Cas heeft nu een dun broekje aan, romper zonder mouwen en een t-shirtje. Gisteren toen we echt in het warme weer zaten had hij een romper met korte mouw en een kort broekje.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
Tankgirl, wat naar dat het zo gaat, lijkt me zo moeilijk... Heel fijn dat jullie snel terecht kunnen!
Even praktische vraag aan de moeders van de andere pasgeborenen, wat trekken jullie je kindje met dit weer aan?
Gefeliciteerd!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik lees hier over snelle kindjes, slechte nachten en mooie lijntjes.. wat wisselend zeg!
Hier weer eens een goede nacht! En meneer doet nu even een powernap. Gaan we straks bij mijn vriend kijken, die is hier in de stad aan het werk.
En vanmiddag ons verlopig koopcontract tekenen! Vind het zo spannend... Wat als de bank nou niet akkoord gaat?
dentinox is smeerbaar, ik geef geert gewoon chamodent tabletjes. werkt pimra, en ook langer dan dentinox is mijn ervaring.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef danic het volgende:
Eva is erg verdrietig vandaag, echt erg over de rooie.
Nou is gisteren het tandje doorgekomen, kan het daarvan zijn? Of zou het puur het warme weer zijn? Ze heeft de dag in alleen een romper doorgebracht, het was echt warm.
Ik ben bij de kruidvat geweest, maar ze hadden alleen dat tandenmiddel van vsm (chamodent of dentinox haal ze altijd door elkaar), maar dat zijn druppeltjes. De andere kan je smeren en lijkt mij praktischer, maar was dus uitverkocht.
Iemand tips? (behalve morgen teruggaan)
Wieso? Is ze vervelend?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
kan iemand mn kraam t huis uitsmijten
?
das kut!! heb je een stomme kraamdoos??quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
?
Geen klik of niet nodig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
?
Tommy Tippee is dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:36 schreef danic het volgende:
SW, nogmaals gefeliciteerd en welkom![]()
Wat hebben jullie een heerlijk knulletje gebakken zeg![]()
Wat een bijzondere vorm fles trouwens, welk merk is dat?
ik heb inmiddels ook 120 in huis nu. Dit gebeurt me ook geen tweede keer meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:05 schreef MamaPurk het volgende:
Als de nood echt hoog is mag doorsnijden wel maar in de lengte, eerst even onder de lauwe kraan wordt ie iets zachter en is ie makkelijker te snijden, dit was een advies wat de HAP ons twee maanden geleden gaf bij Sarah. Ik had toen ook alleen de grote in huis. De dag erna wel 120 gehaald toen. Maar als het dus echt niet gaat vannacht, maar ja het is al nacht... Ik ben pas net thuis van een feestje en hoop dat mijn meisjes morgen lekker uitslapen, maar dat zal wel niet, dus ik ga maar gauw mijn bedje opzoeken.
Cas is inderdaad jonger, hij is van 20 juliquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het zoveel. Nu slaapt ze al weer in de box dit keer.
Als ze zo blijft slapen rolt ze nog niet als ze naar school gaat
Cas is jonger dan ean toch? Ean heeft nog maar 4 flessen per dag en wat groente als ze tenminste wakker is.
Ja dat blijft leuk voor die jongens om te doen.. Maar wat ook leuk is met die spuitpoep is om tijdens verschonen een keer flink sproeien zodat de gordijnen meteen maar even in de was kunnen.. Was niet tegen te houden.. Gelukkig maar 1 keer gebeurd (of roep ik nou onheil over me heen)quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ah en sinds 3 seconden poept lexje sproei en geen meconium meer. ga ik m nu verschonen, wedden dat ie zichzelf weer onderplast
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef Kleurdoos het volgende:
wie t piemeltje heeft bedacht is knettergek
tís net een klein propellersproeiertje.
zo'n pielepuntmutsje is zo'n slecht idee nog niet.
kleurdoos haar eerste stapjes in het moedervanzoonschap
ik moest zo hard lachenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja dat blijft leuk voor die jongens om te doen.. Maar wat ook leuk is met die spuitpoep is om tijdens verschonen een keer flink sproeien zodat de gordijnen meteen maar even in de was kunnen.. Was niet tegen te houden.. Gelukkig maar 1 keer gebeurd (of roep ik nou onheil over me heen)
Dat had ik ook al wel bedacht, maar dat doekje moet op een gegeven moment toch weg hè... Het record staat hier op 3 keer op een ochtend alles zeiknat (baby, aankleedkussen, muur, vloer en moeder)quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:56 schreef Cooki het volgende:
anders leg je er een doekje op/tussen voordat je de luier helemaal opentrekt
![]()
alsof ze stront in r hersenen injecteert.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
alsof ze stront in r hersenen injecteert.
godskanonnen wat een dom wichtze kijkt me ook met halfopen mond steeds aan
jampotglazen en konijnengebit incluis.
ze is best aardig hoor, maar alles wat ze zegt is of heeeeeeeeeeel dom, of verkeerddus ik doe Lex en zij maakt maar mooi schoon
Verschrikkelijk zegquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:34 schreef Kleurdoos het volgende:
nog erger, ze is hier al 4 dagen en nog noemt ze Elin Elien, Eline of Amy! en Manuel noemt ze mannejel..en je lacht je helemaal rot als je ziet wat ze allemaal in mijn kraamgids schrijft
groep 3 eat your heart out
Ze heeft vast zelf een moeilijke bevalling gehadquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en ze haat mannen
want Mannejel doet sowieso alles fout. en ze gaat er bij voorbaat al vanuit.
wast Mannejel wel eens? vast niet denk? (denk is nogal westfries) ja denk? en en en ze is dus een beetje doof, ze heeft 2 gehoorapparaten en die werken niet naar behoren.
ze hoort het piepen van de droger niet en ze hoort het noet of ik vraag of ze de pieper van de droger niet hoort. zelf hoort ze niet dat ze kabaal maakt, dus olifant met knientiesgebit in een porseleinkast (ze weegt ook like 3 vrachtwagens) en praat dus ook een beetje halfdoof JA DENK
Nee maar het toeval is wel heel toevallig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
maar er is verder geen bewijs dat ze me stuk heeft gemaakt eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |