abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102401312

_O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_102401353
Maar toch speel ik eerst even EDF IA uit :D
pi_102407075
Moet wel zeggen dat m'n handen begonnen te jeuken toen ik GoW3 voor 40 euro zag liggen in de MediaMarkt!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_102408131
bijna klaar met gears 2, kan niet wachten om met 3 te beginnen
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_102408325
Ik heb GOW2 in de kast staan, maar moet er nog aan beginnen....
  maandag 26 september 2011 @ 19:16:41 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102408344
Gisteren dan eindelijk begonnen met GOW 3.

_O_

Alleen de 'humor' is wel heel slecht :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_102411609
Earth Defense Force IA uitgespeeld! Nu nog ff op hard proberen :9
pi_102413311
Ik zat echt keihard te balen toen bleek dat je bij Earth Defense Force 1 niet de achievements voor easy en medium kreeg als je op hard speelde. Volgens mij was ik er toen meteen mee gekapt omdat het veel te moeilijk en teveel werk was :P
pi_102418192
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef ach het volgende:
Ik zat echt keihard te balen toen bleek dat je bij Earth Defense Force 1 niet de achievements voor easy en medium kreeg als je op hard speelde. Volgens mij was ik er toen meteen mee gekapt omdat het veel te moeilijk en teveel werk was :P
Klopt idd _O-

Ik heb met dat spel sowieso geen achievement gehaald maar deze keer waren ze wat toffer :9
pi_102444267
Er is een dikke sale gaande nu op XBLA, de lijst met titels is hier te vinden: http://xbldb.com/offer-highlights

Onder andere Trials HD voor 600, The Maw 400, Shank 600, Serious Sam HD: First Encounter 400, Section 8 Prejudice 800 (DLC i sook afgeprijst), Outland 400, Monday Night COmbat 600, M&M Clash of Heroes 800 en nog meer interessants!
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:31:16 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102444446
Outland is zeker de moeite waard voor 400 punten! _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102445698
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Er is een dikke sale gaande nu op XBLA, de lijst met titels is hier te vinden: http://xbldb.com/offer-highlights

Onder andere Trials HD voor 600, The Maw 400, Shank 600, Serious Sam HD: First Encounter 400, Section 8 Prejudice 800 (DLC i sook afgeprijst), Outland 400, Monday Night COmbat 600, M&M Clash of Heroes 800 en nog meer interessants!
Alleen vandaag toch?! En dan tot vrijdag elke keer andere?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:16:32 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102448518
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:

Ik hoop dat ze ooit nog eens Smash TV bij de arcade titels terug zetten , wat een bazenspel was dat _O_
pi_102449450
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Alleen vandaag toch?! En dan tot vrijdag elke keer andere?!
Ik heb geen idee, ik heb er nog geen officieel bericht over gezien, maar als het zo is als jij zegt wordt het snel kopen!
pi_102449591
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik heb er nog geen officieel bericht over gezien, maar als het zo is als jij zegt wordt het snel kopen!
Nja als je op de Xbox zelf kijkt, staat het rechtsboven.

Of het klopt is weer een ander verhaal :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_102449813
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja als je op de Xbox zelf kijkt, staat het rechtsboven.

Of het klopt is weer een ander verhaal :P
Ahja, daar had ik niet gekeken ;)

Interessante deals wel! Ben benieuwd wat er nog komt, misschien eerst maar ff nadenken wat ik nog zou willen....
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:46:42 #17
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102449998
Okkkkkeeeeeee.... Totaal niet verwacht zoiets. Ik denk dat ik punten moet gaan inslaan want er zit HEEL wat leuks bij voor mij. Stelletje teringlijers, hele zomer crap deals en dan dit :')?

Volgens CAG is die 1-day sale trouwens op de 30(31?)ste en zijn die deals van vandaag de hele week?
AFC AJAX
pi_102451237
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze ooit nog eens Smash TV bij de arcade titels terug zetten , wat een bazenspel was dat _O_
Ik snap niet waarom ze niet de ouwe xbla games van zeg 3 jaar of ouder niet gewoon voor 100 punten weg doen.
  Redactie Games dinsdag 27 september 2011 @ 20:14:17 #19
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102457076
pi_102457365
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze niet de ouwe xbla games van zeg 3 jaar of ouder niet gewoon voor 100 punten weg doen.
:Y Dat zouden ze idd es moeten doen! Ben benieuwd wat er nog meer komt. Ilomilo heb ik net van de week al aangeschaft en de rest is niet echt mijn ding... :+ :@
pi_102457638
Morgen beginnen op Hard aan Earth Defence Force _O_
pi_102462545
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Of gewoon XBLA games kopen voor je GS punten :P.

Dat zou pas een systeem zijn
pi_102513118
Niemand hier toffe verhalen over Battlefield 3?
pi_102513210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik mag niet Xboxen op het werk van mijn baas :P Vanavond de beta binnenhalen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Games donderdag 29 september 2011 @ 14:37:06 #26
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102513231
BF3 beta in
Dark souls in
Fifa in

HARD _O_
.....Kennedy
  donderdag 29 september 2011 @ 14:37:42 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102513250
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste reacties op de BETA zijn niet positief. Komt ook door de keuze van de map trouwens, waarmee DICE waarschijnlijk het CoD-publiek probeert te bereiken, maar weinig van de charme van de Battlefield-reeks heeft.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:51:20 #28
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102513667
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Wessiej het volgende:
BF3 beta in
Dark souls in
Fifa in

HARD _O_
Nu nog de motivatie/zin om te gamen. Want dat zit de afgelopen weken er echt totaal niet in bij mij.
AFC AJAX
pi_102513919
FIFA12 binnen.. De laatste FIFA die ik heb gespeel was 2005 (op PC).. :') Wat een veranderingen allemaal, ff Borussia Monchengladbach supporten voor XP-points :D.

Daarna beetje kijken wat dit spel nog meer kan.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_102515479
Waar kan ik online 12 maanden live halen?
Anonieme tievesclown
pi_102516781
Eerste indruk BF3: menusysteem is klunky, voelt niet goed, graphics vallen me een beetje tegen, toch teveel PC-gameplay laten zien, vind het vooral érg moeilijk om onderscheid te maken tussen vriend en vijand, de namen staan te ver van hun hoofd ofzo, suppression is geweldig bedacht, jammer dat he effect zelf zo lelijk is, in het donker (waar een groot deel van de beschikbare map zich afspeelt) is het echt kut, prone hadden ze er eigenlijk uit moeten laten, voegt wmb alleen irritatie toe, schieten voelt goed, herindeling classes voelt ook goed.

Over het algemeen: mweh. Laat ze maar met Caspian Border komen!
pi_102517079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste indruk BF3: menusysteem is klunky, voelt niet goed, graphics vallen me een beetje tegen, toch teveel PC-gameplay laten zien, vind het vooral érg moeilijk om onderscheid te maken tussen vriend en vijand, de namen staan te ver van hun hoofd ofzo, suppression is geweldig bedacht, jammer dat he effect zelf zo lelijk is, in het donker (waar een groot deel van de beschikbare map zich afspeelt) is het echt kut, prone hadden ze er eigenlijk uit moeten laten, voegt wmb alleen irritatie toe, schieten voelt goed, herindeling classes voelt ook goed.

En zo wint MW3 dus weer gewoon de strijd :') Ik denk dat die beta ze meer slecht dan goed doet :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_102517252
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eerste reacties op de BETA zijn niet positief. Komt ook door de keuze van de map trouwens, waarmee DICE waarschijnlijk het CoD-publiek probeert te bereiken, maar weinig van de charme van de Battlefield-reeks heeft.
Dat zijn dan mietjes! Ik had het na 7 minuten al gezien. Mapkeuze is miss wat apart. Maar wat een topper!
pi_102517293
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En zo wint MW3 dus weer gewoon de strijd :') Ik denk dat die beta ze meer slecht dan goed doet :D
Ze moeten gewoon die 2e map die in de beta zit vrijgeven en laten zien dat Battlefield niet bedoeld is om in tunnels te vechten maar in een wijd landschap alles er tegenaan te gooien!
pi_102517529
Stomme keus dan, eigen ruiten ingooien enzo.
pi_102517565
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stomme keus dan, eigen ruiten ingooien enzo.
Tja misschien was het wel de bedoeling om eerst te beginnen met een map die ook mensen die alleen CoD spelen kunnen begrijpen, maar het is niet Battlefields sterkste punt. Sterkste punt is de dynamiek tussen voertuigen en niet-voertuigen en die mist.
  donderdag 29 september 2011 @ 18:02:17 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_102520283
Ja of ze willen een goede reden hebben voor mensen om de uiteindelijke game te kopen.

Ik weet nog dat ze indertijd bij RTCW de tofste multiplayermap als demo hadden (de beach landing). Ik heb gewoon die heel lang gespeeld. Pas veel later kon de (pirated :@) game me niet echt meer boeien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102523448
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tja misschien was het wel de bedoeling om eerst te beginnen met een map die ook mensen die alleen CoD spelen kunnen begrijpen, maar het is niet Battlefields sterkste punt. Sterkste punt is de dynamiek tussen voertuigen en niet-voertuigen en die mist.
_O_
pi_102526848
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lekker belangrijk.

De beta is gewoon uitstekend imo, ik ga BF3 zeker kopen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:53:30 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102529880
Eigenlijk moeten alle BF3-fappers blij zijn dat de beta tegenvalt voor CoD-spelers, dan blijft hun geliefde BF3 toch mooi puur van al die minderjarige kinderen?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_102535520
Nja weet nu wel zeker dat BF3 niet bij de release haal :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:00:51 #43
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102535948
ff crosspost uit het GoW3 topic

Okay ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Het volgende ; Ik speel samen met een vriend van me GoW 3 campain.
Nu wilden we vanavond verder gaan , dus ik start GoW op , krijg ik het bericht dat ik uit Xbox live gegooid ben en dat ik een update for GoW3 moet downloaden.
Ik druk dus op okay , maar hij kon ik niks downloaden omdat ik geen verbinding had 8)7
Ik GoW 3 opnieuw opgestart , hetzelfde alleen nu op decline gedrukt.
Uiteindelijk weer ingelogd op Xbox live , en gelijk dat scherm dat er een update is en als ik op decline druk dat ik uit Xbox live wordt gegooid :{
Dus ik druk maar op okay , lukt het weer niet omdat ik toch niet ben ingelogd.
GoW 3 weer opgestart (wat trouwens tergend lang duurt sinds vanavond) , zag ik iest staan met save game corrupted.
Ik dacht ; ik herinstalleer GoW 3 gewoon en dan zal ik wel opnieuw moeten beginnen.
Maar hij blijft maar om die update vragen die die niet kan downloaden omdat hij mij er elke keer uitgooit.
Ik kan dus alleen GoW 3 offline spelen , want zodra ik inlog op live , pop-up scherm en of ik nou op OK druk of niet hij gooit me er toch wel uit.

pls help :'(
pi_102539453
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef Enchanter het volgende:
ff crosspost uit het GoW3 topic

Okay ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Het volgende ; Ik speel samen met een vriend van me GoW 3 campain.
Nu wilden we vanavond verder gaan , dus ik start GoW op , krijg ik het bericht dat ik uit Xbox live gegooid ben en dat ik een update for GoW3 moet downloaden.
Ik druk dus op okay , maar hij kon ik niks downloaden omdat ik geen verbinding had 8)7
Ik GoW 3 opnieuw opgestart , hetzelfde alleen nu op decline gedrukt.
Uiteindelijk weer ingelogd op Xbox live , en gelijk dat scherm dat er een update is en als ik op decline druk dat ik uit Xbox live wordt gegooid :{
Dus ik druk maar op okay , lukt het weer niet omdat ik toch niet ben ingelogd.
GoW 3 weer opgestart (wat trouwens tergend lang duurt sinds vanavond) , zag ik iest staan met save game corrupted.
Ik dacht ; ik herinstalleer GoW 3 gewoon en dan zal ik wel opnieuw moeten beginnen.
Maar hij blijft maar om die update vragen die die niet kan downloaden omdat hij mij er elke keer uitgooit.
Ik kan dus alleen GoW 3 offline spelen , want zodra ik inlog op live , pop-up scherm en of ik nou op OK druk of niet hij gooit me er toch wel uit.

pls help :'(
Misschien dat dit helpt
http://support.xbox.com/n(...)e/clear-system-cache
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:18:46 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102539533
quote:
Net geprobeerd , werkt ook niet :{
Bedankt iig
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:26:37 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102539616
Net ff 2 andere spellen geprobeerd (Alan Wake en Fifa 11)
Bijna hetzelfde geval , zodra ik het spel opstart , wordt het scherm bijna een minuut zwart voordat er enigszins wat gebeurt. Maar geen pop-up dat een update moet downloaden en ook geen disconnect :{
Vanavond maar ff Microsoft bellen }:|
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:43:14 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102539828
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:

De toevoeging van prone zorgt er juist voor dat ik deze game wat beter te pruimen vind dan de vorige BF games :@ Dat was iets waar ik me echt aan irriteerde. Als iemand wist waar je zat kon je niet weg zonder gespot te worden, nu kun je nog op je buik wegtijgeren als ze niet op je af gerusht komen :Y
pi_102540952
GoW 3 uitgespeeld, echt heel erg vet.

Nu aan het twijfelen of ik Fifa 12 ga halen, sinds Fifa 98 eigenlijk geen Fifa meer echt gespeeld :P . Rage & Arkham City haal ik volgend jaar wel als ze wat goedkoper zijn en Skyrim is sowieso een dag 1 aankoop.
pi_102541517
1-daagse aanbiedingen op XBLA. Alleen vandaag geldig.

Hydrophobia – 240 (800)
Serious Sam HD – The Second Encounter – 400 (1200)
The Path of Go – 200 (400)
Torchlight – 400 (1200)

Torchlight is wel vet. Hydrophobia schijnt na de update ook best goed te zijn. The path of go zegt mij niets.
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:11:34 #50
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_102543293
Ik probeer Torchlight te kopen op xbox.nl maar elke keer als ik op 'Microsoft Points gebruiken' klik dan gebeurt er niets. Zowel in Chrome als in Firefox niet. ;(
pi_102543456
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:11 schreef Slickk het volgende:
Ik probeer Torchlight te kopen op xbox.nl maar elke keer als ik op 'Microsoft Points gebruiken' klik dan gebeurt er niets. Zowel in Chrome als in Firefox niet. ;(
Doe eens proberen met IE :Y
Ik heb ook veel problemen met FF/CHR icm xbox.nl
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:21:27 #52
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_102553056
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Doe eens proberen met IE :Y
Ik heb ook veel problemen met FF/CHR icm xbox.nl
Laat maar, ik bleef met m'n brakke hoofd maar op 'Microsoft Points gebruiken' klikken maar zag niet dat je ook nog op 'Bevestigen' moet klikken ergens onderaan :')

Werkt gewoon prima in Chrome dus ;)
pi_102566420
zijn er controllers voor de 360 die op die van de ps3 lijken? of converters zonder lag? vind PES echt niet lekker spelen met de normale controller.
XCM Crossfire, iemand ervaring mee?l sowieso te duur zie ik
pi_102566720
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er controllers voor de 360 die op die van de ps3 lijken? of converters zonder lag? vind PES echt niet lekker spelen met de normale controller.
XCM Crossfire, iemand ervaring mee?l sowieso te duur zie ik
Kijk ff op dealextreme ofzo, daar hebben ze wel van die converters
pi_102566873
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kijk ff op dealextreme ofzo, daar hebben ze wel van die converters
daar hebben ze er alleen een van 360 naar playstation ;(
pi_102568106
http://www.dealextreme.co(...)le-40cm-length-39086
denk dat ik dit maar ga proberen :)

[ Bericht 21% gewijzigd door jimjim1983 op 30-09-2011 22:58:45 (:') stoned) ]
pi_102568404
Dat XCM ding hebben ze ook op dealextreme :P
pi_102568521
http://www.eachgame.com/goods-2797.html

Prijs valt wel mee toch :)?
pi_102568705
quote:
ja van dit wel. en die alleen voor ps2 controllers is maar 7 euro, daar heb ik er nog 4 van liggen :9
pi_102604984
Fifa gekocht. Had in geen tijden meer footies gespeeld en zag dat deze goed gerecenseerd werd. Moet er een beetje aan wennen. Wordt soms echt van de mat getikt.
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:03:14 #61
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102611455
Bij Deus Ex viel een stealth manier niet aan te raden toch i.v.m die eindbaas gevechten?
pi_102612094
Ik heb hier een XBOX 360 Elite staan met 250 gb, 2 controllers en Forza + MW2.

Wat kan ik hiervoor vragen als ik hem te koop zet?

Console is ongeveer 1 jaar oud en is letterlijk minder dan 20 uur op gespeeld. Heeft eigenlijk altijd in de kast gestaan maar ben bang dat ik dit niet kan bewijzen.
pi_102612880
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:03 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Deus Ex viel een stealth manier niet aan te raden toch i.v.m die eindbaas gevechten?
het kan wel, zo lang je ook niet stealth wapens zoals granaten en heavy machineguns etc oppakt. als je daar alleen staat meet een stun gun of on een tranq gun, dan kon je best eens een probleem hebben ja.
pi_102613057
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Fifa gekocht. Had in geen tijden meer footies gespeeld en zag dat deze goed gerecenseerd werd. Moet er een beetje aan wennen. Wordt soms echt van de mat getikt.
Nja dat heb ik dus ook, met FIFA 11 kon ik zeker mee, maar met 12 gaat het nog niet goed :(.

Net trouwens controller open gemaakt, godver wat zijn die dingen smerig :/
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:24:53 #65
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102620698
quote:
99s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik heb hier een XBOX 360 Elite staan met 250 gb, 2 controllers en Forza + MW2.

Wat kan ik hiervoor vragen als ik hem te koop zet?

Console is ongeveer 1 jaar oud en is letterlijk minder dan 20 uur op gespeeld. Heeft eigenlijk altijd in de kast gestaan maar ben bang dat ik dit niet kan bewijzen.
Geen idee maar niet als te veel omdat het geen slim is.
pi_102623031
quote:
Ik heb op stealth tot aan de 2e eindbaas gespeeld. Daarna al even niet meer gespeeld. Maar op zich was dat goed te doen. Die eerste is trouwens moeilijker als de tweede.
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:20:31 #67
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102623117
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb op stealth tot aan de 2e eindbaas gespeeld. Daarna al even niet meer gespeeld. Maar op zich was dat goed te doen. Die eerste is trouwens moeilijker als de tweede.
wtf hoezo niet doorgespeeld?
pi_102641149
quote:
Zorg gewoon dat je de inventory-augs koopt, dan heb je genoeg ruimte in je inventory om ook normale wapens en explosieven bij je te hebben om de eindbazen mee te neuken :)
pi_102645507
Forza Motorsport 4 demo is online. :)
pi_102647974
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

wtf hoezo niet doorgespeeld?
Heb de laatste tijd niet zo veel tijd gehad. ;(
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:53:34 #71
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_102667684
Iemand nog een suggestie voor een beetje een arcade stijl racer (ala de oude need for speed reeks) waarbij je zeg maar niet eerst 80000 uur moet loggen om een fiat panda te kunnen unlocken? (als in; split screen support/leuk voor met een bak bier erbij als je iemand over de vloer heb en een beetje leuke auto's snel beschikbaar in multiplayer..?)

Van het weekend in de arcade hal Need for Speed carbon gespeeld en dat was ouderwetsch leuk.. Kan natuurlijk die wel halen voor de 360 magoed, is inmiddels al wel een ietwat bejaarde game. :P

Heb hier al Forza liggen (weinig arcade aan) en Burnout paradise city maar die voldoen beide niet aan bovenstaande criteria.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:54:27 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102667745
Need for Speed: Hot Pursuit.
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:31:07 #73
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102669770
BLUR is ook tof!
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:40:38 #74
48067 neo2000
pi_102670276
Ga ik eens voor beide games kijken. :P

Thanks! *O*
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_102695122
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Aether op 04-10-2011 17:19:40 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:25:26 #76
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102695488
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef neo2000 het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een beetje een arcade stijl racer (ala de oude need for speed reeks) waarbij je zeg maar niet eerst 80000 uur moet loggen om een fiat panda te kunnen unlocken? (als in; split screen support/leuk voor met een bak bier erbij als je iemand over de vloer heb en een beetje leuke auto's snel beschikbaar in multiplayer..?)

Van het weekend in de arcade hal Need for Speed carbon gespeeld en dat was ouderwetsch leuk.. Kan natuurlijk die wel halen voor de 360 magoed, is inmiddels al wel een ietwat bejaarde game. :P

Heb hier al Forza liggen (weinig arcade aan) en Burnout paradise city maar die voldoen beide niet aan bovenstaande criteria.
Geen idee of Split/Second split/screen heeft, maar is bij de FRS 12,50 en een goede arcade-racer.
  Redactie Games dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:26:02 #77
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102695521
Iedereen die Dark Souls deze week niet koopt is gek.
.....Kennedy
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:28:36 #78
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102695673
Ik wacht 't nog even af. Geen idee of die beter speelt op PS3 of X360.
AFC AJAX
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:45:20 #79
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102696413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef Wessiej het volgende:
Lijkt me typisch zo'n game die binnen 2 maanden voor 18 pond op zavvi.com staat, omdat vrijwel niemand het kent.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:48:13 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_102696548
Ik zou Dark Souls graag een keer willen spelen, maar EG gaf het deze recommendation:

quote:
If entertainment is fun without failure and progress without pain, you'll have to find it somewhere else.
En ik ben tegenwoordig zo time-starved dat ik het maar ergens anders ga zoeken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:02:26 #81
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102697160
Volgende week Shadow Complex weer on-sale voor 600MSP, voor de mensen die het gemist hebben tot nu toe 8-)
AFC AJAX
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:32:26 #82
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102698347
quote:
Ik heb deze week Deus Ex gekocht!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:33:17 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102698372
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:02 schreef msnk het volgende:
Volgende week Shadow Complex weer on-sale voor 600MSP, voor de mensen die het gemist hebben tot nu toe 8-)
Aanrader ja _O_
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:13:07 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_102700339
quote:
En die nooit de veel betere Metroid games heeft gespeeld.

/Blasé
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:23:43 #85
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102704812
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
BLUR is ook tof!
Blur is echt een leuk splitscreen-spel om te spelen met wat vrienden, 4 player-splitscreen wat bij racespellen tegenwoordig zeldzaam is (sommigen hebben niet eens normale 2 player-splitscreen? :') ), het is een soort Mario Kart maar dan voor volwassenen ;).
pi_102705408
quote:
Nog meer in de sale?
pi_102705490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nog meer in de sale?
Catan Oct. 4-10 400 (50% off)
Magic The Gathering: Duels of the Planeswalkers 2012 Oct. 4-10 400 (50% off)
Yu-Gi-Oh! 5D’s Oct. 4-10 400 (50% off)
Hasbro Family Game Night – Battleship Oct. 4-10 400 (50% off)

en
Bethesda Publisher Sale Games, Add-ons, and Avatars Oct. 4-10 50% off
pi_102705584
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Catan Oct. 4-10 400 (50% off)
Magic The Gathering: Duels of the Planeswalkers 2012 Oct. 4-10 400 (50% off)
Yu-Gi-Oh! 5D’s Oct. 4-10 400 (50% off)
Hasbro Family Game Night – Battleship Oct. 4-10 400 (50% off)

en
Bethesda Publisher Sale Games, Add-ons, and Avatars Oct. 4-10 50% off
Thanks

Fak it. Ik ga gewoon Catan halen. En de goeie Fallout NV add-ons. Als die er al bij zitten. Ik wilde eigenlij the Maw ook kopen, maar heb uiteindelijk alleen Torchlight gekocht.
pi_102706578
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Thanks

Fak it. Ik ga gewoon Catan halen. En de goeie Fallout NV add-ons. Als die er al bij zitten. Ik wilde eigenlij the Maw ook kopen, maar heb uiteindelijk alleen Torchlight gekocht.
Ik heb juist The Maw gekocht, Torchlight heb ik al op de PC (damn you Steam sales!), leuk spel! Erg grapig gedaan allemaal!
pi_102707064
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb juist The Maw gekocht, Torchlight heb ik al op de PC (damn you Steam sales!), leuk spel! Erg grapig gedaan allemaal!
Ik vond The Maw ook erg grappig, maar ik heb nog best wel wat van die games niet uitgespeeld.
pi_102707347
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Weer iets na gisteravond... Op mijn Xbox is mijn gamerscore 1305, en soms op de site 1295. Wat is deze sh*t? :') Solve ur problems Microsoft! :o

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchSpike op 04-10-2011 21:12:35 ]
pi_102709175
Status staat op: Actief en werkend.
Gamerscore van mij en vrienden staan weer normaal zoals op de Xbox staat. Probleem lag bij wat er gisteren is gebeurd.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:38:01 #93
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102747685
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

The Maw is tof! Ik heb die dlc's ook gekocht toen :9
pi_102748042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:02 schreef DutchSpike het volgende:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Weer iets na gisteravond... Op mijn Xbox is mijn gamerscore 1305, en soms op de site 1295. Wat is deze sh*t? :') Solve ur problems Microsoft! :o

oh nee! wat erg.
pi_102748465
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:44 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

oh nee! wat erg.
Ja man! :o
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:38:42 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102754400
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef DutchSpike het volgende:
Status staat op: Actief en werkend.
Gamerscore van mij en vrienden staan weer normaal zoals op de Xbox staat. Probleem lag bij wat er gisteren is gebeurd.
Nee, er zit gewoon een vertraging in soms.
pi_102762844
quote:
Ik trap er niet nog een keer in.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:37:16 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102763154
Wessiej promoot het, niet kopen dus :D

Gekke jongen met slechte Akwijla trekjes :'(
pi_102763364
Had vorig jaar Demon’s Souls gekocht omdat zoveel mensen er lyrisch over zijn op het i-net, maar het was echt he-le-maal niets voor mij…

Wilde eigenlijk alleen BF3 halen deze maand, maar Arkham City lijkt me ook wel erg tof.
pi_102763464
Ik heb er een beetje spijt van dat ik Fifa heb gekocht. Ik ben gehyped ;(
Nu steek ik tijd in Fifa waarin ik zwaar zuig, terwijl ik kwaliteitsgames als Deus Ex en Crysys 2 links laat liggen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:03:28 #101
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_102763734
hm just a quick question :P
Niemand heeft Ace Combat Assault Horizon al ergens zien liggen toevallig :P ???
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:36:39 #102
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102781820
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Had vorig jaar Demon’s Souls gekocht omdat zoveel mensen er lyrisch over zijn op het i-net, maar het was echt he-le-maal niets voor mij…

Wilde eigenlijk alleen BF3 halen deze maand, maar Arkham City lijkt me ook wel erg tof.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hm just a quick question :P
Niemand heeft Ace Combat Assault Horizon al ergens zien liggen toevallig :P ???
Arkham City kan goed wel de beste game OOIT zijn.
  Redactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 19:39:25 #103
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102781957
quote:
3s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Wessiej promoot het, niet kopen dus :D

Gekke jongen met slechte Akwijla trekjes :'(
what
.....Kennedy
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:40:10 #104
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102781995
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef Wessiej het volgende:

[..]

what
Wessieje360
  Redactie Games donderdag 6 oktober 2011 @ 19:50:37 #105
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102782545
Im out
.....Kennedy
pi_102796031
Wat is dark souls?
pi_102796038
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[..]

Kan goed ja.
  Redactie Games vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:57:15 #108
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102796076
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is dark souls?
...
.....Kennedy
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:29:35 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_102798335
quote:

[..]

[..]

Net als Fallout 3 zeker, die je nooit gespeeld hebt :')
pi_102801316
quote:

[..]

[..]

Two Worlds-hypeje!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_102803089
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:12:34 #112
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_102803273
quote:
Hoe is dit nieuws? Dit is al maanden bekend :')
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:55:47 #113
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_102804627
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is dark souls?
Wat is Google?
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:24:51 #115
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_102805627
Weet iemand waar ik cheap aan controller kan komen? :)

Heb op Zavvi.nl tot nu toe voor 22,45 gezien. Maar als ik hem bijv voor 25 euro in een NL-se shop kan halen zou dat ideaal zijn :P

Via budgetgaming lijkt het er op dat de minimum prijs echt rond de 35 ligt helaas.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:17:00 #116
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102817918
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Net als Fallout 3 zeker, die je nooit gespeeld hebt :')
Praat geen onzin kukel ik heb die wel gespeeld!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:17:24 #117
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102817933
Morgen wel ff een Deus Ex beginnen hopelijk is die tof!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:44:36 #118
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102821572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand waar ik cheap aan controller kan komen? :)

Heb op Zavvi.nl tot nu toe voor 22,45 gezien. Maar als ik hem bijv voor 25 euro in een NL-se shop kan halen zou dat ideaal zijn :P

Via budgetgaming lijkt het er op dat de minimum prijs echt rond de 35 ligt helaas.
Die "nieuwe" (zilveren draadloze) controller met verbeterde D-pad met Play & Charge-kit is volgensmij maar 45 euro bij de Mediamarkt, ook wel goedkoop op zich.
pi_102822147
quote:
RXE ziet er toch beter uit :)

quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:55 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Wat is Google?
Kneusje :')
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:34:56 #120
48067 neo2000
pi_102824027
Nou heb ik een tijdje geleden wel wat gelezen over dat gedrocht van een draadloos kinect racestuurtje wat Microsoft uit wilde brengen voor de 360, maar is er toen ook een "echt" stuurtje aangekondigd wat ik helemaal gemist heb? Of gaan we daadwerkelijk een degelijk licensed stuurtje krijgen op de 360? Kwam nml deze tegen:

http://www.thehut.com/gam(...)el-ex2/10537434.html

Look kinda.. Pretty. :o O+

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 07-10-2011 21:42:25 ]
pi_102857589
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:15:33 #122
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_102907092
Ik heb mijn Xbox 360 maar weer verkocht :') stond er maar wat en zat toch meer op de PC te gamen _O- nee voor mijn geen gameconsole meer :@
pi_102923541
Ik wist niet dat Crysis ook op de xbox 360 uit was. Is die leuk?
pi_102927791
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Rijst het volgende:
Ik wist niet dat Crysis ook op de xbox 360 uit was. Is die leuk?
Fuck ja, topgame! En hij schijnt het ook goed te doen op de 360!
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:09:37 #125
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102935420
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Fuck ja, topgame! En hij schijnt het ook goed te doen op de 360!
Wtf is die uit?
pi_102943256
Ik volgde game releases niet helemaal, maar de opvolger van COD BO..... BF3 komt daar het dichts bij in de buurt qua gameplay of komt er iets anders aan?
pi_102943278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik volgde game releases niet helemaal, maar de opvolger van COD BO..... BF3 komt daar het dichts bij in de buurt qua gameplay of komt er iets anders aan?
Opvolger van BO?! Hmm MW3 misschien :P?
pi_102943280
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wtf is die uit?
GOD game hè :)
pi_102943282
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wtf is die uit?
GOD hè :)
pi_102956147
Hmm, update van xbox
niks bijzonders dus

http://thecontrolleronlin(...)tem-update-10112011/

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2011 15:36:24 ]
pi_102973438
Announcing the 320 GB Media Hard Drive
Later this month a 320GB Media Hard Drive for your Xbox 360 will be available for $129.99 (US ERP.) It will also include a LIVE download code for LEGO Star Wars III: The Clone Wars. The Media Hard Drive is compatible with all Xbox 360 S models and will be sold at your favorite Xbox 360 retailer and is available worldwide, the Media Hard Drive will not include the game download code in Japan, Saudi Arabia, Slovakia and the UAE.

dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:24:45 #132
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102973737
quote:
Ff reminder, nu dus :7
AFC AJAX
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:57:16 #133
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_102976158
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef Aether het volgende:
Announcing the 320 GB Media Hard Drive
Later this month a 320GB Media Hard Drive for your Xbox 360 will be available for $129.99 (US ERP.) It will also include a LIVE download code for LEGO Star Wars III: The Clone Wars. The Media Hard Drive is compatible with all Xbox 360 S models and will be sold at your favorite Xbox 360 retailer and is available worldwide, the Media Hard Drive will not include the game download code in Japan, Saudi Arabia, Slovakia and the UAE.

[ afbeelding ]
Lijp.
pi_103000232
De postbode kwam ineens met GOW3 langs. Hier gewonnen, bedankt FOK! Das nog eens een leuke verrassing! :)
Ooh, I just felt my dick move!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:57:25 #135
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103000266
Leuke verrassing, gefeliciteerd kerol! Speel 'm uit en geef 'm dan aan mij ja? :P
AFC AJAX
pi_103015277
Aanmelden voor Xbox 360 Fall Dashboard Update - Klik :P
pi_103018842
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Studiotje het volgende:
Aanmelden voor Xbox 360 Fall Dashboard Update - Klik :P
Ik wou m net posten _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2011 22:24:06 ]
pi_103019890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik wou m net posten _O-
Ben je wel laat :+
pi_103099504
Kom al een paar dagen niet op de servers van HomeFront. Iemand anders ook dit probleem?
pi_103194344
splinter cell conviction :r gadverdamme zeg wat haat ik dit soort spellen. 0,0 vrijheid. die 5 euro die ik ervoor heb betaald is al teveel.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:02:48 #141
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103194531
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
splinter cell conviction :r gadverdamme zeg wat haat ik dit soort spellen. 0,0 vrijheid. die 5 euro die ik ervoor heb betaald is al teveel.
Eens. Maar ik heb meer betaald ;(
AFC AJAX
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:25:21 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103205550
quote:
Was nog wel redelijk tof al miste ik ook wel de vrijheid en vooral dat je tussen de missies door niet een beetje kon free-roamen.
pi_103241067
weet iemand waar ik nog een AV kabel voor de normale xbox kan halen?
pi_103241118
Verkeerd gelezen.

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 18:08:30 ]
pi_103241209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb m wel voor je...
^O^ wat moet je ervoor hebben?
pi_103241225
Verkeerd gelezen

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 18:08:40 ]
pi_103241357
paar eurootjes lijkt me prima :P

heilige antonius, beste vrind, zorg dat markoalmelo zijn xbox av kabel vindt.
pi_103241395
:D
pi_103241609
Verkeerd gelezen..

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 18:08:51 ]
pi_103254229
quote:
Ik neem hem wel van je over hoor. Kek spel.

Die Arkham City krijgt wel extreem hoge cijfers. 5e op de all-time Xbox360 lijst op gamerankings.
pi_103272631
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik neem hem wel van je over hoor. Kek spel.
heb je iets te ruil?
pi_103272915
Zo, hier Alan Wake eens uit de budget-bak gehaald.
Bevalt me tot nu toe eigenlijk best prima ^O^
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:08:49 #153
123411 LinQ
Met een Q
pi_103273802
Keuzes, keuzes, als ik alle games die ik dit najaar zou willen hebben daadwerkelijk zou kopen (voor prijzen tussen de 40 en 55 euro) dan ben ik 300 euro lichter de komende 1,5 maand :(

Ik laat Skyrim, MW3 en Batman dan maar liggen voor volgend jaar. Haal in eerste instantie:
- Forza 4 (al binnen)
- BF3
- AC:Revalations

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we lekker linQ gaan doen!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:11:52 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_103273927
Batman, Skyrim en Zelda hier (in die volgorde).
Denk dat ik de militaire FPS games maar helemaal laat zitten.
pi_103274102
Ik ga voor Sims3 - Pets en Lego Harry Potter 5-7... *O*

* Girly-(nep-)Gamer is
pi_103274221
heb al deus ex,bf3 gaat er komen en dan wordt het budgetbakken denk ik,of misschien saints row 3...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:44:37 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103275152
Lijstjes? O+

Batman en Kuifje hier in huize Roy _O_
pi_103275182
Skyrim is mijn must buy. Maar nu ik zo lovende kritieken lees over Batman ga ik die misschien ook halen. ben ook wel weer benieuwd naar MW3.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:45:38 #159
258885 Solique
I Kill You !
pi_103275190
Alleen batman hier. :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_103275197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

heb je iets te ruil?
Straks even thuis kijken.
pi_103275222
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijstjes? O+

Batman en Kuifje hier in huize Roy _O_
serieus kuifje ja?
pi_103285147
Lijstje voor deze winter :

Batman - Battlefield 3 - Saint's Row 3

Skyrim haal ik volgend jaar pas.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:37:57 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103285282
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

serieus kuifje ja?
Yes! Met complete animatieserie op Blu Ray erbij voor 45 euro via Zavvi. Toen ik dat zag direct besteld. Dus ik speel nu deze winter Kuifje ipv Uncharted :)
pi_103285299

Weet iemand een Nederlandse webshop die dit kabeltje verkoopt :@?
pi_103285516
wat een geniale mensen ook in de comments, een batman beyond game dat wil ik ook :D

http://uk.ps3.ign.com/articles/120/1200927p1.html
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:52:14 #166
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_103285944
Lijstjes?

Voor mij tot het einde van het jaar in elk geval:
* Space Marine (heb ik al)
* Gears of War 3 (heb ik al)
* Battlefield 3
* Modern Warfare 3
* Assassin's Creed Revelations
* Dead Rising 2: Off the record

Op DR2:OtR na is het vooral een kwestie waar ik de SE's ga halen met al die verschillende pre-order bonussen :( :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:53:31 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103296786
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef SpankmasterC het volgende:
heb al deus ex,bf3 gaat er komen en dan wordt het budgetbakken denk ik,of misschien saints row 3...
Deus Ex gek _O_
pi_103299496
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yes! Met complete animatieserie op Blu Ray erbij voor 45 euro via Zavvi. Toen ik dat zag direct besteld. Dus ik speel nu deze winter Kuifje ipv Uncharted :)
Waarschijnlijk ben je voor de winter er al mee klaar :D

Hier tot nu toe :

MW3
Skyrim
SR3

En dat zal het wel ff blijven :)
pi_103314653
Gisteravond Arkham City gehaald.

Pas een uur ofzo kunnen spelen, maar nu al...

_O_
pi_103315124
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond Arkham City gehaald.

Pas een uur ofzo kunnen spelen, maar nu al...

_O_
Dit soort posts zijn niet goed voor m'n portemonee
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:56:26 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103315210
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

In mooie steelbook voor nog geen 45 euro _O_

pi_103315212
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

49 euro bij de MM tot 31 okt. :)

Scheelt toch iets.
pi_103315294
Kunnen ze de releases van spellen niet een beetje verdelen :')

Ik heb geen geld om 4 spellen tegelijk te kopen ;(
pi_103315437
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen ze de releases van spellen niet een beetje verdelen :')

Ik heb geen geld om 4 spellen tegelijk te kopen ;(
Gewoon om de dag eten, dat bespaard een heel hoop geld voor games :')
pi_103315838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:04 schreef badboynova het volgende:

[..]

Gewoon om de dag eten, dat bespaard een heel hoop geld voor games :')
Ik ben verslaafd aan gamen, maar dit gaat me te ver _O-
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:21:21 #176
258885 Solique
I Kill You !
pi_103315913
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze ligt hopelijk vanavond op de mat. :9
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:23:31 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103315973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:21 schreef Solique het volgende:

[..]

Deze ligt hopelijk vanavond op de mat. :9
Waar heb je 'm besteld?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:27:05 #178
258885 Solique
I Kill You !
pi_103316075
quote:
19s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar heb je 'm besteld?
Yourgamezone
Hij kon nog niet zeggen of het de normale was of de steel hing van de leverancier af.

Ben dus wel benieuwd welke het geworden is.
Eigenlijk maakt het mij weinig uit, wil spelen. :7
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:29:43 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103316155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:27 schreef Solique het volgende:

[..]

Yourgamezone
Hij kon nog niet zeggen of het de normale was of de steel hing van de leverancier af.

Ben dus wel benieuwd welke het geworden is.
Eigenlijk maakt het mij weinig uit, wil spelen. :7
Ah okay. Ik bij Amazon UK. Wilde per se de steelcase :D
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:33:40 #180
258885 Solique
I Kill You !
pi_103316254
quote:
19s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah okay. Ik bij Amazon UK. Wilde per se de steelcase :D
Heb van AA ook de normale dus zou mij weinig uit maken. Al staat een steel wel altijd mooier.
pi_103316286
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ben verslaafd aan gamen, maar dit gaat me te ver _O-
Eten is een overath product, dat door onze strot word geduwd door al die evil bankiers die zich er enkel aan verrijken :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:06:53 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_103317243
quote:

[..]

[ afbeelding ]
die hebbik ook besteld.
Ik was net begonnen aan Halo Reach, maar zodra deze op de mat ploft gaat die weer de kast in denk ik :P.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:51:07 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103350857
En eindelijk verzonden! *O* Ben benieuwd hoe snel het nu is, als ik het goed begrepen heb wordt het direct via PostNL bezorgd.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:49:25 #184
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_103361277
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:38 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand een Nederlandse webshop die dit kabeltje verkoopt :@?
Vast wel, ik heb zo'n kabeltje voor mijn GH2 gitaar :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:54:45 #185
258885 Solique
I Kill You !
pi_103361342
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heb uiteindelijk de normale versie ontvangen gisteren, wel doosje gebarsten door PostNL. :{
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:53:22 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103364091

vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:26:45 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_103365383
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:54 schreef Solique het volgende:

[..]

Heb uiteindelijk de normale versie ontvangen gisteren, wel doosje gebarsten door PostNL. :{
Da's ook een reden om alleen steelbooks te bestellen.
pi_103365398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:34 schreef badboynova het volgende:

[..]

Eten is een overath product, dat door onze strot word geduwd door al die evil bankiers die zich er enkel aan verrijken :')
  Redactie Games vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:39:16 #189
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_103383012
[TK] RAGE (Xbox 360)

Nu al te koop, wat een ac-ac-ac-actie!
.....Kennedy
pi_103413067
Hmm, wat oude games ingeleverd en ook maar Pro Evo 2012 gehaald.

Komende week BF3, dan tijd maken om alles te spelen. :P
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:16:19 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_103416566
Steelbook versie van Batman binnengekregen van Amazon. Ik heb Zelda bij TheHut besteld, en het was mijn planning om dan voor die tijd Skyrim in de winkel te kopen, zodat ik wat te doen had in de drie weken dat het duurt voordat ie opgestuurd wordt. Maar zolang Amazon binnen twee dagen kostenloos blijft verzenden, zou je echt wel gek zijn ooit nog iets bij een winkel te kopen hier in NL.

Oh en het begin van Batman _O_. Nu al veel beter dan AA.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:18:00 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103416620
:o

*HYPE*
pi_103416996
Net de CE van Batman gekocht, serieus 1 van de vetste CE's. Is gewoon een hele beleving om dat ding uit te pakken O+
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:43:31 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103419749
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:28 schreef gamefreek het volgende:
Net de CE van Batman gekocht, serieus 1 van de vetste CE's. Is gewoon een hele beleving om dat ding uit te pakken O+
:9
pi_103422678
Is batman co-op te spelen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:09:45 #196
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103424276
quote:
Wel een goeie trouwens maar dat gaat voor veel games op :')
pi_103428258
Zo, Forza 4 ben ik al aardig ver mee. GoW3 al uitgespeeld, nu maar eens Halo: Reach gaan uitspelen en dan lekker wachten op MW3. O+
pi_103496530
Ik heb hier ooit een xbox 360, zo'n twee jaar gelden, laten ombouwen maar wil dit laten ongedaan maken... is dat nodig? Als ik een nieuw spel erin stop maak ik dan nog steeds kans op een ban (aangenomen dat ik niet geflagged ben) ?
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:24:37 #199
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103496792
Ik had een aantal oudere spellen die ik wilde inleveren bij GameMania en dan Forza 4 halen.

Kreeg ik 7¤ voor 4 spellen terug :')

En dat terwijl de verkoopprijs van F4 daar veel hoger is dan MediaMarkt en Dixons.

Kut toko.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_103496811
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:17 schreef Maryn. het volgende:
Ik heb hier ooit een xbox 360, zo'n twee jaar gelden, laten ombouwen maar wil dit laten ongedaan maken... is dat nodig? Als ik een nieuw spel erin stop maak ik dan nog steeds kans op een ban (aangenomen dat ik niet geflagged ben) ?
Eenmaal omgebouwd ben je de lul, ombouwen ongedaan maken is niet mogelijk. ( heb hier 2 xboxen staan, eentje omgebouwd, gebanned en een nieuwe)
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_103496897
quote:
13s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:24 schreef jpg97 het volgende:
Ik had een aantal oudere spellen die ik wilde inleveren bij GameMania en dan Forza 4 halen.

En dat terwijl de verkoopprijs van F4 daar veel hoger is dan MediaMarkt en Dixons.

Kut toko.
Ja joh die 2e hands games leveren ze puur goud op, je kan je games beter via marktplaats of V&A verkopen, vang je een stuk meer!
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:30:08 #202
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103496979
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:25 schreef pugehenis het volgende:

[..]

Eenmaal omgebouwd ben je de lul, ombouwen ongedaan maken is niet mogelijk. ( heb hier 2 xboxen staan, eentje omgebouwd, gebanned en een nieuwe)
Niet helemaal waar... de stock firmware kan teruggezet worden.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_103501857
black ops is best wel heel erg vet als je heel dicht bij je tv zit :o net of je je eigen arcadekast hebt :P
pi_103505161
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:30 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ok maar ik heb dus ooit eens omgebouwd, die firmware is nu gedateerd. Als ik nu een origineel spel erin stop, en ik ga op live.. ben ik dan 't zakje?
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:15:23 #205
8369 speknek
Another day another slay
pi_103506154
quote:
13s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:24 schreef jpg97 het volgende:

Kut toko
7 euro voor heen en weer naar de binnenstad. Het is economisch voordeliger om ze weg te flikkeren zowat..
pi_103506643
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:30 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Als je via xbox live update ben je de ombouw ook kwijt ;)
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:17:39 #207
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_103512574
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:25 schreef pugehenis het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je het ombouwen ongedaan maken (originele firmware erop flashen), er kan alleen wel sprake zijn van een ban-flag die een paar maanden geleden op je Xbox is gezet online, als je dan weer online gaat word je alsnog gebanned.
pi_103513179
Tropico 4 komt binnenkort uit :D :@
pi_103513209
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dacht dat ie er al was?
pi_103514717
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
vind m teveel op 3 lijken om m te kopen ;(
pi_103516004
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dacht dat ie er al was?
Ja hij was er al :@ maar dacht er pas aan toen ik hem in de demo gedeelte zag :D

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

vind m teveel op 3 lijken om m te kopen ;(
En toch wil ik hem wel :Y
pi_103516372
Onee voor de PC is ie al uit, voor de xbox is het uitgesteld naar oktober maar een echte datum kan ik nergens vinden
pi_103525150
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja joh die 2e hands games leveren ze puur goud op, je kan je games beter via marktplaats of V&A verkopen, vang je een stuk meer!
of via Nedgame, ik kreeg paar maand geleden 65 euro tegoedbon voor 4 spellen( of 30 eu cash :') ) .
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_103545763
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef jimjim1983 het volgende:
black ops is best wel heel erg vet als je heel dicht bij je tv zit :o net of je je eigen arcadekast hebt :P
godverdomme wat een kutspel :') ben bij de 2e of 3e missie, in vietnam volgens mij, en moet ergens gaan staan waar ik van alle kanten kapot geschoten wordt :% kan wel eerst iedereen dood proberen te schieten maar ze blijven oneindig lang komen :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:20:12 #215
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_103545855
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

godverdomme wat een kutspel :') ben bij de 2e of 3e missie, in vietnam volgens mij, en moet ergens gaan staan waar ik van alle kanten kapot geschoten wordt :% kan wel eerst iedereen dood proberen te schieten maar ze blijven oneindig lang komen :')
Je moet gewoon een paar kerels afknallen en dan op goed geluk van cover naar cover rushen tot je bij het volgende checkpoint bent. Zo werkt elke CoD-game
pi_103545991
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je moet gewoon een paar kerels afknallen en dan op goed geluk van cover naar cover rushen tot je bij het volgende checkpoint bent. Zo werkt elke CoD-game
Inderdaad, als je blijft zitten kun je oneindig blijven knallen.
  Redactie Games dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:26:56 #218
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_103546147
Batman uitgespeeld, awesome _O_
.....Kennedy
pi_103546633
Tot nu toe bijna een week gestopt met roken dus heb mezelf verwend met Forza 4 en Tropico 4 *O*
pi_103546919
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tot nu toe bijna een week gestopt met roken dus heb mezelf verwend met Forza 4 en Tropico 4 *O*
nog een week volhouden en dan heb je forza4 er al weer uit :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_103547246
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef DJ_ het volgende:

[..]

nog een week volhouden en dan heb je forza4 er al weer uit :P
Dan komt BF3 uit en dan 7 november weer een release :9 stoppen met roken is leuk op deze manier :9
pi_103549161
Net Duke Nukem Forever uitgespeeld. Wel een geinig spel. Had hier nog Prototype liggen die nog nooit in m'n xbox was geweest, dus net even gespeeld voor het eerst. Wat een vaag spel is dat joh!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:52:10 #224
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103585123
HBO Go, VEVO, Verizon FiOS TV, Comcast Xfinity coming to Xbox 360

*O*
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_103585199
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef popolon het volgende:

*O*
20 dagen oud, en niets hier in NL.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:08:10 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_103585740
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef popolon het volgende:

*O*

-O-
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:13:05 #227
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103585949
quote:
3s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

-O-
Lijkt me toch dat ze in Europa toch ook snel met dit soort dingen gaan komen, internet TV is gewoon niet tegen te houden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_103586111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Lijkt me toch dat ze in Europa toch ook snel met dit soort dingen gaan komen, internet TV is gewoon niet tegen te houden.
Netflix begint binnenkort in Ierland en GB. Moet nog zien dat dit soort services in Nederland komen via bijv. een console.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:37:12 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103605017
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef larry_flynt het volgende:
Net Duke Nukem Forever uitgespeeld. Wel een geinig spel. Had hier nog Prototype liggen die nog nooit in m'n xbox was geweest, dus net even gespeeld voor het eerst. Wat een vaag spel is dat joh!
Prototype is gruwelijk vet!

Ik ben nu bijna klaar met deus ex en ben hem ook wel zat eigenlijk.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:45:32 #230
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103605578
Prototype is baas _O_

Zit wel vast op 980GS en dat blijft zo :')
AFC AJAX
  woensdag 26 oktober 2011 @ 22:46:10 #231
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_103605615
Prototype _O_ _O_
pi_103606063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, misschien bij de volgende Xbox :)
pi_103618943
Prototype is wel leuk, maar ben aan het begin en wil een basis inkomen. Moet ik me voordoen als een generaal, maar krijg ongezien die gast niet te pakken.
pi_103619281
Jongens deze week is er een Pinball FX2 tafel gratis, namelijk Paranormal!
Dus dat wordt pinballen als een malle! (en ja, er zitten 3 cheevo's bij voor in totaal 50G)

Tafel hier http://marketplace.xbox.c(...)50-bd85-af2b5e6bba5a

Trailer hier:
pi_103619630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef larry_flynt het volgende:
Prototype is wel leuk, maar ben aan het begin en wil een basis inkomen. Moet ik me voordoen als een generaal, maar krijg ongezien die gast niet te pakken.
ik las dit en dacht ff dat je werk probeerde te zoeken in prototype :')
basis inkomen :')
pi_103620067
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik las dit en dacht ff dat je werk probeerde te zoeken in prototype :')
basis inkomen :')
Werk in Prototype?
pi_103620094
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Werk in Prototype?
daarom de :')
pi_103620826
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

daarom de :')
Ja ik lees het nu terug en staat wel wat vreemd ja :')
pi_103647017
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens deze week is er een Pinball FX2 tafel gratis, namelijk Paranormal!
Dus dat wordt pinballen als een malle! (en ja, er zitten 3 cheevo's bij voor in totaal 50G)

Tafel hier http://marketplace.xbox.c(...)50-bd85-af2b5e6bba5a

Trailer hier:
vet!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:07:04 #240
8369 speknek
Another day another slay
pi_103666183
Deus Ex nu nog maar 15 pond bij amazon (crysis 2 19, La noire 19, child of eden 15, AC brotherhood 10) 8)7.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:08:35 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103666246
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef speknek het volgende:
Deus Ex nu nog maar 15 pond bij amazon (crysis 2 19, La noire 19, child of eden 15, AC brotherhood 10) 8)7.
Al weer een tijdje ja. Ik negeer het gewoon :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:49:16 #242
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_103681225
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ja ik lees het nu terug en staat wel wat vreemd ja :')
Ik snapte het eerst ook niet :P, maar dat buitenstuk van een basis inkomen kan door vanaf een iets hoger stuk naar beneden springen volgensmij wel (zoiets deed ik volgensmij altijd), dan even oppassen dat je niet ergens landt waar de soldaten je meteen zien, en dan naar een soldaat-persoon transformeren (vooraf dus eentje consumen), dan kan je volgensmij normaal op dat gebied buiten de basis lopen en langzaam allemaal van die andere soldaten consumen totdat je een stuk hebt waar een generaal naartoe loopt zonder soldaten, dan kan je hem consumen zonder dat iemand ziet je dat je hem consumed. Vervolgens kan je die basis in.
Het klinkt een beetje vaag maar volgensmij is het niet zo heel moeilijk als je het doorhebt. Prototype is een van de weinige spellen die ik helemaal heb uitgespeeld, echt vet spel _O_
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:28:57 #243
20758 Stringer
You have a nice day
pi_103697569
Microsoft is wel lekker aan het spammen zeg, 5 xbox mails per dag van ze ofzo?
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:33:07 #244
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103697612
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, misschien bij de volgende Xbox :)
Zou mooi zijn. In de VS is de box veel meer dan alleen een gaming console.

Die Pinball FX table heb ik ook, 18 miljoen is de highscore :') , ik vind het een wat onoverzichterlijke kast.
pi_103706896
nvm

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2011 15:05:47 ]
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:03:05 #246
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_103709370
WIE kan mij vertellen waar ik DIRECT een xbox live gold code kan kopen (eentje voor 3 maand het liefst) met de goedkoopste prijs?

Heb maandag bij gamehubs besteld, maar die kankerratten hebben mij niets toe gemailed (dus heb mijn geld maar weer laten terugboeken).

Dus, iemand een site waar ik DIRECT een mail met code krijg?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:38:55 #247
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103710480
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:
WIE kan mij vertellen waar ik DIRECT een xbox live gold code kan kopen (eentje voor 3 maand het liefst) met de goedkoopste prijs?

Heb maandag bij gamehubs besteld, maar die kankerratten hebben mij niets toe gemailed (dus heb mijn geld maar weer laten terugboeken).

Wat een taalgebruik jong Ricko!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:40:59 #248
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_103712306
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:

http://www.livecheap360codes.com/

Rechtsbovenin even op het Engelse vlagje klikken.

Enige nadeel is dat je account geverifieerd moet worden met een vast telefoonnummer (mobiel werkt dus niet). Je krijgt namelijk een code doorgegeven via de telefoon die je weer in moet vullen op de website. Dat eenmaal gedaan, kun je makkelijk kopen mbv PayPal en krijg je de code direct nadat je betaald hebt. Kwam op mij wat onbetrouwbaar over, maar na wat positieve reacties op budgetgaming.nl toch maar gedaan en werkt meer dan prima!

Afgelopen week toevallig nog 12+2 Gears of War 3 abonnement gekocht. ±¤39, 14 maanden gold en één of andere skin voor een gun in GoW3 online. :) Goedkoopste shop die ik kon vinden. Qua Microsoft Points ook erg goedkoop.
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:52:24 #249
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103821965
The Dishwasher wordt DOTW lees ik net :9 DO WANT!
AFC AJAX
  woensdag 2 november 2011 @ 16:22:39 #250
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103878598
Ter herinnering :6 dood topic is dood

LIMBO 600
The Dishwasher: VS 400(!!!) eerste SALE voor dit spel _O_
Death By Cube 400
DOTW
AFC AJAX
pi_103878747
En de Saint's Row 3 Initiation Station waarmee je alvast een character kunt maken, tis weer geweldig wat eruit komt :D
pi_103879421
Is die Dishwasher wat ja?
  woensdag 2 november 2011 @ 16:41:16 #253
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103879530
Ja :9~

Probeer de demo, als je het niks vindt vind je het spel ook niks.
AFC AJAX
  woensdag 2 november 2011 @ 20:42:35 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103891028
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:22 schreef msnk het volgende:
Ter herinnering :6 dood topic is dood

LIMBO 600
The Dishwasher: VS 400(!!!) eerste SALE voor dit spel _O_
Death By Cube 400
DOTW
Dood topic is dood indeed ;(
  Eindredactie Games woensdag 2 november 2011 @ 20:45:55 #255
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_103891223
Net MW3 voor 95 euro besteld!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_103891474
Battlefield viel mij zwaar tegen. Ben geen online gamer en single player is verschrikkelijk kort.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  woensdag 2 november 2011 @ 21:00:27 #257
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103892079
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Battlefield viel mij zwaar tegen. Ben geen online gamer en single player is verschrikkelijk kort.
Ik wil hem nog wel ff voor de SP

Heb hem bij Oneplays in de rij staan maar zal nog wel ff duren.
pi_103909810
pi_103910056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
Net MW3 voor 95 euro besteld!
bij?
pi_103910070
Heeft iemand nog toffe cooop suggesties?

L4f 1 en 2, serious sam en GoW hebben we helemaal kapot gespeeld. Oh, voor 2 pers.

Eisen; arcade like en geen moeilijk gedoe waarbij je moet nadenken.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:47:51 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103910107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:46 schreef blessed19 het volgende:
Heeft iemand nog toffe cooop suggesties?

L4f 1 en 2, serious sam en GoW hebben we helemaal kapot gespeeld. Oh, voor 2 pers.

Eisen; arcade like en geen moeilijk gedoe waarbij je moet nadenken.
Mijn favoriete co-op game is Rainbow Six Vegas 2. Kost geen drol meer nu. Portal 2 vind ik ook erg leuk in co-op, maar daarbij moet je wel nadenken :P
  donderdag 3 november 2011 @ 12:26:19 #262
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_103911236
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:40 schreef Slickk het volgende:

[..]

http://www.livecheap360codes.com/

Rechtsbovenin even op het Engelse vlagje klikken.

Enige nadeel is dat je account geverifieerd moet worden met een vast telefoonnummer (mobiel werkt dus niet). Je krijgt namelijk een code doorgegeven via de telefoon die je weer in moet vullen op de website. Dat eenmaal gedaan, kun je makkelijk kopen mbv PayPal en krijg je de code direct nadat je betaald hebt. Kwam op mij wat onbetrouwbaar over, maar na wat positieve reacties op budgetgaming.nl toch maar gedaan en werkt meer dan prima!

Afgelopen week toevallig nog 12+2 Gears of War 3 abonnement gekocht. ±¤39, 14 maanden gold en één of andere skin voor een gun in GoW3 online. :) Goedkoopste shop die ik kon vinden. Qua Microsoft Points ook erg goedkoop.
Thanks brah, heb t daar al gehaald!
pi_103911538
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Maar voor de SP moet je het spel ook niet halen natuurlijk :9
pi_103916371
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Maar voor de SP moet je het spel ook niet halen natuurlijk :9
Geen tijd om online te gamen :)
pi_103918732
pi_103919616
Modern Warfare 2 en Black Ops vorige week meer gespeeld dan Battlefield 3
http://majornelson.com/20(...)eek-of-october-24th/

Maarja, BF3 was pas vanaf donderdag een beetje te verkrijgen hier in europa, wie weet wat deze week brengt...?
pi_103921234
Even een vraagje voor de diehard xboxers.

Mijn account is gehacked. En ze hebben een heleboel ms points gekocht en daarvan in fifa pakjes gekocht. Kan microsoft zien aan wie die pakjes gegeven zijn?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103921717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:58 schreef SpankmasterC het volgende:

Maarja, BF3 was pas vanaf donderdag een beetje te verkrijgen hier in europa, wie weet wat deze week brengt...?
MW3 ;)
pi_103922612
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef pl4kkie het volgende:
Even een vraagje voor de diehard xboxers.

Mijn account is gehacked. En ze hebben een heleboel ms points gekocht en daarvan in fifa pakjes gekocht. Kan microsoft zien aan wie die pakjes gegeven zijn?
Heb gelijk gebelt naar die gasten. Gelijk alles verandert enzo. Ze gaan nu een onderzoek instellen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_103923617
pi_103927145
quote:
19s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mijn favoriete co-op game is Rainbow Six Vegas 2. Kost geen drol meer nu. Portal 2 vind ik ook erg leuk in co-op, maar daarbij moet je wel nadenken :P
Zal morgen ernaar zoeken. Verder nog enige suggesties? Een ander gerne mag ook, maar dan nog steeds arcade like en niet te moeilijk qua denken. :)
pi_103927543
quote:

Dinsdag al verkrijgbaar en dat waren toch best wel wat winkels :)
pi_103935486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Zal morgen ernaar zoeken. Verder nog enige suggesties? Een ander gerne mag ook, maar dan nog steeds arcade like en niet te moeilijk qua denken. :)
Geometry Wars 2 O+
Renegade Ops O+
(allebei XBLA)
  donderdag 3 november 2011 @ 22:06:58 #274
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103935603
is een leuke arcade titel voor co-op!
AFC AJAX
pi_103935794
quote:
Next Alan Wake title to be revealed on Monday

New BioWare game, MGS: Rising news also due.

UPDATE: GameInformer's Jim Reilly just Tweeted, "Quick clarification re: Alan Wake VGA announcement: It's a standalone download game through Xbox Live, not Alan Wake 2."
ORIGINAL STORY: A follow-up to Xbox 360 survival horror Alan Wake will be unveiled on Monday, along with a new title from BioWare.
Teaser images from both titles are scheduled to pop up on GameInformer first, ahead of full reveals at the annual VGA event on 10th December.
According to VGA host Geoff Keighley's Twitter feed, the BioWare title is a "new game from a new studio."
Hideo Kojima will also be on stage at the event to reveal "the truth" about the long-in-the-offing Metal Gear Solid: Rising project.
The annual Spike awards show might have more secrets up its sleeve too. During an investor call yesterday, THQ revealed it planned to unveil a major new core-orientated title some time next month. The VGAs seem like a natural fit.
Bron: http://www.eurogamer.net/(...)o-be-revealed-monday

_O_ IIIEEEHHHHH ALAN WAKE _O_ NIEUWE BIOWARE _O_
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:46:29 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_103944285
Grappig, ik vind Metal Gear Rising het interessantst van dat bericht.
pi_103953139
wat is er met goldeneye reloaded gebeurd? hij komt 1 november uit volgens de officiële site :%
pi_103954160
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:27 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is er met goldeneye reloaded gebeurd? hij komt 1 november uit volgens de officiële site :%
is kutgame, daarom zijn ze bang geworden
pi_103963329
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Op IGN staat al een review van een paar dagen geleden.
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:41:17 #280
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103969066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hij is niet kut Sp[ank!
pi_103969234
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij is niet kut Sp[ank!
Alle tekenen zijn in ieder geval tegen de game!
  Eindredactie Games vrijdag 4 november 2011 @ 20:11:13 #282
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_103970549
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

bij?
intertoys!
  Eindredactie Games vrijdag 4 november 2011 @ 20:12:32 #283
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_103970631
quote:

MW3 stoot ze toch alle 3 van de troon
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:01:54 #284
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103973187
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:44 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Alle tekenen zijn in ieder geval tegen de game!
Slechte vooruitzichten?

Maar het is toch gewoon die wii game maar dan iets mooi dus geen topper maar wel aardig?
pi_103973369
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Slechte vooruitzichten?

Maar het is toch gewoon die wii game maar dan iets mooi dus geen topper maar wel aardig?
Wat ik heb begrepen is dat ie op alle vlakken gewoon als een game aanvoelt waar je absoluut niet naar uit moet kijken, die geen volle prijs waardig is, die voor een tientje en lage verwachtingen best aardig is.
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:08:32 #286
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_103973522
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat ik heb begrepen is dat ie op alle vlakken gewoon als een game aanvoelt waar je absoluut niet naar uit moet kijken, die geen volle prijs waardig is, die voor een tientje en lage verwachtingen best aardig is.
Met je hoofd
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:10:16 #287
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_103973626
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:08 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Met je hoofd
Je bent vet opstandig de laatste tijd Ricko! Ligt dat aan de naderende release van skyrim?
pi_103973767
Wat is dat War of the Worlds arcade spel bagger zeg. De besturing is al zo standaard voor een platformer (rennen, springen, kistjes duwen, ladders klimmen...) en nog weten ze het te verneuken.

Als je niet EXACT onder een randje staat dat je wil vastpakken, springt 'ie omhoog, gaan z'n handen erdoorheen en kom je weer naar beneden.

Of wat te denken van het omhoog klimmen en vervolgens doodleuk weer dwars door het platform heen naar beneden vallen?

Jezus Christus zeg. Hoe bestaat het? :'(
pi_103973927
Wells zou zich doodschamen als hij kon zien wat ze dit keer met zijn verhaal hebben gedaan.

War of the Worlds: schitterend boek, mooie film, redelijke remake, sublieme muzikale versie van Jeff Wayne. En dan nu een kutgame voor de 360 dat een slechte indruk achterlaat voor de onwetenden. :N
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:28:07 #290
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103992165
Deus Ex nu al 15 euro. Is het spel zo slecht? ;(

:P
AFC AJAX
pi_103993920
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:28 schreef msnk het volgende:
Deus Ex nu al 15 euro. Is het spel zo slecht? ;(

:P
ow :o die wil ik wel
ze accepteren alleen geen ideal :% moet ik weer een paar dagen wachten met mn paypal overschrijving ;(
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:28:37 #292
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103993959
PayPal koppelen aan je rekening brah. Pseudo-CC alles :7

Maar zelfs voor 15 euro twijfel ik aan dat spel. Het ziet er nou niet echt spectaculair uit, niet zoals de eerste Deus Ex (8>
AFC AJAX
pi_103993992
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:28 schreef msnk het volgende:
ja dat had ik vroeger altijd maar dat werkt nu niet meer :?

en deus ex is niet een spel dat t van zn graphics moet hebben.
pi_103994239
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:28 schreef msnk het volgende:

Maar zelfs voor 15 euro twijfel ik aan dat spel. Het ziet er nou niet echt spectaculair uit, niet zoals de eerste Deus Ex (8>
Ik wacht een jaartje dan ligt ie er ook voor 15e maar dan met alles dlc's Doe ik ook met Mafia 2 en LA Noire :P
pi_103994275
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:37 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ik wacht een jaartje dan ligt ie er ook voor 15e maar dan met alles dlc's Doe ik ook met Mafia 2 en LA Noire :P
zou ik niet doen voor mafia 2 want die DLC is geen zak aan.
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:46:54 #296
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103994530
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja dat had ik vroeger altijd maar dat werkt nu niet meer :?

en deus ex is niet een spel dat t van zn graphics moet hebben.
Vreemd. Geeft die niets aan of zo?

Zo letterlijk bedoelde ik het nou ook weer niet met "het ziet er niet spectaculair uit" _O- Ik bedoelde gewoon dat het er niet erg leuk uitziet :@
AFC AJAX
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:47:35 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103994556
Hoi msnk, mis je me in VBL?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103994593
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Dan heb ik het wel compleet in ieder geval :P
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:49:07 #299
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103994603
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:37 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Mafia 2 incl DLC, dunno of het alles is, maar binnen een paar maanden voor een fractie van de prijs van het originele spel kon ik hem niet laten liggen toen hoor.

quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:47 schreef Smoofie het volgende:
Hoi msnk, mis je me in VBL?
Hoezo, ben je geband of zo :D?
AFC AJAX
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:50:11 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103994631
Oeh, bijna dicht! Even een TT bedenken!
  zaterdag 5 november 2011 @ 13:50:25 #301
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103994641
Even geduld a.u.b.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')