzo..en als je bekend bent, dan is coke extreem duur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens IMDB heeft hij na Richie Rich ook niet heel veel meer gedaan. Zou hij van die eerdere films zo goed in de slappe was zitten?
Ja, is idd vervelend. Maar als het goed is brandt vanaf vrijdag de kachel, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lastig dat het winter wordt TM, anders had je nog ff door kunnen gaan
Ik denk dat het nooit een knapperd wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Niet eerlijk he, een oude mugshot van dingesmetz'nmoeilijkenaam laten zien en van haar een mooiemisschien is hij wel heel erg opgeknapt enzo.
Doe je goedquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef MaJo het volgende:
Zo, was uitgehangen, gedouched, nu boodschappen doen en koken. Kijken hoever ik nog kom met de vaat tijdens het koken, en de rest doe ik morgen wel
Ondertussen ben ik ook een boek over stoppen met roken aan het lezen. Wat nou vrije dag
Je hebt de film niet gezien dus? Want dan zou je ze toch wel uit elkaar moeten houdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh jk was een andere CulkinMichael
Misschien heeft het te maken met die grote oefening die ze houden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, wat zijn ze op Volkel aan het doen, ik ik heb in tijden niet zoveel straaljagers zien landen, en het waren niet allemaal F16's?
Of is dat staatsgeheim?
Dan weet je toch dat die lelijkerd er niet in zat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jawel, wel gezien. Kom hem al niet vinden
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met die grote oefening die ze houden?
Nee, maar ze geven ook niet van tevoren aan dat ie niet op voorraad isquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Etcetera het volgende:
alles wat ik bestel wil ik de minuut erna in m'n handen hebben. Werkt nooit
Same herequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Etcetera het volgende:
alles wat ik bestel wil ik de minuut erna in m'n handen hebben. Werkt nooit
Dat ziet er HEEL verkeerd uit als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm...
[ afbeelding ]
http://www.heinekenintern(...)l_identity_2011.aspx
Als ik het goed begrijp is/wordt dit het logo van de moedermaatschappij, (nog) niet van de labels op de flessen, maar als er één schaap over de dam is...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ziet er HEEL verkeerd uit als je het mij vraagt.
Ja ik hoop dat de geest van F. Heineken uit graf stap en het heft weer even in eigen handen neemt als de ander schapen volgen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is/wordt dit het logo van de moedermaatschappij, (nog) niet van de labels op de flessen, maar als er één schaap over de dam is...
Rutger goes Freddy:quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat de geest van F. Heineken uit graf stap en het heft weer even in eigen handen neemt als de ander schapen volgen...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ZOMG mijn school is bedreigd we gaan allemaal doood
But really, waarom zou iemand dat doen?
Ik vind nog steeds dat Frits Lambrechts die rol had moeten hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rutger goes Freddy:
[ afbeelding ]
Ach kijk, een SHO-kenner.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:35 schreef wyccie het volgende:
Culkin en Kunis is al een tijdje verleden tijd. Er is dus weer hoop voor de vrijgezelle heren hier.
Prankday?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ZOMG mijn school is bedreigd we gaan allemaal doood
But really, waarom zou iemand dat doen?
En dat terwijl ik nooit bij de kapper ben.quote:
Je zou d'r ook niet je bed uittrappen.quote:Ik ambieer overigens geen Kunis...
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nooit bij de kapper ben.
[..]
Je zou d'r ook niet je bed uittrappen.
Tenzij je dan als vrouw met 'r zou zoenen op in het vliegtuig: http://today.msnbc.msn.co(...)inment/#.ToIATtS8vzsquote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ook niet erg ruimdenkend van me. Voor de lesbische dames is er natuurlijk ook nog hoop.
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Frits Lambrechts die rol had moeten hebben
Da's een dikke pil.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist "Crime and punishment" van Dostoevsky besteld. Ik ben benieuwd
Ja 530 pagina's ofzo. Maar ik heb zat boeken gelezen die net zo dik of veel dikker warenquote:
is niet disclosedquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prankday?
Maarre, wat was de bedreiging?
530? Dat valt nog wel mee. De boeken van bv Clancy zijn dikker.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja 530 pagina's ofzo. Maar ik heb zat boeken gelezen die net zo dik of veel dikker waren
Misschienquote:
Het was ook niet voor mij bedoeld maar voor doemdenkers en grapjassenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat dat laatste alleen in je eigen hoofd zit Etcie
Leuk toch dat ze met je meedenken
Er zijn heel leuke dingen aan, zoals de sfeer en mijn supervisor (echt een tof mens), en de dagen dat alle gesprekken goed gaan zijn ook fijn, maar er zijn ook dagen bij dat alle klanten irritant zijn en alle gesprekken een eeuwigheid duren. Zoals vorige weekquote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef Etcetera het volgende:
Bevalt het je nog steeds bij de BelTel LB?
Kookworkshop is voor zover ik weet zonder thema, maar wel met wijnproeverijquote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi LB.
Zit er een thema gekoppeld aan die kookworkshop?
Leuk.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
Kookworkshop is voor zover ik weet zonder thema, maar wel met wijnproeverij![]()
Ik zal waarschijnlijk voor chauffeur spelen, dus alleen slokje proeven voor mij, maar toch leuk
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:00 schreef Etcetera het volgende:
Rare drukke ochtend hier. Oh well, overleef ik wel
Straks even naar Startership om m'n reiskosten te declarerenhallo 352 euro CZ2012
Oh dat zie ik in januari wel. Eerst gaat het naar m'n spaarrekeningquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd of het voor mij ook een interessante workshop gaat zijn. Heb een keer kookworkshop bij de Librije gehad en daar was voor mij alleen het toetje leuk om te maken (want goddelijk en dol op toetjes enzomaar ook omdat de rest alleen maar vlees was)
Maar ik zal recepten meenemen als mogelijk
Naar je spaarrekening!? Heb je het laatste rampscenario dan niet gelezen?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat zie ik in januari wel. Eerst gaat het naar m'n spaarrekening
Koop dan maar een goede fiets. Want een auto hebben zonder centen voor peut is ook niet leuk.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Dat alles instort, niks meer iets waard is en ohmygodwe'redoomed?
Ja, maar om het nu in een sok te stoppen helpt dan toch ook niksDesnoods geef ik het allemaal in 1x uit aan een auto
Die past wel onder je snelbindersquote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dan is een laptop ook nog wel een idee
Te veel lopen rondslettenquote:Bij een 5-jarig slachtoffertje van kinderporno uit Breda is de geslachtsziekte chlamydia vastgesteld. Dat schrijft De Stentor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op woensdag 28 september 2011 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die past wel onder je snelbinders
Heeft wel een dikke accu, scheelt weer een snoerquote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
Da's niet eens een desktop. Dat is een floortop.
Al moet je wel rechtstreeks inpluggen in de centrale aan de Eemshaven om die weer te laden.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heeft wel een dikke accu, scheelt weer een snoer
Eigenlijk mag je voor een bank run al je burgerrechten kwijtraken...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar je spaarrekening!? Heb je het laatste rampscenario dan niet gelezen?
Want mensen hebben geen recht op hun geld?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je voor een bank run al je burgerrechten kwijtraken...
Klopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Want mensen hebben geen recht op hun geld?
Dat is correct. Maar het feit dat mogen en kunnen geen gelijke optie is is niet de schuld van de spaarders maar van de banken en de overheid.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar veel mensen weten niet wat het verschil tussen 'kunnen' en 'mogen' is...
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 28 september 2011 02:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
530? Dat valt nog wel mee. De boeken van bv Clancy zijn dikker.
Wel raar. Ik had dat boek echt dikker verwacht.quote:
quote:VANDAAG 12:04
Het Aldi-pilsje Schultenbräu is volgens Belgische experts en liefhebbers het beste biertje om te kopen.
Bockor is de lekkerste
Het biertje verslaat de grotere, bekende Belgische pilsmerken Maes, Jupiler en Stella Artois. Het best smakende biertje is volgens de test Bockor, ook al geen bekende naam, meldde Test Aankoop in de nieuwsbrief van oktober.
Blinde test
Test Aankoop, de Belgische evenknie van de Consumentenbond, testte 44 pilsjes die in België worden verkocht. Niet alleen werd het gerstenat ontleed in een laboratorium, maar ook proefden 66 bierliefhebbers blind. Schultenbräu kreeg de titel 'Beste Koop', Bockor ' was het lekkerste pilsje.
Heineken niet geliefd
Het eerste Nederlandse pilsje staat op plek 4 in de top 44. Dat is Heineken. Het is ook het enige Hollandse biertje dat getest werd. De top drie bestaat uit: Bockor, Bock en Primus.
misschien zijn het wel kleine lettertjesquote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel raar. Ik had dat boek echt dikker verwacht.
Een biertest waarin Heineken op 4 staat, die kan ik niet serieus nemenquote:
Ik heb het kunnen lezen zonder bril, dus dat val wel mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
misschien zijn het wel kleine lettertjes
En eckte wijnproever spuugt het uit dus dat kan primaquote:Op woensdag 28 september 2011 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er zijn heel leuke dingen aan, zoals de sfeer en mijn supervisor (echt een tof mens), en de dagen dat alle gesprekken goed gaan zijn ook fijn, maar er zijn ook dagen bij dat alle klanten irritant zijn en alle gesprekken een eeuwigheid duren. Zoals vorige week![]()
Binnenkort maar eens gaan zoeken naar geschikte archiefopleidingen
[..]
Kookworkshop is voor zover ik weet zonder thema, maar wel met wijnproeverij![]()
Ik zal waarschijnlijk voor chauffeur spelen, dus alleen slokje proeven voor mij, maar toch leuk
Heineken niet geliefd? Op #4 van de 44 eindigen zegt toch iets anders.quote:
Hadden we tijdens het bier proeven het dan ook uit moeten spugen?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En eckte wijnproever spuugt het uit dus dat kan prima
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Te veel lopen rondsletten
Ik vraag me nu spontaan af of het standaard is misbruikte kinderen te testen op SOA'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Nee, dat is zondequote:Op woensdag 28 september 2011 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hadden we tijdens het bier proeven het dan ook uit moeten spugen?
Bij onze blindtest van 15 pilsen eindigde het bijna onderaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heineken niet geliefd? Op #4 van de 44 eindigen zegt toch iets anders.
Gelukkig! Want Hobbelpaard onderin een emmer is volgens mij een misdrijf.quote:
Ik heb er ook mijn bedenkingen over. En Schultenbrau? Kom op zeg...quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Een biertest waarin Heineken op 4 staat, die kan ik niet serieus nemen.
Correctquote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig! Want Hobbelpaard onderin een emmer is volgens mij een misdrijf.
Ik gok dat jullie dan ook wat betere pilsen hebben getest dan die in dat lijstje.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij onze blindtest van 15 pilsen eindigde het bijna onderaan.
Hoe gaat het trouwens met het proces van het nieuwe brouwsel?quote:
We hebben een aantal dezelfde gehad.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat jullie dan ook wat betere pilsen hebben getest dan die in dat lijstje.
Deze week gaan we weer proevenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met het proces van het nieuwe brouwsel?
Merkwaardig dat ze heineken uit blik testen ipv gewoon flesje.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiero, het overzicht:
http://www.test-aankoop.b(...)n-Attach_s731953.pdf
Er zijn dan ook maar 5 pilsjes die een vierkantje scoorden qua smaak, en 1 met een min.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er ook mijn bedenkingen over. En Schultenbrau? Kom op zeg...
Waar eindigde Olm bij jullie?quote:
quote:Deze week gaan we weer proeven
Eh ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
Merkwaardig dat ze heineken uit blik testen ipv gewoon flesje.
Mja, het is dan blijkbaar ook geen smaaktest. Er zijn verscheidene criteria. Wij hebben zelf puur op smaak beoordeeld want dat is waar het om draait.quote:Er zijn dan ook maar 5 pilsjes die een vierkantje scoorden qua smaak, en 1 met een min.
Dan komt het aan op prijs/kwaliteit ... en die is bij Schultenbrau best goed, moet ik ook bekennen. 42 Cent per halve liter hier bij de aldi beneden
Moment..quote:Op woensdag 28 september 2011 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Over bier gesproken:
Wie weet waar ik nog een flesje 'Mooi & Machtig'(Cognac Barrel, 17,4%) van De Molen kan bemachtigen?
Kan het nergens vinden en het is niet meer bij De Molen zelf verkrijgbaar...
Dat begrijp ik...quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, het is op. In Rotterdam, Leiden en Utrecht bij de bierwinkels niet te krijgen.
Het is ook maar een éénmalige batch dus tja...
anders zou ik je deze aanraden om te proberen, maar die is ook maar éénmaligquote:Op woensdag 28 september 2011 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heb het op 7 augustus jl. tijdens het bierfestival in Haarlem mogen proeven.
Wat een prachtig spul is dat...
Ik vind ze ook lang niet allemaal lekker, maar hier wil ik wel wat moeite voor doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
Het probleem met de molen is, is dat ze zo ontzettend veel bieren maken en veel daarvan zijn éénmalig.
Is dat van Brewdog? (gezien het mailadres...)quote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
anders zou ik je deze aanraden om te proberen, maar die is ook maar éénmalig
http://www.abstrakt.com/product/ab07
De meesten vind ik zelf niet lekker. Maar ja, dat krijg je als je geen aandacht aan je bier besteed.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind ze ook lang niet allemaal lekker, maar hier wil ik wel wat moeite voor doen.
Yupquote:Is dat van Brewdog? (gezien het mailadres...)
Dit is net een PS-posting.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De meesten vind ik zelf niet lekker. Maar ja, dat krijg je als je geen aandacht aan je bier besteed.
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is net een PS-posting.
Teasen en niks vertellen...
Huh? Wat valt er te vertellen? Als je bijna iedere maand een nieuw bier op de markt zet en een deel daarvan is éénmalig, dan ontwikkel je je bier toch niet? Dat noem ik: geen aandacht besteden aan je bier.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is net een PS-posting.
Teasen en niks vertellen...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-burgemeester.dhtmlquote:In Ghana ligt Elmina, de zusterstad van Gouda en de stad waar burgemeester Wim Cornelis een vakantiewoning heeft. Reden voor de Goudse burgervader om er in drieënhalf jaar tijd zestien keer op bezoek te gaan. Voor zijn zakelijke uitstapjes declareerde Cornelis vaak de vlucht en soms hotelkosten.
Heineken uit krat doet bij super de boer 1,25 per liter momenteel. Met die prijs had heineken zomaar die test kunnen winnen bij de Belgen, want ze zijn aanzienlijk duurder dan de nr 1,2 en 3.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Merkwaardig dat ze heineken uit blik testen ipv gewoon flesje.
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Wat valt er te vertellen? Als je bijna iedere maand een nieuw bier op de markt zet en een deel daarvan is éénmalig, dan ontwikkel je je bier toch niet? Dat noem ik: geen aandacht besteden aan je bier.
Goed bier ontwikkel je door het brouwproces te verfijnen na het proeven.
Dat is dan makkelijk. Voor alle keren dat hij geen hotelkosten declareerde, was het ZEKER vakantie. En voor alle andere keren zou ik sterk twijfelen.quote:Voor zijn zakelijke uitstapjes declareerde Cornelis vaak de vlucht en soms hotelkosten.
Dat was misschien ook niet zo duidelijkquote:Op woensdag 28 september 2011 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat had ik niet uit je vorige post begrepen.
Ja, maar niet zo lekker dus.quote:Maar ze hebben toch ook wel genoeg bieren die wel continue verkrijgbaar zijn?
Zeker.quote:Ik denk dat De Molen toch wel een begrip is geworden met vele fans...
Maar dan heeft 'ie nog steeds de vluchten gedeclareerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is dan makkelijk. Voor alle keren dat hij geen hotelkosten declareerde, was het ZEKER vakantie. En voor alle andere keren zou ik sterk twijfelen.
Alleen al wegens de schijn van belangenverstrengeling mag ie opstappen en alles dubbel terugbetalen wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan heeft 'ie nog steeds de vluchten gedeclareerd.
Pcies...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen al wegens de schijn van belangenverstrengeling mag ie opstappen en alles dubbel terugbetalen wat mij betreft.
Voor ik Chapeau zeg..... Wat is de afstand?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef Etcetera het volgende:
In een uur en een kwartier tijd van kantoor naar Startership gelopen en weer terug. Warm
Geen idee, zal ik wel een keer uitzoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor ik Chapeau zeg..... Wat is de afstand?
maps.google.com , "get directions" en zet 'm op lopen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik wel een keer uitzoeken.
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik wel een keer uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |