Klopt ga je nu weer op de bank liggen. En verder praten over je jeugd. Waar waren we gebleven? Oh ja bij de kleuterschool.quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ach je hebt zo'n sjiek hendig doktors jasje aan, wie weet.
Grappig, ben er nu mee bezig en ik moet nu al zeggen dat ik sommige emoties absoluut niet kan plaatsen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
Over autisme gesproken; dit is wel een leuke test om te zien hoe goed je bent in het lezen van emoties in de ogen. Echte autisten zullen hier doorgaans heel slecht op scoren.
Read the Mind in the Eyes Test
(En dit is semi-ontopic want het geeft ook een indicatie van hoe goed je bent in het lezen van emoties, wat natuurlijk ook belangrijk is bij het versieren.)
Niks spannends hoor.quote:
Gedaan, 19 punten.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
Over autisme gesproken; dit is wel een leuke test om te zien hoe goed je bent in het lezen van emoties in de ogen. Echte autisten zullen hier doorgaans heel slecht op scoren.
(En dit is semi-ontopic want het geeft een indicatie van hoe goed je bent in het lezen van emoties, wat natuurlijk ook belangrijk is bij het versieren.)
Ik ben heel slecht in het oppikken van signalen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
(En dit is semi-ontopic want het geeft een indicatie van hoe goed je bent in het lezen van emoties, wat natuurlijk ook belangrijk is bij het versieren.)
Ja ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het oppikken van signalen.
Dus als ik deze test doe word ik vast autist verklaard.
15 punten heel verbazendquote:
Ik heb ze gewoon maar gegokt. Echt serieus geen idee. En sommige emoties weet ik niet eens wat ze betekenenquote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar de meeste lijken me gewoon neutraal, dan zal ik wel verkeerd kijken
inderdaad, hoe zie je nu of iemand 'doortastend' kijkt?quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon maar gegokt. Echt serieus geen idee. En sommige emoties weet ik niet eens wat ze betekenen![]()
Sommige emoties vond ik ook absoluut niet te plaatsen maar de meeste emoties waren wel duidelijk in mijn ogen. Een beetje de tijd voor nemen en niet meteen gokken, daarom heb ik ook 26 punten vermoed ik. Als ik zou gaan gokken, zou ik ook uitkomen op een lage score.quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
inderdaad, hoe zie je nu of iemand 'doortastend' kijkt?
sommigen waren heel duidelijk, een stuk of 8, en de rest die ik goed heb is gegokt...
Ik denk dat ik er 8 vrij zeker wist de rest is pure gok.quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
inderdaad, hoe zie je nu of iemand 'doortastend' kijkt?
sommigen waren heel duidelijk, een stuk of 8, en de rest die ik goed heb is gegokt...
Als je doodsbang bent staan je ogen doorgaans wijd open. Althans dat was mijn redenatie.quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Overstuur of doodsbang, hoe de fuck maak je daar nou onderscheid tussen.
He dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 26 september 2011 20:48 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als je doodsbang bent staan je ogen doorgaans wijd open. Althans dat was mijn redenatie.
Ik moest bij die ogen denken aan Joe Jackson.quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef minibeer het volgende:
Sorry, heloef bij deze moest ik aan jou denken
[ afbeelding ]
"22-30 punten is een normale score."quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |