pest de; v(m) 1 plotseling optredende, snel verlopende besmettelijke ziekte 2 naam van dierenziekten: varkenspest 3 iets dat, iem die zo schadelijk als de pest is: de ~ (ook: de p, pee) inhebben verschrikkelijk balen van iets; de ~ aan iem hebben een verschrikkelijke hekelquote:Op maandag 26 september 2011 20:16 schreef Edarrawen het volgende:
Laat ma
[..]
Laat maar dan, je hebt blijkbaar geen idee wat pesten is
Godver, kun jij echt nooit wat serieus nemen ofzo?quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
pest de; v(m) 1 plotseling optredende, snel verlopende besmettelijke ziekte 2 naam van dierenziekten: varkenspest 3 iets dat, iem die zo schadelijk als de pest is: de ~ (ook: de p, pee) inhebben verschrikkelijk balen van iets; de ~ aan iem hebben een verschrikkelijke hekel
Dat klopt dat je er niets van merkt. Zelfs bij de meeste autisten die normaal functioneren merk je niets tot weinig van.quote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iedereen autistische trekjes? Daar merk ik bij veel mensen niks van, ik denk dat je het verward met onzekerheid.
Pesten is klote. Helaas ben ik ook vaak genoeg gepest. Ach fuck al die mensen. Ik hoop dat ze er in stikken.quote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat doen ze ook nog steeds hoor
Maar schelden doet verder toch niks, dus ze mogen erin stikken van mij
En ik geloof er inderdaad niks van dat ik een autist ben, ze grijpen gewoon alle mogelijkheden aan om iemand de grond in te boren.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Godver, kun jij echt nooit wat serieus nemen ofzo?
quote:Omgaan met autistische mensen
Pas op met humor. Autisten nemen woorden vaak letterlijk. Een grapje interpreteren ze niet altijd zoals het bedoeld is. Maak je een grapje, zeg dat er dan bij.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie alles zo letterlijk godverdomme zeg.
Ja echt creatief, ook om iemand die juist moeite heeft met aanraken ook in het voorbijgaan te gaan knijpen enzoquote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt dat je er niets van merkt. Zelfs bij de meeste autisten die normaal functioneren merk je niets tot weinig van.
[..]
Pesten is klote. Helaas ben ik ook vaak genoeg gepest. Ach fuck al die mensen. Ik hoop dat ze er in stikken.
Toch wel knap dat ze zoiets kunnen verzinnen. Heel creatiefBij mij kwamen ze niet verder dan mongol ofzo
Je bent wel een randmongool als je grappen gaat maken over het feit dat iemand gepest is.quote:
Ik probeer op een indirecte manier duidelijk te maken dat ik weet wat pesten is.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent wel een randmongool als je grappen gaat maken over het feit dat iemand gepest is.
pestenquote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent wel een randmongool als je grappen gaat maken over het feit dat iemand gepest is.
Helaas kan je daar niets meer aan veranderen. Mensen zijn gewoon triest en dat zal nooit veranderen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja echt creatief, ook om iemand die juist moeite heeft met aanraken ook in het voorbijgaan te gaan knijpen enzo
Ze hebben me best een beetje verpest daar.
Autisten hebben geen inlevingsvermogen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pak niet alles letterlijk hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 20:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik probeer op een indirecte manier duidelijk te maken dat ik weet wat pesten is.
Dat iedereen die post letterlijk oppakt kan ik verder niks aan doen.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autisten hebben geen inlevingsvermogen.
Ik spot nergens mee? Kijk naar definitie 3 van mijn eerder aangehaalde woordenboek quote.quote:Op maandag 26 september 2011 20:22 schreef kedge het volgende:
[..]
pesten
Uitspraak: ˈpɛstə(n) (pestte, heeft gepest) Werkwoord (iemand) opzettelijk erg vervelend behandelen. Synoniem: treiteren `gepest worden op school`
Idd erg triest als je hiermee spot.
Nee inderdaad, jij weet mijn posts prima te interpreten heb ik gemerkt in afgelopen topics (serieus, geen grap).quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pak niet alles letterlijk hoor.
Alleen hier dacht ik "moet dat nou"
Probeer je mij nou te labelen als autist?quote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autisten hebben geen inlevingsvermogen.
Neem hem niet zo serieus johquote:Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Probeer je mij nou te labelen als autist?
Verhaal word steeds beter:
PUA > alfa > PUA kneus > autist
Jullie fokkers weten me te verassen.
Zie ik eruit als een psycholoog soms?quote:Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Probeer je mij nou te labelen als autist?
Verhaal word steeds beter:
PUA > alfa > PUA kneus > autist
Jullie fokkers weten me te verassen.
Oke ontopic.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef mrk.n het volgende:
Waarom negeren jullie Flepke's on topic vraag en gaan jullie door met bashen?
Omdat ik dat zondagavond al heb medegedeeld wat ik dit weekend heb gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef mrk.n het volgende:
Ach je hebt zo'n sjiek hendig doktors jasje aan, wie weet.quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een psycholoog soms?
Dat dus:quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef mrk.n het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Oke ontopic.
Ik heb niemand gehosseld
Was niet nodig het te melden, maar dan negeer ik tenminste niemand.
quote:
Vertel, vertel!quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik dat zondagavond al heb medegedeeld wat ik dit weekend heb gedaan.
Klopt ga je nu weer op de bank liggen. En verder praten over je jeugd. Waar waren we gebleven? Oh ja bij de kleuterschool.quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ach je hebt zo'n sjiek hendig doktors jasje aan, wie weet.
Grappig, ben er nu mee bezig en ik moet nu al zeggen dat ik sommige emoties absoluut niet kan plaatsen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
Over autisme gesproken; dit is wel een leuke test om te zien hoe goed je bent in het lezen van emoties in de ogen. Echte autisten zullen hier doorgaans heel slecht op scoren.
Read the Mind in the Eyes Test
(En dit is semi-ontopic want het geeft ook een indicatie van hoe goed je bent in het lezen van emoties, wat natuurlijk ook belangrijk is bij het versieren.)
Niks spannends hoor.quote:
Gedaan, 19 punten.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
Over autisme gesproken; dit is wel een leuke test om te zien hoe goed je bent in het lezen van emoties in de ogen. Echte autisten zullen hier doorgaans heel slecht op scoren.
(En dit is semi-ontopic want het geeft een indicatie van hoe goed je bent in het lezen van emoties, wat natuurlijk ook belangrijk is bij het versieren.)
Ik ben heel slecht in het oppikken van signalen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
(En dit is semi-ontopic want het geeft een indicatie van hoe goed je bent in het lezen van emoties, wat natuurlijk ook belangrijk is bij het versieren.)
Ja ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het oppikken van signalen.
Dus als ik deze test doe word ik vast autist verklaard.
15 punten heel verbazendquote:
Ik heb ze gewoon maar gegokt. Echt serieus geen idee. En sommige emoties weet ik niet eens wat ze betekenenquote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar de meeste lijken me gewoon neutraal, dan zal ik wel verkeerd kijken
inderdaad, hoe zie je nu of iemand 'doortastend' kijkt?quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon maar gegokt. Echt serieus geen idee. En sommige emoties weet ik niet eens wat ze betekenen![]()
Sommige emoties vond ik ook absoluut niet te plaatsen maar de meeste emoties waren wel duidelijk in mijn ogen. Een beetje de tijd voor nemen en niet meteen gokken, daarom heb ik ook 26 punten vermoed ik. Als ik zou gaan gokken, zou ik ook uitkomen op een lage score.quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
inderdaad, hoe zie je nu of iemand 'doortastend' kijkt?
sommigen waren heel duidelijk, een stuk of 8, en de rest die ik goed heb is gegokt...
Ik denk dat ik er 8 vrij zeker wist de rest is pure gok.quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
inderdaad, hoe zie je nu of iemand 'doortastend' kijkt?
sommigen waren heel duidelijk, een stuk of 8, en de rest die ik goed heb is gegokt...
Als je doodsbang bent staan je ogen doorgaans wijd open. Althans dat was mijn redenatie.quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Overstuur of doodsbang, hoe de fuck maak je daar nou onderscheid tussen.
He dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 26 september 2011 20:48 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als je doodsbang bent staan je ogen doorgaans wijd open. Althans dat was mijn redenatie.
Ik moest bij die ogen denken aan Joe Jackson.quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef minibeer het volgende:
Sorry, heloef bij deze moest ik aan jou denken
[ afbeelding ]
"22-30 punten is een normale score."quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef TheGame het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |