Heb ik al.quote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef speedking het volgende:
[..]
dan ga ik ff omkleden![]()
we moeten 1e chicks hossele
We kregen ruzie, hebben het bijgelegd met seks, kregen een relatie, zij ging vreemd, ik werd forever alone op FOK!, ik zit nu hier.quote:Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Het is tragisch, maar zo gaan die dingen wel.
Ging ze dramaish doen daarna?
Ik volgende week omdat 3 oktoberquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 13:14 schreef Plastic_zak het volgende:
speedkingheb je nog döner gehaald net?
Ze zit op school.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef speedking het volgende:
[..]
neem mee dan.(datbedoel ik ook lul)
Je wordt met de minuut aantrekkelijker.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
We kregen ruzie, hebben het bijgelegd met seks, kregen een relatie, zij ging vreemd, ik werd forever alone op FOK!, ik zit nu hier.
Hihi bedanktquote:Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je wordt met de minuut aantrekkelijker.
Haten op Applequote:Op maandag 26 september 2011 13:27 schreef Oceanview het volgende:
Bluetooth wordt merendeels voor handsfree en data transfer en wat doet Apple.
Als dat gebeurt, verhuis ik naar het buitenland.quote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Samsung verbiedt iphone 5 -1 miljoen inwoners![]()
Dan val je nog steeds onder de min.quote:Op maandag 26 september 2011 13:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, verhuis ik naar het buitenland.
jouw ui is serieus eng.quote:Op maandag 26 september 2011 13:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
ITS A TERRIBLE LOVE AND IM WALKING WITH SPIDERS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |