Nooit gehad, mja ik douche nooitquote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je wakker wordt, gaat ontbijten en het douche net zo lang uitstelt tot je zoiets hebt van "Ik douche morgen wel" maar dan ineens bedenkt dat je vanavond nog weg moet en dus eigenlijk wel moet douche?
Dat heb ik nu.
Draag jij hakken tijdens de seks?quote:Op maandag 26 september 2011 13:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo jongens.
En hoe bevielen de filmpjes gister nog
Mietje.quote:
Ik douche altijd meteen als ik uit bed kom. Één van de 4 belangrijkste dingen bij het opstaan.quote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je wakker wordt, gaat ontbijten en het douche net zo lang uitstelt tot je zoiets hebt van "Ik douche morgen wel" maar dan ineens bedenkt dat je vanavond nog weg moet en dus eigenlijk wel moet douche?
Dat heb ik nu.
Niet passend bij jouquote:Op maandag 26 september 2011 13:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Mietje.
[..]
Ik douche altijd meteen als ik uit bed kom. Één van de 4 belangrijkste dingen bij het opstaan.
Ja.quote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
Dat heb ik nu.
One lovequote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet \gaan doei kusjes love lobbi wobbi
Oh, oke.quote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef Oceanview het volgende:
Ik niet, eerst ontbijten.quote:Op maandag 26 september 2011 13:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Mietje.
[..]
Ik douche altijd meteen als ik uit bed kom. Één van de 4 belangrijkste dingen bij het opstaan.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef Oceanview het volgende:
Why not?quote:
Douchen, roken, koffie, eten.quote:Op maandag 26 september 2011 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet, eerst ontbijten.
Welke 4 dingen doe jij na het opstaan?
Ragnegerquote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik kwam schilderijen van rokende vrouwen met krulhaar tegen en dacht, die moet ik delen met Ragboer, maar die is er niet dus dan houdt t op.
Merelquote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik kwam schilderijen van rokende vrouwen met krulhaar tegen en dacht, die moet ik delen met Ragboer, maar die is er niet dus dan houdt t op.
Jaloers.quote:Op maandag 26 september 2011 13:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
[..]
Ik heb tot half 1 geslapen
Ik vind dat ik het verdiend heb.quote:
Dan heb je het wel verdiend ja, maar nog steeds jaloers.quote:Op maandag 26 september 2011 13:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het verdiend heb.
Vorige week elke dag (inclusief hele weekend) gewerkt en deze week ook weer 6 dagen.
Ja, begrijp ik wel.quote:Op maandag 26 september 2011 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heb je het wel verdiend ja, maar nog steeds jaloers.
hooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |