Altijd sappig, altijd natquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat lekker zijn seks met een zombie?
lijkt me niet, al dat gebijt en kwijl en bloed enzoquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat lekker zijn seks met een zombie?
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt manquote:
Heb hem alquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/event.php?eid=110187222330959
ervaring?quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt man
Tandjes zijn niet coolquote:
Pfff, duffe vanille-sekserquote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar tis niet lekker als ze in je snikkel bijt man
Nou ik hou wel van wat gebijt enzo maar niet daarquote:
Alsof ik iets anders van je verwacht had!quote:
Vanilla Ice seks?quote:
Vanille seks is de standaard seks. Dus een paar standjes, wat hand- en mondwerk en voornamelijk in bed. De term komt uit de BDSM wereld om seks zonder BDSM te omschrijven.quote:
Ah ja, daar ben ik niet zo in thuis he...quote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanille seks is de standaard seks. Dus een paar standjes, wat hand- en mondwerk en voornamelijk in bed. De term komt uit de BDSM wereld om seks zonder BDSM te omschrijven.
Oh ja, daar heb je het hier niet over he. Nee, dat snap ik dat je daar niet zo in thuis bentquote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, daar ben ik niet zo in thuis he...
quote:Op maandag 26 september 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb je het hier niet over he. Nee, dat snap ik dat je daar niet zo in thuis bent
quote:Op maandag 26 september 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, missb, de bestelde touwen zijn binnen hoor
I´m so gonna zombie-suit up!quote:Op maandag 26 september 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ik iets anders van je verwacht had!
Eerst een gagbal en nu touwen wat is next?quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst een gagbal en nu touwen wat is next?
En waarom kijk jij zo boos?quote:
Awquote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. stelletjes lullo's hier.ik ga eten.
houdoe heh!
quote:Op maandag 26 september 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt he, de irritatiefactor net bij het postkantoor. Stomme blonde doos voor me met een pakketje.. "Oh dan had ik het adres er zeker zelf op moeten zetten?"
Een postkantoor?quote:Op maandag 26 september 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt he, de irritatiefactor net bij het postkantoor. Stomme blonde doos voor me met een pakketje.. "Oh dan had ik het adres er zeker zelf op moeten zetten?"
Inderdaad die bestaan niet meerquote:Op maandag 26 september 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een postkantoor?Ik geloof je niet!
een doos met een pakketje?quote:Op maandag 26 september 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
That's not the point godt..quote:Op maandag 26 september 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een postkantoor?Ik geloof je niet!
quote:Op maandag 26 september 2011 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een doos met een pakketje?
Dan had ze dat dus twee keer moeten doen
Ik vestig mijn aandacht graag op de kleine detailsquote:Op maandag 26 september 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That's not the point godt..
Stom ook dat PostNL ze nog wel zo noemt..http://www.postnl.nl/voor(...)ea-TNT%20postkantoor
Je voelde de collegiale gang bang al aankomen?quote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een collega vroeg of ik vrijdag met een stel andere collegas zin had om bij hem een biertje te komen drinken.
Lijkt me heel gezellig, een probleem: het zijn allemaal mannen en zó goed ken ik ze nou ook weer niet.
Heb vriendelijk bedankt.
das nou lullig, heb je geen zin in een gangbang ?quote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een collega vroeg of ik vrijdag met een stel andere collegas zin had om bij hem een biertje te komen drinken.
Lijkt me heel gezellig, een probleem: het zijn allemaal mannen en zó goed ken ik ze nou ook weer niet.
Heb vriendelijk bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |