* Spider-Man: The Animated Series: met 65 afleveringen de tot nu toe langste animatieserie. De serie liep van 1994 tot 1998.quote:Op maandag 26 september 2011 13:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Televisieseries
* Spider-Man: de eerste animatieserie die liep van 1967 tot 1970.
* Spidey Super Stories: een live-action televisieserie uit 1974.
* The Amazing Spider-Man: een live-action televisieserie uit 1977.
* Spider-Man: een Japanse live-action serie gebaseerd op de Spider-Man strips. Het verhaal van de serie had echter niets te maken met de Marvel Comic strips en ook niet met de Manga versie van Spider-Man.
* Spider-Man: de tweede animatieserie uit 1981
* Spider-Man and His Amazing Friends: een derde animatieserie die liep van 1981 tot 1983.
* Spider-Man: The Animated Series: met 65 afleveringen de tot nu toe langste animatieserie. De serie liep van 1994 tot 1998.
* Spider-Man Unlimited: deze animatieserie speelde zich af op een alternatieve Aarde. De serie liep slechts 1 seizoen.
* Spider-Man: The New Animated Series: deze met de computer getekende serie kwam uit in 2003 en ging verder waar de eerste live-action film ophield. De serie hield echter geen rekening met mogelijke vervolgen op de film.
* The Spectacular Spider-Man: uitgezonden in 2008
Welke Spiderman dan?
Dan nog. Totally Spies is een klassieker, een jeugdsentiment.quote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
* Spider-Man: The Animated Series: met 65 afleveringen de tot nu toe langste animatieserie. De serie liep van 1994 tot 1998.
* Spider-Man Unlimited: deze animatieserie speelde zich af op een alternatieve Aarde. De serie liep slechts 1 seizoen.
Die twee bovendien ook Hulk, Iron-Man , Silver Surver en FF4 maar dat was allemaal kort dat sloeg niet echt meer aan.
De eerste versies van Pokemon waren niet commercieel? Raar.quote:Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. De oude Pokemon dan he, het is nu te commercieel
Alleen de eerste drie generaties
Ik ben serieus, ik heb alleen niet de hele ochtend op FOK! gezetenquote:
Wat boeit het wat degene gedaan heeft? Yvonne heeft opgetreden, dus niks aan het handje.quote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik heb alleen niet de hele ochtend op FOK! gezeten
Maar wat deed hij dan?quote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Wat boeit het wat degene gedaan heeft? Yvonne heeft opgetreden, dus niks aan het handje.
Nee. Toen was het origineel en ging het nog niet allemaal om geld.quote:Op maandag 26 september 2011 14:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De eerste versies van Pokemon waren niet commercieel? Raar.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Toen was het origineel en ging het nog niet allemaal om geld.
De verhaallijn tegenwoordig is zeer zwak. Puur en alleen voor het geld.
Ja eensch. Sowieso allemaal nieuwe, enge Pokémon.quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk ging het om geld. Maar nu is het alleen maar uitgemolken en verzinnen ze er zwakkere dingen bij om nog meer geld te verdienen. Wat dus de kwaliteit drastisch verlaagdquote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 14:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Natuurlijk ging het om geld. Maar nu is het alleen maar uitgemolken en verzinnen ze er zwakkere dingen bij om nog meer geld te verdienen. Wat dus de kwaliteit drastisch verlaagd
Is hetzelfde wat jij bedoeld maar dan wat anders uitgelegd
Precies.quote:Op maandag 26 september 2011 14:50 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja eensch. Sowieso allemaal nieuwe, enge Pokémon.
Ik denk dat het toen ook wel om geld ging hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 14:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Natuurlijk ging het om geld. Maar nu is het alleen maar uitgemolken en verzinnen ze er zwakkere dingen bij om nog meer geld te verdienen. Wat dus de kwaliteit drastisch verlaagd
Is hetzelfde wat jij bedoeld maar dan wat anders uitgelegd
quote:Op maandag 26 september 2011 14:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik denk dat het toen ook wel om geld ging hoor.
Het is uigemolken, dat is waar.
Het gaat over iets wat in het topic is gebeurt, wil je liever dat iemand er een topic over opent?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |