Lelylaan, toch?quote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik GS hier in de buurt tegen het lijf loop.
Julie daten toch?quote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik GS hier in de buurt tegen het lijf loop.
Nee, ik moet bij de heemstedestraat. Alhoewel ik altijd de tram richting centrum pak dus kom bijna nooit bij de metro.quote:
Ik draag nooit poloshirts. Ik vind ze lelijk en burgerlijk. Maar ik sloop vandaag wel door metrostation Beurs waar een man met Marc Klein Essink-krullen zijn vrouw door de telefoon de volle laag gaf, en ik dacht: dat is hem.quote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was ook heel gemeen van je.
Had jij trouwens een rode polo aan vanmorgen en zat je flinke brokken uit je neus te verorberen in de trein?
Klopt. Dagelijks. Wij zijn met zijn tweeen de NWO.quote:
Ik krijg de cold shoulderquote:
Ah de zieligheids-factor.quote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een falend studeercurriculum dat ze zulke studenten niet afstraffen.
Bij veel docenten krijg je zoveel handreikingen als stotterende ploeteraar dat "veel produceren" het gewenste effect heeft, namelijk een 6 voor je project. Dat slaat natuurlijk nergens op. Selecteer op talent, niet op kwantitatieve hoeveelheid en letterlijke reproductie.
Gastdocent dan.quote:Op maandag 26 september 2011 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah de zieligheids-factor.
Als je in een rolstoel zou zitten met spraakgebrek heb je inderdaad altijd een steekje voor. Maar goed, de eerste docent die zo'n persoon glashard laat barsten is natuurlijk ook weer een beetje onmenselijk. Ik voorzie een nieuw baantje voor ons.
Had hij daarna direct spijt?quote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik draag nooit poloshirts. Ik vind ze lelijk en burgerlijk. Maar ik sloop vandaag wel door metrostation Beurs waar een man met Marc Klein Essink-krullen zijn vrouw door de telefoon de volle laag gaf, en ik dacht: dat is hem.
Dat lijkt me wel wat.quote:
Oh die muggen. Wat haat ik die beesten.quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef du_ke het volgende:
Een invasie van muggen hier vanavond. Heb al zeker 25 van die krengen afgemaakt net
Vroeger werd ik vaker gestoken maar vanavond wel heel mal veel van die krengen hier binnenquote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Oh die muggen. Wat haat ik die beesten.
Klamboesquote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Oh die muggen. Wat haat ik die beesten.
Klamboe's in Nederlandquote:
Dan ook niet klagenquote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klamboe's in Nederland
Die zijn echt voor flessenbabies en pleisterkinderen.
Wij moeten lessen op het Saxion vinden waar we dan gezamelijk allerhande presentatie's gaan verkloten door scherpe inzichten.quote:Op maandag 26 september 2011 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah de zieligheids-factor.
Als je in een rolstoel zou zitten met spraakgebrek heb je inderdaad altijd een steekje voor. Maar goed, de eerste docent die zo'n persoon glashard laat barsten is natuurlijk ook weer een beetje onmenselijk. Ik voorzie een nieuw baantje voor ons.
Ik heb jou deze week niet gesproken.quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zeg, ik begreep je Jelmer Vonhof-opmerking van eerder deze week niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |