dat is jullie standpunt en jullie goed recht. ik kan op mn hand tellen op de keer dat het verkeerd is gegaan met mensen. en dan heb ik het over duizenden gevallen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry, maar ze heeft wel gelijk. En ook ik heb de drugsinvloeden binnen de vriendenkring gezien enzo.
Drugs is op geen 1 manier goed te praten.
eenschquote:Op maandag 26 september 2011 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is jullie standpunt en jullie goed recht. ik kan op mn hand tellen op de keer dat het verkeerd is gegaan met mensen. en dan heb ik het over duizenden gevallen.
ik vind het meer dat je als drugsgebruiker gelijk een stempel op gedrukt krijgt, zo van hij gebruikt drugs. beetje kortzichtig als je het mij vraagt
HUP, naar kruikenstad jij !quote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik zo laat naar school moet ben ik lam en heb ik heul geen zin meer![]()
![]()
Beter, nadat ik een broodje kroket heb gegetenquote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HUP, naar kruikenstad jij !
Hoe gaat het met je buik ?
ben ik volledig met je eens, dat kan ook gewoon niet!!quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat moge duidelijk zijn. alcohol/drugs en verkeer zijn not done..
nee nee, je gebruikt eerst de oude dingen op, maar zo'n zaken krijgen elke dag vers binnen zodat ze niet veel op voorraad hoeven te hebben het zal dus niet sla zijn van weken oud.quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou nee.. Ik heb bij La Place gewerkt, kregen we ook elke dag verse dingen binnen, maar dat gebruik je echt niet altijd gelijk
buikje hequote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HUP, naar kruikenstad jij !
Hoe gaat het met je buik ?
Daar heb je het probleem al, Macdonalds krijgt alles voorgesneden geleverd.quote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, je gebruikt eerst de oude dingen op, maar zo'n zaken krijgen elke dag vers binnen zodat ze niet veel op voorraad hoeven te hebben het zal dus niet sla zijn van weken oud.
hoewel ook geen probleem is. mits nog niet gesneden en goed gekoeld bewaard
ach ja, bij macdonalds moet je toch niet verwachten dat je kwaliteit voorgeschoteld krijgtquote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem al, Macdonalds krijgt alles voorgesneden geleverd.
limburgse meadjesquote:
dan heb je dus geluk met zo'n uitwerkingquote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee klopt, de 1e x dat ik het deed heb ik ook de helft opgegeten en toen durfde ik niet meer en weigerde ik keihardIk heb uiteindelijk een ontzettend leuke trip gehad, die niet zo intens was, maar wel ontzettend lekker en fijn.
ik vind het uberhaupt knap dat je op je gsm kan internetten. ik word knettergek van dat kleine scherm.quote:Op maandag 26 september 2011 13:10 schreef stefanhaan het volgende:
Zo eindelijk laptopjeipv crappy telefoon
ik heb de HTC sensation, heeft een gigantisch schermquote:Op maandag 26 september 2011 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het uberhaupt knap dat je op je gsm kan internetten. ik word knettergek van dat kleine scherm.
quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
binnenkort maar eens een iphone kiezen bij mn nieuwe abonnement
jij hoeft hem ook niet te hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |