Zeker, die duitsers proberen er niet onder uit te komen of zich voor de tv weg te lullen, zij lossen het gewoon op.quote:Op zondag 25 september 2011 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
toch wel een groot verschil, nederlandse reisleiders en duitse reisleiders..
Ze zijn op.quote:Op zondag 25 september 2011 22:00 schreef tralalala het volgende:
In seizoen 1 en 2 werden er alleen lekkere meiden geholpen in Red mijn vakantie.
Ik ook wel hoorquote:Op zondag 25 september 2011 22:00 schreef donald_dick het volgende:
ik zou er wel tussen willen liggen
sperma in de wc*quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zie ik er niet in terug
quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef Albertoooo het volgende:
is het niet gewoon het kots van die dikke zeug?
denk het ook niet, misschien ook maar beter als je het niet weet?quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het zit met Nederlandse hotels. Volgens mij komen veel er niet veel beter vanaf.
in afrika zou dat buffet helemaal op zijnquote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zouden ze normaal een moord voor doen.
en hoe wil je dat doen danquote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga hun allemaal neuken
ze keken ff leuk en dat moest 135 minuten duren!quote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef Studiotje het volgende:
waarom waren die 2 dames, in slowmotion in beeld?
ik ook met bbq saus!quote:
Ik zou er doen. Ze is echt niet lelijk ofzoquote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
al die fat jokes hierZe zal maar op fok zitten haha..
Dat hoor je van te voren toch wel te weten dat je dat kan verwachtenquote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
al die fat jokes hierZe zal maar op fok zitten haha..
rob heeft geen gehandicapte hoeren nodig!quote:
Ja ze kijken wel uit nuquote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef Palomar het volgende:
al die reisorganisaties lossen het nu veel te makkelijk op. In vorige seizoenen deden ze tenminste nog moeilijk.
Nee maar wel dik, en dat is echt een no goquote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zou er doen. Ze is echt niet lelijk ofzo
Makkelijk he 2 opnames maken in de zelfde plaatsquote:
Lekker veel om van te houdenquote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee maar wel dik, en dat is echt een no go
brankalarm!quote:
Is Gerda er ook?quote:
BRANK AAN!quote:
Viel mij ook al op idd.quote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap dat niet he, noemen ze weer een hoog bedrag, maar per persoon is dat niks en dan verbaasd zijn dat de kwaliteit gewoon kut is.
Daar proberen we nog steeds achter te komen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Albertoooo het volgende:
wie monteert die filmpjes, die geluidseffecten zijn echt gruwelijk!
quote:
En de gastendoekjes.quote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de dekbedden en de kandelaars, alles.
lukt gewoon hoor, je spaanse netwerk routert je gelijk naar de spaanse variantquote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Nuchterheid het volgende:
112 bellen in Spanje?
Vindt je het gek dat de brandweer te laat is.
Hebben ze maar besloten hun villa plat te branden na al dat gezeik met Alberto?quote:
De jaren 70 zijn weer terug!quote:
Sowiesoquote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een van de betere confrontatie wordt het
ja, ze zagen de aflevering en weg ermeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |