World Orginasation Of Human Protection.quote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef detandenfee het volgende:
waar stond woohp ook al weer voor ?
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef detandenfee het volgende:
Jerry heeft een snode tweelingbroer genaamd Terence: Vroeger spiekten Jerry en Terence bij proefwerken, toen ze daarop werden betrapt gaf Terence de schuld aan Jerry. Hij heeft gezworen WOOHP ten val te brengen en heeft LAMOS opgericht: League Aiming to Menace and Overthrow the Spies.
nog noooit gezien in al die afleveringen
Kappen, kost je een ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hier een link:quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef detandenfee het volgende:
Jerry heeft een snode tweelingbroer genaamd Terence: Vroeger spiekten Jerry en Terence bij proefwerken, toen ze daarop werden betrapt gaf Terence de schuld aan Jerry. Hij heeft gezworen WOOHP ten val te brengen en heeft LAMOS opgericht: League Aiming to Menace and Overthrow the Spies.
nog noooit gezien in al die afleveringen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geweldig Yv, wat een ninjamoderatie!
Daarom ben je zo perfecte mod
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
schiet daar is mee op danquote:Op maandag 26 september 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yvonne reageerde op mijn reactie.
My life is completed i can die happy now!
quote:Op maandag 26 september 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yvonne reageerde op mijn reactie.
My life is completed i can die happy now!
Ja, altijd stoer doen met Pokemon en Action Man op school maar stiekem Totally Spies kijkenquote:
Dat dan weer wel. De oude Pokemon dan he, het is nu te commercieelquote:
In mijn tijd was er nog geen Pokemonquote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, altijd stoer doen met Pokemon en Action Man op school maar stiekem Totally Spies kijken
Goede tijden...
quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef LompeHork het volgende:
en Action Man mocht ik niet hebben![]()
Die heb ik ook gevolgd! Geweldige serie!quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. De oude Pokemon dan he, het is nu te commercieel
Alleen de eerste drie generaties
Johto Leaguequote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Die heb ik ook gevolgd! Geweldige serie!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]Trauma's dit dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blindfoldsexquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Levert wel veel vage plaatjes op hoor, die serie:
[ afbeelding ]
and what the fuck is this?
Totally Spies is een van de eerste programma's die Fox Kids uitzond hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een boel kleine kinderen zitten hier.
Telekids, Kindernet , Villa Achterwerk , Cartoon Network en het oude Fox kids dat was jeugd sentiment Tekenfilms als X-men Spider-man, He-man , Turtles, Power Rangers , Dommel , David de Kabouter, Ducktales .
Totaly Spies was net als Pokemon het begin van het einde.
Ga weg je verkondigt onzin.quote:Op maandag 26 september 2011 13:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Totally Spies is een van de eerste programma's die Fox Kids uitzond hoor.
quote:
Was dat Foxkids? Volgens mij was dat gewoon Telekids die dat uitzond hoor. Anders is dat een gat in m'n geheugen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga weg je verkondigt onzin.
In het begin van Foxkids had je alleen goeie cartoons zo als Eek !, X-men, Spider-man .
Bobby's world, Samuria pizza cats . why why family ergens midden jaren negentig toen nog met Tante Soesa etc.
Totaly Spies en Pokemon kwamen pas veel en veel later.
Televisieseriesquote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
In het begin van Foxkids had je alleen goeie cartoons zo als Eek !, X-men, Spider-man .
Bobby's world, Samuria pizza cats . why why family ergens midden jaren negentig toen nog met Tante Soesa etc.
Totaly Spies en Pokemon kwamen pas veel en veel later.
2 weken geleden, emulator gedownload (zodat je gameboy spelletjes op PC kan spelen) met pokemon erop hehe, geweldig om mini-ash pixel-voor-pixel vooruit te sturen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Johto League
Weet je wat, ik denk dat ik die maar weer eens ga downloaden en kijken![]()
Stiekem natuurlijk wel
Telekids was eerst. Maar veel van de telekids cartoons zijn later nog eens door Fox kids uitgezonden op de Warner Bros tekenfilms na (Looney Tunes , Animaniacs etc). Wel kreeg Fox kids de rechten over Power Rangers. Samuria Pizza cats etc. , Bobby's world etc.quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whoop whoop whoop!
[..]
Was dat Foxkids? Volgens mij was dat gewoon Telekids die dat uitzond hoor. Anders is dat een gat in m'n geheugen.
quote:Fox Kids was een Nederlandse televisiezender met kinder- en jeugdprogramma's die tussen augustus 1997 en 13 februari 2005 uitzond
De laatste eigenaar, The Walt Disney Company, moest door een licentiekwestie de naam van de zender uiteindelijk veranderen. Dit werd de nieuwe zendernaam Jetix. Ondertussen is deze zendnaam weer veranderd naar Disney XD.
quote:Totally Spies is een Franse animatieserie, geproduceerd door Marathon. De serie is een soort persiflage is op de jaren 80 televisieserie Charlie's Angels. Dit laatste wordt zelfs nog meer versterkt door het gebruik van achtergrondmuziek uit dezelfde serie.
De productie van de serie liep van 2001 tot 2008 met een totaal van 130 afleveringen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |