Straks nog een fles en dan een dutje doen. Vanmiddag lekker naar Giethoorn toe!
  Straks nog een fles en dan een dutje doen. Vanmiddag lekker naar Giethoorn toe!

, over het advies van het CB. Je meisje was zes weken te vroeg. Officieel gezien is ze dus nu pas 3 maanden en een weekje ongeveer. Ik vind het ontzettend vroeg om aan groente te beginnen en dan ook nog bruine bonen. Haar darmen zijn echt nog niet rijp. Zelfde voor de papfles. Rijstebloem neem ik aan dat je er dan doorheen doet? 4 maanden is hiervoor ook het minimum.
 , over het advies van het CB. Je meisje was zes weken te vroeg. Officieel gezien is ze dus nu pas 3 maanden en een weekje ongeveer. Ik vind het ontzettend vroeg om aan groente te beginnen en dan ook nog bruine bonen. Haar darmen zijn echt nog niet rijp. Zelfde voor de papfles. Rijstebloem neem ik aan dat je er dan doorheen doet? 4 maanden is hiervoor ook het minimum. 

Net deed hij weer een verwoede poging en opeens rolde hij zo van zijn buik op zijn rug
 Net deed hij weer een verwoede poging en opeens rolde hij zo van zijn buik op zijn rug   Vervolgens heeft hij bijna een half uur lang de boeken in de kast naast de box aandachtig bestudeerd
 Vervolgens heeft hij bijna een half uur lang de boeken in de kast naast de box aandachtig bestudeerd   Wat een heerlijkheid zo'n kind
 Wat een heerlijkheid zo'n kind   

Cas is inderdaad jonger, hij is van 20 juliquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het zoveel. Nu slaapt ze al weer in de box dit keer.
Als ze zo blijft slapen rolt ze nog niet als ze naar school gaat
Cas is jonger dan ean toch? Ean heeft nog maar 4 flessen per dag en wat groente als ze tenminste wakker is.
 Hij maakt een lange slaap van 19:00/20:00 tot een uur of 03:00. Vind het wel gezellig, zo'n voeding in de nacht.
 Hij maakt een lange slaap van 19:00/20:00 tot een uur of 03:00. Vind het wel gezellig, zo'n voeding in de nacht.   Het doorslapen komt vanzelf wel een keer.
  Het doorslapen komt vanzelf wel een keer.

Ja dat blijft leuk voor die jongens om te doen.. Maar wat ook leuk is met die spuitpoep is om tijdens verschonen een keer flink sproeien zodat de gordijnen meteen maar even in de was kunnen.. Was niet tegen te houden.. Gelukkig maar 1 keer gebeurd (of roep ik nou onheil over me heen)quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ah en sinds 3 seconden poept lexje sproei en geen meconium meer. ga ik m nu verschonen, wedden dat ie zichzelf weer onderplast

quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef Kleurdoos het volgende:
wie t piemeltje heeft bedacht is knettergek
tís net een klein propellersproeiertje.
zo'n pielepuntmutsje is zo'n slecht idee nog niet.
kleurdoos haar eerste stapjes in het moedervanzoonschap
 Ik heb vandaag ook weer staan dweilen
 Ik heb vandaag ook weer staan dweilen   

want papa is met elin weg en de kraam kick ik eigenlijk al heel vroeg t huis uit want ze is verveeeeeeelend en zeer stupide
 want papa is met elin weg en de kraam kick ik eigenlijk al heel vroeg t huis uit want ze is verveeeeeeelend en zeer stupide  

Ik had altijd het idee dat kleine baby jongetjes al gauw gaan plassen als ze wat kou/lucht voelen op hun piemeltje zodra de luier af gaat. Zo ook als ze uit een warm badje komen werd er hier vaak geplast
  Ik had altijd het idee dat kleine baby jongetjes al gauw gaan plassen als ze wat kou/lucht voelen op hun piemeltje zodra de luier af gaat. Zo ook als ze uit een warm badje komen werd er hier vaak geplast 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |