abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102414297
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben daar gewoon niet zo goed in, dat afwisselen van kijken en niet kijken, denk ik...
Ik heb ook wel eens commentaar gehad van mensen die het eng vonden dat ik ze de hele tijd aan bleef kijken :') dus daar ben ik mee gestopt en deze manier bevalt mij prima en heeft me nog geen negatieve ervaringen gebracht.
Ik heb eens gehoord van mijn nicht die psychologie studeert dat de meeste mensen van nature wel weten hoelang ze iemand moeten aankijken en dan weer weg kijken. Niet dat daar regels voor zijn natuurlijk, maar dat gaat nou eenmaal vanzelf. Bij mensen met vormen van autisme niet, die gaan óf bewust niet kijken/ontwijken of je de hele tijd aankijken omdat ze niet weten wat ze nou precies moeten doen. Geen idee of ik het zo goed formuleer, maar denk wel dat daar een kern van waarheid in zit.
pi_102414390
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik heb eens gehoord van mijn nicht die psychologie studeert dat de meeste mensen van nature wel weten hoelang ze iemand moeten aankijken en dan weer terug moeten kijken. Niet dat daar regels voor zijn natuurlijk, maar dat gaat nou eenmaal vanzelf. Bij mensen met vormen van autisme niet, die gaan óf bewust niet kijken/ontwijken of je de hele tijd aankijken omdat ze niet weten wat ze nou precies moeten doen.
Dat zal dan wel, maar ik beschouw mezelf niet als autist en ga niet nu ik mijn leven net weer wat op de rails heb gekregen me daar druk om maken. Hoe het nu gaat bevalt me prima.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102414397
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ook vaak. Maarja vaak kan ik gewoon niks bedenken om dan weer over te lullen :P
dus ja, misschien ben ik wel een beetje saai persoon ;(
Ik bedoel is mijn hele uitstraling/houding/gedrag dus niet alleen tijdens een gesprek
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102414425
quote:

[..]

Ik heb eens gehoord van mijn nicht die psychologie studeert dat de meeste mensen van nature wel weten hoelang ze iemand moeten aankijken en dan weer weg kijken. Niet dat daar regels voor zijn natuurlijk, maar dat gaat nou eenmaal vanzelf. Bij mensen met vormen van autisme niet, die gaan óf bewust niet kijken/ontwijken of je de hele tijd aankijken omdat ze niet weten wat ze nou precies moeten doen.
Het blijven kijken kan een zekere vorm van dominantie uitstralen.
Als je echter problemen hebt met dit soort dingen, dan zeker niet doen nee.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102414473
quote:

[..]

Ik heb eens gehoord van mijn nicht die psychologie studeert dat de meeste mensen van nature wel weten hoelang ze iemand moeten aankijken en dan weer weg kijken. Niet dat daar regels voor zijn natuurlijk, maar dat gaat nou eenmaal vanzelf. Bij mensen met vormen van autisme niet, die gaan óf bewust niet kijken/ontwijken of je de hele tijd aankijken omdat ze niet weten wat ze nou precies moeten doen.
Ik kijk ook vaak mensen niet aan :P. Toch wel apart, dat veel mensen hier een beetje dezelfde problemen hebben.
Niet dat ik er moeite mee heb ofzo, maar ik zie het nut er vaak niet zo van in, behalve als je je afvraagt wat de ander nou precies voelt.
Finally, someone let me out of my cage
pi_102414546
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat zal dan wel, maar ik beschouw mezelf niet als autist en ga niet nu ik mijn leven net weer wat op de rails heb gekregen me daar druk om maken. Hoe het nu gaat bevalt me prima.
Je vond wel saai toch?
(waarmee ik dan weer niet bedoel dat je een autist ben hoor :*)
Finally, someone let me out of my cage
pi_102414557
Goedenavond mensen.

Wie het zich nog herinnert weet ik niet, maar ik vroeg hier dus een paar dagen geleden om raad met betrekking tot de vraag of ik mijn afspraakje met een dame op Paiq nog wel door zou moeten laten gaan.

Uiteindelijk heb ik maar weer de makkelijke uitweg gekozen en hebben we het uitgesteld. Ja, van uitstel komt maar afstel, dat weet ik ook wel, maar ik kan op dit punt ook helemaal geen hoogte van mezelf krijgen. Bij alle andere dames vond ik het niet eens zo erg om te horen, of zelf te zeggen, dat een date er niet in zou zitten, maar ik weet niet wat het met haar is. Deze dame stoot me net zo hard af als dat ze me aantrekt.

Of er ooit nog een date van zal komen weet ik dus niet, maar haar nu al "laten gaan" lukt ook niet. Geen idee waarom...
pi_102414596
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je vond wel saai toch?
(waarmee ik dan weer niet bedoel dat je een autist ben hoor :*)
Ja maar ik heb nu tenminste vrienden en niemand haat me meer :)
Dus ik ben voorlopig tevreden.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102414730
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik kijk ook vaak mensen niet aan :P. Toch wel apart, dat veel mensen hier een beetje dezelfde problemen hebben.
Niet dat ik er moeite mee heb ofzo, maar ik zie het nut er vaak niet zo van in, behalve als je je afvraagt wat de ander nou precies voelt.
Als je het niet doet kom je ongeinteresseerd/onzeker over. Pas als je jezelf gaat trainen om het wel te doen, kom je erachter hoe vervelend het is als je gesprekspartner het niet doet. Ook is oogcontact de basis van flirten met iemand.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheGame op 26-09-2011 21:16:56 ]
pi_102414743
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 20:19 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

[..]

Omdat dit niet het juiste subforum is voor je eeuwige getroll.
pi_102414803
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoi aardbei.
  maandag 26 september 2011 @ 21:13:34 #187
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102414842
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond mensen.

Wie het zich nog herinnert weet ik niet, maar ik vroeg hier dus een paar dagen geleden om raad met betrekking tot de vraag of ik mijn afspraakje met een dame op Paiq nog wel door zou moeten laten gaan.

Uiteindelijk heb ik maar weer de makkelijke uitweg gekozen en hebben we het uitgesteld. Ja, van uitstel komt maar afstel, dat weet ik ook wel, maar ik kan op dit punt ook helemaal geen hoogte van mezelf krijgen. Bij alle andere dames vond ik het niet eens zo erg om te horen, of zelf te zeggen, dat een date er niet in zou zitten, maar ik weet niet wat het met haar is. Deze dame stoot me net zo hard af als dat ze me aantrekt.

Of er ooit nog een date van zal komen weet ik dus niet, maar haar nu al "laten gaan" lukt ook niet. Geen idee waarom...
Ik vind het al knap dat je een date van PAIQ af haalt.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  maandag 26 september 2011 @ 21:13:37 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102414851
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Slecht timing. _O-
We waren net zo lekker ontopic bezig..
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102414879
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Heel apart vind ik aangezien ik dacht dat de meeste mensen daar niet eens over na dachten. Ik niet in ieder geval, behalve als ik met iemand in gesprek ben waarbij ik me niet om mijn gemak voel (en dat heb ik maar bij één persoon meegemaakt) en dat was mijn SLB-er op het hbo. Ik denk dus ook dat als jij daarover na gaat denken, er al iets fout gaat in de communicatie. Als ik van mijn eigen situatie uitga.

quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Flepke het volgende:

[..]

Het blijven kijken kan een zekere vorm van dominantie uitstralen.
Als je echter problemen hebt met dit soort dingen, dan zeker niet doen nee.
Blijven kijken is niet normaal, in mijn ogen. Ik deed wel eens spelletjes op de middelbare met vrienden hoelang we elkaar in de ogen aan konden kijken, dat houd je niet lang vol. Op een gegeven moment gaat dat super ongemakkelijk voelen.
  maandag 26 september 2011 @ 21:14:15 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102414889
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
Over autisme gesproken; dit is wel een leuke test om te zien hoe goed je bent in het lezen van emoties in de ogen. Echte autisten zullen hier doorgaans heel slecht op scoren.

Read the Mind in the Eyes Test

(En dit is semi-ontopic want het geeft een indicatie van hoe goed je bent in het lezen van emoties, wat natuurlijk ook belangrijk is bij het versieren.)
32 :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102415160
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik vind het al knap dat je een date van PAIQ af haalt.
Het zou ook mijn eerste date van Paiq zijn.

Het zou zelfs in alle opzichten mijn eerste date zijn :P
pi_102415201
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Blijven kijken is niet normaal, in mijn ogen. Ik deed wel eens spelletjes op de middelbare met vrienden hoelang we elkaar in de ogen aan konden kijken, dat houd je niet lang vol. Op een gegeven moment gaat dat super ongemakkelijk voelen.
Bij mannen snap ik dat ja.
Ik bedoel man > vrouw terwijl je haar probeert te versieren.
Ze breekt toch wel binnen een paar seconde omdat ze moet lachen, zich schaamt etc.
pi_102415314
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Flepke het volgende:

[..]

Bij mannen snap ik dat ja.
Ik bedoel man > vrouw terwijl je haar probeert te versieren.
Ze breekt toch wel binnen een paar seconde omdat ze moet lachen, zich schaamt etc.
Ik ben van mening zoiets niet comfortabel is voor een vrouw en dat ze zich daardoor erg ongemakkelijk gaat voelen. Ik vind het geen aanrader in ieder geval, het komt eerder creepy over.
pi_102415329
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Daar ben ik dan weer wel goed in, ik stop dan niet zomaar als eerste :P, alleen ben ik normaalgesproken bang dat andere mensen zich dan ongemakkelijk voelen en daarom vermijd ik het als het niet voor een spelletje is. :)
En echt waar, er is niemand die het ooit heeft opgemerkt dat ik ze niet echt aankeek.
pi_102415443
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben van mening zoiets niet comfortabel is voor een vrouw en dat ze zich daardoor erg ongemakkelijk gaat voelen. Ik vind het geen aanrader in ieder geval, het komt eerder creepy over.
Vrouwen zijn over het algemeen veel beter in het vasthouden van oogcontact dan mannen in mijn ervaring. Bij mannen onder elkaar wordt er veel sneller weggekeken. Ik zou het trouwens eerder intens noemen dan creepy.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheGame op 26-09-2011 21:29:51 ]
pi_102415520
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk opzoek naar "i prefer looking into your eyes instead of your cheek" quote maar ik kwam deze tegen, veel beter:
pi_102415565
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
Over autisme gesproken; dit is wel een leuke test om te zien hoe goed je bent in het lezen van emoties in de ogen. Echte autisten zullen hier doorgaans heel slecht op scoren.

Read the Mind in the Eyes Test

(En dit is semi-ontopic want het geeft een indicatie van hoe goed je bent in het lezen van emoties, wat natuurlijk ook belangrijk is bij het versieren.)
Nogal vage plaatjes moet ik zeggen.
pi_102415614
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:48 schreef TheGame het volgende:

[..]

Als je doodsbang bent staan je ogen doorgaans wijd open. Althans dat was mijn redenatie.
En overstuur meestal meer dicht idd.
pi_102415824
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef benzin het volgende:

[..]

"22-30 punten is een normale score."

Ik heb 25 gescoord. Heb dus officieel geen handicap bij het versieren.
Je hebt geen handicap bij het lezen van gezichtsuitdrukkingen, das wat anders. :P
pi_102415910
quote:
Ik heb 25 gescoord. Heb dus officieel geen handicap bij het versieren.
ha deed hem ook, zelfde score! Tik em aan! ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')