abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102520502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
Tankgirl, wat naar dat het zo gaat, lijkt me zo moeilijk... Heel fijn dat jullie snel terecht kunnen!

Even praktische vraag aan de moeders van de andere pasgeborenen, wat trekken jullie je kindje met dit weer aan?
Cas heeft nu een dun broekje aan, romper zonder mouwen en een t-shirtje. Gisteren toen we echt in het warme weer zaten had hij een romper met korte mouw en een kort broekje.
Hij gaat straks naar bed met een romper met lange mouw en een slaapzakje. :)
  donderdag 29 september 2011 @ 18:48:52 #202
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102521483
Romper korte mouw en lang joggingbroekje.
pi_102523843
hier ook, dun tshirtje, romper zonder mouw, en dun broekje...

en ik ben helemaal vergeten te jompelen voor MP knappe snelle Sarah; dus bij deze *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102526192
Oh Tankgirl dat is zeker erg zwaar wat fijn dat jullie nu serieus genomen worden
BJ :*

Alle mama's met verse baby's welkom

Het is dat ik weet dat ik niet zwanger ben maar die misselijkheid en zo nu en dan ook weer met spugen mag van mij wel stoppen. Ik ben er wel klaar mee.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:19:20 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102528074
Ongelofelijk, F_R. Ik vind het zo bizar die gevoeligheid. En ook zo gek dat het niet goed te behandelen is. Wat gebeurt er als je de anticonceptiepil neemt, verandert er dan misschien niet iets in je hormoonhuishouding wat verlichting geeft?
  donderdag 29 september 2011 @ 21:22:13 #206
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102528249
Bedankt voor de kleding info :) Komt wel ongeveer overeen met wat Simon deze dagen aan heeft. Lastig is alleen dat de meeste broekjes nog steeds afzakken (spitse billetjes :') ) en jumpsuits nu net iets te warm zijn. Het allerlelijkste broekje dat we hier hebben blijft wel zitten ontdekte ik vandaag, wordt het toch nog gebruikt :7
Oude (on)bekende.
pi_102528270
Die slik ik al. Ben ik al snel weer mee begonnen. Het is niet meer zo erg als eerst maar soms denk ik echt van nee he stopt het nu nooit.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:26:31 #208
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102528508
Jee FR, nog steeds misselijk! Wat akelig :{ Ik ben tot het eind van de zwangerschap misselijk geweest, maar na de bevalling was het direct over. Had gehoopt dat het bij jou ook zo was gegaan :*
Oude (on)bekende.
pi_102530550
BJ meis wat heftig allemaal :*

FR ook al zo k*t gewoon nog altijd misselijk :*

Tankgirl... Wat een narigheid met jullie meisje! En ja inbakeren kan nog wel vanaf 4,5 maand. Wij zijn Sarah toen ook pas gaan inbakeren en dat heeft wel geholpen. Wij deden het alleen emt de overdagslaapjes omdat die het onrustigste waren, maar toen ze eenmaal echt kon draaien (ze kon het toen eigenlijk al maar niet als ze ingebakerd lag) zijn we gestopt. Fijn dat jullie zo snel terecht kunnen en hopelijk kunnen ze jullie helpen :*

Hier al weer een hele avond ene klein meisje dat niet in bed wil slapen... Terwijl het de hele dag zo goed ging. Lekker geslapen een paar keer en tussendoor lief spelen en eigenlijk bijna geen gehuil gehoord. Nu is ze ook niet heel erg aan het huilen, zolang ze op schoot zit, maar zou gauw ze neer word gelegd dan begint het.. Zometeen maar weer laatste fles en dan hopen dat ze wel lekker in haar eigen bedje wil, al vind ik het ook echt no problemo als ze weer bij mij te recht komt halverwege de nacht. Alles om haar maar een goede nachtrust te bezorgen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102533761
Eva is erg verdrietig vandaag, echt erg over de rooie.
Nou is gisteren het tandje doorgekomen, kan het daarvan zijn? Of zou het puur het warme weer zijn? Ze heeft de dag in alleen een romper doorgebracht, het was echt warm.
Ik ben bij de kruidvat geweest, maar ze hadden alleen dat tandenmiddel van vsm (chamodent of dentinox haal ze altijd door elkaar), maar dat zijn druppeltjes. De andere kan je smeren en lijkt mij praktischer, maar was dus uitverkocht.
Iemand tips? (behalve morgen teruggaan :') )
pi_102533968
Laten kauwen op een koude bijtring. Verder lastig, als je echt denkt dat ze pijn heeft kun je haar para geven, maar das wel drastisch. En Eva nu al een tand vlot hoor :)

Ons kleine meisje ligt nu in haar bedje te slapen, we weten nooit voor hoe lang dus lig zelf ook al in bed en ga zo slapen!
pi_102534248
Ja, ze gaat wel erg hard zeg, maar vind et ook wel stoer! Heb aan paracetamol gedacht, maar vond dat ook wat drastisch en ze heeft geen verhoging.
Een bijtring is even goed, maar verveelt ook weer snel schijnbaar.
Ze heeft vandaag over de hele dag minder geslapen dan ze normaal tijdens de ochtend alleen al slaapt. Maar ze werd vanmorgen wakker gemaakt door schilders die onverwacht nog wat werk kwamen doen }:| En vanmiddag was ze na een half uur ook weer wakker.
Ik moest op cursus voor een paar uurtjes en verwachtte dat ze dan zou slapen terwijl mijn ouders zouden oppassen, maar het was alleen maar drama schijnbaar.
Pff de vorige keer ook al toen ze oppasten, dus ik hoop niet dat het gaat ontmoedigen.
pi_102534503
Ow wat lastig zeg dat ze dan zo weinig slaapt dan gaan die kleintjes zichzelf ook in de weg zitten he.. En para hoeft niet alleen bij koorts en verhoging he, het is een pijnstiller, dus als je denkt dat ze echt pijn heeft is het wel een optie.
Nu ga ik echt slapen (net even op muggenjacht geweest, groot nadeel van het mooie weer)
pi_102534822
vandaag naar cb geweest voor 2de vaccinatie. Grootste gedeelte van de dag was onze Evan een vrolijke jongen en hebben we een leuke pappadag gehad.

de curve zag er bij het cb wel iets anders uit...daar lag het gemiddelde lager.
pi_102539473
Mooie strakke lijn voor Evan :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:28:21 #216
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102539641
Welkom nieuwe babietjes en mama's.

En sterkte voor e dames met slechte nachten en ander minder goed lopende zaken (tankgirl :* )

En natuurlijk Sarah en Eva die als een speer gaan!!

Mooie lijn van Evan hoor Cleany.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_102541521
Ik lees hier over snelle kindjes, slechte nachten en mooie lijntjes.. wat wisselend zeg!

Hier weer eens een goede nacht! En meneer doet nu even een powernap. Gaan we straks bij mijn vriend kijken, die is hier in de stad aan het werk.

En vanmiddag ons verlopig koopcontract tekenen! Vind het zo spannend... Wat als de bank nou niet akkoord gaat? ;(
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:28:02 #218
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102541948
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik lees hier over snelle kindjes, slechte nachten en mooie lijntjes.. wat wisselend zeg!

Hier weer eens een goede nacht! En meneer doet nu even een powernap. Gaan we straks bij mijn vriend kijken, die is hier in de stad aan het werk.

En vanmiddag ons verlopig koopcontract tekenen! Vind het zo spannend... Wat als de bank nou niet akkoord gaat? ;(
Gefeliciteerd!!!!!!!!
Als de bank niet akkoord gaat moet je het volgens de meeste standaard contracten nog bij 2 banken proberen om een hypotheek te krijgen.
Lukt dat ook niet dan word het voorlopig koopcontract ontbonden.
In het contract staat, of moet dat ook vermeld staan, "onder voorbehoud van het verkrijgen van een hypotheek".

zo ff tussendoor :@ :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102542067
Dat had ik ook al even opgezocht ;) Maar bedankt! Mijn schoonvader zegt dat het gewoon al 99% zeker is maar ik hou een slag achter de hand. Eerst de papieren van de bank zien ;). Ze doen er al vanaf woensdag over :{

Straks maar eens even de zon in! Zien of mini straks wakker is :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:50:52 #220
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102544535
Ff een dikke kus voor Tankgirl, BJ en FR :*

FR wat raar (ik had het ook helemaal niet meegekregen dat het nog zo speelde).....

Cynthia, nogmaals en nu voor de echtes proficiat!!! *O*

danic, kan inderdaad van het tandje zijn... Het zal toch niet tegen gaan staan bij je ouders? Al snap ik de bewaardheid die je beschrijft ook wel een beetje. Met Alexa was ik wat huiveriger om oppas te regelen, bij Seth doen we dat echt sneller. De kans dat de oppas een moeilijke tijd heeft, is nihil.

Seth woensdag goedgekeurd bij het CB, inmiddels al 66 cm en 7200 gram.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102545011
Frustratie post : Wat hebben ze op mijn werk een bord voor hun kop zeg... Mailtje van mijn duobaan collega of ik niet een ochtend vrij wil en dan een middag werken op donderdag. Dit terwijl we overeengekomen waren dat ik ma tot woe zou werken.. Heb gewoon terug gestuurd dat we een afspraak hadden en daar niet van af wijk.. /Frustratie post. >:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 30 september 2011 @ 12:12:41 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102545259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef danic het volgende:
Eva is erg verdrietig vandaag, echt erg over de rooie.
Nou is gisteren het tandje doorgekomen, kan het daarvan zijn? Of zou het puur het warme weer zijn? Ze heeft de dag in alleen een romper doorgebracht, het was echt warm.
Ik ben bij de kruidvat geweest, maar ze hadden alleen dat tandenmiddel van vsm (chamodent of dentinox haal ze altijd door elkaar), maar dat zijn druppeltjes. De andere kan je smeren en lijkt mij praktischer, maar was dus uitverkocht.
Iemand tips? (behalve morgen teruggaan :') )
dentinox is smeerbaar, ik geef geert gewoon chamodent tabletjes. werkt pimra, en ook langer dan dentinox is mijn ervaring.

Geert heeft weer een ab-kuur te pakke. Normaal geven ze boven het half jaar geen ab meer bij oorontsteking, tenzij het dubbelzijdig is. Links was sowieso niet goed, en rechts zat op het randje. Daarom dus toch een ab-kuur van een week voor meneer. Ik vind het zo frappant, hij heeft pas één dosis binnen, maar het bijten, hoofdschudden en achterover gooien is nu al een stuk minder.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102545439
Beterschap voor Geert! Vind het nog steeds zo'n schattige, oerhollandse naam! O+
pi_102548159
kan iemand mn kraam t huis uitsmijten ;(
?
pi_102548188
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
kan iemand mn kraam t huis uitsmijten ;(
?
Wieso? Is ze vervelend?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven