Ik heb gewoon de 'open nieuw deel' knop gebruikt, daar stonden deze links al in. Ik wist niet dat er iets anders moest aan de link naar de marktplaatsmanquote:Op maandag 26 september 2011 08:45 schreef hermelien1989 het volgende:
Bedankt voor het openen van een nieuw deel! Had je de link van de marktplaatsman nog veranderd?
Ik ben pas net weer thuis, dus ik kan niet meer in de OP, moet je even een mod vragenquote:Op maandag 26 september 2011 09:33 schreef Lijnloos het volgende:
Mpman: http://link.marktplaats.nl/479632189
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets bijvoorbeeld, dat zou toch niet al te lastig moeten zijn om te maken? Alleen effe nadenken hoe je de bobbins ook daadwerkelijk vast maakt zodat ze er niet de hele tijd uit lazeren...![]()
Dit lijkt me ook een PRIMA idee!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef pluissebol het volgende:
Offff ik zit even mee te denken en te verzinnen. Die muntenbewaarmappen waar ze in die vierkantjes een munt stoppen. Die met ze allen in een mooie multo doen.
[ afbeelding ]
Zo zo dat is leuk om te zien!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi rebel!!! Maar inderdaad, Ferb lijkt me wel wat oranjig... Maar wellicht dat dat helemaal wegvalt als je de rest af hebt ?
Annelotje, ook een goed idee!
Kijk nou wat ik net tegen kom?! :
http://baardei.nl/2010/11/26/cool-mario-map-cross-stitch/
en ook :
http://baardei.nl/2010/11/25/cool-1up-blanket-rug/
Ben nog een beetje flabbergasted... raar en ook wat vereerd... iemand heeft mijn spul ge-published als "cool"!
Leuk hoor dat idee een zakje voor je navigatie en nog hip ook!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef zillah666 het volgende:
Door het begin van het nieuwe schooljaar was het borduren weer even naar de achtergrond, maar toen ik alle leuke updates in dit topic zag kreeg ik ook weer zin.
De vlinders zijn inmiddels klaar, die moet ik alleen nog inlijsten:
[ afbeelding ]
En omdat ik een nieuw navigatie-apparaatje heb waar geen zakje o.i.d. bij zat ben ik nu bezig om er zelf 1tje bij elkaar te borduren, zodat het schermpje niet helemaal bekrast raakt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Risu het volgende:
Hoi allemaal, wat schieten jullie lekker op. En een paar nieuwe werkjes zie ik ook. Die zijn ook tof.
Ik heb ondertussen al een heel stuk van Mario af. Ik vergeet steeds een foto te maken, maar nu vergeet ik het niet, want ik post hem meteen. Even het kleine plaatje ernaast mee gefotografeerd, zodat je kan zien wat het eindresultaat moet zijn. Ik vind het overigens een irritant plaatje, want er zitten veel verschillende kleuren op een klein stukje waardoor ik steeds een end moet springen naar het volgende kruisje.
[ afbeelding ]
Die Mario word PRACHTIG zeg erg leuk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Risu het volgende:
Hoi allemaal, wat schieten jullie lekker op. En een paar nieuwe werkjes zie ik ook. Die zijn ook tof.
Ik heb ondertussen al een heel stuk van Mario af. Ik vergeet steeds een foto te maken, maar nu vergeet ik het niet, want ik post hem meteen. Even het kleine plaatje ernaast mee gefotografeerd, zodat je kan zien wat het eindresultaat moet zijn. Ik vind het overigens een irritant plaatje, want er zitten veel verschillende kleuren op een klein stukje waardoor ik steeds een end moet springen naar het volgende kruisje.
[ afbeelding ]
Leuk al die kleine werkjes heb je die van je zoon ergens opgemaakt of gewoon voor in een lijstje??quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:04 schreef Incognita het volgende:
Zillah, die vlindertjes zijn leuk geworden! En dat zakje dat je aan het maken bent vind ik echt superleuk! Is het een zelfbedacht patroon?
Wel fijn dat je toch nog tijd heb om te borduren ondanks school. Ik moet zelf ook weer met mijn studie verder en met ook nog twee kleintjes denk ik dat mijn borduurtijd de komende tijd ook drastisch verminderd. Maarja, ooit heb ik vast zeeën van tijd.
Ik heb ondertussen ook weer wat dingen om te laten zien. Twee werkjes die af zijn:
Eén voor mijn vriend:
[ afbeelding ]
En één voor mij zoontje:
[ afbeelding ]
En ik ben met deze bezig voor mijn dochtertje:
[ afbeelding ]
En ook ben ik begonnen aan een klein draakje, maar daar heb ik geen foto van.
Oooooh whoopsquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:58 schreef Incognita het volgende:
@Miss_dynastie: Ik zou het wel knap vinden als je de naam van mn dochtertje kan raden aan de hand van het borduurwerkje, want het wordt het complete alfabet!![]()
Gaaf! En gefeliciteerd dan maar meteen met je nieuwe spruit!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:16 schreef nptp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben net 2 weken op vakantie geweest en in die 2 weken heb ik dit gemaakt, NU de zwarte lijntjes nog.
De baby is net geboren dus....... mooi op tijd!!
Hey hey Lijnloos,quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:26 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Gaaf! En gefeliciteerd dan maar meteen met je nieuwe spruit!
Oh, nou ja... toch gefeliciteerdquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:32 schreef nptp het volgende:
[..]
Hey hey Lijnloos,
Het is niet MIJN nieuwe spruit die is inmiddels 4 maanden oud.
Heb de groeimeter gemaakt voor vrienden van ons.....
Dank je wel, POOH kan altijd haha....quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:34 schreef Risu het volgende:
Gave groeimeter zeg. Pooh altijd wel leuk gevonden. Heb zelf helaas ook geen idee hoe je zoiets nou mooi op kunt hangen.
De mario wordt overigens zo'n 30 bij 40 groot. Is aardig wat ja, maar mijn vriend en ik zijn allebei gek van games, dus hij krijgt een mooi plekje in huis.
Ik hoopte al op zo'n antwoordquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Lijnloos het volgende:
Pannenkoeken, dat moet zeker lukken! Dan leer je vanzelf wat voor jou prettig werkt en patronen lezen... En je hebt meteen alle benodigdheden in huis! Gewoon doen!!!
Ik ben ondertussen druk bezig met de swap! Het wordt (hopelijk) echt zo tof!
Je bent niet de enige. En dat terwijl ik in juli voor het laatst heb geborduurd denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:02 schreef rebel-angel het volgende:
hmm hmm ik zit alweer op te slaan hier
Hou op!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef rebel-angel het volgende:
deze zijn ook leuk http://www.etsy.com/shop/PDFcrossstitch?ref=ss_profile
Ook wel tof! Maar ik ben niet zo van de looney toonsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:28 schreef rebel-angel het volgende:
en dat gekke witte ding ernaast
lijnloos is dit niet een ideetje voor jou http://www.etsy.com/listi(...)x?ref=cat2_gallery_7
Nee, het oogje is echt te mini. Ik ga denk ik gewoon een setje naalden kopen, er is er dan vast eentje groot genoegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef annelotje het volgende:
Heb je geen dun ijzerdraadje of misschien vislijn? Als je dat dubbel vouwt en door het oogje haalt kun je dat ook als draaddoorrijger gebruiken.
Ik zou een setje borduurnaalden kopen, geen punt enzo en groter gat. Mocht je geen speciaal hobbywinkeltje in de buurt hebben, hema heeft ze ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Nee, het oogje is echt te mini. Ik ga denk ik gewoon een setje naalden kopen, er is er dan vast eentje groot genoeg.
Tot dan toe kijk ik wel naar jullie borduursels! Ook leuk
Wauw, waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef _Arual_ het volgende:
Het boek Japon au point de croix lag na mijn vakantie eindelijk in de brievenbus! Het is veel dikker dan ik verwacht had, dus ik kan even vooruit met Japanse patronen.
[ afbeelding ]
Dankjewel. Nu heb ik hem wel gevonden http://www.hobbydoos.nl/w(...)u-point-de-croix.asp Misschien dat ik 'm wel ga kopen binnenkort.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij hobbydoos.nl
Ik kan de precieze link niet vinden zo op mijn mobiel.
Oh sorry, ik bedoelde met de naaimachien (geheel off-topic, maar goed)... Annelotje weet wel wat ik bedoel denk ik, die heeft ook mijn vraag in het naaitopic gelezen... vandaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:30 schreef snoenk het volgende:
Als je normaal met 2 draadjes borduurd, kan je denk ik wel met 2 verschillende kleuren borduren, denk alleen niet dat het heel mooi wordt
Dank jullie wel trouwens!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben niet zo een ster in borduurwerkjes afmaken zoals je ziet.... Nu bezig met de groeimeter
Vast wel, maar anders wacht je nog effe tot ie op SS is getoond joh. Komt vast goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:41 schreef annelotje het volgende:
Je kunt voor de binnen en buitenkant een andere kleur gebruiken. of met een tweelingnaald natuurlijk. 2 draadjes door 1 naald gaat denk ik niet.
Ik wil mn creatie wel plaatsen maar ik weet niet zeker of ze m al binnen heeft.... Zou wel moeten want hij is binnen nederland al op zaterdag verstuurd. Dan heeft ze m toch al wel?
Die met het kussen heb ik ook gemaaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben niet zo een ster in borduurwerkjes afmaken zoals je ziet.... Nu bezig met de groeimeter
Owh heel graag! Moet er nog wel wat hebben voor een behangrandquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:25 schreef appelbanaancitroen het volgende:
[..]
Die met het kussen heb ik ook gemaaktEn eentje met een hangmat. Je mag het patroon wel hebben als je wilt? Ik heb ook nog een patroon met een kerstbeertje (verkeerde patroon bij het pakket...) De borduurwerkjes zien er heel leuk uit, maar ik vond ze verschrikkelijk met maken, al die haartjes als stiksteekjes. Maar als het af is, mag het resultaat er wezen
Wow die zijn leuk!! Ik ben net zwanger geweest hahah.... ERUG leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef Lijnloos het volgende:
SorryIk had er nog een disclaimer bij gezet.... Maar ik heb inderdaad ook weer genoeg leuks erbij (en zit nog steeds te neuzen op etsy... somebody stop me!
)
Ik vind die snoopy's zo gaaf![]()
EN als ik nog es zwanger wordt maak ik deze:
[ afbeelding ]
OOwww leuk zeg deze werkjes heb toen ik begon te borduren ook heel veel van deze gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je het zo laten zien wel handig, heb je veel bekijks in de trein het is natuurlijk wel een grote lap hahaha.....quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wat leuk om alle vorderingen te zien van iedereen. Vooral de Pokemons gaan hard!
En wat leuk dat er weer nieuwe 'verslaafden' zijn bijgekomen.
Ik heb ondertussen maar een printje gemaakt van mijn Chucky-plaatje. In de trein heb ik zo vaak dat wildvreemden vragen waar ik mee bezig ben, dat ik nu alleen mijn doosje hoef om te draaien, dan kunnen ze daar het plaatje zien. Het is wel leuk om zo wat aanspraak te hebben in de trein. Ik verbaasde me er over dat iedereen tegenwoordig eerst zijn smartphone uit zijn broekzak haalt [of die al vast heeft] en dat mensen dan pas gaan zitten in de trein. Doe mij dan maar een borduurwerkje.
Mijn voortgang van Chucky:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey hoi,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Lijnloos het volgende:
Nptp, ik ben benieuwd naar jouw foto's hoor... boekenleggers + voorleesboek is wel een geniaal idee. Die ga ik ook effe voor de mijter onthouden
Mijn swapsel is eindelijk af! Niet perfect maar ik ben wel zeer tevreden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik nu weer met een gerust hart verder met de pokemon en mijn nieuwe haakprojectje...:@
Leuk die site doen jullie dat met mensen uit het buitenland omdat het ook een engelse site isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:54 schreef annelotje het volgende:
Hoi nptp Die swap is via www.spritestitch.com Lijnloos en zijn daar ook actief. We hebben ons aangemeld voor een swap. Daarbij maken we allemaal iets voor een ander en sturen dat op. En iemand anders maakt dan iets voor jou. Het is voor mij de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe dus ik ben heel erg benieuwd!
Ik kan ook niet wachten tot mijn pakketje geopend is want dan kan ik jullie spammen met foto's. (ben er zelf namelijk nogal trots op)
Schitterend echt een super lief dingetje...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:51 schreef Inu het volgende:
Ik lees hier altijd vol verwondering mee met jullie fantastisch creaties en nu is mijn eerste borduursel ook gemaaktGeen crossstitch, maar meer embroidery
Ik zie op Craftster altijd van die hoopla's langskomen en ik wilde er zelf ook eentje, dus heb zo'n borduurring uit het stof gehaald en dit gemaakt
[ afbeelding ]
Kleuren zijn wat flets door telefoon
Hey hey wat een gedoe met je pols ik hoop dat het gauw weer beter word met je!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef Risu het volgende:
Hier een update van mijn kant. Heb mijn pols verdraaid van de week, dus kan niet zoveel meer doen. Misschien voorlopig dus even de laatste update voor een tijdje, even afwachten hoe het gaat. De swap is echt een super idee, maar weet nog niet of ik mee doe. Ik kan eigenlijk alleen borduren en weet nog niet hoe lang die pols gaat duren. In ieder geval hier dus mijn update.
Jullie werkjes zien er ook weer super uit allemaal!
[ afbeelding ]
OH Zet me op het word schitterend!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:23 schreef hermelien1989 het volgende:
ik ga ook niet meedoen met de swap..,. ik zit tot in mijn oren in het huiswerk (waar ik dus nooit aan toekom) en heb veel ziekenhuisbezoeken opstaan in de komende maanden.
De tijd die ik dan kan borduren, werk ik liever aan mijn eigen patroon.
hier een update van mijn pile of yoshi's:
[ afbeelding ]
nog 1 pagina (en een beetje) en dan is het af
PRACHTIG!!!! Ik vind het heel erg knap!quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Ohdie yoshi's bijna klaar!Goed bezig Hermelien!
Ik heb ook net weer een blad van het patroon af voor mijn pokemon, dus update-foto-tijd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het net met mijn andere e-mail geprobeerd en direct antwoord gehadquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef lisa het volgende:
Ik denk dat er inderdaad dan wat mis gaat. Ik heb verleden week zondag gemaild en maandag keurig een mail terug gekregen.
WAUW! wat een kleine steekjes, dat word echt wel heel mooi!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef Risu het volgende:
Hier een update van mijn kant. Heb mijn pols verdraaid van de week, dus kan niet zoveel meer doen. Misschien voorlopig dus even de laatste update voor een tijdje, even afwachten hoe het gaat. De swap is echt een super idee, maar weet nog niet of ik mee doe. Ik kan eigenlijk alleen borduren en weet nog niet hoe lang die pols gaat duren. In ieder geval hier dus mijn update.
Jullie werkjes zien er ook weer super uit allemaal!
[ afbeelding ]
Check! Swappen FTW!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:15 schreef rebel-angel het volgende:
Morgen wel even uitgebreid op alles reageren.
Maar als we gaan swappen count me in
Ooooh balenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:25 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb van 1 kleur niet genoeg draadjes bij de Frog Pile. Grr! Nu moet ik voor 30 steekjes een nieuw strengetje kopen.
Ja, de nummers bij dit patroon zijn gelukkig echt dmc-nummers. Helaas hebben we hem hier niet liggen. Je zou denken met zo'n 200 kleuren dat je hem (en ook andere kleurtjes) wel hebt, maar neequote:Op maandag 17 oktober 2011 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh balenIs het kleurnummer wel makkelijk te achterhalen?
Welke kleur is het? Misschien dat iemand hier hem heeft en een klein stukje kan doneren? Ik heb geen 200 kleurtjes, maar ik wil ook wel even kijken of hij er toevallig tussen zitquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:36 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ja, de nummers bij dit patroon zijn gelukkig echt dmc-nummers. Helaas hebben we hem hier niet liggen. Je zou denken met zo'n 200 kleuren dat je hem (en ook andere kleurtjes) wel hebt, maar nee
Daar zat ik ook al aan te denken... wie weet kunnen wij helpen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke kleur is het? Misschien dat iemand hier hem heeft en een klein stukje kan doneren? Ik heb geen 200 kleurtjes, maar ik wil ook wel even kijken of hij er toevallig tussen zit
Ik ben voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:19 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, heel logisch Annelotje![]()
Effe kijken, wie hebben we nu voor de swap:
Lijnloos
Annelotje
Nptp
Rebel-angel
Whoop, is dat ook niet wat voor jou?Als we er 5 hebben is het al wel leuk, dan weet je ook niet meteen wie wie heeft
EN we kunnen natuurlijk gewoon lootjestrekken.nl gebruiken om de partners te laten kiezen en het wat annoniem te houden...
Beetje laat, maar gefixt!quote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef Lijnloos het volgende:
Lutte of Rocka, kunnen jullie de link van de marktplaatsman in de OP wijzigen naar http://link.marktplaats.nl/479632189
Ik heb net maar meteen even (vooraf) een foto gemaakt van mijn pokemon![]()
Totaal:
[ afbeelding ]
Detail:
[ afbeelding ]
Ow jee dat is balen zeg,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:08 schreef snoenk het volgende:
Van de me 2 you beertjes, heb 2 sites. Maar bij 1 zijn ze niet zo goed te zien en die ander ben ik dus kwijt. Maar als het goed is heb ik morgen het adres van de site weer. Vriendlief heeft de andere laptop mee en ik hoop dat ze daar nog wel op staan. Helaas komt hij morgen pas weer thuis
Ik kan voorlopig nog wel even door met de groeimeter, en heb goede hoop dat het nog op de andere laptop staat, dus nog niet heel erg nodig hoor.Wel erg lief! En heb altijd interesse in patronen van me2U hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:21 schreef nptp het volgende:
[..]
Ow jee dat is balen zeg,
Ik hoop voor je dat je ze snel terug vind.
Anders moet je t even zeggen zal ik kijken wat ik nog heb?!!
Heb ook zoiets. Is niet echt een speciale app, gewoon notities en daarin staat ook welke ik heb en waar het ligt. Super handig. Wel elke keer invoeren als ik een draadje pak, want er staat dus ook in hoeveel meter ik ervan heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:29 schreef Lijnloos het volgende:
Balen Snoenk... hopelijk heb je de link nog op de laptop van je vriend.
Ik heb net alle garen in mijn iphone-appje gezet die ik heb, en welke ik nog extra moet kopen omdat ze bijna op zijn (dat zijn er maar 2, dus nog niet echt gerechtvaardigd om de MP-man te mailen)... Teringklusje, maar wel handig nu zo. Kan ik altijd kijken welke ik heb en eventueel moet bijbestellen.
Ik keek in het begin ook alleen mee, tot ik zelf weer de kriebels kreeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:43 schreef kirsten. het volgende:
Ik borduur zelf niet maar ik gluur hier wel altijd meeLeuke dingen weer! En die mario, is dat op ander doek geborduurd dan 'normaal'? Hij lijkt er anders uit te zien dan wat ik tot nu toe heb gezien zegmaar, maar dat kan ook door de steek komen? IIg echt supermooi!
Jeetje wel handig zo'n APP dan ben je goed op de hoogte van hoeveel je nog hebt en hoe ver je nog komt!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef Risu het volgende:
[..]
Heb ook zoiets. Is niet echt een speciale app, gewoon notities en daarin staat ook welke ik heb en waar het ligt. Super handig. Wel elke keer invoeren als ik een draadje pak, want er staat dus ook in hoeveel meter ik ervan heb.
[..]
Ik keek in het begin ook alleen mee, tot ik zelf weer de kriebels kreeg.
De mario is op aida 18ct geborduurd met gewone kruisjes. Wat je meestal in pakketjes krijgt is 14ct en dat betekent eigenlijk gewoon dat hoe hoger het nummer, hoe meer kruisjes/steekjes er in een cm gaan. In mijn geval is het 7,2 kruisjes per cm. Volgens mij is dat 18ct (18 kruisjes per inch). Vandaar dat het er iets anders uitziet. Ja en het doek is ecru, niet wit. Maar dat maakt voor de rest niet zo uit. Zelf vind ik het mooier omdat het dan een stuk fijner is.
Te laatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:31 schreef annelotje het volgende:
hahaha laat je niet beïnvloeden door ons hoor! Je moet doen wat jij het leukst vind!
Graag whoop! Kan je alleen nu niet pmen, maar hij mag naar mijn username en dan apestaartje gmail puntcomquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hij is afMocht iemand m willen in KG moet je even je mailadres dm of pmmen.
Wowquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:31 schreef annelotje het volgende:
jaaa mn swappakketje is ontvangen dus ik mag hier ook even spammen!!
Ik had een toilettasje gemaakt en daarop een geborduurde Luna gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e is echt superleu Whoop!!
LEUK LEUK LEUK!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:31 schreef annelotje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat gaat die ronde worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:03 schreef annelotje het volgende:
die klok is cool!
Enneh beginnetje?? Dat ziet er al uit als megaveel werk haha. Gaat dat die ronde worden?
Erg leuk geworden die klok!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef pluissebol het volgende:
Eindelijk weer eens een update van mij. De Playboy klok is klaar.
[ afbeelding ]
En een beginnetje gemaakt aan het kerstkleed
[ afbeelding ]
Gelukkig maar heb je de site nu ook gelijk in je favorieten gezet!!??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:28 schreef snoenk het volgende:
Leuk toilettasje!!
Yes, heb mijn patronen weer terug, gisteravond gelijk weer aan de slag gegaan. Zal vanavond ff updaten
Wat leuk, helemaal zelf gemaaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:31 schreef annelotje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij word erg mooi!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:52 schreef annelotje het volgende:
ik heb een pokemon update!!! Na maanden niets gedaan te hebben heb ik deze week even de vaart erin gegooid. Ik hoop vandaag ook nog wat tijd te hebben maar eerst wat nuttige dingen die ik gisteren heb laten liggen haha
[ afbeelding ]
Heerlijk he heb je een heel stuk gebmaakt kan alles er weer uit!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mooi zeg! En zo leuk(al heb ik nooit een pokemon aflevering gezien en nooit een spel gespeeld)
Ik had me vrijdag helemaal verheugd op een avondje borduren, ontdek ik dat er een fout in zit, dus als jullie mij een beetje kennen, weten jullie dat ik er toen klaar mee was
Gister braaf alles uitgehaald wat uitgehaald moest worden, dus nu ben ik weer iets verder dan dat ik vrijdagmiddag was.
Ja helemaal SUPER!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
nptp ik heb je gemaild als het goed is!
Ik ben gelukkig weer een stuk opgeschoten. Maar het viel wel op, want alles is 2 rijen dik in het patroon, en ik had hier een derde bij. Maar het was gelukkig niet zo veel.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de just cross stitch kerstornamentenspecial gekocht en daar zit ook een superschattig uiltje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |