Ik ben al lang blij dat je er een opentquote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Jadusable het volgende:
wacht moest dit niet een ander deel zijn?
fail![]()
sorry mensen
Je mag nog een herkansingquote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Jadusable het volgende:
wacht moest dit niet een ander deel zijn?
fail![]()
sorry mensen
Oehh dat is echt leuk!quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat je er een opentHoef ik me tenminste niet druk te maken om een pakkende titel te verzinnen
![]()
Vrienden van me hebben sinds vandaag kippen
En jij krijgt eenquote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vrienden van me hebben sinds vandaag kippen
Had je al een lijstje gepost?quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Eerst maar even afwachten of het goed blijft gaanBen nog steeds erg voorzichtig.
Noes, maar we doen het best goedquote:
Joepie!!quote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je mag nog een herkansing
[..]
Oehh dat is echt leuk!
Dan moet je hem wel verzinnen dan zet ik hem even voor je in de TT.quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Joepie!!![]()
![]()
Leuk van die kippen trouwens
Aah kipjes.quote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Brahma kippenLaten zich aaien, pikken niet en zijn cute
Edit: ze hebben één haan en 2 kippen
En nu ga ik echt even douchen
Ik wil een hangbuikzwijntjequote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef Lago het volgende:
[..]
Aah kipjes.Dat lijkt me zo leuk! Als ik later groot ben wil ik ook kippen. En een geit.
Ja! Zwijntjes, die vind ik ook echt heel leuk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil een hangbuikzwijntje
Dat was eerst nog de planning, maar met een eigen hangbuik en squeelende baby in t zicht, doen we dat maar even niet.
Ik ben naar bed, slaap lekker!
Yup, zwangerquote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga douchen en daarna al lekker in bed liggenMerk wel dat ik snel moe ben, lol
Ben niet in de buurt van een tv, jammer. Zijn we nog te redden volgens de documentaire?quote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Interessant programma over de rol van internet op nl2. Nog een half uur.
Niet zo spannend, maar zou ze gewoon passen, als de neus niet al te mannelijk is, moet t kunnen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort schoenen, worden die in NL ook veel gedragen?
Zijn hier erg populair, en zit te overwegen een paar te kopen, aangezien ze unisex zijn, ik dus een paar in herenmaten kan krijgen!
Oma verteltquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:21 schreef loveli het volgende:
Wachten op de bus. Laatste keer dat ik daarin zat was een bus groot en geel.
Was het geen trein?quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:21 schreef loveli het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief van je, aurum. Ik doe later vandaag even een update-pm.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:21 schreef loveli het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:37 schreef loveli het volgende:
Paar dagen duitsland, ik neem de volgende bus.
*omslagdoek vergeten* ach, kan zonder.
*tampons vergeten* ach, etos op station.
*tubetje zalf tegen jeukend eczeem vergeten* -zoef-
Gelukkig kwam ik tot dat besef voor ik instapte.
quote:
Vermaeckelijk zo, dat bijlezen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:39 schreef loveli het volgende:
Uiteindelijk auto gepakt en naar metro gereden, hopen dat de aansluiting lukt en ze me voor 9 uur niet controleren, want ik ben er niet zeker van of Deutsche Bahn korting in de spits geldig is.
Stationstrappen met een zware tas, ook sport. Drie keer de trap omhoog, alsof ze het erom doen.
Geen last, maar juist omdat ik lang niet gerend heb. Kan het dit weekend weer eens proberenquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:46 schreef V1z0R het volgende:
Speciaal om jou te pesten loveli![]()
Wel veel plezier gewenst bij de oosterburen
Hoe'st met de scheentjes Puff?
OVquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:39 schreef loveli het volgende:
Uiteindelijk auto gepakt en naar metro gereden, hopen dat de aansluiting lukt en ze me voor 9 uur niet controleren, want ik ben er niet zeker van of Deutsche Bahn korting in de spits geldig is.
Stationstrappen met een zware tas, ook sport. Drie keer de trap omhoog, alsof ze het erom doen.
Alleen maar goed nieuws...quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geen last, maar juist omdat ik lang niet gerend heb. Kan het dit weekend weer eens proberen
Wel spierpijn in de billen van yoga gister!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:27 schreef loveli het volgende:
Wilde dat ik meer op Ml-etje leek. M'n trein vertrekt om 8.30 en ik moet nog even pakken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkt goed en leuk Mo!
Welke vakken ga je precies volgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast ga ik als het goed is ook nog (vrijwillig) Nederlands geven aan beginners hier in HullBen bij die prof binnengestapt die dat hier geeft (ze was zeer verbaasd toen ik gewoon
goedemorgen
zei
) en ze zei dat ze me heel graag erbij had om te helpen!
Ja doei.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]godemorgen nog wel, wat een voorbeeld zul jij zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast ga ik als het goed is ook nog (vrijwillig) Nederlands geven aan beginners hier in HullBen bij die prof binnengestapt die dat hier geeft (ze was zeer verbaasd toen ik gewoon
godemorgen
zei
Tof zeg, fijn dat het echt kan beginnen!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]I knew it!
Mijn Mr keek net ook al van "euhh besef je wat je zegt? "
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwdstrakke beentjes FTW (ik heb vandaag nog geen last en helemaal
)
Whehehe, ja inkoppertje natuurlijk. Zelfs op de vroege ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je Mr leest mee?
Elimineren van vetcellen door iets anders dan liposuctie?! Volgens mij is dat onmogelijk, zal het zo even nazoeken.
Maar als het goed is voor jouw benen moet je het altijd doen natuurlijk
Edit: Wat ik zo snel kan vinden is alleen dat de mythe van loos opslag weerlegt is en dat lege vetcellen hormonen(die helpen tegen diabetes) produceren wist ik al. Zorgen voor een goede doorbloeding stimuleert natuurlijk wel het gebruik van vet uit die regio.
Ook godemorgen Mo! Moge Zeus je wel gestemd zijn!
Klinkt allemaal wel leuk wat je gaat doen
[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 27-09-2011 09:28:40 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Wow jij bent zoet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast ga ik als het goed is ook nog (vrijwillig) Nederlands geven aan beginners hier in HullBen bij die prof binnengestapt die dat hier geeft (ze was zeer verbaasd toen ik gewoon
goedemorgen
zei
Maar wel goed zegHij trok net mijn bordje van onder mijn neusquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Whehehe, ja inkoppertje natuurlijk. Zelfs op de vroege ochtend![]()
je Mr leest mee?
Elimineren van vetcellen door iets anders dan liposuctie?! Volgens mij is dat onmogelijk, zal het zo even nazoeken.
Maar als het goed is voor jouw benen moet je het altijd doen natuurlijk
Edit: Wat ik zo snel kan vinden is alleen dat de mythe van loos opslag weerlegt is en dat lege vetcellen hormonen(die helpen tegen diabetes) produceren wist ik al.
Ook godemorgen Mo! Moge Zeus je wel gestemd zijn!
Klinkt allemaal wel leuk wat je gaat doen
Daar geloof ik ook niet in hoor. Wat ze bij mij gaan doen in Jip en Janneke taal "mijn lymfe weer met hun neuzen in dezelfde richting zien te krijgen" nu liggen ze dwars en dat zorgt ervoor dat vocht zich ophoopt ipv dat zij het naar de goede kant (richting hart/lymfeknopen) afvoeren.
Nu hopen dat ik goed heb opgelet. En een iets steviger structuur van de benen zou natuurlijk ook fijn zijn, plus pijnvrij. Ga het wel merken, volg daarnaast ook "gewone" oedeemtherapie.
Het gaat mij niet zozeer om afslanken natuurlijk maar om ervoor te zorgen dat ik blijf zoals ik ben.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Vind ik dan dom dat ze zoiets erbij zettenquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wow jij bent zoet!
Maar wel goed zeg
[..]
Hij trok net mijn bordje van onder mijn neus
Daar geloof ik ook niet in hoor. Wat ze bij mij gaan doen in Jip en Janneke taal "mijn lymfe weer met hun neuzen in dezelfde richting zien te krijgen" nu liggen ze dwars en dat zorgt ervoor dat vocht zich ophoopt ipv dat zij het naar de goede kant (richting hart/lymfeknopen) afvoeren.
Nu hopen dat ik goed heb opgelet. En een iets steviger structuur van de benen zou natuurlijk ook fijn zijn, plus pijnvrij. Ga het wel merken, volg daarnaast ook "gewone" oedeemtherapie.
Het gaat mij niet zozeer om afslanken natuurlijk maar om ervoor te zorgen dat ik blijf zoals ik ben.
Bij lipoedeem zijn sterke wisselingen van warmte en kou niet goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
Kneippbaden werkt ook goed voor lymfedrainage. Dus iedere morgen beginnen met ijskoud water je benen af te spoelen (achterkant van onder naar boven, dan voorkant van onder naar boven). Dan aan de lucht laten drogen.
Of door een echt kneippbad lopen, maar die zul je wel neit hebben
Ze gaan proberen het te laten vergoeden maar of dat dat lukt is even de vraag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
ML vergoedt je verzekering die behandelingen of betaal je het uit eigen zak?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind ik dan dom dat ze zoiets erbij zetten
Is in jouw geval natuurlijk veel meer van belang dat die diggies de goede kant op staan. Elk beetje wat kan helpen om pijnvrij te zijn moet je aangrijpen natuurlijk![]()
Sowwy Peww![]()
Zelf ook wel wat gemist dus kan niet echt een samenvatting maken....
Je hebt toch wel meegekregen dat er een mini-Coco komt, of niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:39 schreef Perruche het volgende:
Wat je gaat eten is iig gezond mar mar
Gaat coco trouwens kuikens maken? Ik tast in het duister daar ik geen vaaizor samenvatting heb...
Nee ik moest speculerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:47 schreef Mini. het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meegekregen dat er een mini-Coco komt, of niet?
Goeiemorgen allemaal trouwens.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:50 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ooh, dan had je het nog goed geraden ook!
Veel plezier, hopelijk wordt je tripje ontspannener dan de voorbereidingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:54 schreef loveli het volgende:
Aansluiting gehaaldOplaadkabel mobiel vergeten
Ik ga weer slapen. Ben nu al te herkennen aan de afdruk van m'n ring in m'n wang.
Goed! Nog wel af en toe zo'n gevoel van "wat moet ik eigenlijk gaan doen nu" maar dat schijnt normaal te zijn in het begin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef Perruche het volgende:
Hoe bevalt het in het noorden mini?
Goede samenvatting V1z0r!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Poging voor Perr:
Coco dus bevrucht
Mar blijkt sneller achteruit te gaan dan verwacht
Puff had last van shinsplints maar gaat al weer beter dus. Dit weekend waarschijnlijk weer hardlopen.
XM heeft morgen de operatie waar ze nogal tegenop kijkt
Progje moet eraan wennen weer terug in Almere te wezen.
Billy was pissed op heur vriendje die zat te miepen en maar niet naar de dokter ging.
Co is op vakantie en houd er een nieuwe rare hobby op na
Chico is compleet los!
HPKW, sporten, bands, werken, vakanties plannen, ze gaat maar door!Ging ook nog de halve proberen ondanks dat enkel niet 'helemaal' meewerkt.
Aurum ook weer flink aan 't sporten geslagen.
Jagar binnenkort (5 dagen was 't?) in NL met de Duutser.
Mini druk, druk, druk, daarboven maar wel leuk volgens mij.
Muks eet steeds meer normaal en blijft stabiel.
Cali is aan de shakes en soep.
Maria is op vakantie in Barca.
Uniek is door d'r stiefkinderen als top bevonden (duh!), want stiefzoon wilde graag beste man zijn
Dat verbaast me dan ook weer niet.quote:
Ik was ook tijdelijk afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
Ik niet![]()
Is het mexiicaanse tortillasoep henk? zo ja mag ik je recept? Ik kan mijn handmatig gekopieerde mexicaanse receptenboek nbiet vinden
Ik ook.quote:
Ik heb dan ook een dude die mij een programma voorschrijftquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan ook weer niet.
Geen ideequote:
Hopelijk ligt m'n leren jas bij de gevonden voorwerpen in plaats van aan de kapstok van die blonde doos die naast me zat voor ik koffie ging halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Veel plezier, hopelijk wordt je tripje ontspannener dan de voorbereidingen.
Wut, jas weg?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Hopelijk ligt m'n leren jas bij de gevonden voorwerpen in plaats van aan de kapstok van die blonde doos die naast me zat voor ik koffie ging halen.
Als dat geen shoppen wordt... *optimist*voor iedereen die het nodig heeft.
Cocokuikenquote:
Nou jaaaa! Ik zou ook op zoek gaan naar de blonde doosquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Hopelijk ligt m'n leren jas bij de gevonden voorwerpen in plaats van aan de kapstok van die blonde doos die naast me zat voor ik koffie ging halen.
Als dat geen shoppen wordt... *optimist*
Proestquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cocokuiken
Tot nu toe zit 'ie er nog steeds in, geloof ikZal nu een week of 6 zijn, dus nog vers. En dus ook nog steeds extra spannend...
Maar jongens, wat ben ik MOE!![]()
Oh, en eerste wat ik vanmorgen na het opstaan heb gedaan: ontbeten. Yeah baby
En nog wat langer als je borstvoeding gaat geven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Proest.
Maar haske goed, nu nog 9 maanden volhouden he.
Noes! Ik hoef er nog maar 7,5 danquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Proest.
Dat ga ik sowieso niet, dus dat scheelt alquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En nog wat langer als je borstvoeding gaat geven.
Reken ook zonder borstvoeding op minimaal 9 maanden ontzwangeren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet, dus dat scheelt al
Oh, ik zie hem nu pas!quote:
Wait wut... Wat is dat ontzwangeren? Is dat meer dan alleen de kilo's er weer af zien te krijgen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reken ook zonder borstvoeding op minimaal 9 maanden ontzwangeren.
He, stomme dievenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
doos en jas zijn sinds apeldoorn kwijt, trein twee keer doorgeweest. ben de grens over en matig bereik, zo even electronisch aangifte doen. gevonden voorwerpen heeft geen melding gehad.
coco, geen bv ivm medicijnen? uit verloskundig oogpunt is alles wat je kunt geven meegenomen.
/bvmaffia
Jemigquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
doos en jas zijn sinds apeldoorn kwijt, trein twee keer doorgeweest. ben de grens over en matig bereik, zo even electronisch aangifte doen. gevonden voorwerpen heeft geen melding gehad.
coco, geen bv ivm medicijnen? uit verloskundig oogpunt is alles wat je kunt geven meegenomen.
/bvmaffia
Als je vier boterhammen met die salade eet en 2 met kaas en nog een yoghurtdrankje, heb je dan echt nog trek tot het avondeten? Je wil misschien iets gaan kopen, maar als ik je lijstje zo bekijk is het toch ruim voldoende?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:25 schreef Mini. het volgende:
Hm, het is fraai... Bij 1 project moet ik wachten op een overeenkomst die per post naar het buitenland verstuurd moet worden (1990 belde, ze willen hun procedure terug) en voor het andere heb ik een programma nodig dat ineens niet meer start op het cluster. Duidelijk zo'n "wat zal ik nou eens gaan doen"-moment.
Ik gooi er maar even een lijstje in. Niet geweldig maar ook niet verschrikkelijk, denk ik.
O: 2 sneetjes brood met kip-meloensalade (lekker)
T: nog een snee brood met die salade
T: yoghurtdrankspul met goede bacteriën
L: 2x brood met kaas
T: 1x brood met salade
T: ik had eigenlijk nog iets willen meenemen maar dat ben ik vergeten, dus misschien nog iets kopen
D: andijviestamppot met spekjes en zo'n 30% plantaardig saucijsje
T: appel of worteltjes, handje zoutjes ofzo, glaasje wijn
En dan nog een paar koppen koffie met melk verspreid over de dag.
Ontzwangeren is dat je weer normaal gaat doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wait wut... Wat is dat ontzwangeren? Is dat meer dan alleen de kilo's er weer af zien te krijgen?
Zo ja --> Waarom heeft niemand me dat eerder gezegd?Ik ben zo'n n00b
Ik werk tot een uur of 6 en we lunchen al om half 1 ofzo, dus meestal krijg ik tegen het eind van de middag toch wel weer honger/een suikerdip. Normaal heb ik ook nog groente voor tussendoor maar die ben ik dus vergeten, niet dat dat zoveel verschil maakt maar het kan net genoeg zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als je vier boterhammen met die salade eet en 2 met kaas en nog een yoghurtdrankje, heb je dan echt nog trek tot het avondeten? Je wil misschien iets gaan kopen, maar als ik je lijstje zo bekijk is het toch ruim voldoende?
hormonen. de transformatie is erger dan zombies. martijn, be prepared.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wait wut... Wat is dat ontzwangeren? Is dat meer dan alleen de kilo's er weer af zien te krijgen?
Zo ja --> Waarom heeft niemand me dat eerder gezegd?Ik ben zo'n n00b
Dat gaat ook gewoon nog eens 9 maanden duren? Damnnnnnquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ontzwangeren is dat je weer normaal gaat doen. Onder invloed van de hormonen verander je nogal. Niet alleen lichamelijk, maar ook hormonaal (duh) en veel vrouwen ook qua gedrag. Hoe dat uitwerkt is bij iedere vrouw anders, maar veel worden huiselijker, zorgzamer etc.
Ah, even afwachten dus. Wel zonde hoor, van je jas. Zeker als hij zo goed stond.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
[..]
hormonen. de transformatie is erger dan zombies. martijn, be prepared.
jas was uitverkoop 50¤, nieuwprijs significant hoger en hij stond verdomd goed, maar wie weet wat mn doorlopende reisverzekering doet.
Da's wel handig. Scheelt weer bijzettafeltjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je krijgt een dikke pens natuurlijk.
Ja, ik lees sowieso wel al wat mee in OUDquote:
Ik hoop alleen dat ik tettenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's wel handig. Scheelt weer bijzettafeltjes.
Hopen dat ze een vierkante buik krijgt danquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's wel handig. Scheelt weer bijzettafeltjes.
Wie zegt dat ik niet sowieso altijd al...quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
En volgens mij worden sommige vrouwen gedurende een periode tijdens hun zwangerschap zo geil als boter. Gaat Martijn ook nog wel wat van merken, mocht dat jou ook gebeuren.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik er zo een word die overal gaat flubberen en blubberenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hopen dat ze een vierkante buik krijgt dan.
denk het niet, dat zijn meestal andere types. en je hebt het seizoen mee, geen ergens hitte in de laatste maand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ik er zo een word die overal gaat flubberen en blubberen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:54 schreef loveli het volgende:
Aansluiting gehaaldOplaadkabel mobiel vergeten
Ik ga weer slapen. Ben nu al te herkennen aan de afdruk van m'n ring in m'n wang.
^^quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Proest.
Wel goed te zien dat mijn ultra strakke buik van rond vorig jaar deze tijd er niet meer is en dat mijn benen voller/ronder zijn geworden.. Nog wel mooi maar het moet niet uit de hand lopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had een vriendinnetje ja, maar haar man wilde geen sex tijdens de zwangerschap. Vond 'ie raarquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
En volgens mij worden sommige vrouwen gedurende een periode tijdens hun zwangerschap zo geil als boter. Gaat Martijn ook nog wel wat van merken, mocht dat jou ook gebeuren.
Ik heb jou gezien en jij mag zeker niet klagen!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, ik wil wel ruilen met je Prob, qua lijf![]()
.
Haha, ja ben er mee eens dat er zeker wat vorm in mag bij die andere tweequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Mag w.m.b. zelfs iets bij BillyZoals die links vind ik dus veel te dun...
Oehklinkt ietsjes bot, maar ik houd dus van vrouwen met goed stel benen, billen en lekker buikje...
(Ik ben links dus en het zijn echt de hakken etc. die het hem doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sporten.. Al ben ik helemaal uit dat ritme.. Heb denk ik al een half jaar niet gesport of langer..quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef Ewelina het volgende:
Nou Prob, niks mis met je lijf hoor. Ik zou best willen ruilen
Maar als je je buikje wegwilt: you know what to do
Nou, je weet hoe 't werkt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:13 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Coco!!! Ik wil ook bijna een baby zo leuk klinkt het bij jou
Heb je gelijk in hoor, ik wou dat ik dat 5 kilo geleden had gedacht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:40 schreef Probability het volgende:
Oh en ik weet dat ik niet moet klagen, maar als ik nog eens 5 kilo aankom en dan ga afvallen kost het meer moeite/tijd/nieuwe kleding..
Hier klaart het eindelijk wat op, nujah dagje binnenzitten dus hopelijk is het morgen ook zo...quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Omelet met spinazie, wat cheddar en creme fraiche
En nu lekker naar buiten, want het is awesome weer![]()
Lol, pompen is Vlaams blijkbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef V1z0R het volgende:
Sjaapje, als je uitgangspunt spieren kweken met 'pompen' (wut?) en rug-sit-up (wut?) en met de sit-ups buik te verliezen, moet je die als laatste doen. Stofjes die vrijkomen pas na 20min. beweging die zorgen voor vetverbranding wil je waarschijnlijk bij je buik krijgen. /kromme zin
Men, wat moet ik me inhouden met het woord pompen...
Deed je ze dan voor, of na de training?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Lol, pompen is Vlaams blijkbaar. Push-ups dus
.
Goh ik doe ze in reeksen, zo gewend van in de atletiek.
Altijd 'leuk', slecht nieuws gaan brengen naar ouders over hun pasgeborene... Zelfs al is het niet levensbedreigend of erg, dan nog verpest het hun 'moment'.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen 10:30 mag ik mij melden. Volgens mijn mamaatje ben ik dan met een half uurtje / uurtje aan de beurt.
Goh, tijdens de training. Na de opwarming en dan bij de loopdrills. Nujah die trainingen duurden al vlug 2 uur en half, en meestal heb ik die tijd niet echt meer... En nu ben ik echt beperkt want heb hier enkel een kleine slaapkamer... Maar zou graag wel elke avond dan toch wat doen (indien tijd natuurlijk).quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deed je ze dan voor, of na de training?
Wat ik dus al zei, je hebt een bepaalde stof die nodig is om vet in de cellen te gebruiken als energie. Deze stof komt pas vrij na ongeveer 20min. bewegen en door dan de oefeningen gericht op de buik te doen, zorg je door extra doorstroming in die regio. Dus ook extra stofjes in die regio.
Het effect is misschien minimaal maar mocht je per jaar 200x buikspieroefeningen doen helpt het wel degelijk.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
Poging voor Perr:
Coco dus bevrucht
Mar blijkt sneller achteruit te gaan dan verwacht
Puff had last van shinsplints maar gaat al weer beter dus. Dit weekend waarschijnlijk weer hardlopen.
XM heeft morgen de operatie waar ze nogal tegenop kijkt
Progje moet eraan wennen weer terug in Almere te wezen.
Billy was pissed op heur vriendje die zat te miepen en maar niet naar de dokter ging.
Co is op vakantie en houd er een nieuwe rare hobby op na
Chico is compleet los!
HPKW, sporten, bands, werken, vakanties plannen, ze gaat maar door!Ging ook nog de halve proberen ondanks dat enkel niet 'helemaal' meewerkt.
Aurum ook weer flink aan 't sporten geslagen.
Jagar binnenkort (5 dagen was 't?) in NL met de Duutser.
Mini druk, druk, druk, daarboven maar wel leuk volgens mij.
Muks eet steeds meer normaal en blijft stabiel.
Cali is aan de shakes en soep.
Maria is op vakantie in Barca.
Uniek is door d'r stiefkinderen als top bevonden (duh!), want stiefzoon wilde graag beste man zijn
Amsel binnenkort down-under, vibes verder wel goed zitten dacht ik.
Norich is 't ritme kwijt maar probeert hem te herpakken.
Mo begint nu echt met school, dus weer vast ritme, want die was een beetje weg de laatste tijd.
Tink, tof als altijd!
Sigme, nu poosje aan het werk, gaat volgens mij ook wel lekker. Is nu op vakantie trouwens
Sjaapje weet ondanks de verleidingen op 't werk zich erg netjes te houden.
Syreen heb ruzie met de katten van de buren.
Jagar2: Mag volgend jaar een paper op een conferentie presenteren.... IN SAN DIEGO!
Noes!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik was er ook nog...
voor XM
voor DaD, ik hoop dat t goed komt, wat t ook is (ben nu wel een beetje nieuwsgierig...
)
Duuf heeft de hele dag vrij, dus die gaat wel mee ja. Ingreep duurt ongeveer een half uur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Klopt XM, maar neem aan dat Duuf wel tot de lift of deur naar de verkoeverkamer meegaat?
Daarnaast ben je dan ook al best suf van het blauwe pilletje
Komt allemaal goed![]()
Hehe, nee geen viagra, is een pilletje zodat je niet 'helemaal' bij bent tijdens de ingreep.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duuf heeft de hele dag vrij, dus die gaat wel mee ja. Ingreep duurt ongeveer een half uur.
En blauwe pilletjes? Viagra?
Klinkt als een benzodiazepine (Xanax of Dormicum ofzo...). Geven ze vaak voor een ingreep zeker bij mensen die wat zenuwachtiger zijn...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hehe, nee geen viagra, is een pilletje zodat je niet 'helemaal' bij bent tijdens de ingreep.
Ik werd er in ieder geval lekker relaxed van en viel vaak op de helft van de ingreep in slaap. Bij de laatste heb ik 'm echter niet gehad, was toch weer anders.
Misschien dat een Puff of Sjaapje weten wat het precies isKreeg volgens mij een halve.
Lees dat je er om kunt vragen, maar ik kreeg 'm dus al standaard blijkbaar...
Is een slaapmiddeltje dus.
Roesjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik kan sowieso om een roesje vragen. Lig toch in een wat compromitterende houding... Dat hoef ik allemaal niet mee te krijgen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef MarMar het volgende:
Het is nu echt bijna donderdag XMsterkte morgen!!
AMC heeft dit bijvoorbeeldquote:U krijgt een tabletje, waarvan u wat suf wordt. Daarna gaat u met bed en al naar de operatieafdeling. Soms moet u daar nog even wachten. Na de laatste voorbereidingen wordt u verdoofd of onder narcose gebracht.
Per ZKH dus verschillend...quote:Wakker blijven of slapen?
Als u plaatselijk verdoofd bent, blijft u tijdens de operatie wakker (tenzij er gekozen is voor een combinatie met een narcose). Vindt u het prettiger om te ‘slapen’ tijdens de ingreep, dan kan de anesthesist een slaapmiddel geven. Dit gaat via een infuus. U valt in een lichte slaap en wordt gemakkelijk wakker als de operatie klaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn foldertje stond dezelfde optie als in het AMC. Je kan een slaapmiddel krijgen. Nou, doe maarquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef V1z0R het volgende:
ZKH waar ik ben geweest zegt dus dit.
[..]
AMC heeft dit bijvoorbeeld
[..]
Per ZKH dus verschillend...
Take ALL the drugs!
Denk dat het meer mezelf talking isquote:
Enthousiast?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:11 schreef Perruche het volgende:
Oh coco ik word helemaal enthousiast van je en ik vind je erg schattig!
Of je complimenteert me met mijn zelfinzicht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:14 schreef V1z0R het volgende:
Wou net zeggen dat je lijstjes er beter op worden...doe het zelf dan maar, ja!
![]()
Of je gaat er lekker serieus op in!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of je complimenteert me met mijn zelfinzicht.
Nu ben ik confused. Daarom ga ik twee posts maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of je gaat er lekker serieus op in!
Vaizor, ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of je voelt je even meteen op je pik getrapt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die statistische logica van jou kun je niet eens in een enorme populatie toepassen, want wat bij anderen gebeurt heeft helemaal geen invloed op de kans dat het bij jou gebeurt. (Net als het feit dat bijna niemand in 1 jaar de loterij wint en een vliegtuigongeluk krijgt, niet betekent dat de loterij winnen enige invloed heeft op de kans dat die persoon dat jaar in een vliegtuigongeluk komt.)quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk dat het meer mezelf talking isIk denk soms té 'rationeel'
Ik kan het op zich ook makkelijk weerleggen hoor. Dezelfde logica heb ik gebruikt bij het zwanger worden: "iedereen in mijn omgeving is vrij snel zwanger geworden, dus bij ons....". --> daar heeft mijn logica ook niet gewerkt. Dus waarom zou het wel bij het andere verhaal werken?
Ach ja, soms maak ik het mijzelf te lastig.
Mijn lijstje was -voor mijn doen- trouwens best netjes he?
Vooruit. Omdat je inspeelt op mijn zwakke plek.quote:
Aye, je hebt gelijk.. Maar ik vind het heel moeilijk om dat soort gedachten los te laten. Mgoed, goed voor mezelf zorgen ben ik nu sowieso aan het doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Die statistische logica van jou kun je niet eens in een enorme populatie toepassen, want wat bij anderen gebeurt heeft helemaal geen invloed op de kans dat het bij jou gebeurt.
Oftewel: gewoon zelf doen wat je kunt om gezond te leven, want dat heeft wel invloed, en verder vooral geen statistieken gaan opzoeken.
Nee, ik sla door waardoor ik weer volledig irrationeel ben. I knowquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef MarMar het volgende:
Hey zeg coco, ik vind je best lief en je bent echt heel zwanger, maar rationeel? mwah![]()
komt wel goed schatje!
Hurrah! Nice Moquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Marks & Spencer beldeof ik nog werk zocht!
Fuck Yea! Vrijdag (of zodra ik meer weet over m'n vakken) weer bellen om te kijken welke uren kunnen
dat komt omdat ik me er al een week op liep te verheugen hier! Net zoals ik me de hele week al loop te verheugen op donderdag, om samen met de duutser in Amsterdam te zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Noes!!!!![]()
![]()
?
Vind het eigenlijk best knap nog...
Onthoud normaal nooit zoveel van dat soort dingen, Jagar die bv al bijna week met de Duutser was en ik dacht dat dat nog moest gebeuren.
ik ben er vr en za ook nog, maar betwijfel of ik tijd heb om te meeten, en of de duutser zin heeft om te meeten met menen van dat stomme forum..quote:
Hoop voor je dat je gokte op post 2, ga m'n slank-schatje toch niet boos maken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vooruit. Omdat je inspeelt op mijn zwakke plek.![]()
![]()
![]()
(maar nu ben ik wel echt benieuwd welke optie van toepassing was!)
Ik dacht dat de Duitser af wilde spreken met de mensen van een stom forumquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben er vr en za ook nog, maar betwijfel of ik tijd heb om te meeten, en of de duutser zin heeft om te meeten met menen van dat stomme forum..
Haha, ik ga oppassen dat ik dat niet ga doen! Maar ik mag 1 vak laten vallen als het te druk blijktquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je gokte op post 2, ga m'n slank-schatje toch niet boos maken?![]()
leuk Mo! Nu alleen niet gaan zeuren dat je het te druk krijgt met je 160ECTS, je twee sportclubjes en je werk...
Ik dacht dat ik gewoon in de war was met de dagen... nou ja
wifi valt soms weg, ninjaedits zitten er niet in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, lol! Nu snap ik die opmerking over de hitlijsten pasIk dacht al dat ik iets had gemist
![]()
Geweldige logica!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef Perruche het volgende:
Ah okmoeilijk kiezen wel. Ik zou zwemmen doen, dan heb je geen excuus als het regent
en met mooi weer kan je altijd nog gaan fietsen.
Goed kapsel wel!quote:
Wil je die van mij ook?quote:
Dát het is toch een onafhankelijke trekking? de kans dat jij 1 miljoen wint is niet ineens kleiner of groter als je buurman t ook wint.... op zich... behal;ve bij de postcode loterij, maar dan nog!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Die statistische logica van jou kun je niet eens in een enorme populatie toepassen, want wat bij anderen gebeurt heeft helemaal geen invloed op de kans dat het bij jou gebeurt. (Net als het feit dat bijna niemand in 1 jaar de loterij wint en een vliegtuigongeluk krijgt, niet betekent dat de loterij winnen enige invloed heeft op de kans dat die persoon dat jaar in een vliegtuigongeluk komt.)
Oftewel: gewoon zelf doen wat je kunt om gezond te leven, want dat heeft wel invloed, en verder vooral geen statistieken gaan opzoeken.
quote:Eens kijken wat er gebeurt... Als jij dit bericht leest wil het zeggen dat wij een gemeenschappelijk stukje in ons leven hebben of dat we elkaar ooit in ons leven ontmoet hebben. Er zal een reden zijn waarom je in mijn vriendenlijst staat. Reageer hierop met je eerste herinnering van mij die bij je op komt. Als je op mijn profiel hebt gereageerd, kopieer dit stukje en zet het op je eigen facebook, en bereid je voor op een reis door te tijd. Maar eerst reageren
Tofheid + herniaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef Perruche het volgende:
Oh nee M_M....
Ik heb via marktplaats op 2 le creuset pannen geboden, een grillpan en een stoofpan.
Jawel, zal wel even een bikini foto opzoekenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die andere twee persoonlijk te dun (dor, zou mijn man zeggen). En volgens mij heb jij nauwelijks een buikje probje, maar sta je alleen niet rechtop. Prachtig figuur
quote:
quote:
Daar heb je een puntquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb net als T een appel gegeten btw.
Dat maakt mijn lijstje:
O: boterham met hagelslag, beker melk
T: hardgekookt eitje
L: 2 boterhammen met boterhamworst
T: appel
D: aardappeltjes, spinazie, braadworst
T: ?
Even offtopic gezeur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik zie niets?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dat aan de muur? Vandaag gekocht, en ik twijfel een beetje wat ik ervan vind!
Nou ja, beter aan de muur dan als jurk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dat aan de muur? Vandaag gekocht, en ik twijfel een beetje wat ik ervan vind!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al het kwade begint met ontbijtkoekquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst. Lees en ril.
o. Zwaar roggenbrood met kaas, lichter brood met pindakaas
t. 3 mandarijntjes, 1 vijg, 100 gram kwark, mueslireep
l. 2 boterhammen speculoos, 2 ontbijtkoek met kaas
t. 2 bolletjes ijs
d. Groot bord groentecurry met banaan en kokos, stukjechocolade, bolletje vanille ijs met verkruimeld speculaasje
Nu misselijk.
Overtreffende trapquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijst. Lees en ril.
o. Zwaar roggenbrood met kaas, lichter brood met pindakaas
t. 3 mandarijntjes, 1 vijg, 100 gram kwark, mueslireep
l. 2 boterhammen speculoos, 2 ontbijtkoek met kaas
t. 2 bolletjes ijs
d. Groot bord groentecurry met banaan en kokos, stukjechocolade, bolletje vanille ijs met verkruimeld speculaasje
Nu misselijk.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef Tinkepink het volgende:
Vind kopie lijstje voorgewend zo raar cliënte.
=> tof die autocorrect
Het moet zijn: vind je lijstje nieteens zo raar goodbye.
Dat probleem herken ik helaas. En bij mij gaat het ook van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Cliënte nog wel!
Nee, het is ook niet heel raar. Ik eet als basis de gezonde dingen wel, maar die T's van in de middag zijn gewoon stom en niet nodigHet probleem is dat het niet één dagje is, gister had ik ook crap tussendoortjes.
Ja, vervelend is dat. En ik wéét gewoon wat ik beter kan doen, maar ik doe het niet. Maar datzelfde probleem zal jij ook wel hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat probleem herken ik helaas. En bij mij gaat het ook van kwaad tot erger.
Maria!! Enjoy!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaivanuit het hotel, schijnbaar met wireless
Notendopje tot dusver:
Park Güell![]()
Sagrada Familia![]()
Dierentuinmet kleine panda's!
Aquarium![]()
Op blote voetjes over strand lopen![]()
Auuuuuw voetjes![]()
Nu uitrusten, zometeen ergens eten scoren!![]()
Wat heb ik gemist?![]()
Veel succes voor XMert morgen! Het is vast zo voorbij![]()
Smooch voor Coco, het klinkt stom!Het is voor het goede doel zullewemaarzegge
^^quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef Phaidra het volgende:
Hee Maria! Leuke vakantie-update! Veel plezier nog
Aww, kusje erop?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Had ik al gezegd dat ik spierpijn heb, ben amper de bank af geweest vanaaf......want dat doet pijn
Nouja, ik had geen honger ofzo. Het is gewoon puur schransen om de verveling ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef V1z0R het volgende:
Smoochende Maria en Cocoplezant idee!
(vlaams voor sjaapje gebezigd
)
de muchos plezieros zit goed als ik het zo lees
Eens met Tink qua GB-lijstje...
GB, gebeurt het misschien omdat je ervoor te weinig eet? Omdat het ook zo op een stuit is en de zo...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Had ik al gezegd dat ik spierpijn heb, ben amper de bank af geweest vanaaf......want dat doet pijn
Da's waar! Ik vind alleen spierpijn in mijn onderstel 10X vervelender dan in mijn bovenlijf /miepertquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Aww, kusje erop?Weet je wel waarvoor je traint.
Oerinstinct dat roept, je moet weg kunnen rennenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Da's waar! Ik vind alleen spierpijn in mijn onderstel 10X vervelender dan in mijn bovenlijf /miepert
Nou ik eigenlijk andersom. Rot lopen ben ik gewend, maar als ik geen pen kan vasthouden heb ik een groter probleemquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Da's waar! Ik vind alleen spierpijn in mijn onderstel 10X vervelender dan in mijn bovenlijf /miepert
Dan heb ik de slechte-lijstjeswedstrijd met dikke voorsprong gewonnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
*burp
De tacoberg is uiteindelijk een tacoheuveltje geworden, want meer kreeg ik echt niet op.
Dat is ook alleen maar omdat ik mijne niet gepost hebquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan heb ik de slechte-lijstjeswedstrijd met dikke voorsprong gewonnen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je de mijne van gisteren weten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet je de mijne van gisteren weten?
Lekker! Waarheen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Netjes Uniek!![]()
Ik heb net een vakantie geboekt voor begin decemberrrrr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Netjes Uniek!![]()
Ik heb net een vakantie geboekt voor begin decemberrrrr![]()
![]()
Oh myquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zit je goed?
BR: tuc kaas
T: chocolate chip cookies
D: McDonalds (met een salade, dat wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |