Koopzending invullen en je factuur van 50E meesturen. Dan pakken ze de inklaringskosten en een stuk btw mee en zijn ze allang blij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:26 schreef Berend. het volgende:
Helaas heeft de douane mijn pakketje onderschept. Zie nergens dat ze denken dat het illegaal is, wel moet ik de prijs opgeven. En heb een paar tips nodig! Voor de mods, hier is niets illegaals aan. Want ik zeg niet over welk product het gaat.
Ik kan kiezen voor...
Koopzending
Normaal is het product wat ik heb gekocht zo'n 200 euro, nu 50 op een website. Als ik zeg dat die 50 is, weten ze gelijk dat ze fake zijn, en krijg ik een boete
Geschenkzending
Hier lijkt het alsof ik niets hoef te geven? Het pakketje moet van particulier naar particulier zijn. Maargoed, DX geeft geen namen op de doos weer right? Dit lijkt mij de beste optie
Niet aannemen
Noooit!![]()
En als inhoud iets iets wat overeenkomt in grote.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Koopzending invullen en je factuur van 50E meesturen. Dan pakken ze de inklaringskosten en een stuk btw mee en zijn ze allang blij.![]()
oja, indien dit niet het geval is, don't shoot the messenger.
Heb mijn M62 voor 5 dollar nogwat binnen en ziet er mooi uit. Mooi bandje ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef xminator het volgende:
Voor de 2e keer dit horloge besteld:
[ afbeelding ]
Iemand vond hem leuk, dus ga hem gewoon cadeau geven.. Was maar 2,88 dollar
sluit je telefoon eens aan op je tv , is precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:20 schreef revpolen het volgende:
iemand ervaring met android tv?
lijkt me wel leuk voor er bij? maar is het wat?
http://lightake.com/detai(...)t_TV_Box_Black-46414
Het kan dus wel..quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
Haha, dat is wel rete snel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
Half china related verhaaltje:
Ik had een studieboek nodig, hier in Delft bij de normale studenten winkel hadden ze het niet. Was ook niet te bestellen, nja prima.. dan online.
Besteld bij "http://www.zizoshop.nl/".. gewoon nederlands dus dacht prima morgen of overmorgen binnen. Stond "2 tot 3 dagen levertijd".
Kreeg ik een FedEx tracking nummer, en wat blijkt.. singapore gedrukt, binen Malysie twee keer verscheept toen naar China (GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA).. jeej! Toen naar kazachstan, naar duitsland, Nederland en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
Heerlijk toch free worldwide shippign!
He, mede Delftenaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
Half china related verhaaltje:
Ik had een studieboek nodig, hier in Delft bij de normale studenten winkel hadden ze het niet. Was ook niet te bestellen, nja prima.. dan online.
Besteld bij "http://www.zizoshop.nl/".. gewoon nederlands dus dacht prima morgen of overmorgen binnen. Stond "2 tot 3 dagen levertijd".
Kreeg ik een FedEx tracking nummer, en wat blijkt.. singapore gedrukt, binen Malysie twee keer verscheept toen naar China (GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA).. jeej! Toen naar kazachstan, naar duitsland, Nederland en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
Heerlijk toch free worldwide shippign!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Gewoon een ebay sniper gebruiken, binnen een aantal dagen heb je hem voor een mooiere prijs..quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Horloge: http://cgi.ebay.nl/Beauti(...)6d5bda#ht_4054wt_922
Vendor: http://myworld.ebay.nl/digitalzone2010/?_trksid=p4340.l2559
Geen Buy it now, maar met een beetje opletten heb je m voor 1 dollar + verzendkosten..
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef RobertNL het volgende:
1 euro = $1.30344![]()
+
We are regreted to inform you that there will be 3-4 days delay, because all shuttles in Hongkong airport has been cancelled due to Hongkong typhoon happened on September 29. Your understanding will be highly appreciated.
Waar gaat het heen met de Chinese webshoping wereld...Ik had dezelfde melding en wisselkoers. Mooi balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar zo gek is dat helemaal niet...quote:
Niks geen halfbakken China/Hong Kong Post.quote:
Lame x 2.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef RobertNL het volgende:
1 euro = $1.30344![]()
+
We are regreted to inform you that there will be 3-4 days delay, because all shuttles in Hongkong airport has been cancelled due to Hongkong typhoon happened on September 29.
[..]
DHL duurt 3x24 uur, en het is meestal (in tegenstelling wat de webshops zeggen) bij grote pakketjes een klein beetje duurder dan HK/CN post.*quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar zo gek is dat helemaal niet...
[..]
Niks geen halfbakken China/Hong Kong Post.Volgens mij hebben mensen die op AliExpress bijvoorbeeld dingen bestellen en met UPS/FedEx laten bezorgen hun spul ook altijd zo snel binnen.
Soms zelfs binnen 48hr.
12.50(TNT) + 19% toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef teknu het volgende:
19% belasting was mij duidelijk maar hoeveel procent douanerechten komt er nog over electronica heen?
Als het goed is niks, want waarde tussen 22 en 150 euro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:02 schreef teknu het volgende:
19% belasting was mij duidelijk maar hoeveel procent douanerechten komt er nog over electronica heen?
2 weken zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:09 schreef bobbernaut het volgende:
hoelang duurt t bij DX als een pakketje shipped is? echt Shipped, dat ie naar NL komt.
owhquote:
Bij DX reken ik altijd op een week of 4 totaal, valt het meestal wel een beetje mee.quote:
Aan mij?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb mijn M62 voor 5 dollar nogwat binnen en ziet er mooi uit. Mooi bandje ook.
Alleen past ie niet om m'n dikke pols![]()
Ook maar weggeven dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |