Onzin voor mensen met een beetje ambitie en kwaliteiten liggen er volop kansen. Wil je werken dan heb je zo een baanquote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die worden straks opgevuld door goedkope buitenlandse krachten. Gebeurt nu ook al. Word erger als de Eurofielen het nog meer voor het zeggen krijgen.
Dank jequote:Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat leuk!
Als je de stap durft te wagen kan je nu naar een volledige installatie toe, dus zonder virtualisatie. Linux is heel erg modulair en gebruikt een "monolithic" kernel. Windows gebruikt een "hybrid" kernel.
De verschillen staan hier uitgelegd: http://upload.wikimedia.o(...)d0/OS-structure2.svg
Het mooie van Linux is dat je alle troep er uit kan gooien. Wil je geen ipv6, dan kan je dat uitschakelen wat het opstarten iets sneller laat verlopen, bijvoorbeeld. Windows is over het algemeen heel rommelig. Linux is een stuk lichter waardoor het dus ideaal draait op oudere machines.
Sowieso ligt het ook aan welke window manager je gebruikt e.d. Je hebt Gnome en KDE voor de redelijk normale computers, maar je hebt ook XDCE en Openbox. Die zijn extreem-licht, verbruiken nauwelijks RAM, maar zien er ook niet zo goed uit
De keuze is dus aan jou
Hij heeft het over de politiek, niet over de theorie die hij aanhangt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet me deugd om te horen dat je de theorie die je aanhangt begint te nuanceren en relativeren, dat getuigd van een proces van rijping.
Au contraire, de juiste conclusie zou zijn dat het Nederlandse poldermodel i.c.m. een gedoogconstructie dodelijk is voor in principe juiste overtuigingen a la VVD.quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet me deugd om te horen dat je de theorie die je aanhangt begint te nuanceren en relativeren, dat getuigd van een proces van rijping.
Het komt op hetzelfde neer, namelijk dat je je eigen denkbeelden begint te nuanceren c.q. relativeren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft het over de politiek, niet over de theorie die hij aanhangt.
Politici zijn rukkers, een militaire junta heerst.quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, de juiste conclusie zou zijn dat het Nederlandse poldermodel i.c.m. een gedoogconstructie dodelijk is voor in principe juiste overtuigingen a la VVD.
Dat is waar, laten we onze vriendschap bouwen op de gemeenschappelijke afkeer van Grunberg.quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet moeilijk bij Grunberg
quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef De_Nuance het volgende:
Ik bedacht net dat er weinig/geen vrouwen in de bouw werken.
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin voor mensen met een beetje ambitie en kwaliteiten liggen er volop kansen. Wil je werken dan heb je zo een baan
Ik zie dat toch anders. Ik vermoed namelijk dat Robin nog onverminderd enthousiast over dat libertarische geleuter.quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het komt op hetzelfde neer, namelijk dat je je eigen denkbeelden begint te nuanceren c.q. relativeren.
Hm, ik voorzie een mooie carrière na mijn pensioen als VVD coryfee.quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Politici zijn rukkers, een militaire junta heerst.
Goed, laten we dan nog maar een jaar verder afwachten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders. Ik vermoed namelijk dat Robin nog onverminderd enthousiast over dat libertarische geleuter.
En waarom mogen die Roemenen geen baan hebben als zij het beter doen voor minder geld?quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd en nog meer kansen....
Mensen die nu al op de afgrond bungelen, donderen dadelijk helemaal de afgrond in. Vlekje? Pech gehad. Voor jou 10000 Roemenen
Wat mankeert er aan het huidige onderwijsbeleid dan?quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij is de VVD een van de belangrijkste factoren in het huidige onderwijsbeleid?
Hmm, misschien wordt dat nog onderdeel van het veranderingsprocesquote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft het over de politiek, niet over de theorie die hij aanhangt.
Zolang je mij minister van groene pakken en tanks maakt vind ik het best.quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik voorzie een mooie carrière na mijn pensioen als VVD coryfee.
Wat ben je toch ook een vreemde zwartkijkerquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd en nog meer kansen....
Mensen die nu al op de afgrond bungelen, donderen dadelijk helemaal de afgrond in. Vlekje? Pech gehad. Voor jou 10000 Roemenen
quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang je mij minister van groene pakken en tanks maakt vind ik het best.
Oh nee, ik ambieer geen positie als lijsttrekker of premier.quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang je mij minister van groene pakken en tanks maakt vind ik het best.
En de Victorianen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, laten we onze vriendschap bouwen op de gemeenschappelijke afkeer van Grunberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |