ja dat doen we dus al het uit haar mond halen of haar erop wijzen en dan zegt ze dus altijd "ow ja sorry" heel schattigquote:Op maandag 26 september 2011 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Bodpadat zijn hoeveelheden zeg, haha.
MP, geen tips tegen haar in de mond, nog niet aan de hand hier. Het is natuurlijk niet heel erg fris, maar het is ook niet heel erg, toch? Misschien gewoon niet te veel aandacht aan besteden en gewoon uit haar mond halen of haar er rustig op wijzen als ze het doet, maar niet te vaak?
Ja maar haren wassen op zich vind ze niet erg, maar als we bij het hoofdstuk uitspoelen belanden dan lijkt ze zich in eens te bedenken dat dat er ook bij hoort en dat ze dat niet wil... Dus als ik zeg dat we anders haren gaan wassen zal ze dat niet heel erg vinden denk ik, maar het is het proberen waard, maar eigenlijk ben ik niet zo van het dreigen..quote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dan dreig je toch met haren wassen als ze dat doet?
Er zijn ook mensen die hun haar echt opetenquote:Op maandag 26 september 2011 14:21 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
ja dat doen we dus al het uit haar mond halen of haar erop wijzen en dan zegt ze dus altijd "ow ja sorry" heel schattigAls ze het trowuens echt nat gesabbeld heeft helemaal komt ze altijd wel even melden dat haar haartjes vies zijn
En op zich is het inderdaad neit zo erg maar het ziet er gewoon vies uit (en ik heb geen zin elke dat die haren te moeten wassen want ook dat is nog altijd een drama
)
ik heb het haarkauwen meteen afgeleerdquote:Op maandag 26 september 2011 20:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun haar echt opeten. Dan moet er operatief een haarbal verwijderd worden
. Mocht ik het hier ooit zien knip ik al d'r haar af!
.
http://www.krux.nl/forums/showthread.php?t=27245
Dat moment mag nog wel even op zich laten wachtenquote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef Kersjes het volgende:
Leuk he MamaPurk, "legaal" spelen![]()
Hier ook hoor, je wil niet weten hoeveel kilometers houten rails ik de afgelopen jaren gelegd heb, hoeveel Lego-bouwsels ik gemaakt heb en hoeveel dierentuinen er door me ontworpen zijn. Gelukkig hoor ik van oudste tegenwoordig steeds vaker *zucht* "Ik doe het zelf wel mama, je doet het helemaal verkeerd..."![]()
Een stuk beter dan een gefrustreerd "Nouhouuuuu, JIJ moet het doen!!" als iets niet lukte.
Dat moment gaat bij jou ook komen
Helaas hebben we die fases hier ook en niet alleen bij de jongstequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:12 schreef Estrys het volgende:
Soms vind ik het helemaal niet leuk deze leeftijdSeb wil als zijn vader thuis is niets maar dan ook helemaal niets van mij weten. Het begint al bij het wakker worden, ik ga zijn kamer binnen en het is gelijk neeeeee niet mama, vervolgens: ik mag hem niet aankleden, ik mag hem geen schone luier omdoen, ik mag geen boterham smeren, ik mag de tv niet aanzetten om een filmpje te kijken. Hij wil niet bij mij in de auto en brult de hele weg bij het wegbrengen dat hij 'bij papaaaahaaaa in de autooooo wiiiihiiiiil' . Ik word er compleet gestoord van.
We hebben geprobeert om met hem te praten, het uit te leggen, nu zijn we bij het negeren aangekomen. Want de dingen moeten toch gebeuren maar veel lol beleef ik er niet aan.
Gos, dat deed Lente ook. Die kreeg een cadeautje van mijn moeder en rende er meteen mee naar Nils z'n moeder om het bij haar op schoot open te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Estrys, niet leuk inderdaad
Ik herken het wel van mijn jongste neefje nu, die is helemaal opa-minded. Als mijn vader er is en hij valt, rent hij allebei zijn mama's straal voorbij en rent zo naar opa toe voor troost. Het is echt een fase, maar niet leuk.
Ach Lars, mannetje tochWat een pech toch weer, Karin
Daar is Lente
jah, dat kan zekers welquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef Ssserpente het volgende:
Jeetje, kan eczeem gaan ontsteken, joh? Arm jongetje.Waarom heeft testen geen zin? Uitproberen lijkt me echt heel lastig, vooral omdat ie overdag meerdere dingen kan eten waarvoor ie allergisch is. Of werkt dat niet zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ook de hele dag door om werkelijk alles?!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:19 schreef Stiemie het volgende:
We zitten hier momenteel in de alles-is-nee-en-gillend-op-de-grond-lig-faseKan iemand me vertellen hoe lang die ook alweer duurt
dexter was er toch nog helemaal niet in jouw studententijd? of heb je 't over een heel andere dexter? [edit]ah, ik heb 'm al gegoogled.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef simmu het volgende:
wat is er mis met "the sewer beyond" dan?
[ afbeelding ]
sorrie.
teveel dexter tijdens mijn studententijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lennon is weer naar psz en ik kon nu weggaan zonder dat hij ging huilen!! We maken progressie.
welkom nieuwe peuters![]()
Make love, not war ☮
Oeps!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:41 schreef krijtlijk het volgende:
Gisteren een oeps momentje.
Er was een goudvis doodgegaan en die had ik door de wc gespoeld.
Dus ik aan peuter vertellen dat opa-vis dood is omdat ie heel oud en ziek was, kreeg ik nu natuurlijk de vraag waar opa-vis nu dan was gebleven. Volgende keer toch maar een begrafenisje regelen denk ik.![]()
Oma-vis en tante-vis zijn nu in de vijver bij mijn ouders gaan wonen, dus gaan we morgen naar zijn favoriete winkel om guppy's uit zoeken.
Keano/Kyanoquote:Op donderdag 29 september 2011 16:08 schreef Estrys het volgende:
Leuk Filmpje van Senna!
Haha die oepsmonentjes.
Ik ben net met een jochie uit de buurt 'Piano' (raad maar hoe hij echt heet) en seb naar de speeltuin geweest. De vriendin van de moeder van 'Piano' ging ook mee en is een van de leidsters bij Seb op de groep dus heb het er meteen over gehad.
Lennon heeft ong. 2 weken geleden 5e ziekte gehad... ik denk dat het wel heerst dan. Hij heeft er niet veel last van gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:05 schreef miss_sly het volgende:
marie, wat rot dat het poepen voor Maarten zo moeilijk gaat. Hopelijk doet de forlax hem goed!
Senna had vandaag wat rode vlekjes. Ik zag er niet echt iets in van waterpokken ofzo, en ze is niet ziek, dus gewoon naar het kdv. Wel even gemeld, en ze zeiden daar dat er meer kinderen met vlekjes zijn. Toch een of andere epidemie die eraan zit te komen (waterpokken, 5e ziekte, whatever) misschien. We wachten het even af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat t erg goed, ze is een heerlijke baggeraar qua buitenspelen, hoe viezer hoe beter.
En ze is echt gek op haar zusjeveel knuffels en kusjes worden er gegeven en alles wordt eerlijk gedeeld <3 (wat niet altijd handig is qua eten maar soit)
:)
Idem!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:17 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben zo'n twee-traps krukje van Ikea om de handen te wassen. Daar staat ze ook op als ze mee champignons schoonmaakt of als ze naar het eten wil kijken. Of ze schuift het even aan om lekker bij me te pikken als ik iets op het aanrecht aan het snijden ben
Haha, ik probeer er bewust op te letten idd. Maar het afkorten van jouw naam was meer luiigheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:27 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Idem!
Dat ding wordt hier door beide jongens elke dag intensief gebruikt. En door mij ook, ben maar 1m69![]()
Ssserpente, hij heeft erge last van eczeem en de wondjes die ontstaan zijn door het krabben zijn gaan ontsteken.
Enne, dat verkleinen van Lente zit je echt dwars he? Je verkleint mijn naam ook niet meer![]()
En die muis
Lekkere datum na alle pepernoten en ander snoepgoedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:42 schreef Ssserpente het volgende:
Netjes, MP! Ik heb 5 december een afspraak bij de tandarts staan. En Lente gaat ook mee. Ik denk dat ze het reuzeinteressant zal vinden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, een van de meiden op de creche zei ooit eens 'Hè Sas'!![]()
![]()
Sas!Kom op zeg!
oh nee dat klinkt voor geen meterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, een van de meiden op de creche zei ooit eens 'Hè Sas'!![]()
![]()
Sas!Kom op zeg!
Is dat niet gewoon de normale kleding dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Da's vaag idd!
Maar sws... kleedt je thuis je kinderen om dan? Ja, mss als we de blubber in gaan ofzo.
Ik snap mensen ook nooit zo goed die voor het kdv andere (vaak goedkopere) kleding hebben als voor thuis.
Ik doe wel een minder leuk broekje in het mandje voor ongelukjes bijvoorbeeld, omdat ik het zonde vind om een hele leuke, goeie spijkerbroek daar werkeloos te laten liggen, maar verder dragen ze daar precies wat ze thuis ook dragen.
wat is het verschil?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Mijn oma noemde me Sylvytje, geen Sylvietje dat vind ik vreselijk, en van haar vond ik dat lief.
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat is het verschil?ik snap het verschil geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef mignonne het volgende:
oh mijn buurvrouw werkt op een kdv en die heb ik daar wel eens over uitgehoord![]()
zij vertelde dat er ouders bij zijn die écht uit hun stekker gaan als blijkt dat hun kind die dag buiten is geweest want ze hadden nog zo gezegd dat hij niet buiten mocht spelen en zéker niet in de zandbak. Reden: hij had zn nieuwste Tommy Hilfiger setje aan...zij hadden dus verwacht dat de leidsters dat jongetje een alternatief aan zouden bieden
![]()
En zo zijn er blijkbaar best wel meer die willen dat hun kind omgekleed wordt of die aangeven dat kleding niet vies mag worden.
Mijn buuf gaf dus wel aan dat ze liever heeft dat die ouders dan een tasje met kleding meegeven en dat het kind gewoon mee naar buiten kan dan dat ze spastisch moet doen over die kleding. En ze vertelde erbij dat ze die kindjes dan bij binnenkomst al het oude setje aandoet en de dure kleertjes uit. Er zou maar iets mee gebeuren
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dan trek je ze toch geen nieuwste Tommy Hilfiger aan zou ik zeggen...
Ow ja,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:20 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Een KDV is niet praktisch bedoeld... een KDV is om je kroost te meten aan het kroost van een ander... en daar hoort een D&G broek met extra groot label natuurlijk ook bij!
Haha, mijn dochter loopt alleen maar in tweedehandsjes (en ikzelf ook sinds ik een kledingverslaafde vriendin heb die de rommelmarkten afstruint en mij maandelijks een vuilniszak met kleding overhandigt). Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen voorkeur of afkeer kunt hebben van/voor bepaalde kledingstukken. Tweedehands spijkerbroekjes zijn even makkelijk te vinden als joggingbroeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de normale kleding dan?
...er zijn mensen die standaard in training/joggingbroekjes lopen of gewoonweg het geld niet hebben en het moeten doen met de inzamelkledingtas van de voedselbank (om maar iets te noemen)
Ik vond het ook minder gezellig inderdaad. Maar nu ben ik er helemaal aan gewend en is het prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:27 schreef Kersjes het volgende:
Toby heeft net voor het eerst bij me achterop de fiets gezeten!
Manlief had gister het voorstoeltje eraf gehaald. Wel even wennen hoor, nu kan ik geen kusjes geven en het is best ongezellig eigenlijk![]()
Maar hij vond het prachtig om op de plek van broer te zitten, wilde niet meer van de fiets af
WE en Prenatal is ook met knoopsgatelastiek. En sommige modellen vallen ook smal. Misschien een tip! Laatst hadden ze bij WE ook 2e voor de helft. Scheelt best.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Estrys het volgende:
Ik krijg heel veel, maar er zitten niet veel broeken meer bij die niet kapot zijn. Tweedehands jongensbroeken zonder gaten is toch lastig. En seb moet broeken met knoopsgatelastiek anders past het niet. Name it is wat dat betreft mooi smal en niet te duur.
Nee sorry. Er zijn echt srsly mensen die hun kinderen oude kleding aan doen naar het kdv omdat ze niet willen dat het spul vies wordt. En dat verzin ik niet zelf, dat vertellen ze me...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de normale kleding dan?
...er zijn mensen die standaard in training/joggingbroekjes lopen of gewoonweg het geld niet hebben en het moeten doen met de inzamelkledingtas van de voedselbank (om maar iets te noemen)
Vrienden van ons trekken hun dochter (iets jonger dan Lente) naar het kdv Lente d'r te klein geworden tweedehandsjes aan. En thuis draagt ze de kleding die ze zelf nieuw hebben gekocht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry. Er zijn echt srsly mensen die hun kinderen oude kleding aan doen naar het kdv omdat ze niet willen dat het spul vies wordt. En dat verzin ik niet zelf, dat vertellen ze me...
Ik zie ze ervoor aan om hun kind thuis ook om te kleden wanneer het buiten gaat spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wat is dan het verschil? Daar eten, spelen, lopen, rennen en vallen ze toch net als thuis?
Volgens mij lijkt d'r buikje ook boller door d'r houding. Senna kan zo parmantig met d'r schoudertjes naar achter en d'r borst vooruit lopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb voor Senna ook broekjes met elastiekknoopsgat nodig. Niet zozeer omdat ze zo tenger is, want dat is ze echt niet, maar omdat ze anders van haar gebrek aan kont afzakken. Ze heeft wel een heel dik buikje nog, een echt baby-peuterbuikje volgens de cb-arts. Zondag hebben we op het dakterras ge-bbq-d en toen liep ze in een spijkerbroekje tot haar knieen dat lekker om haar billen gesnoerd zat. Ze wilde geen shirtje aan omdat dat schuurde over de waterpokken op haar rug, en ze was binnen de kortste keren echt vies en zwart: het was net een echte bouwvakker met strakke broek, dikke buik en helemaal vies![]()
Dat vraagt natuurlijk om een fotoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb voor Senna ook broekjes met elastiekknoopsgat nodig. Niet zozeer omdat ze zo tenger is, want dat is ze echt niet, maar omdat ze anders van haar gebrek aan kont afzakken. Ze heeft wel een heel dik buikje nog, een echt baby-peuterbuikje volgens de cb-arts. Zondag hebben we op het dakterras ge-bbq-d en toen liep ze in een spijkerbroekje tot haar knieen dat lekker om haar billen gesnoerd zat. Ze wilde geen shirtje aan omdat dat schuurde over de waterpokken op haar rug, en ze was binnen de kortste keren echt vies en zwart: het was net een echte bouwvakker met strakke broek, dikke buik en helemaal vies![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef trui het volgende:
thuis moeten ze er zelf tegenaan kijken.
nee, ik heb dat ook nooit gedaan, ik vind 't juist leuk als ze er bij 't kdv / op school ook leuk bij lopen. wel hou ik er rekening mee dat sommige kleding minder makkelijk zelf uit / aan te trekken is, die bewaar ik dan wel voor thuisdagen of in elk geval voor dagen dat ze niet hoeven te gymmen.
Ik vind kdv dan toch nog weer anders. Ten eerste zijn de kinderen dan nog zo jong, die kun je nog niet uitleggen dat sommige kleding niet vies mag worden of kapot mag. Ten tweede zitten ze daar de hele dag, en doen er meer dan alleen in de schoolbanken zitten en even in het speelwakrtier naar buiten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kreeg van mijn moeder vroeger altijd mooie kleding aan naar school en na schooltijd trok ik oude kleding en schoenen aan voor buiten spelen.
Ik vind het zo gek nog niet. Zo heb je tenminste een paar outfits die snel naar zijn grootje zijn en de rest blijft wat langer mooi. Ik kon me heerlijk uitleven zonder waarschuwingen over voorzichtig zijn met mijn kleding en mijn moeder hoefde zich niet te ergeren dat een net nieuw kledingstuk nu al kapot was of niet meer schoon werd.
gewoon heel hard terugdenken aan hoe jij jezelf voelde toenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, Sinterklaas komt er weer aan. Ik ben altijd van plan geweest er niet(s/te veel) aan te doen, maar ik betrapte me erop dat ik het ineens een leuk idee vond als Senna haar schoen zou zetten en ik daar een kadootje in kon doen. Dus nu twijfel ik
Oh jaaaa! Doen! Het is zoooo magischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, Sinterklaas komt er weer aan. Ik ben altijd van plan geweest er niet(s/te veel) aan te doen, maar ik betrapte me erop dat ik het ineens een leuk idee vond als Senna haar schoen zou zetten en ik daar een kadootje in kon doen. Dus nu twijfel ik
het zou een hoop centjes schelen als het wel waar wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De mooiste tihd van het jaar, ik vind het nog steeds jammer dat het niet waar is..
Is het niet een idee dat de kinderen als eerste hun cadeautjes kunnen uitpakken, daarna spelen of naar bed en dan pas de cadeautjes en gedichten voor de volwassenen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Senna kent Sinterklaas iig wel, kwam ik achter. Had net even de tv aanstaan en die ging aan op het journaal waar ze het net over Sinterklaas hadden. Ze ziet de foto en zegt : "hee, Sinterklaas".
Ik wil het ook wel doen, eigenlijk. Naar de intocht, eens een schoen zetten, wat kadootjes en gezelligheidMaar we moeten nog even bij de schoonfamilie melden dat we nog steeds vinden dat het een kinderfeest is, ipv een feest voor volwassenen. Zij willen het altijd met z'n allen vieren, met lootjes trekken door de volwassenen. Dat vind ik op zich prima, maar ze doen dan ook dat iedereen voor iedereen wat koopt, nog extra gedichten erbij, etc. Dat is voor die kinderen toch helemaal niet leuk, al die gedichten? Moeten ze iedere keer wachten en luisteren enzo. Ik vind het het leukste als het een kinderfeest is, dus dat gaan wij er dan gewoon zelf van maken
Het ligt er een beetje aan hoe of wat. Ik vind he tniet fijn om Senna ergens naar bed te doen en later wakker te maken om naar huis te gaan. Dus dat laatste vind ik niet zo'n goed idee. Het eerste zou kunnen, maar vorig jaar bijv konden we pas beginnen rond half 5, want eerst moest er nog gezwommen worden. Dan wordt het allemaal zo laat, zijn de kinderen ook niet meer optimaal want moe enzo. Ik zou het liefste na de middagdut rond een uur of half 3 ofzo beginnen, gezellig kinderfeest maken, wat hapjes erbij enzo, en dan redelijk op tijd naar huis zodat het voor Senna ook leuk blijft.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:55 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Is het niet een idee dat de kinderen als eerste hun cadeautjes kunnen uitpakken, daarna spelen of naar bed en dan pas de cadeautjes en gedichten voor de volwassenen?
Ow, ik begrijp precies wat je bedoelt! En ik zou het ook graag doen, maar schaap is het van een kant wel met me eens, maar wil van de andere kant niet volledig het feest met zijn familie opgeven. Dus dan wordt het lastig, helaas.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:00 schreef oeke het volgende:
Bij ons komt de Sint dus ook langs, maar het scheelt, het is een psz met 12 kindjes, en de ouders zijn er geloof ik ook bij. Ik zag foto's van vorig jaar,dat Sint zo door de sneeuw aan kwam lopen door de grote tuin en de kindjes voor het raam en ik verheug me er gewoon erg op.
Miss, misschien wat kort door de bocht, maar waarom maak je er geen gezinsfeest van. Gewoon jullie drietjes? Op de manier die jij wil. Die past bij hoe jij het wil beleven.
Als het niet gaat zoals je wil, is het ook niet leuk om het maar half te doen tegen je zin.
Misschien heel simpel hoor, maar geen flexibiliteit van hun kant, of inzien dat dingen veranderen zodra er kleine kinderen bij komen, verlangt niet dat jij degene moet zijn die flexibel is en toegeeft.
Soms kan een radicaal besluit wel de inzichten veranderen en het voor volgend jaar anders laten zijn.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat vind ik ook van de mijne hoor, no worries. Maar dat hij dan ook nog iedereen voor zich weet te winnen terwijl het stoom bijna uit mijn oren komt, dat vind ik ...ehm hoe zal ik het zeggen.. best uitdagend om mee om te gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben niet bang dat mensen hem een rotkind zouden vinden ofzo, want iedereen vindt hem juist altijd heel grappig en leuk. Hij IS ook heel leuk, afgezien van zijn buien dan....
haha ja eigenlijk best wel knap van hem hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:09 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van de mijne hoor, no worries. Maar dat hij dan ook nog iedereen voor zich weet te winnen terwijl het stoom bijna uit mijn oren komt, dat vind ik ...ehm hoe zal ik het zeggen.. best uitdagend om mee om te gaan.![]()
Hmm ik dacht even dat het alleen bij jongetjes voorkwam, too bad for you...!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:25 schreef Vicky het volgende:
Karin, overal waar Lars staat kan je Tess invullen...
Helaas geen.tips.voor je, ik kan ze zelf ook.goed gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |