abonnement Unibet Coolblue
pi_102505475
Hallo allemaal,

Na dik 2 weken aan de middellandse zee te hebben gezeten ben ik weer thuis!!
Ik heb in die 2 weken gewerkt aan een groeimeter van POOH en ik heb hem bijna AF!!!!!
Deze maak ik voor vrienden van ons en ze is al uitgereked dus hij MOET ook af, zal binnenkort een foto plaatsen!!

Ik zie dat het hier ook lekker doorgegaan is, mooie dingen kom ik tegen en veel leuke ideeen!!

Succes allemaal met de projecten!!

Groetjes
  donderdag 29 september 2011 @ 11:45:42 #52
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_102507964
welkom terug :)
W
Z
E
pi_102559582
welkom terug nptp

gisteren heb ik de missende strengen van mijn moeder gekregen... met de overschotten van de andere 2 pakketjes (waarvan 1 nauwelijks begonnen). Alleen kon ik niet zien welke strengenkaart bij welk patroon hoorde, dus heb ik alles op bobbins gedaan. Gelukkig hadden ze bij de beschrijving de DMC nummers erbij gedaan.

maarjah.. nu zijn wel mijn bobbins op en dus moet ik weer nieuwe bestellen.. misschien dat ik ook al wat strengen meebestel voor mijn HAED proect (die ik pas in januari koop :P )
pi_102578478
Weten jullie waar ik ergens ecru borduurstof 12 draads kan kopen? Ik heb nl. nog 2 patronen van Escher en wil het graag bij elkaar laten passen. Aan 12 draads witte stof kan ik wel komen, die DMC-stof is aida (heet dat geloof ik) is ook niet wat ik bedoel. Ik zit al te googelen maar kan niet vinden wat ik zoek (wel natuurlijk weer allemaal andere gave dingen gezien).
pi_102584490
Incognita dank je wel! Dat is precies welke in bedoelde. De witte variant kon ik overal vinden, maar deze niet (of welke heel onregelmatig was. Bedankt!
pi_102592228
Door het begin van het nieuwe schooljaar was het borduren weer even naar de achtergrond, maar toen ik alle leuke updates in dit topic zag kreeg ik ook weer zin.

De vlinders zijn inmiddels klaar, die moet ik alleen nog inlijsten:


En omdat ik een nieuw navigatie-apparaatje heb waar geen zakje o.i.d. bij zat ben ik nu bezig om er zelf 1tje bij elkaar te borduren, zodat het schermpje niet helemaal bekrast raakt:
pi_102593796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef zillah666 het volgende:
Door het begin van het nieuwe schooljaar was het borduren weer even naar de achtergrond, maar toen ik alle leuke updates in dit topic zag kreeg ik ook weer zin.

De vlinders zijn inmiddels klaar, die moet ik alleen nog inlijsten:
[ afbeelding ]

En omdat ik een nieuw navigatie-apparaatje heb waar geen zakje o.i.d. bij zat ben ik nu bezig om er zelf 1tje bij elkaar te borduren, zodat het schermpje niet helemaal bekrast raakt:
[ afbeelding ]
Leuk hoor dat idee een zakje voor je navigatie en nog hip ook!!!!
Ben benieuwd na het eind resultaat!
pi_102597837
Zillah, die vlindertjes zijn leuk geworden! En dat zakje dat je aan het maken bent vind ik echt superleuk! Is het een zelfbedacht patroon?
Wel fijn dat je toch nog tijd heb om te borduren ondanks school. Ik moet zelf ook weer met mijn studie verder en met ook nog twee kleintjes denk ik dat mijn borduurtijd de komende tijd ook drastisch verminderd. Maarja, ooit heb ik vast zeeën van tijd ;) .

Ik heb ondertussen ook weer wat dingen om te laten zien. Twee werkjes die af zijn:

Eén voor mijn vriend:


En één voor mij zoontje:


En ik ben met deze bezig voor mijn dochtertje:


En ook ben ik begonnen aan een klein draakje, maar daar heb ik geen foto van.
pi_102606659
Wat een leuke werkjes weer allemaal hier!!

hier een update van mijn yoshi's:


en even een vraagje:
voor de HAED die ik wil gaan maken heb ik kreinik garen nummer 032 #4 nodig.
Weet iemand hier een webshop waar je die kunt krijgen?
pi_102608572
hermelien: bobbins.nl heeft kreinik, en volgens mij zelfs in de aanbieding nu.
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2011 @ 13:58:05 #62
43556 miss_dynastie
pi_102609519
Haha Incognita, ben benieuwd hoe je dochter heet (kan het nog niet gokken aan de hand van deze letters)... gauw doorborduren dus! ;)

Ahw, die Yoshi's zijn echt zo gaaf O+
pi_102610149
@incognita:
dank je wel!
jammer genoeg hadden ze niet de kleur die ik nodig had in de aanbieding...

ik heb inmiddels de bestelling geplaatst :)
pi_102642115
Zillah, mooie vlinders!!! En leuk om zo zelf een zakje te maken voor je Tomtommige apparaat!
Incognita, mooi! Die tetris is leuk idd, en dat werkje voor je zoontje O+ En erg benieuwd naar die voor je dochter...
Hermelien, je Yoshi's! Schiet lekker op, niet al te veel meer toch?

Mijn update:

Ik doe nu echt deze pagina elke keer 1 kleur en die echt helemaal afmaken, maar daar zoek ik ze ook wel op uit, dus als ik weer een nieuwe kleur moet kiezen om mee te gaan beginnen zoek ik er 1 uit waarbij alle vlakken aansluiting hebben (zover mogelijk) en daardoor schiet het ook wel lekker op, hoef je niet zo vaak te wisselen ;)
pi_102646903
Hoi allemaal, wat schieten jullie lekker op. En een paar nieuwe werkjes zie ik ook. Die zijn ook tof.
Ik heb ondertussen al een heel stuk van Mario af. Ik vergeet steeds een foto te maken, maar nu vergeet ik het niet, want ik post hem meteen. Even het kleine plaatje ernaast mee gefotografeerd, zodat je kan zien wat het eindresultaat moet zijn. Ik vind het overigens een irritant plaatje, want er zitten veel verschillende kleuren op een klein stukje waardoor ik steeds een end moet springen naar het volgende kruisje.

pi_102648446
Gaaf Risu!!! _O_
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2011 @ 14:20:35 #67
43556 miss_dynastie
pi_102648675
Wow, dat wordt een grote Mario! _O_
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:23:43 #68
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_102648762
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Risu het volgende:
Hoi allemaal, wat schieten jullie lekker op. En een paar nieuwe werkjes zie ik ook. Die zijn ook tof.
Ik heb ondertussen al een heel stuk van Mario af. Ik vergeet steeds een foto te maken, maar nu vergeet ik het niet, want ik post hem meteen. Even het kleine plaatje ernaast mee gefotografeerd, zodat je kan zien wat het eindresultaat moet zijn. Ik vind het overigens een irritant plaatje, want er zitten veel verschillende kleuren op een klein stukje waardoor ik steeds een end moet springen naar het volgende kruisje.

[ afbeelding ]
:o super! Hoe groot gaat die wel niet worden?
Knoei
pi_102649038
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Risu het volgende:
Hoi allemaal, wat schieten jullie lekker op. En een paar nieuwe werkjes zie ik ook. Die zijn ook tof.
Ik heb ondertussen al een heel stuk van Mario af. Ik vergeet steeds een foto te maken, maar nu vergeet ik het niet, want ik post hem meteen. Even het kleine plaatje ernaast mee gefotografeerd, zodat je kan zien wat het eindresultaat moet zijn. Ik vind het overigens een irritant plaatje, want er zitten veel verschillende kleuren op een klein stukje waardoor ik steeds een end moet springen naar het volgende kruisje.

[ afbeelding ]
Die Mario word PRACHTIG zeg erg leuk!
Ben benieuwd na het eind resultaat zal ook vandaag even een foto plaatsen van mijn groeimeter haha vergeet het steeds!
pi_102649099
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 00:04 schreef Incognita het volgende:
Zillah, die vlindertjes zijn leuk geworden! En dat zakje dat je aan het maken bent vind ik echt superleuk! Is het een zelfbedacht patroon?
Wel fijn dat je toch nog tijd heb om te borduren ondanks school. Ik moet zelf ook weer met mijn studie verder en met ook nog twee kleintjes denk ik dat mijn borduurtijd de komende tijd ook drastisch verminderd. Maarja, ooit heb ik vast zeeën van tijd ;) .

Ik heb ondertussen ook weer wat dingen om te laten zien. Twee werkjes die af zijn:

Eén voor mijn vriend:
[ afbeelding ]

En één voor mij zoontje:
[ afbeelding ]

En ik ben met deze bezig voor mijn dochtertje:
[ afbeelding ]

En ook ben ik begonnen aan een klein draakje, maar daar heb ik geen foto van.
Leuk al die kleine werkjes heb je die van je zoon ergens opgemaakt of gewoon voor in een lijstje??
Ben benieuwd na het eind resultaat van die van je dochter hahaha....
pi_102649355
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, dat wordt een grote Mario! _O_
Je hebt mn tekst gestolen! :P

Wel tof zo'n mario!
pi_102649386
Oh, kreeg net in de mail de nieuwsbrief van JustMargie en die heeft nu 40% korting op borduurpakketten en verlaagde verzendkosten in de maand oktober: Hiero
pi_102649833
@Miss_dynastie: Ik zou het wel knap vinden als je de naam van mn dochtertje kan raden aan de hand van het borduurwerkje, want het wordt het complete alfabet! ;)

@nptp: het is gewoon een lap aida, die gaan we inlijsten en als 'naamplaatje' aan zijn kamerdeur hangen (niet dat hij er al slaapt, maar goed ;) )

@Risu: wat een mega mario :D
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2011 @ 15:16:35 #74
43556 miss_dynastie
pi_102650399
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:58 schreef Incognita het volgende:
@Miss_dynastie: Ik zou het wel knap vinden als je de naam van mn dochtertje kan raden aan de hand van het borduurwerkje, want het wordt het complete alfabet! ;)
Oooooh whoops :@ :D
pi_102650402






Ik ben net 2 weken op vakantie geweest en in die 2 weken heb ik dit gemaakt, NU de zwarte lijntjes nog.
De baby is net geboren dus....... mooi op tijd!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')