Tommy Tippee is dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:36 schreef danic het volgende:
SW, nogmaals gefeliciteerd en welkom![]()
Wat hebben jullie een heerlijk knulletje gebakken zeg![]()
Wat een bijzondere vorm fles trouwens, welk merk is dat?
ik heb inmiddels ook 120 in huis nu. Dit gebeurt me ook geen tweede keer meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:05 schreef MamaPurk het volgende:
Als de nood echt hoog is mag doorsnijden wel maar in de lengte, eerst even onder de lauwe kraan wordt ie iets zachter en is ie makkelijker te snijden, dit was een advies wat de HAP ons twee maanden geleden gaf bij Sarah. Ik had toen ook alleen de grote in huis. De dag erna wel 120 gehaald toen. Maar als het dus echt niet gaat vannacht, maar ja het is al nacht... Ik ben pas net thuis van een feestje en hoop dat mijn meisjes morgen lekker uitslapen, maar dat zal wel niet, dus ik ga maar gauw mijn bedje opzoeken.
Cas is inderdaad jonger, hij is van 20 juliquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het zoveel. Nu slaapt ze al weer in de box dit keer.
Als ze zo blijft slapen rolt ze nog niet als ze naar school gaat
Cas is jonger dan ean toch? Ean heeft nog maar 4 flessen per dag en wat groente als ze tenminste wakker is.
Ja dat blijft leuk voor die jongens om te doen.. Maar wat ook leuk is met die spuitpoep is om tijdens verschonen een keer flink sproeien zodat de gordijnen meteen maar even in de was kunnen.. Was niet tegen te houden.. Gelukkig maar 1 keer gebeurd (of roep ik nou onheil over me heen)quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ah en sinds 3 seconden poept lexje sproei en geen meconium meer. ga ik m nu verschonen, wedden dat ie zichzelf weer onderplast
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef Kleurdoos het volgende:
wie t piemeltje heeft bedacht is knettergek
tís net een klein propellersproeiertje.
zo'n pielepuntmutsje is zo'n slecht idee nog niet.
kleurdoos haar eerste stapjes in het moedervanzoonschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |