World Orginasation Of Human Protection.quote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef detandenfee het volgende:
waar stond woohp ook al weer voor ?
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef detandenfee het volgende:
Jerry heeft een snode tweelingbroer genaamd Terence: Vroeger spiekten Jerry en Terence bij proefwerken, toen ze daarop werden betrapt gaf Terence de schuld aan Jerry. Hij heeft gezworen WOOHP ten val te brengen en heeft LAMOS opgericht: League Aiming to Menace and Overthrow the Spies.
nog noooit gezien in al die afleveringen
Kappen, kost je een ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hier een link:quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef detandenfee het volgende:
Jerry heeft een snode tweelingbroer genaamd Terence: Vroeger spiekten Jerry en Terence bij proefwerken, toen ze daarop werden betrapt gaf Terence de schuld aan Jerry. Hij heeft gezworen WOOHP ten val te brengen en heeft LAMOS opgericht: League Aiming to Menace and Overthrow the Spies.
nog noooit gezien in al die afleveringen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geweldig Yv, wat een ninjamoderatie!
Daarom ben je zo perfecte mod
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
schiet daar is mee op danquote:Op maandag 26 september 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yvonne reageerde op mijn reactie.
My life is completed i can die happy now!
quote:Op maandag 26 september 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yvonne reageerde op mijn reactie.
My life is completed i can die happy now!
Ja, altijd stoer doen met Pokemon en Action Man op school maar stiekem Totally Spies kijkenquote:
Dat dan weer wel. De oude Pokemon dan he, het is nu te commercieelquote:
In mijn tijd was er nog geen Pokemonquote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, altijd stoer doen met Pokemon en Action Man op school maar stiekem Totally Spies kijken
Goede tijden...
quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef LompeHork het volgende:
en Action Man mocht ik niet hebben![]()
Die heb ik ook gevolgd! Geweldige serie!quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. De oude Pokemon dan he, het is nu te commercieel
Alleen de eerste drie generaties
Johto Leaguequote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Die heb ik ook gevolgd! Geweldige serie!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]Trauma's dit dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blindfoldsexquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Levert wel veel vage plaatjes op hoor, die serie:
[ afbeelding ]
and what the fuck is this?
Totally Spies is een van de eerste programma's die Fox Kids uitzond hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een boel kleine kinderen zitten hier.
Telekids, Kindernet , Villa Achterwerk , Cartoon Network en het oude Fox kids dat was jeugd sentiment Tekenfilms als X-men Spider-man, He-man , Turtles, Power Rangers , Dommel , David de Kabouter, Ducktales .
Totaly Spies was net als Pokemon het begin van het einde.
Ga weg je verkondigt onzin.quote:Op maandag 26 september 2011 13:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Totally Spies is een van de eerste programma's die Fox Kids uitzond hoor.
quote:
Was dat Foxkids? Volgens mij was dat gewoon Telekids die dat uitzond hoor. Anders is dat een gat in m'n geheugen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga weg je verkondigt onzin.
In het begin van Foxkids had je alleen goeie cartoons zo als Eek !, X-men, Spider-man .
Bobby's world, Samuria pizza cats . why why family ergens midden jaren negentig toen nog met Tante Soesa etc.
Totaly Spies en Pokemon kwamen pas veel en veel later.
Televisieseriesquote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het begin van Foxkids had je alleen goeie cartoons zo als Eek !, X-men, Spider-man .
Bobby's world, Samuria pizza cats . why why family ergens midden jaren negentig toen nog met Tante Soesa etc.
Totaly Spies en Pokemon kwamen pas veel en veel later.
2 weken geleden, emulator gedownload (zodat je gameboy spelletjes op PC kan spelen) met pokemon erop hehe, geweldig om mini-ash pixel-voor-pixel vooruit te sturen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Johto League
Weet je wat, ik denk dat ik die maar weer eens ga downloaden en kijken![]()
Stiekem natuurlijk wel
Telekids was eerst. Maar veel van de telekids cartoons zijn later nog eens door Fox kids uitgezonden op de Warner Bros tekenfilms na (Looney Tunes , Animaniacs etc). Wel kreeg Fox kids de rechten over Power Rangers. Samuria Pizza cats etc. , Bobby's world etc.quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoop whoop whoop!
[..]
Was dat Foxkids? Volgens mij was dat gewoon Telekids die dat uitzond hoor. Anders is dat een gat in m'n geheugen.
quote:Fox Kids was een Nederlandse televisiezender met kinder- en jeugdprogramma's die tussen augustus 1997 en 13 februari 2005 uitzond
De laatste eigenaar, The Walt Disney Company, moest door een licentiekwestie de naam van de zender uiteindelijk veranderen. Dit werd de nieuwe zendernaam Jetix. Ondertussen is deze zendnaam weer veranderd naar Disney XD.
quote:Totally Spies is een Franse animatieserie, geproduceerd door Marathon. De serie is een soort persiflage is op de jaren 80 televisieserie Charlie's Angels. Dit laatste wordt zelfs nog meer versterkt door het gebruik van achtergrondmuziek uit dezelfde serie.
De productie van de serie liep van 2001 tot 2008 met een totaal van 130 afleveringen
* Spider-Man: The Animated Series: met 65 afleveringen de tot nu toe langste animatieserie. De serie liep van 1994 tot 1998.quote:Op maandag 26 september 2011 13:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Televisieseries
* Spider-Man: de eerste animatieserie die liep van 1967 tot 1970.
* Spidey Super Stories: een live-action televisieserie uit 1974.
* The Amazing Spider-Man: een live-action televisieserie uit 1977.
* Spider-Man: een Japanse live-action serie gebaseerd op de Spider-Man strips. Het verhaal van de serie had echter niets te maken met de Marvel Comic strips en ook niet met de Manga versie van Spider-Man.
* Spider-Man: de tweede animatieserie uit 1981
* Spider-Man and His Amazing Friends: een derde animatieserie die liep van 1981 tot 1983.
* Spider-Man: The Animated Series: met 65 afleveringen de tot nu toe langste animatieserie. De serie liep van 1994 tot 1998.
* Spider-Man Unlimited: deze animatieserie speelde zich af op een alternatieve Aarde. De serie liep slechts 1 seizoen.
* Spider-Man: The New Animated Series: deze met de computer getekende serie kwam uit in 2003 en ging verder waar de eerste live-action film ophield. De serie hield echter geen rekening met mogelijke vervolgen op de film.
* The Spectacular Spider-Man: uitgezonden in 2008
Welke Spiderman dan?
Dan nog. Totally Spies is een klassieker, een jeugdsentiment.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
* Spider-Man: The Animated Series: met 65 afleveringen de tot nu toe langste animatieserie. De serie liep van 1994 tot 1998.
* Spider-Man Unlimited: deze animatieserie speelde zich af op een alternatieve Aarde. De serie liep slechts 1 seizoen.
Die twee bovendien ook Hulk, Iron-Man , Silver Surver en FF4 maar dat was allemaal kort dat sloeg niet echt meer aan.
De eerste versies van Pokemon waren niet commercieel? Raar.quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. De oude Pokemon dan he, het is nu te commercieel
Alleen de eerste drie generaties
Ik ben serieus, ik heb alleen niet de hele ochtend op FOK! gezetenquote:
Wat boeit het wat degene gedaan heeft? Yvonne heeft opgetreden, dus niks aan het handje.quote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik heb alleen niet de hele ochtend op FOK! gezeten
Maar wat deed hij dan?quote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Wat boeit het wat degene gedaan heeft? Yvonne heeft opgetreden, dus niks aan het handje.
Nee. Toen was het origineel en ging het nog niet allemaal om geld.quote:Op maandag 26 september 2011 14:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De eerste versies van Pokemon waren niet commercieel? Raar.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Toen was het origineel en ging het nog niet allemaal om geld.
De verhaallijn tegenwoordig is zeer zwak. Puur en alleen voor het geld.
Ja eensch. Sowieso allemaal nieuwe, enge Pokémon.quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk ging het om geld. Maar nu is het alleen maar uitgemolken en verzinnen ze er zwakkere dingen bij om nog meer geld te verdienen. Wat dus de kwaliteit drastisch verlaagdquote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 14:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Natuurlijk ging het om geld. Maar nu is het alleen maar uitgemolken en verzinnen ze er zwakkere dingen bij om nog meer geld te verdienen. Wat dus de kwaliteit drastisch verlaagd
Is hetzelfde wat jij bedoeld maar dan wat anders uitgelegd
Precies.quote:Op maandag 26 september 2011 14:50 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja eensch. Sowieso allemaal nieuwe, enge Pokémon.
Ik denk dat het toen ook wel om geld ging hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 14:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Natuurlijk ging het om geld. Maar nu is het alleen maar uitgemolken en verzinnen ze er zwakkere dingen bij om nog meer geld te verdienen. Wat dus de kwaliteit drastisch verlaagd
Is hetzelfde wat jij bedoeld maar dan wat anders uitgelegd
quote:Op maandag 26 september 2011 14:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik denk dat het toen ook wel om geld ging hoor.
Het is uigemolken, dat is waar.
Het gaat over iets wat in het topic is gebeurt, wil je liever dat iemand er een topic over opent?quote:
Het gaat je sowieso niet aan. En het doet er ook niet toe.quote:Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Het gaat over iets wat in het topic is gebeurt, wil je liever dat iemand er een topic over opent?
Pas als een mod het zegt.quote:Op maandag 26 september 2011 14:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het gaat je sowieso niet aan. En het doet er ook niet toe.
Pff, kutuser.quote:
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 14:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Haifisch, klein kind. verneuk dit topic niet en opzouten met je grafhoofd
Ik keek zo laatst dus Totally Spies. Viel me op dat Clover flinke memmen had trouwens. En Alex vond ik vroeger hawt, nu zou ik nog haar niet eens doen als ik er geld voor zou krijgen.quote:
Nooit opgevallenquote:Op maandag 26 september 2011 14:58 schreef TrollenFTW het volgende:
Viel me op dat Clover flinke memmen had trouwens.
Je kent mijn hoofd nietquote:Op maandag 26 september 2011 14:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Haifisch, klein kind. verneuk dit topic niet en opzouten met je grafhoofd
Stond die OP vroeger ook niet op de teletekst van Jetix?quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]Ik heb de OP zelf geschreven hoor
Rot op.quote:Op maandag 26 september 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stond die OP vroeger ook niet op de teletekst van Jetix?
Jetix!quote:Op maandag 26 september 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stond die OP vroeger ook niet op de teletekst van Jetix?
Beetje rustig eh?quote:
Reageer dan niet.quote:Op maandag 26 september 2011 18:00 schreef mc-Piel het volgende:
tering, ben ff een half uurtje afwezig en gelijk weer zulke kankertopics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
quote:Op maandag 26 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt een wannabe mod hè?
Wat?quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef ouderejongere het volgende:
Poll uit een ander topic over de spies:
Poll: Fuck, Marry, Kill :: Totally Spies
• F: Alex, M: Clover, K: Sam
• F: Alex, M: Sam, K: Clover
• F: Clover, M: Alex, K: Sam
• F: Clover, M: Sam, K: Alex
• F: Sam, M: Alex, K: Clover
• F: Sam, M: Clover, K: Alex
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef ouderejongere het volgende:
Poll uit een ander topic over de spies:
Poll: Fuck, Marry, Kill :: Totally Spies
• F: Alex, M: Clover, K: Sam
• F: Alex, M: Sam, K: Clover
• F: Clover, M: Alex, K: Sam
• F: Clover, M: Sam, K: Alex
• F: Sam, M: Alex, K: Clover
• F: Sam, M: Clover, K: Alex
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
What is this shitquote:Op maandag 26 september 2011 12:46 schreef Trollscience het volgende:
Totally Spies
Jerry heeft een snode tweelingbroer genaamd Terence: Vroeger spiekten Jerry en Terence bij proefwerken, toen ze daarop werden betrapt gaf Terence de schuld aan Jerry. Hij heeft gezworen WOOHP ten val te brengen
[sub]
logies.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
dat dat snap ik, maar de tweeling van Jerry richt een hele miljoenen kostende organisatie op om Jerry's spies ten val te brengen. Omdat hij de schuld kreeg van spieken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |