Alles dat je nog niet kende, voor 6 dus?quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Over welke seizoenen hebben we het nu?
Heb me geen moment verveeld en ik heb ook niks doorgespoeld. Ik vond het geweldig om de personages die ik later pas leerde kennen eens vanaf het begin te zien. En natuurlijk de personages die ik net gemist had, zoals Frits.quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles dat je nog niet kende, voor 6 dus?
Ik heb precies hetzelfde. ( Maar ik ben dan ook bijna precies evenoud als jou zie ik)quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 t/m 9 zijn dan weer pure nostalgie voor mij. De seizoenen waarmee ik opgegroeid ben.
Begin seizoen 10 hoort er ook nog bij en dan komt ineens die grote verandering. Maar tot seizoen 13 heb ik nooit geklaagd dat dingen minder spannend werden en zo.
Ik zelf zal zeker tot en met seizoen 15 kopen.
Grappig dat je dat zegt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb trouwens eens een poster van gtst op mijn kamer gehad. De castfoto van seizoen 5 denk ik.
Ik had een poster van seizoen 8 op mijn kamer.quote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb trouwens eens een poster van gtst op mijn kamer gehad. De castfoto van seizoen 5 denk ik.
Deze versie kan ik me niet herinneren?quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had een poster van seizoen 8 op mijn kamer.
[ afbeelding ]
Mijn zus had van die GTST ansichtkaarten met Jessica, Julian en Rik er op volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had een poster van seizoen 8 op mijn kamer.
[ afbeelding ]
Daar kan ik dan weer helemaal niet tegen, dan wil ik ze ook allemaal hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben wel blij dat seizoen 5 niet lang meer op zich laat wachten, hopelijk volgt seizoen 6 over niet al te lange tijd en daarna schei ik uit met boxen kopen. Seizoen 7 is het eerste seizoen van de afbraak, seizoen 10 het definitieve seizoen van de afbraak.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt.
Dat is het enige seizoen zonder castfoto
P.S. ik ben terug: ik heb deze klas pas vrijdag weer
quote:Op maandag 26 september 2011 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja da's waar ik ken je inmiddels goed genoeg om te weten dat je anti-man en anti-vader bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies en ze gaat naar huis, mag weer wat haar bed uit en dan zijn die bloedverdunners ook niet meer nodig.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Yes!
Maar zoals ik zal zei.... ze krijgt die bloedverdunners preventief. Als je ermee stopt hoeft dat niet te betekenen dat er gelijk een bloedpropje vormtDus daarom een beetje "omslachtig"
Ik had ook nog een paar fragmenten van Frits met ontvoering Deepak op videoband. Maar helaas is-ie kapot gegaan...quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben begonnen met kijken toen seizoen 4 draaide. Dus morgen (of overmorgen) is voor mij volle cirkel. Maar van kinds af aan kon ik mij altijd Frits van Houten, Martine Hafkamp en zelfs Herman Hogendoorn heel goed herinneren. Dus mijn geheugen is toch best in orde. En nogmaals, de ontvoering van Deepak staat in mijn geheugen gegrift. Ben zo benieuwd of wat ik nog weet ook heel anders blijkt te zijn of overeenkomt met wat ik denk. Dat fragmentje op youtube waar Frits die kamer van Deepak binnenkomt kon ik mij ook nog zo herinneren, dus...
Dat moet ik echt terugzien. Bedankt voor de teaser! Alsof ik niet al graag genoeg wil kijken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik had ook nog een paar fragmenten van Frits met ontvoering Deepak op videoband. Maar helaas is-ie kapot gegaan...
Ik kan me er nog wel uit herinneren dat ik hem zag in een pand met Deepak waar Frits ligt te slapen. Deepak loopt naar de deur toe om te vluchten en dan zit de deur op slot en vervolgens wordt Frits wakker. Wanneer Frits naar deepak toe loopt en hem beet pakt begint hij keihard te schreeuwen waar Frits verteld dat hij hem niks aandoet. "Deepak.. rustig.. ik doe je niks, ik doe je niks!"
Het enige dat er nog mis kan gaan in mijn geval is iets bij PostNL, maar hopen dat ze daar geen fouten maken morgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:16 schreef Frey het volgende:
Even voor de duidelijkheid: hij is afgelopen avond dus al uitgekomen. Dat betekent dus dat mensen hem inderdaad al vandaag kunnen ontvangen. Sommige mensen hebben hem zelfs al gekocht in de winkel.
Ik vond het een beetje laat, dus ik haal hem morgenvroeg.
Bol.com heeft hem al verstuurd, alleen heb ik hem schijnbaar per ongeluk 2 keer besteld, want ik krijg er 2. Nouja, eentje terug sturen, dan maarquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:16 schreef Frey het volgende:
Even voor de duidelijkheid: hij is afgelopen avond dus al uitgekomen. Dat betekent dus dat mensen hem inderdaad al vandaag kunnen ontvangen. Sommige mensen hebben hem zelfs al gekocht in de winkel.
Ik vond het een beetje laat, dus ik haal hem morgenvroeg.
Ben blij voor jequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef PeterKelder het volgende:
Bij mij is-ie verzonden en ligt-ie in het sorteercentrum
Update 10:03: Chauffeur onderwegHij gaat lekker
Thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben blij voor je
Net even op Bol.com nieuwe bestelt want bij FRS kan het een week duren, dus die heb ik mooi geannuleerd
Ik heb mijn lesje nu wel geleert jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ThanksZag op YT de vervolgaflevering staan, maar heb maar niet gekeken, want waarschijnlijk is-ie er vanmiddag als ik thuiskom
FRS is echt heel slecht met de online dingen, je kunt idd beter naar bol gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Frey op 27-09-2011 11:25:01 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nog even dusquote:Lieke van Lexmond is tot en met januari 2012 als Charlie Fisher te zien in 'Goede Tijden, Slechte Tijden', maar ze heeft op Twitter laten weten dat 11 november haar laatste draaidag is.
De 29-jarige actrice heeft besloten haar baan bij GTST op te geven om zich helemaal op het presenteren te kunnen richten. Een vakgebied waar ze met X Factor, RTL Boulevard, Dancing with the stars, Dance Battle en TV Makelaar inmiddels kilometers aan het maken is.
Afgelopen juni werd al bekend van Lieke de soap zou gaan verlaten, maar nog niet wanneer ze definitief weg zou gaan. Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters.
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=141817
* PeterKelder neuriët "Soms geluk, en soooooooooooooooooooooooms verdrieeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:29 schreef LetsGame het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik morgen geen tijd heb als ik de box krijg.. Maar ja, komt goed.
"Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters."quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nog even dus. En was Christophe ook niet ergens t/m november?
Ja, onder de schrijversquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters."
Ahum.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef Frey het volgende:
Eerste aflevering zit erop. Nu de rest.WTF Je hebt hem al binnen? Of heb je hem gewoon in de winkel gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Winkelquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF Je hebt hem al binnen? Of heb je hem gewoon in de winkel gehaald?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
* PeterKelder neuriët "Soms geluk, en soooooooooooooooooooooooms verdrieeeeeeeeeeeeeeeet
Tis een grapje hè, en daarbij is dat zometeen 190 keer te horen in seizoen 4quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[me=LetsGame]wordt boos op PeterKelder
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis een grapje hè, en daarbij is dat zometeen 190 keer te horen in seizoen 4
Truequote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[me=LetsGame]wordt boos op PeterKelder
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderwegquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik zit nog op het werk (shame), maar wellicht is hij straks thuis te vinden. Hij is verstuurd inmiddels.
Misschien de chauffeur van Hogendoorn? Je box wordt ingepikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderweg
Nooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien de chauffeur van Hogendoorn? Je box wordt ingepikt.
Ik ben de hele dag al thuis en bij mij is ie er nog niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderweg
Ben over ongeveer 2 uur thuis en dan wil ik hem wel hebben
Is-ie eindelijk uit, loopt dat PostNL enorm te klotenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al thuis en bij mij is ie er nog niet in ieder geval
We leven slechts 8 minuten later en de box is binnengekomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is-ie eindelijk uit, loopt dat PostNL enorm te kloten
Leuk dat al die postbezorgers worden ontslagen, maar dat betekent niet dat ze met mij moeten spotten
Als ze niet heel snel dat ding bij mij thuis afleveren, lever ik een fiets bij hun af. En dan niet als postpakketje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |