World Orginasation Of Human Protection.quote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef detandenfee het volgende:
waar stond woohp ook al weer voor ?
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef detandenfee het volgende:
Jerry heeft een snode tweelingbroer genaamd Terence: Vroeger spiekten Jerry en Terence bij proefwerken, toen ze daarop werden betrapt gaf Terence de schuld aan Jerry. Hij heeft gezworen WOOHP ten val te brengen en heeft LAMOS opgericht: League Aiming to Menace and Overthrow the Spies.
nog noooit gezien in al die afleveringen
Kappen, kost je een ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hier een link:quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef detandenfee het volgende:
Jerry heeft een snode tweelingbroer genaamd Terence: Vroeger spiekten Jerry en Terence bij proefwerken, toen ze daarop werden betrapt gaf Terence de schuld aan Jerry. Hij heeft gezworen WOOHP ten val te brengen en heeft LAMOS opgericht: League Aiming to Menace and Overthrow the Spies.
nog noooit gezien in al die afleveringen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geweldig Yv, wat een ninjamoderatie!
Daarom ben je zo perfecte mod
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
schiet daar is mee op danquote:Op maandag 26 september 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yvonne reageerde op mijn reactie.
My life is completed i can die happy now!
quote:Op maandag 26 september 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yvonne reageerde op mijn reactie.
My life is completed i can die happy now!
Ja, altijd stoer doen met Pokemon en Action Man op school maar stiekem Totally Spies kijkenquote:
Dat dan weer wel. De oude Pokemon dan he, het is nu te commercieelquote:
In mijn tijd was er nog geen Pokemonquote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, altijd stoer doen met Pokemon en Action Man op school maar stiekem Totally Spies kijken
Goede tijden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |