Dat wás altijd wel zo ja, maar ik ga er vanuit dat dit sinds het kraakverbod niet meer zo makkelijk gaat.. Misschien heb ik 't mis tho.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Krakers betalen gewoon gas, water en licht, een belletje naar essent oid is al genoeg.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koop het pand en ga er daadwerkelijk iets mee doen in plaats van het te laten verkrotten zoals de huidige eigenaar.
Anoniem nog welquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:47 schreef Bernays het volgende:
bel je toch de politie, anonieme tip dat je denkt dat er krakers zitten.
En dan? Het is niet alsof de politie ze dan wel even uit komt zetten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:47 schreef Bernays het volgende:
bel je toch de politie, anonieme tip dat je denkt dat er krakers zitten.
Op zich niet onverstandig, op die manier kunnen de krakers vervolgens niet al je gegevens simpelweg bij de politie opvragen.quote:
Daarom, en gewoon keihard aanpakken die parasieten. Voor communisme gaan ze maar lekker naar Cubaquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Op zich niet onverstandig, op die manier kunnen de krakers vervolgens niet al je gegevens simpelweg bij de politie opvragen.
Wat heeft het communisme nou weer met kraken te maken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Bernays het volgende:
[..]
Daarom, en gewoon keihard aanpakken die parasieten. Voor communisme gaan ze maar lekker naar Cuba
Het totale gebrek aan respect voor privaat bezit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Wat heeft het communisme nou weer met kraken te maken?
Geen respect voor speculatieleegstand..quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het totale gebrek aan respect voor privaat bezit.
Het verschil tussen communisten en krakers is dat communisten eerlijk toegeven dat ze iedereen haten die capabeler en succesvoller dan ze is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Geen respect voor speculatieleegstand..
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het verschil met tussen communisten en krakers is dat communisten eerlijk toegeven dat ze iedereen haten die capabeler en succesvoller dan ze is.
Je hebt het mis. Kan je gewoon aanvragen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat wás altijd wel zo ja, maar ik ga er vanuit dat dit sinds het kraakverbod niet meer zo makkelijk gaat.. Misschien heb ik 't mis tho.
Je haalt de "hippies" en de nihilisten een beetje door elkaar geloof ik..quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ga gewoon werken net als iedereen, maar nee omdat ze toevallig dreadlocks hebben, gitaar spelen, en sandalen dragen mag men opeens het eigendom van een ander innemen en besmeuren met stront over de muren
quote:Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koop het pand en ga er daadwerkelijk iets mee doen in plaats van het te laten verkrotten zoals de huidige eigenaar.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:42 schreef bosi_wa het volgende:
De fik erinen film het voor je fok! vrienden
En er nog mee wegkomen ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Shispeed het volgende:
krakers![]()
lui werkschuw stenengooiend rukvolk wat de maatschappij alleen maar geld kost, terwijl ze meestal ook nog vrij intelligent zijn ook. en dan ook nog denken dat je bezittingen van anderen mag bezetten omdat je zelf te lui bent om werk te zoeken
Wat denk je zelf. Uiteraard is het overlast. Daarom zijn het ook criminelen en worden ze gelukkig aangepakt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:58 schreef 129383 het volgende:
zeg dat ze overlast veroorzaken
wie gelooft de politie eerder
Jij of die Jongeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |