abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102520502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
Tankgirl, wat naar dat het zo gaat, lijkt me zo moeilijk... Heel fijn dat jullie snel terecht kunnen!

Even praktische vraag aan de moeders van de andere pasgeborenen, wat trekken jullie je kindje met dit weer aan?
Cas heeft nu een dun broekje aan, romper zonder mouwen en een t-shirtje. Gisteren toen we echt in het warme weer zaten had hij een romper met korte mouw en een kort broekje.
Hij gaat straks naar bed met een romper met lange mouw en een slaapzakje. :)
  donderdag 29 september 2011 @ 18:48:52 #202
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102521483
Romper korte mouw en lang joggingbroekje.
pi_102523843
hier ook, dun tshirtje, romper zonder mouw, en dun broekje...

en ik ben helemaal vergeten te jompelen voor MP knappe snelle Sarah; dus bij deze *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102526192
Oh Tankgirl dat is zeker erg zwaar wat fijn dat jullie nu serieus genomen worden
BJ :*

Alle mama's met verse baby's welkom

Het is dat ik weet dat ik niet zwanger ben maar die misselijkheid en zo nu en dan ook weer met spugen mag van mij wel stoppen. Ik ben er wel klaar mee.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:19:20 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102528074
Ongelofelijk, F_R. Ik vind het zo bizar die gevoeligheid. En ook zo gek dat het niet goed te behandelen is. Wat gebeurt er als je de anticonceptiepil neemt, verandert er dan misschien niet iets in je hormoonhuishouding wat verlichting geeft?
  donderdag 29 september 2011 @ 21:22:13 #206
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102528249
Bedankt voor de kleding info :) Komt wel ongeveer overeen met wat Simon deze dagen aan heeft. Lastig is alleen dat de meeste broekjes nog steeds afzakken (spitse billetjes :') ) en jumpsuits nu net iets te warm zijn. Het allerlelijkste broekje dat we hier hebben blijft wel zitten ontdekte ik vandaag, wordt het toch nog gebruikt :7
Oude (on)bekende.
pi_102528270
Die slik ik al. Ben ik al snel weer mee begonnen. Het is niet meer zo erg als eerst maar soms denk ik echt van nee he stopt het nu nooit.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:26:31 #208
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102528508
Jee FR, nog steeds misselijk! Wat akelig :{ Ik ben tot het eind van de zwangerschap misselijk geweest, maar na de bevalling was het direct over. Had gehoopt dat het bij jou ook zo was gegaan :*
Oude (on)bekende.
pi_102530550
BJ meis wat heftig allemaal :*

FR ook al zo k*t gewoon nog altijd misselijk :*

Tankgirl... Wat een narigheid met jullie meisje! En ja inbakeren kan nog wel vanaf 4,5 maand. Wij zijn Sarah toen ook pas gaan inbakeren en dat heeft wel geholpen. Wij deden het alleen emt de overdagslaapjes omdat die het onrustigste waren, maar toen ze eenmaal echt kon draaien (ze kon het toen eigenlijk al maar niet als ze ingebakerd lag) zijn we gestopt. Fijn dat jullie zo snel terecht kunnen en hopelijk kunnen ze jullie helpen :*

Hier al weer een hele avond ene klein meisje dat niet in bed wil slapen... Terwijl het de hele dag zo goed ging. Lekker geslapen een paar keer en tussendoor lief spelen en eigenlijk bijna geen gehuil gehoord. Nu is ze ook niet heel erg aan het huilen, zolang ze op schoot zit, maar zou gauw ze neer word gelegd dan begint het.. Zometeen maar weer laatste fles en dan hopen dat ze wel lekker in haar eigen bedje wil, al vind ik het ook echt no problemo als ze weer bij mij te recht komt halverwege de nacht. Alles om haar maar een goede nachtrust te bezorgen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102533761
Eva is erg verdrietig vandaag, echt erg over de rooie.
Nou is gisteren het tandje doorgekomen, kan het daarvan zijn? Of zou het puur het warme weer zijn? Ze heeft de dag in alleen een romper doorgebracht, het was echt warm.
Ik ben bij de kruidvat geweest, maar ze hadden alleen dat tandenmiddel van vsm (chamodent of dentinox haal ze altijd door elkaar), maar dat zijn druppeltjes. De andere kan je smeren en lijkt mij praktischer, maar was dus uitverkocht.
Iemand tips? (behalve morgen teruggaan :') )
pi_102533968
Laten kauwen op een koude bijtring. Verder lastig, als je echt denkt dat ze pijn heeft kun je haar para geven, maar das wel drastisch. En Eva nu al een tand vlot hoor :)

Ons kleine meisje ligt nu in haar bedje te slapen, we weten nooit voor hoe lang dus lig zelf ook al in bed en ga zo slapen!
pi_102534248
Ja, ze gaat wel erg hard zeg, maar vind et ook wel stoer! Heb aan paracetamol gedacht, maar vond dat ook wat drastisch en ze heeft geen verhoging.
Een bijtring is even goed, maar verveelt ook weer snel schijnbaar.
Ze heeft vandaag over de hele dag minder geslapen dan ze normaal tijdens de ochtend alleen al slaapt. Maar ze werd vanmorgen wakker gemaakt door schilders die onverwacht nog wat werk kwamen doen }:| En vanmiddag was ze na een half uur ook weer wakker.
Ik moest op cursus voor een paar uurtjes en verwachtte dat ze dan zou slapen terwijl mijn ouders zouden oppassen, maar het was alleen maar drama schijnbaar.
Pff de vorige keer ook al toen ze oppasten, dus ik hoop niet dat het gaat ontmoedigen.
pi_102534503
Ow wat lastig zeg dat ze dan zo weinig slaapt dan gaan die kleintjes zichzelf ook in de weg zitten he.. En para hoeft niet alleen bij koorts en verhoging he, het is een pijnstiller, dus als je denkt dat ze echt pijn heeft is het wel een optie.
Nu ga ik echt slapen (net even op muggenjacht geweest, groot nadeel van het mooie weer)
pi_102534822
vandaag naar cb geweest voor 2de vaccinatie. Grootste gedeelte van de dag was onze Evan een vrolijke jongen en hebben we een leuke pappadag gehad.

de curve zag er bij het cb wel iets anders uit...daar lag het gemiddelde lager.
pi_102539473
Mooie strakke lijn voor Evan :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:28:21 #216
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102539641
Welkom nieuwe babietjes en mama's.

En sterkte voor e dames met slechte nachten en ander minder goed lopende zaken (tankgirl :* )

En natuurlijk Sarah en Eva die als een speer gaan!!

Mooie lijn van Evan hoor Cleany.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_102541521
Ik lees hier over snelle kindjes, slechte nachten en mooie lijntjes.. wat wisselend zeg!

Hier weer eens een goede nacht! En meneer doet nu even een powernap. Gaan we straks bij mijn vriend kijken, die is hier in de stad aan het werk.

En vanmiddag ons verlopig koopcontract tekenen! Vind het zo spannend... Wat als de bank nou niet akkoord gaat? ;(
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:28:02 #218
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102541948
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik lees hier over snelle kindjes, slechte nachten en mooie lijntjes.. wat wisselend zeg!

Hier weer eens een goede nacht! En meneer doet nu even een powernap. Gaan we straks bij mijn vriend kijken, die is hier in de stad aan het werk.

En vanmiddag ons verlopig koopcontract tekenen! Vind het zo spannend... Wat als de bank nou niet akkoord gaat? ;(
Gefeliciteerd!!!!!!!!
Als de bank niet akkoord gaat moet je het volgens de meeste standaard contracten nog bij 2 banken proberen om een hypotheek te krijgen.
Lukt dat ook niet dan word het voorlopig koopcontract ontbonden.
In het contract staat, of moet dat ook vermeld staan, "onder voorbehoud van het verkrijgen van een hypotheek".

zo ff tussendoor :@ :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102542067
Dat had ik ook al even opgezocht ;) Maar bedankt! Mijn schoonvader zegt dat het gewoon al 99% zeker is maar ik hou een slag achter de hand. Eerst de papieren van de bank zien ;). Ze doen er al vanaf woensdag over :{

Straks maar eens even de zon in! Zien of mini straks wakker is :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:50:52 #220
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102544535
Ff een dikke kus voor Tankgirl, BJ en FR :*

FR wat raar (ik had het ook helemaal niet meegekregen dat het nog zo speelde).....

Cynthia, nogmaals en nu voor de echtes proficiat!!! *O*

danic, kan inderdaad van het tandje zijn... Het zal toch niet tegen gaan staan bij je ouders? Al snap ik de bewaardheid die je beschrijft ook wel een beetje. Met Alexa was ik wat huiveriger om oppas te regelen, bij Seth doen we dat echt sneller. De kans dat de oppas een moeilijke tijd heeft, is nihil.

Seth woensdag goedgekeurd bij het CB, inmiddels al 66 cm en 7200 gram.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102545011
Frustratie post : Wat hebben ze op mijn werk een bord voor hun kop zeg... Mailtje van mijn duobaan collega of ik niet een ochtend vrij wil en dan een middag werken op donderdag. Dit terwijl we overeengekomen waren dat ik ma tot woe zou werken.. Heb gewoon terug gestuurd dat we een afspraak hadden en daar niet van af wijk.. /Frustratie post. >:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 30 september 2011 @ 12:12:41 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102545259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef danic het volgende:
Eva is erg verdrietig vandaag, echt erg over de rooie.
Nou is gisteren het tandje doorgekomen, kan het daarvan zijn? Of zou het puur het warme weer zijn? Ze heeft de dag in alleen een romper doorgebracht, het was echt warm.
Ik ben bij de kruidvat geweest, maar ze hadden alleen dat tandenmiddel van vsm (chamodent of dentinox haal ze altijd door elkaar), maar dat zijn druppeltjes. De andere kan je smeren en lijkt mij praktischer, maar was dus uitverkocht.
Iemand tips? (behalve morgen teruggaan :') )
dentinox is smeerbaar, ik geef geert gewoon chamodent tabletjes. werkt pimra, en ook langer dan dentinox is mijn ervaring.

Geert heeft weer een ab-kuur te pakke. Normaal geven ze boven het half jaar geen ab meer bij oorontsteking, tenzij het dubbelzijdig is. Links was sowieso niet goed, en rechts zat op het randje. Daarom dus toch een ab-kuur van een week voor meneer. Ik vind het zo frappant, hij heeft pas één dosis binnen, maar het bijten, hoofdschudden en achterover gooien is nu al een stuk minder.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102545439
Beterschap voor Geert! Vind het nog steeds zo'n schattige, oerhollandse naam! O+
pi_102548159
kan iemand mn kraam t huis uitsmijten ;(
?
pi_102548188
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
?
Wieso? Is ze vervelend?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102549686
quote:
?
das kut!! heb je een stomme kraamdoos?? ;) dat kon dr ook nog wel bij....
*insert dikke knuffel*

en ik ga nu mezelf achter de laptop wegtrappen; want ik MOET slapen nu... pfffff.... van8 ging het tot 5 uur weer goed. maar dan is Liene wakker, is ook nog verkouden en krampjes... dus het was 20:30, 0:30, 4:30... en toen begon het... 6, 7, 9 uur... gaaaaaappp.. mijn dochter heeft een verschoven patroon volgens mij. Als ze nou die lange ruk NA middernacht zou beginnen, dan was het perfect haha.

voor iedereen die het nodig heeft een *knuffel*
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:48:48 #227
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102551909
quote:
?
Geen klik of niet nodig?

HIer was de kraam bij Seth gewoon overbodig, manneke deed het prima en ik wilde zelf aanklooien. Hebben na 4 dagen gezegd, bedankt, houdoe. Ik ging me irriteren aan haar terwijl ze verder niet irri was.
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:50:08 #228
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102551945
* Takkembah schopt BJ achter de laptop vandaan

*ksssst jij*
Alexa en Seth zijn lief
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 30 september 2011 @ 23:01:52 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102568425
ja hoi. noobvraagje. (of noodvraagje :') ) Ik wilde Geert een pcm geven tegen de pijn/last die hij heeft van z'n ooronsteking en dacht dus tot vijf minuten geleden dat ik nog wel 60 mg in huis had. niet dus, of iig onvindbaar. Ik kan wel de 240mg van Jan vinden. Kan ik die doormidden hakken zodat hij ca 120 mg krijgt? (das toch de toegestane hoeveelheid voor Geert inmiddels? stats: 7 maanden en 8kg + een beetje)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_102568518
Doormidden moet je geloof ik niet doen, weet ff niet meer hoe het precies zat
pi_102568908
Doormidden moest niet, omdat je dan niet precies weet of je hem exact in tweeën hebt. De kans is dan aanwezig dat je meer geeft dan bedoeld. Geert mag wel 120 hoor DJMO.
pi_102569034
Ik heb idd altijd geleerd dat je zetpillen niet doormidden moet snijden, idd vanwege de verdeling van de werkzame stof. Ik weet ook niet of je er vanuit kunt gaan dat de 240 mg precies verdeeld is door zo'n pil
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 30 september 2011 @ 23:14:19 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102569054
dan wacht ik gewoon even rustig af tot morgen. Zolang hij op mij ligt, slaapt hij, vind het alleen zo sneu dat zodra ik 'm neer wil leggen hij wakker word en gaat huilen. nu ik weet waar het hoofdschudden vandaan komt pik ik de signalen van pijn/last ook beter op, huilen doet hij nl niet, hij lacht alleen maar, mal kind O+

vrijdag 30 september 2011 @ 23:24:23 #234
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102569544
Vanaf 5 kg mogen ze 120 mg, dus Geert kan idd 120 mg.
Idd beter niet door de midden.
Succes!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 30 september 2011 @ 23:42:35 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102570359
ik wist niet meer of die grens nou de zes maanden was of een kilogrens J-net, vandaar dat ik de stats even postte ;) .

Ik haal morgen even een nieuw doosje, er zal echt wel een drogist in culemborg zitten of op het station. Is het niet nodig, mooi, heeft ie toch last, heb ik ze gelijk bij me.

pi_102574978
Als de nood echt hoog is mag doorsnijden wel maar in de lengte, eerst even onder de lauwe kraan wordt ie iets zachter en is ie makkelijker te snijden, dit was een advies wat de HAP ons twee maanden geleden gaf bij Sarah. Ik had toen ook alleen de grote in huis. De dag erna wel 120 gehaald toen. Maar als het dus echt niet gaat vannacht, maar ja het is al nacht... Ik ben pas net thuis van een feestje en hoop dat mijn meisjes morgen lekker uitslapen, maar dat zal wel niet, dus ik ga maar gauw mijn bedje opzoeken.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 08:51:10 #237
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102576239
Bij mij zei CB na tweede inenting met 3 mnd dat het 5 kg was als grens. Maar ja misschien zegt een ander Cb wat anders .... Dat is soms ook wel opvallend.
pi_102577582
Beterschap voor Geert
MP helemaal vergeten maar wat is Sarah een snelle
Danic eva is ook al zo snel. Ik ga haar maar niet vergelijken met ean
BJ sterkte nog een beetje kunnen slapen?

Ean slaapt nog ik ben al uren op maar madame wilde echt niet wakker worden. Is ze om 11:00 nog niet wakker dan maak ik haar echt wakker anders komt ze echt niet uit met de flessen
pi_102582753
* Scorpionsworld zich hier dan maar eens meld.

8 dagen na de geboorte word het wel eens tijd te verhuizen naar het babytopic :@
Dus, papa SW meld zich met Destin Liam:

Geboren op 23-09-2011 22:12
O+

De kleine knul doet het uitstekend, slaapt goed, eet goed en zit al bijna terug op z'n geboortegewicht.
Mama SW hersteld met de dag steeds een stukje en doet het naar omstandigheden ook erg goed.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_102582789
SW, nogmaals gefeliciteerd en welkom *O*
Wat hebben jullie een heerlijk knulletje gebakken zeg O+
Wat een bijzondere vorm fles trouwens, welk merk is dat?
pi_102582892
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:36 schreef danic het volgende:
SW, nogmaals gefeliciteerd en welkom *O*
Wat hebben jullie een heerlijk knulletje gebakken zeg O+
Wat een bijzondere vorm fles trouwens, welk merk is dat?
Tommy Tippee is dat.
De breedte houd lekker vast en de speen heeft wat meer weg van de tepel (naar het schijnt)
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_102585702
SW gefeliciteerd en welkom, wat een mooi proppie!
En inderdaad Tommee Tippee, persoonlijk vind ik dat een hele fijne fles. Gebruikte we met Mette altijd en gisteren voor het eerst een flesje geprobeerd bij Wiesje en die dronk er ook goed uit.

DJMO, hoe is het met Geert vandaag?

BJ, wat geslapen?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:13:53 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102589951
:z hoi hoi

ik moet het 1ste flesje nog proberen; maar wij hebben een soortgelijke fles gekocht van Nuby. Komende week maar eens oefenen. En Liene was van8 weer erg vroeg wakker. Maar gisteravond wel als een blok geslapen; van 20 tot 1:30 uur! Hoop dat het ritme nog wat verschuift..maar wel fijn voor Liene dat ze die rust beter kan vinden, vanmiddag ook eindelijk een echte goede middagdut van 2.5 uur gedaan!! zo fijn!

scorpio welkom!! wat een mooooooi kindje hebben jullie gekregen.. O+

jeeee fr; wat kan je meis heeeeeerlijk slapen zeg :z :z :z

Liene is nu klaarwakker en ligt gezellig op schoot; ben dus heeeel benieuwd hoe het komende nacht zal gaan... :Y
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:28:54 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102590365
Welkom Scorpionsworld, wat een mooie knul.
Wij zijn een nachtje naar Terschelling geweest, kleine bij opa en oma. Het was leuk, fantastisch mooi weer gehad en lekker gegeten en gedronken. Helaas wel slechter geslapen dan normaal, van half 2 tot 7. We waren toch alert rond 7 uur terwijl dat niet nodig was natuurlijk.
Bij opa en oma heeft onze vent van 23 tot 7.30 geslapen aan een stuk door. Overdag bijna alleen maar gelachen en goed gedronken. En dat met zijn eerste avond en ochtend zonder papa, mama en borstvoeding.
Ik heb genoten, blij dat het zo goed gegaan is en vooral blij dat mijn mannetje weer lekker thuis bij ons is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:58:46 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102591303
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:05 schreef MamaPurk het volgende:
Als de nood echt hoog is mag doorsnijden wel maar in de lengte, eerst even onder de lauwe kraan wordt ie iets zachter en is ie makkelijker te snijden, dit was een advies wat de HAP ons twee maanden geleden gaf bij Sarah. Ik had toen ook alleen de grote in huis. De dag erna wel 120 gehaald toen. Maar als het dus echt niet gaat vannacht, maar ja het is al nacht... Ik ben pas net thuis van een feestje en hoop dat mijn meisjes morgen lekker uitslapen, maar dat zal wel niet, dus ik ga maar gauw mijn bedje opzoeken.
ik heb inmiddels ook 120 in huis nu. Dit gebeurt me ook geen tweede keer meer ;) Afgelopen nacht heeft hij overigens prima geslapen!

Het gaat nu ook wel goed, hij is alleen nog steeds een prittstift. Heeft vandaag ook een hóóp indrukken opgedaan tijdens de wbw, dus ik vind het niet zo erg dat hij alleen op mij liggen op dit moment.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:02:02 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102591431
ScorpionsWorld wow wat een liefje zeg!

pi_102591737
SW wat een droppie

Gebruikt er hier nog iemand D|R brown flessen? Met de dr brown sterilisatieset voor de magnetron?
Zoja heeft iemand ook de gebruiksaanwijzing daarvan?
pi_102595084
SW welkom en wat een mooi manneke is Destin <3

Wij hebben een beetje ontdekt dat het wel lijkt of Sarah veel beter slaapt 's nachts als ze overdag geen lange rukken slaapt. Dus verdag alleen hazeslaapjes lijkt goede nachten te betekenen.. Maar ja overdag eens 2 uurtjes slapen vind mama wel lekker, maar ja ik vind 's nachts doorslapen ook wel erg lekker! Pfff ingewikkeld meisje ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 00:06:20 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102597880
Ik heb Geert vanavond toch maar een pcm gegeven. Hij voelde warm aan, greep naar z'n oortjes tijdens het drinken en was alleen maar aan de borst te troosten. En diezelfde borst beet hij door de pijn / last ... En waar ik er normaal echt géén zetpil in krijg (hij perst er hem echt gewoon meteen weer uit normaal) accepteerde hij hem nu zonder problemen... daarna laatste dosis AB van vandaag gegeven en toen kon hij na vijf minuten weer breeduit lachen naar me O+

pi_102603695
Even egopostje, 4 maandjes vandaag! (foto haal ik straks weer weg..)

Hij is gisteren in de fietskar meegeweest, en dat vond hij prima!

[ Bericht 23% gewijzigd door laiveneertiekje op 02-10-2011 10:16:21 ]
pi_102603731
Fijn djmo dat hij zo op knapt van de paracetamol!

Hier nu sinds 3 dagen aan het inbakeren en ik heb er wel een goed gevoel bij. Af en toe heeft hij nog moeite om in slaap te komen, maar ik probeer hem nu net even wat langer te laten huilen als ik eerst deed (mits er ook stille periodes tussen zitten) en op een keer na elke keer als ik denk 'als hij nu weer gaat huilen haal ik hem er uit' blijft het stil. Maar meestal gaat het sneller en dat wordt als het goed is ook met de dag beter.

En wat ook typisch is, Jelle heeft nu al 3 nachten doorgeslapen. Wist niet wat me over kwam en ben 's nachts ook maar een keer gaan kijken of hij nog ademde.

En ik merk ook dat hij de (nu ook kortere) wakkere periodes ook vrolijker is, hij begint geluidjes te maken als hij iets leuk vind en het is ineens minder erg om alleen in de box te liggen. Dus we zijn hier met drie man gelukkig :)
pi_102603783
L'tiekje wat een droppie 4mnd al weer.
HB dat is fijn. Lekker slapen hoor Jelle

Ean moet woe weer voor de prikjes en dan laat ik vriend ook meteen vragen of het wel goed is dat ze zoveel slaapt
Vrijdag is ze om 21:45 naar bed gegaan (papfles gekregen)
Zaterdag werd ze om 11:00 wakker
Ze is wakker gebleven tot 14:00
Daarna om 15:00 de fles gegeven
Om 18:30 werd ze wakker
Om 19:15 was ze zo aan het jammeren dat ik haar terug in bed heb gelegd op de trap naar boven werd ze al rustig om 23:00 wakker gemaakt en vanmorgen werd ze om 08:00 wakker en nu ligt ze te spelen in de box
pi_102604000
Die tijden klinken mij fijn in de oren FR :)

Cas zijn tijden waren 19:00 / 03:00 / 06:30. En daarna wilde meneer niet meer slapen, zelfs niet tussen ons in. Maaaar, nu ligt hij lekker in de box te snurken O+ Straks nog een fles en dan een dutje doen. Vanmiddag lekker naar Giethoorn toe!
pi_102604045
Ik vind het zoveel. Nu slaapt ze al weer in de box dit keer.
Als ze zo blijft slapen rolt ze nog niet als ze naar school gaat

Cas is jonger dan ean toch? Ean heeft nog maar 4 flessen per dag en wat groente als ze tenminste wakker is.
pi_102604077
Sofie heeft ook van die dagen FR. Ze zullen het wel nodig hebben.
*poef* nu is het weg
pi_102604183
Wat een schatje die Bartje!

F_R, vat dit niet verkeerd op maar ik verbaas me, of eigenlijk niet :') , over het advies van het CB. Je meisje was zes weken te vroeg. Officieel gezien is ze dus nu pas 3 maanden en een weekje ongeveer. Ik vind het ontzettend vroeg om aan groente te beginnen en dan ook nog bruine bonen. Haar darmen zijn echt nog niet rijp. Zelfde voor de papfles. Rijstebloem neem ik aan dat je er dan doorheen doet? 4 maanden is hiervoor ook het minimum.
Doe alsjeblieft één vorm van bijvoeding te gelijk voor je meisje want haar darmen weten niet wat hun overkomt op deze leeftijd.
Ik bedoel dit absoluut niet rottig maar er wordt niet voor niets geadviseerd om tot zes maanden eigenlijk te wachten met bijvoeding en jouw meisje is zo jong nog nu.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:33:10 #257
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102604500
Even de dingen die me zijn bijgebleven:

L'tiekje, wat straalt je jochie een vrolijkheid uit O+

En FR, wat een slaapkop. Misschien heeft ze het inderdaad nodig, maar ik kan me voorstellen dat je je afvraagt of het wel normaal is. Heb je al opgezocht wat een "normaal" aantal slaap voor haar (gecorrigeerde) leeftijd is?

Hilliebillie, wat fijn dat het zo goed gaat met Jelle! Wat lekker ook dat hij doorslaapt! stiekem wel jaloers, de nachtvoedingen zijn weliswaar heel knus, maar slapen is ook leuk :@

Simon is de laatste dagen als hij op zijn buik is druk aan het draaien met z'n hoofdje. Hij vergeet alleen soms dat hij zijn hoofdje voorlangs moet draaien en niet via zijn rug 8-) Net deed hij weer een verwoede poging en opeens rolde hij zo van zijn buik op zijn rug :o Vervolgens heeft hij bijna een half uur lang de boeken in de kast naast de box aandachtig bestudeerd *; Wat een heerlijkheid zo'n kind O+
Oude (on)bekende.
pi_102604606
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 09:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het zoveel. Nu slaapt ze al weer in de box dit keer.
Als ze zo blijft slapen rolt ze nog niet als ze naar school gaat

Cas is jonger dan ean toch? Ean heeft nog maar 4 flessen per dag en wat groente als ze tenminste wakker is.
Cas is inderdaad jonger, hij is van 20 juli :) Hij maakt een lange slaap van 19:00/20:00 tot een uur of 03:00. Vind het wel gezellig, zo'n voeding in de nacht. O+ Het doorslapen komt vanzelf wel een keer.
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:47:57 #259
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102604716
Weer een inbakersuccesverhaal. Het heeft hier ook wonderen gedaan. Inmiddels doen we het allang niet meer. Ventje is te groot en te sterk geword
en. Hij heeft nu een slaapzakje aan. Hier even een trendbreuk, mannetje werd al om 5.22 wakker. Misschien toch van slag door de logeerpartij. Hopelijk zet het niet door, morgen moet ik weer werken.
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:50:35 #260
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_102607325
Seth heeft nu 3 nachten achter elkaar geslapen van 0.00 tot 7.15. En ik ben elke keer wakker om 4 uur en in de stress of hij het nog wel doet. Wat het vele slapen van Ean betreft, mika sliep ook altijd zoveel. Dat word vanzelf anders s' nachts slaapt hij nog heel goed.
pi_102607694
Holymoly, mijn wurm gaat snel! Ze heeft nu ook de tweede ondertand :o
pi_102607801
Wow Danic, snelle Eva! Die tand heeft Anne zelfs nog niet :D

F_R: Anne sliep ook zoveel hoor. Het CB zei ook: 'Ze zal het wel nodig hebben'. Nu slaapt ze een stuk minder, dus het is vanzelf bijgetrokken :)
pi_102616749
wie t piemeltje heeft bedacht is knettergek :(
tís net een klein propellersproeiertje.
zo'n pielepuntmutsje is zo'n slecht idee nog niet.

kleurdoos haar eerste stapjes in het moedervanzoonschap
pi_102616850
_O-
welkom :W
w8 maar tot ie m zelf ontdekt heeft: net een grabbelton :P
pi_102616955
ah en sinds 3 seconden poept lexje sproei en geen meconium meer. ga ik m nu verschonen, wedden dat ie zichzelf weer onderplast :P
pi_102617065
Ik zeg peepee-tipi :D
pi_102617232
Leuk hé, een jongetje! Cas doet dat kunstje meestal wanneer zijn vader zijn luier aan het verschonen is :+
pi_102617313
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ah en sinds 3 seconden poept lexje sproei en geen meconium meer. ga ik m nu verschonen, wedden dat ie zichzelf weer onderplast :P
Ja dat blijft leuk voor die jongens om te doen.. Maar wat ook leuk is met die spuitpoep is om tijdens verschonen een keer flink sproeien zodat de gordijnen meteen maar even in de was kunnen.. Was niet tegen te houden.. Gelukkig maar 1 keer gebeurd (of roep ik nou onheil over me heen)
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:39:29 #269
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102617348
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef Kleurdoos het volgende:
wie t piemeltje heeft bedacht is knettergek :(
tís net een klein propellersproeiertje.
zo'n pielepuntmutsje is zo'n slecht idee nog niet.

kleurdoos haar eerste stapjes in het moedervanzoonschap
:D Ik heb vandaag ook weer staan dweilen :')
Oude (on)bekende.
pi_102617506
Wat dat betreft ben ik blij dat ik een meisje heb.
Hoewel......in de kraamweek heeft ze bewezen het ook te kunnen. Ze pieste als een volleerde jongen zo met een hoge boog over de kraamhulp heen :|W
pi_102617684
net spuitluier en weer alles ondergepiest incl mn bed.. sta ik daar de was te doen op mn 4e kraamdag :') want papa is met elin weg en de kraam kick ik eigenlijk al heel vroeg t huis uit want ze is verveeeeeeelend en zeer stupide :')
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:50:19 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102617757
Mijn ventje doet dat eigenlijk weinig. Ja, vanmorgen nog vlak na het badderen, maar netjes naar beneden zo op zijn wikkeldoek.
pi_102617814
Lexus heeft me nog geen 1 x niet ondergeplast, of zichzelf, of de weegdoek van de kraam :+
pi_102617958
O-) anders leg je er een doekje op/tussen voordat je de luier helemaal opentrekt :7
pi_102618034
:D Ik had altijd het idee dat kleine baby jongetjes al gauw gaan plassen als ze wat kou/lucht voelen op hun piemeltje zodra de luier af gaat. Zo ook als ze uit een warm badje komen werd er hier vaak geplast
Hier wel eens op het behang en de cb arts onder }) :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102618276
Is je kraamzorg echt zo'n doos KD?
pi_102618413
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Ja dat blijft leuk voor die jongens om te doen.. Maar wat ook leuk is met die spuitpoep is om tijdens verschonen een keer flink sproeien zodat de gordijnen meteen maar even in de was kunnen.. Was niet tegen te houden.. Gelukkig maar 1 keer gebeurd (of roep ik nou onheil over me heen)
ik moest zo hard lachen :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 2 oktober 2011 @ 18:10:41 #278
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102618455
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:56 schreef Cooki het volgende:
O-) anders leg je er een doekje op/tussen voordat je de luier helemaal opentrekt :7
Dat had ik ook al wel bedacht, maar dat doekje moet op een gegeven moment toch weg hè... Het record staat hier op 3 keer op een ochtend alles zeiknat (baby, aankleedkussen, muur, vloer en moeder) :')
Oude (on)bekende.
pi_102619011
idd, doekje schmoekje, als ik t doekje weghaal om de luier dicht te doen, piest ie alsnog omhoog..
  zondag 2 oktober 2011 @ 18:30:04 #280
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102619078
Nou, als jullie tzt nog tips hebben dan hou ik me aanbevolen..... _O-
pi_102619090
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:05 schreef danic het volgende:
Is je kraamzorg echt zo'n doos KD?
alsof ze stront in r hersenen injecteert.
godskanonnen wat een dom wicht :D ze kijkt me ook met halfopen mond steeds aan :') jampotglazen en konijnengebit incluis.
ze is best aardig hoor, maar alles wat ze zegt is of heeeeeeeeeeel dom, of verkeerd :D dus ik doe Lex en zij maakt maar mooi schoon :D
  zondag 2 oktober 2011 @ 18:31:54 #282
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102619120
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:30 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

alsof ze stront in r hersenen injecteert.
godskanonnen wat een dom wicht :D ze kijkt me ook met halfopen mond steeds aan :') jampotglazen en konijnengebit incluis.
ze is best aardig hoor, maar alles wat ze zegt is of heeeeeeeeeeel dom, of verkeerd :D dus ik doe Lex en zij maakt maar mooi schoon :D
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Whahahhahaaaa dat vraagt om nog meer voorbeelden, of misschien zelfs een paint :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102619156
Oh, dit is inderdaad niet goed voor mijn beeldvorming :') _O- :{w
pi_102619172
nog erger, ze is hier al 4 dagen en nog noemt ze Elin Elien, Eline of Amy! en Manuel noemt ze mannejel..en je lacht je helemaal rot als je ziet wat ze allemaal in mijn kraamgids schrijft :D
groep 3 eat your heart out
  zondag 2 oktober 2011 @ 18:36:25 #285
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102619233
OMG, je hebt het wel weer getroffen KD :X
pi_102619272
en ze haat mannen
O+
want Mannejel doet sowieso alles fout. en ze gaat er bij voorbaat al vanuit.

wast Mannejel wel eens? vast niet denk? (denk is nogal westfries) ja denk? en en en ze is dus een beetje doof, ze heeft 2 gehoorapparaten en die werken niet naar behoren.

ze hoort het piepen van de droger niet en ze hoort het noet of ik vraag of ze de pieper van de droger niet hoort. zelf hoort ze niet dat ze kabaal maakt, dus olifant met knientiesgebit in een porseleinkast (ze weegt ook like 3 vrachtwagens) en praat dus ook een beetje halfdoof JA DENK
pi_102619305
Tja, mijn kraamgids ziet er nou ook niet echt uit om leuk te bewaren voor later. Op haar manier deed mijn kraam het leuk, maar in dit geval was er toch een kleine taalbarièrre omdat ze uit Afrika kwam. Het was wel een hele lieverd gelukkig.
Ik kan me altijd kapot ergeren als namen niet goed worden uitgesproken, je bent toch niet doof?
pi_102619327
:D wel dus
  zondag 2 oktober 2011 @ 18:41:05 #289
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102619378
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:34 schreef Kleurdoos het volgende:
nog erger, ze is hier al 4 dagen en nog noemt ze Elin Elien, Eline of Amy! en Manuel noemt ze mannejel..en je lacht je helemaal rot als je ziet wat ze allemaal in mijn kraamgids schrijft :D
groep 3 eat your heart out
Verschrikkelijk zeg :{
Nou let maar goed op jezelf en je kleine man, want dan vraag ik me af hoe het met de rest van haar "kennis" is. :{

Nog iets gehoord of gezien van je VK met haar gevaarlijke nagels? Of kwam een andere voor je check-up of is geen enkele VK nog geweest.
Rayen 2½ jaar!
pi_102619418
Ja oeps jij postte net terwijl ik nog bezig was.
Doof kan ze natuurlijk niets aan doen, maar de rest.....
  zondag 2 oktober 2011 @ 18:42:31 #291
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102619427
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en ze haat mannen
O+
want Mannejel doet sowieso alles fout. en ze gaat er bij voorbaat al vanuit.

wast Mannejel wel eens? vast niet denk? (denk is nogal westfries) ja denk? en en en ze is dus een beetje doof, ze heeft 2 gehoorapparaten en die werken niet naar behoren.

ze hoort het piepen van de droger niet en ze hoort het noet of ik vraag of ze de pieper van de droger niet hoort. zelf hoort ze niet dat ze kabaal maakt, dus olifant met knientiesgebit in een porseleinkast (ze weegt ook like 3 vrachtwagens) en praat dus ook een beetje halfdoof JA DENK
Ze heeft vast zelf een moeilijke bevalling gehad _O- _O- _O- :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102619582
VK is geweest 2 keer al, en vind het allemaal heel erg, erg sneu hoor.
pi_102619645
Wat vindt ze erg? Is het die ene?
pi_102619719
juhp
pi_102619729
maar er is verder geen bewijs dat ze me stuk heeft gemaakt eh
pi_102619793
Nee? geen bloedranden onder d'r nagels?
pi_102619823
Je moet 'r een bebloede kunstnagel laten zien en zeggen dat ie eruit viel bij het plassen. Vragen of zij enig idee heeft hoe die erin gekomen is.

Serieus: hebben jullie het er concreet over gehad? Wat heeft ze erover te zeggen?
  zondag 2 oktober 2011 @ 18:57:28 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102619864
KD, je maakt mij bang met je horror-kraam!! Welke kraamzorginstelling is het?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:00:14 #299
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102619943
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
maar er is verder geen bewijs dat ze me stuk heeft gemaakt eh
Nee maar het toeval is wel heel toevallig.
Die fontein van bloed kreeg je niet thuis of ergens anders, maar zodra haar klauw naar buiten kwam
Ik zeg als het klinkt als haar schuld, als het eruit ziet als haar schuld dan is het vast haar schuld :Y :9
Rayen 2½ jaar!
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:05:20 #300
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102620076
Ow KD wij hadden juist een geweldige kraam.... Eigenlijk wil ik wel een foto zien voor de beeldvorming :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')