Je wordt met de minuut aantrekkelijker.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
We kregen ruzie, hebben het bijgelegd met seks, kregen een relatie, zij ging vreemd, ik werd forever alone op FOK!, ik zit nu hier.
Hihi bedanktquote:Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je wordt met de minuut aantrekkelijker.
Haten op Applequote:Op maandag 26 september 2011 13:27 schreef Oceanview het volgende:
Bluetooth wordt merendeels voor handsfree en data transfer en wat doet Apple.
Als dat gebeurt, verhuis ik naar het buitenland.quote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Samsung verbiedt iphone 5 -1 miljoen inwoners![]()
Dan val je nog steeds onder de min.quote:Op maandag 26 september 2011 13:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, verhuis ik naar het buitenland.
jouw ui is serieus eng.quote:Op maandag 26 september 2011 13:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
ITS A TERRIBLE LOVE AND IM WALKING WITH SPIDERS.
Nooit gehad, mja ik douche nooitquote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je wakker wordt, gaat ontbijten en het douche net zo lang uitstelt tot je zoiets hebt van "Ik douche morgen wel" maar dan ineens bedenkt dat je vanavond nog weg moet en dus eigenlijk wel moet douche?
Dat heb ik nu.
Draag jij hakken tijdens de seks?quote:Op maandag 26 september 2011 13:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo jongens.
En hoe bevielen de filmpjes gister nog
Mietje.quote:
Ik douche altijd meteen als ik uit bed kom. Één van de 4 belangrijkste dingen bij het opstaan.quote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je wakker wordt, gaat ontbijten en het douche net zo lang uitstelt tot je zoiets hebt van "Ik douche morgen wel" maar dan ineens bedenkt dat je vanavond nog weg moet en dus eigenlijk wel moet douche?
Dat heb ik nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |