abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102603731
Fijn djmo dat hij zo op knapt van de paracetamol!

Hier nu sinds 3 dagen aan het inbakeren en ik heb er wel een goed gevoel bij. Af en toe heeft hij nog moeite om in slaap te komen, maar ik probeer hem nu net even wat langer te laten huilen als ik eerst deed (mits er ook stille periodes tussen zitten) en op een keer na elke keer als ik denk 'als hij nu weer gaat huilen haal ik hem er uit' blijft het stil. Maar meestal gaat het sneller en dat wordt als het goed is ook met de dag beter.

En wat ook typisch is, Jelle heeft nu al 3 nachten doorgeslapen. Wist niet wat me over kwam en ben 's nachts ook maar een keer gaan kijken of hij nog ademde.

En ik merk ook dat hij de (nu ook kortere) wakkere periodes ook vrolijker is, hij begint geluidjes te maken als hij iets leuk vind en het is ineens minder erg om alleen in de box te liggen. Dus we zijn hier met drie man gelukkig :)
pi_102603783
L'tiekje wat een droppie 4mnd al weer.
HB dat is fijn. Lekker slapen hoor Jelle

Ean moet woe weer voor de prikjes en dan laat ik vriend ook meteen vragen of het wel goed is dat ze zoveel slaapt
Vrijdag is ze om 21:45 naar bed gegaan (papfles gekregen)
Zaterdag werd ze om 11:00 wakker
Ze is wakker gebleven tot 14:00
Daarna om 15:00 de fles gegeven
Om 18:30 werd ze wakker
Om 19:15 was ze zo aan het jammeren dat ik haar terug in bed heb gelegd op de trap naar boven werd ze al rustig om 23:00 wakker gemaakt en vanmorgen werd ze om 08:00 wakker en nu ligt ze te spelen in de box
pi_102604000
Die tijden klinken mij fijn in de oren FR :)

Cas zijn tijden waren 19:00 / 03:00 / 06:30. En daarna wilde meneer niet meer slapen, zelfs niet tussen ons in. Maaaar, nu ligt hij lekker in de box te snurken O+ Straks nog een fles en dan een dutje doen. Vanmiddag lekker naar Giethoorn toe!
pi_102604045
Ik vind het zoveel. Nu slaapt ze al weer in de box dit keer.
Als ze zo blijft slapen rolt ze nog niet als ze naar school gaat

Cas is jonger dan ean toch? Ean heeft nog maar 4 flessen per dag en wat groente als ze tenminste wakker is.
pi_102604077
Sofie heeft ook van die dagen FR. Ze zullen het wel nodig hebben.
*poef* nu is het weg
pi_102604183
Wat een schatje die Bartje!

F_R, vat dit niet verkeerd op maar ik verbaas me, of eigenlijk niet :') , over het advies van het CB. Je meisje was zes weken te vroeg. Officieel gezien is ze dus nu pas 3 maanden en een weekje ongeveer. Ik vind het ontzettend vroeg om aan groente te beginnen en dan ook nog bruine bonen. Haar darmen zijn echt nog niet rijp. Zelfde voor de papfles. Rijstebloem neem ik aan dat je er dan doorheen doet? 4 maanden is hiervoor ook het minimum.
Doe alsjeblieft één vorm van bijvoeding te gelijk voor je meisje want haar darmen weten niet wat hun overkomt op deze leeftijd.
Ik bedoel dit absoluut niet rottig maar er wordt niet voor niets geadviseerd om tot zes maanden eigenlijk te wachten met bijvoeding en jouw meisje is zo jong nog nu.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:33:10 #257
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102604500
Even de dingen die me zijn bijgebleven:

L'tiekje, wat straalt je jochie een vrolijkheid uit O+

En FR, wat een slaapkop. Misschien heeft ze het inderdaad nodig, maar ik kan me voorstellen dat je je afvraagt of het wel normaal is. Heb je al opgezocht wat een "normaal" aantal slaap voor haar (gecorrigeerde) leeftijd is?

Hilliebillie, wat fijn dat het zo goed gaat met Jelle! Wat lekker ook dat hij doorslaapt! stiekem wel jaloers, de nachtvoedingen zijn weliswaar heel knus, maar slapen is ook leuk :@

Simon is de laatste dagen als hij op zijn buik is druk aan het draaien met z'n hoofdje. Hij vergeet alleen soms dat hij zijn hoofdje voorlangs moet draaien en niet via zijn rug 8-) Net deed hij weer een verwoede poging en opeens rolde hij zo van zijn buik op zijn rug :o Vervolgens heeft hij bijna een half uur lang de boeken in de kast naast de box aandachtig bestudeerd *; Wat een heerlijkheid zo'n kind O+
Oude (on)bekende.
pi_102604606
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 09:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het zoveel. Nu slaapt ze al weer in de box dit keer.
Als ze zo blijft slapen rolt ze nog niet als ze naar school gaat

Cas is jonger dan ean toch? Ean heeft nog maar 4 flessen per dag en wat groente als ze tenminste wakker is.
Cas is inderdaad jonger, hij is van 20 juli :) Hij maakt een lange slaap van 19:00/20:00 tot een uur of 03:00. Vind het wel gezellig, zo'n voeding in de nacht. O+ Het doorslapen komt vanzelf wel een keer.
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:47:57 #259
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102604716
Weer een inbakersuccesverhaal. Het heeft hier ook wonderen gedaan. Inmiddels doen we het allang niet meer. Ventje is te groot en te sterk geword
en. Hij heeft nu een slaapzakje aan. Hier even een trendbreuk, mannetje werd al om 5.22 wakker. Misschien toch van slag door de logeerpartij. Hopelijk zet het niet door, morgen moet ik weer werken.
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:50:35 #260
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_102607325
Seth heeft nu 3 nachten achter elkaar geslapen van 0.00 tot 7.15. En ik ben elke keer wakker om 4 uur en in de stress of hij het nog wel doet. Wat het vele slapen van Ean betreft, mika sliep ook altijd zoveel. Dat word vanzelf anders s' nachts slaapt hij nog heel goed.
pi_102607694
Holymoly, mijn wurm gaat snel! Ze heeft nu ook de tweede ondertand :o
pi_102607801
Wow Danic, snelle Eva! Die tand heeft Anne zelfs nog niet :D

F_R: Anne sliep ook zoveel hoor. Het CB zei ook: 'Ze zal het wel nodig hebben'. Nu slaapt ze een stuk minder, dus het is vanzelf bijgetrokken :)
pi_102616749
wie t piemeltje heeft bedacht is knettergek :(
tís net een klein propellersproeiertje.
zo'n pielepuntmutsje is zo'n slecht idee nog niet.

kleurdoos haar eerste stapjes in het moedervanzoonschap
pi_102616850
_O-
welkom :W
w8 maar tot ie m zelf ontdekt heeft: net een grabbelton :P
pi_102616955
ah en sinds 3 seconden poept lexje sproei en geen meconium meer. ga ik m nu verschonen, wedden dat ie zichzelf weer onderplast :P
pi_102617065
Ik zeg peepee-tipi :D
pi_102617232
Leuk hé, een jongetje! Cas doet dat kunstje meestal wanneer zijn vader zijn luier aan het verschonen is :+
pi_102617313
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ah en sinds 3 seconden poept lexje sproei en geen meconium meer. ga ik m nu verschonen, wedden dat ie zichzelf weer onderplast :P
Ja dat blijft leuk voor die jongens om te doen.. Maar wat ook leuk is met die spuitpoep is om tijdens verschonen een keer flink sproeien zodat de gordijnen meteen maar even in de was kunnen.. Was niet tegen te houden.. Gelukkig maar 1 keer gebeurd (of roep ik nou onheil over me heen)
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:39:29 #269
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102617348
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef Kleurdoos het volgende:
wie t piemeltje heeft bedacht is knettergek :(
tís net een klein propellersproeiertje.
zo'n pielepuntmutsje is zo'n slecht idee nog niet.

kleurdoos haar eerste stapjes in het moedervanzoonschap
:D Ik heb vandaag ook weer staan dweilen :')
Oude (on)bekende.
pi_102617506
Wat dat betreft ben ik blij dat ik een meisje heb.
Hoewel......in de kraamweek heeft ze bewezen het ook te kunnen. Ze pieste als een volleerde jongen zo met een hoge boog over de kraamhulp heen :|W
pi_102617684
net spuitluier en weer alles ondergepiest incl mn bed.. sta ik daar de was te doen op mn 4e kraamdag :') want papa is met elin weg en de kraam kick ik eigenlijk al heel vroeg t huis uit want ze is verveeeeeeelend en zeer stupide :')
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:50:19 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102617757
Mijn ventje doet dat eigenlijk weinig. Ja, vanmorgen nog vlak na het badderen, maar netjes naar beneden zo op zijn wikkeldoek.
pi_102617814
Lexus heeft me nog geen 1 x niet ondergeplast, of zichzelf, of de weegdoek van de kraam :+
pi_102617958
O-) anders leg je er een doekje op/tussen voordat je de luier helemaal opentrekt :7
pi_102618034
:D Ik had altijd het idee dat kleine baby jongetjes al gauw gaan plassen als ze wat kou/lucht voelen op hun piemeltje zodra de luier af gaat. Zo ook als ze uit een warm badje komen werd er hier vaak geplast
Hier wel eens op het behang en de cb arts onder }) :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')