Altijd sappig, altijd natquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat lekker zijn seks met een zombie?
lijkt me niet, al dat gebijt en kwijl en bloed enzoquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat lekker zijn seks met een zombie?
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt manquote:
Heb hem alquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/event.php?eid=110187222330959
ervaring?quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt man
Tandjes zijn niet coolquote:
Pfff, duffe vanille-sekserquote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt man
Nou ik hou wel van wat gebijt enzo maar niet daarquote:
Alsof ik iets anders van je verwacht had!quote:
Vanilla Ice seks?quote:
Vanille seks is de standaard seks. Dus een paar standjes, wat hand- en mondwerk en voornamelijk in bed. De term komt uit de BDSM wereld om seks zonder BDSM te omschrijven.quote:
Ah ja, daar ben ik niet zo in thuis he...quote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanille seks is de standaard seks. Dus een paar standjes, wat hand- en mondwerk en voornamelijk in bed. De term komt uit de BDSM wereld om seks zonder BDSM te omschrijven.
Oh ja, daar heb je het hier niet over he. Nee, dat snap ik dat je daar niet zo in thuis bentquote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, daar ben ik niet zo in thuis he...
quote:Op maandag 26 september 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb je het hier niet over he. Nee, dat snap ik dat je daar niet zo in thuis bent
quote:Op maandag 26 september 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, missb, de bestelde touwen zijn binnen hoor
I´m so gonna zombie-suit up!quote:Op maandag 26 september 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ik iets anders van je verwacht had!
Eerst een gagbal en nu touwen wat is next?quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst een gagbal en nu touwen wat is next?
En waarom kijk jij zo boos?quote:
Awquote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. stelletjes lullo's hier.ik ga eten.
houdoe heh!
quote:Op maandag 26 september 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt he, de irritatiefactor net bij het postkantoor. Stomme blonde doos voor me met een pakketje.. "Oh dan had ik het adres er zeker zelf op moeten zetten?"
Een postkantoor?quote:Op maandag 26 september 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt he, de irritatiefactor net bij het postkantoor. Stomme blonde doos voor me met een pakketje.. "Oh dan had ik het adres er zeker zelf op moeten zetten?"
Inderdaad die bestaan niet meerquote:Op maandag 26 september 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een postkantoor?Ik geloof je niet!
een doos met een pakketje?quote:Op maandag 26 september 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
That's not the point godt..quote:Op maandag 26 september 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een postkantoor?Ik geloof je niet!
quote:Op maandag 26 september 2011 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een doos met een pakketje?
Dan had ze dat dus twee keer moeten doen
Ik vestig mijn aandacht graag op de kleine detailsquote:Op maandag 26 september 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That's not the point godt..
Stom ook dat PostNL ze nog wel zo noemt..http://www.postnl.nl/voor(...)ea-TNT%20postkantoor
Je voelde de collegiale gang bang al aankomen?quote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een collega vroeg of ik vrijdag met een stel andere collegas zin had om bij hem een biertje te komen drinken.
Lijkt me heel gezellig, een probleem: het zijn allemaal mannen en zó goed ken ik ze nou ook weer niet.
Heb vriendelijk bedankt.
das nou lullig, heb je geen zin in een gangbang ?quote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een collega vroeg of ik vrijdag met een stel andere collegas zin had om bij hem een biertje te komen drinken.
Lijkt me heel gezellig, een probleem: het zijn allemaal mannen en zó goed ken ik ze nou ook weer niet.
Heb vriendelijk bedankt.
Slechter dan pride and prejudice kan het niet zijnquote:Op maandag 26 september 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben een beetje aan het zoeken naar leuke boeken en waar zombieminnende ik nu toch op stuit..
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006507840/index.html
Ook niet met jackassquote:Op maandag 26 september 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slechter dan pride and prejudice kan het niet zijn
Dan is deze beter: The happiness of the Katakuris "From prolific Japanese cult director Miike Takashi comes an all-singing, all-dancing zombie horror flick"quote:Op maandag 26 september 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben een beetje aan het zoeken naar leuke boeken en waar zombieminnende ik nu toch op stuit..
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006507840/index.html
hahaquote:Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je voelde de collegiale gang bang al aankomen?
Gezellig!quote:Op maandag 26 september 2011 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha
Nee, dat denk ik niet (maar goed, ben wel vaker naïef genoemd) maar ik wil sowieso geen gelul op mn werk. En de directeur zou ook komen
Steven Seagal!quote:
En toen vermoorde je het topic doodquote:
Het topic dood vermoorden?quote:Op maandag 26 september 2011 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toen vermoorde je het topic dood
Ik dacht dat we stil waren uit respect voor de beste man.quote:Op maandag 26 september 2011 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toen vermoorde je het topic dood
die was wel grappigquote:
Bwhehehehehehequote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat we stil waren uit respect voor de beste man.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
ik heb de liefhebberij voor zombies (in welke vorm dan ook) nooit begrepen....
De genen van zombieliefde?quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben blij dat ik de genen hier heb doorgegeven aan kleine man.
quote:
Zulks een baas gaat dat wordenquote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben blij dat ik de genen hier heb doorgegeven aan kleine man.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij gaan dus echt nooit trouwen
Dit dus!quote:Op maandag 26 september 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik houd sowieso niet van verzinsels als zombies, vampieren, elfjes en dat soort gedoe
quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee... vraag het Gloria Gaynor
ghehehehe.. 'gay'.. </beavis-butthead>quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee... vraag het Gloria Gaynor
+1.quote:Op maandag 26 september 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik houd sowieso niet van verzinsels als zombies, vampieren, elfjes en dat soort gedoe
Die heeft pas nare verzinsels.quote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Nieuwe show van Jeff Dunham nu @ comedy central
vertel t eens dametjequote:
Ik heb net wegens een weggelopen oorbel voor het eerst in mijn leven een sifon schoongemaaktquote:
ontstop service engeltje to the rescuequote:Op maandag 26 september 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb net wegens een weggelopen oorbel voor het eerst in mijn leven een sifon schoongemaakten tot nu toe lijkt de operatie gelukt te zijn dwz. ik heb niks gesloopt en het lekt niet
ho ho .... het was niet ontstopt he.... dat heb ik zelden dankzij de bijna maandelijkse hete sodabadquote:Op maandag 26 september 2011 20:23 schreef clevy het volgende:
[..]
ontstop service engeltje to the rescue
ja ok.. maar loodgieter engel klinkt niet zo sexyquote:Op maandag 26 september 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ho ho .... het was niet ontstopt he.... dat heb ik zelden dankzij de bijna maandelijkse hete sodabad
quote:
Nou, hoera voor jou hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Damn woman, dat wist ik zelfs!
Bedoelde meer, dat als ik het weet, jij het toch zeker zou weten.quote:
Ik weet zulke dingen echt niet, sorry.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bedoelde meer, dat als ik het weet, jij het toch zeker zou weten.
heel goed blondiequote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Damn woman, dat wist ik zelfs!
Ik als bad housewife zijndequote:
Op hoge hakken?quote:
ach.. je hebt toch vast wel goede kwaliteiten?quote:
Op het moment op sokkenquote:
Een paarquote:Op maandag 26 september 2011 20:36 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. je hebt toch vast wel goede kwaliteiten?
True that....quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ja ok.. maar loodgieter engel klinkt niet zo sexy
Is het hartje sarcastisch of gemeend?quote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
Ik had vandaag een evaluatie met mijn leidinggevende.
Kousen?quote:
weeewoowieeeewaaaaaegnell1!!quote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
Ik had vandaag een evaluatie met mijn leidinggevende.
Nee, grijs gestipte kniekousenquote:
Goeie vraag, als je op haar verhalen afgaat is het daar één grote, incompetente zooi. Je kan je afvragen wat een positieve evaluatie dan waard is.quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
Is het hartje sarcastisch of gemeend?
Gemeend.quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het hartje sarcastisch of gemeend?
quote:Op maandag 26 september 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, grijs gestipte kniekousenSorry.
zoals?quote:
i knowsquote:
Goed zoquote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Gemeend.
Was een heerlijk gesprek, ze zijn erg blij met me en het gaat tot nu toe echt boven verwachting goed.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Wat was het weer heerlijk nazomerweer
Lekker!quote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja echt he! Heerlijk geluncht met kleine man vanmiddag, bij een fijn tentje hier in de buurt op de veranda.
Nee echt heerlijk zonnig was het. Die tent heet ook Zonnig toevalligquote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
Het regende hier vanmiddag, bij jullie niet dan?
daar is wel meer ellendequote:
duhquote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik heb gegoogled op sifon. Jullie menen het.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik heb gegoogled op sifon. Jullie menen het.
Dat... en ik vond het best meevallen.... ik heb geen waterpomp- of sifontang nodig gehad .... maar dat schijnt wel te helpen met weer goed vast draaienquote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik heb ze regelmatig uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Dan leer je het wel.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 26 september 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
Ik zie op de plaatjes dat dat is wat ik de zwanenhals noem. En dat haal ik regelmatig uit elkaar ja, om schoon te maken.
Ja dat kan ik dus niet he. Ja, mijn vader, maar dat vertik ik voor zoiets.quote:Op maandag 26 september 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat... en ik vond het best meevallen.... ik heb geen waterpomp- of sifontang nodig gehad .... maar dat schijnt wel te helpen met weer goed vast draaien
anyway het lekt nu niet dusen anders bel ik de huisbaas...
Tof L-E!quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Gemeend.
Was een heerlijk gesprek, ze zijn erg blij met me en het gaat tot nu toe echt boven verwachting goed.
Om nog completer te zijn.... er zijn meerdere typen.... ik had nu die van de badkamer schoongemaakt.... maar in de keuken heb je meestal een zwanenhals jaquote:Op maandag 26 september 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
Ik zie op de plaatjes dat dat is wat ik de zwanenhals noem. En dat haal ik regelmatig uit elkaar ja, om schoon te maken.
hmm... nee hoor... mijn pa kan ik ook wel bellen, maar de klusjesman is een aardige gozerquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet he. Ja, mijn vader, maar dat vertik ik voor zoiets.
pff.. iedereen is toch aardig tegen jou?quote:Op maandag 26 september 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... nee hoor... mijn pa kan ik ook wel bellen, maar de klusjesman is een aardige gozer
quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
pff.. iedereen is toch aardig tegen jou?
[..]
ach kom op kom af blondiequote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Miss, het is tijd voor een workshop, geloof ik.
[..]
hoeveel daagse cursus is da?quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Miss, het is tijd voor een workshop, geloof ik.
How Not To Fail.quote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
Een soort What not to wear, maar dan met woorden.
Ik denk dat jij wel voor de intensieve cursus mag gaan..quote:
ok, schrijf me maar inquote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel voor de intensieve cursus mag gaan..
Inderdaad, we halen alles uit de kast.quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel voor de intensieve cursus mag gaan..
Ik hoop nog een keer echt iets nuttigs te leren. bv hoe je met vrouwen om moet gaan.quote:
En het nuttige is wat precies?quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop nog een keer echt iets nuttigs te leren. bv hoe je met vrouwen om moet gaan.
haal mij er maar niet uitquote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, we halen alles uit de kast.
Werkt dat bij jou, als de tijd en plaats daar is?quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
Les 1: Noem vrouwen geen mokkels, dozen, snollen, mutsen, blondies, etc, tenzij ze uitdrukkelijk hebben aangegeven hoe opgewonden ze daarvan raken. En dan ook is er een tijd en een plaats voor. Oke?
pff.. mopperdoosquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
Les 1: Noem vrouwen geen mokkels, dozen, snollen, mutsen, blondies, etc, tenzij ze uitdrukkelijk hebben aangegeven hoe opgewonden ze daarvan raken. En dan ook is er een tijd en een plaats voor. Oke?
Tsja ik wil niet uit de kast komenquote:
mmm dat wist ik al soort vanquote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
Nee. Sorry.quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werkt dat bij jou, als de tijd en plaats daar is?
Ik ben er bang voor idd.quote:Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Miss, deze is niet meer te redden hoor.
Je weet wat het alternatief is he? Dan sta je over een paar jaar met je broek op je knieën in de struiken op een parkeerterrein bij een benzinepomp langs de A27. Om je heen allemaal van diezelfde figuren die ook niet uit de kast wilden komen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
Tsja ik wil niet uit de kast komen
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:
ja graagquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Meteen platspuiten en afvoeren maar?
snurk zacht dametjequote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef -Engel- het volgende:
Tuh... je drinkt een glaasje te veel... de tetten vallen er bijna uit en dan moeilijk lopen doen terwijl je door bent...zucht kreun... naja Good bye en auf wieder snitzel....
hn wie?quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ben nog niet weg... had het over HNTM
Ik weet van niksquote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier zwaait een oranje lamp, íemand zei 'tetten'
Achmed?quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
Wie schiet tracey rookhuizen neer?
gek dingquote:
Nee joh ik ontvang ze gewoon thuisquote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet wat het alternatief is he? Dan sta je over een paar jaar met je broek op je knieën in de struiken op een parkeerterrein bij een benzinepomp langs de A27. Om je heen allemaal van diezelfde figuren die ook niet uit de kast wilden komen.
Hmm, weer vals alarm dan waarschijnlijkquote:
Nee.quote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog Sheenroast aan het kijken?
Wie?quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
Wie schiet tracey rookhuizen neer?
Én terecht!quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:30 schreef Spezza19 het volgende:
Gristenhonden hebben geklaagd over de Axe reclames
Morgen weer een nieuwe kans daarop!quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:23 schreef Cue_ het volgende:
De dag dat Q vergeet wie hij zelf is... onmogelijk!
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. ik lees godt bericht en het is gelijk op de radio
Nee, genoeg centjes, en die premie komt er nooit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Al aan het sparen voor je extra zorgpremie?
wanneer ik jouw berichten lees?quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:36 schreef Godtje het volgende:
Wist je dat niet?Die controleer ik ook!
Zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat werkt ook als je niet gelooft (in hem)?
Natuurlijk, dat jij niet gelooft in hem, betekend niet dat hij niet gelooft in jouwquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat werkt ook als je niet gelooft (in hem)?
En de tetten van Carice kan je in elke willekeurige nederlandse film zien.quote:
Owja die heb ik paar maanden terug gezien. Wel oke iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker
Gisteren Tangled gekeken
[ afbeelding ]
Best leuk
Zijn niet erg veel leuke animatie films de laatste tijd
Babsquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat jij niet gelooft in hem, betekend niet dat hij niet gelooft in jouwDe Heer is liefde
Dat is dan ook niet de reden dat ik op die serie wacht he?quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de tetten van Carice kan je in elke willekeurige nederlandse film zien.
Het zijn wel heerlijke borsten. Dat mag gezegd worden.
Ik heb ze zondag nog gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de tetten van Carice kan je in elke willekeurige nederlandse film zien.
Het zijn wel heerlijke borsten. Dat mag gezegd worden.
Leugenaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de reden dat ik op die serie wacht he?
Snietus!quote:
Tettenquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Geef toe! Mooie tetten toch?
Er is weinig mis mee. Maar ik vind het lastig los te koppelen van de persoon. En die vind ik nietsquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:54 schreef Godtje het volgende:
Dat bedoel ik. Geef toe! Mooie tetten toch?
hmmm.... plausibelquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In jouw liefde, waarbij liefde is weergegeven door
Snap je toch wel
ik heb die memo gemist denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag niet he! Krijgt Danny echt gezeik mee
En zo'n topic staat zo'n beetje in elk subforum.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
BELANGRIJK: nieuw policy met betrekking tot plaatjes etc.
Een zwarte dag in de geschiedenis van het wereldwijde web.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
BELANGRIJK: nieuw policy met betrekking tot plaatjes etc.
Ik heb de 3D versie gezien in de Bios. Ik vond hem ook erg leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker
Gisteren Tangled gekeken
[ afbeelding ]
Best leuk
Zijn niet erg veel leuke animatie films de laatste tijd
en hebben wij in verhouding ook niet toevallig de minste ongelukken? dat komt door al die relaxte mensen op de weg natuurlijkquote:Nederlandse automobilisten stappen vaker onder invloed van drugs in de auto dan automobilisten uit andere Europese landen. Dat blijkt uit Europees onderzoek dat in Nederland werd gedaan door de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV), schrijft De Telegraaf.
Het aantal mensen dat na het roken van een joint in de auto stapt ligt in Nederland een kwart hoger dan in de rest van de Europese Unie. Voor amfetaminen gaat het om twee keer zo veel als het Europees gemiddelde.
*proest*quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Als er niemand reageert heeft dat meestal een reden hoor.
allemaal op zichzelf staande postsquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Als er niemand reageert heeft dat meestal een reden hoor.
Het boeit me niet genoeg om me druk over te kunnen makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Jerry Jerry Jerry!
Ach ja, de goede oude tijd, dat er hier nog echt flink gescholden werd en gemeende doodsverwensingen langs kwamen. Those days are gone.
We zijn te lief!
Ik vind het gewoon jammer. Was toch soms weer even 2 uur vermaak. Nu heb je hier alleen maar mensen die elkaar lief vinden en af en toe een newbie die no match is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het boeit me niet genoeg om me druk over te kunnen maken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer. Was toch soms weer even 2 uur vermaak. Nu heb je hier alleen maar mensen die elkaar lief vinden en af en toe een newbie die no match is.
Dat heb je altijd al gehad, net als klagende mensen hierover.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer. Was toch soms weer even 2 uur vermaak. Nu heb je hier alleen maar mensen die elkaar lief vinden en af en toe een newbie die no match is.
Leugens! De Singles-orgie heeft nog nooit plaats gevonden!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je altijd al gehad, net als klagende mensen hierover.
Ach op fok / singles is alles al eens gebeurd
Weet jij alles van voor jouw tijd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Leugens! De Singles-orgie heeft nog nooit plaats gevonden!
niemand klimt meer op de kast.....quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Jerry Jerry Jerry!
Ach ja, de goede oude tijd, dat er hier nog echt flink gescholden werd en gemeende doodsverwensingen langs kwamen. Those days are gone.
We zijn te lief!
Ik ga wel even naar OUDquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
niemand klimt meer op de kast.....
Vroeger was alles beter. Alles.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat maar, ik blijf weer ver weg uit de buurt van OUDquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje is zwanger... En ik rammelde al zo hard!![]()
Ik wil oohooooook!![]()
Damn, had ik nou maar nog een jaar of 5, dan wist ik het wel. Gooide ik mijn gerammel nu even in de kast en dan gewoon over een paar jaar weer eens in de groep gooien.
Manlief heeft dat zelf ook wel eens gezegd nl.
Maar ja... *zucht*
Fijn dat je het ook even met ons deeltquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat maar, ik blijf weer ver weg uit de buurt van OUD
*ril*
Er zou een ban moeten staan op het copy-pasten vanuit OUD.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat maar, ik blijf weer ver weg uit de buurt van OUD
*ril*
I suffer, we all suffer!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fijn dat je het ook even met ons deelt
EENS!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zou een ban moeten staan op het copy-pasten vanuit OUD.
Zekers. Cruise control op 50, Alpha Blondy-cd in de spelert, flesje AA Drink in de bekerhouder... relax...quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
en hebben wij in verhouding ook niet toevallig de minste ongelukken? dat komt door al die relaxte mensen op de weg natuurlijk
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zekers. Cruise control op 50, Alpha Blondy-cd in de spelert, flesje AA Drink in de bekerhouder... relax...
Met mensen als Daniel en Kruk als mod die zelf niet eens de regels kennen zal er ook weinig lol te beleven zijn hier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet de reden waarom dit topic minder is gewordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mensen als Daniel en Kruk als mod die zelf niet eens de regels kennen zal er ook weinig lol te beleven zijn hier.
Wel. Want nu moet ik reageren op niet relevante PM's van hun en heb ik geen tijd om jullie te beledigen. Dat snap je toch zelf ook wel stomme kut!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is niet de reden waarom dit topic minder is geworden
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel. Want nu moet ik reageren op niet relevante PM's van hun en heb ik geen tijd om jullie te beledigen. Dat snap je toch zelf ook wel stomme kut!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo gaat deze reeks dus naar de klote
Sure, al je ellende ligt aan ons. Ik kom hier alleen als er iets mis is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mensen als Daniel en Kruk als mod die zelf niet eens de regels kennen zal er ook weinig lol te beleven zijn hier.
En toch... Houd ik onwijs van je!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo gaat deze reeks dus naar de klote
Jij bent gek! Oprottenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Sure, al je ellende ligt aan ons. Ik kom hier alleen als er iets mis is.
Bij jou alleen als ze vrouwelijk en jong zijn toch? O en fuckable?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch... Houd ik onwijs van je!
[..]
Jij bent gek! OprottenEn niet meer terugkomen
Er is hier nooit wat misquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Van tetten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
nou, ik kan me nog een foto herinneren
Van?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
nou, ik kan me nog een foto herinneren
Laat mij lekker klagen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Sorry. Ik nie snapquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
En Rival had ik zelf al op de kop gegeven!
De beste jongen wist niet beter. Hij pleit onschuldig.
logisch toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Ow god.. er wordt een plaatje gepost en binnen 2 tellen is er een pm bij rival en godt omdat godt het er de hele tijd over heeft en rival het post?
Huh?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Ow god.. er wordt een plaatje gepost en binnen 2 tellen is er een pm bij rival en godt omdat godt het er de hele tijd over heeft en rival het post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |