ziet er goed uit...quote:Op zondag 25 september 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://farm7.static.flickr.com/6167/6182051667_207f1ae5e7_z.jpg
quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ziet er goed uit...
en niet alleen de tatoo
Smooth fellow ain't he.quote:
Hij bedoelt vast de Star Wars lego op de achtergrondquote:
Thanks!quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ziet er goed uit...
en niet alleen de tatoo
quote:
Je ziet alleen een rugquote:Op zondag 25 september 2011 21:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope maar waarheid mag gezegd worden
Ik zou oppassen als je slaapt, verstop de permanent markersquote:
Met waterverfquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als je slaapt, verstop de permanent markers.
'kutmod', keigroot op je rug.quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb pas nog een vriendin een tattoo gegeven voor dr verjaardag. Ik krijg er 1 terug als ik jarig, ben, maar ik zou niet weten wat.
AFC Ajax?quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb pas nog een vriendin een tattoo gegeven voor dr verjaardag. Ik krijg er 1 terug als ik jarig, ben, maar ik zou niet weten wat.
Het logo van Ajax ;') je sterrenbeeldquote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef HeatWave het volgende:
dus het probleem is?quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Dan is kutmod nog het beste idee.
IK ben echt Ajacied, maar voetbaltattoo's zijn zo fucking kamp.
Een spreuk die je goed vindt. geboortendatum,quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
plek die niemand ziet? en wat geef jij erom, als je nu eenmaal ajacied bent.quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Zijn lul dusquote:Op zondag 25 september 2011 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
plek die niemand ziet? en wat geef jij erom, als je nu eenmaal ajacied bent.
Ik ook van jouquote:
agreequote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Nee, mijn ding niet, wel eens over nagedacht (tattoo, niet Ajax) maar zou echt niet weten wat ik de rest van mijn leven (die paar jaartjes dan)op mijn lijf zou willen hebben.....
in de buurt waar je woont, kan het prima hoorquote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Nee, mijn ding niet, wel eens over nagedacht (tattoo, niet Ajax) maar zou echt niet weten wat ik de rest van mijn leven (die paar jaartjes dan)op mijn lijf zou willen hebben.....
quote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn lul dusdan moet het wel een mini tattoo worden
Marokkanen hebben niet zovaak tattoo'squote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in de buurt waar je woont, kan het prima hoor![]()
quote:
Kop dicht en erop liggen jijquote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]'Alleen een rug'? Een prachtige rug ja
Interessante lectuur.quote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Stukje lezen over seksuele delinquenten en parafilie
Saai zeg, missionaris.quote:
HW wordt ook een dagje ouderquote:
Baggars can't be choosersquote:
quote:
Daarom niet minder interessant.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lectuur? lectuur? is allemaal wetenschappelijk ja
Ja, dat is meestal bij missionaris, als je anders wil kan er over onderhandeld wordenquote:
Dat staat vast wel beschreven in dat onderzoek dat je wil gaan lezenquote:
Is het dan geen lectuur meer nee?quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lectuur? lectuur? is allemaal wetenschappelijk ja
Pff jij weet de lol er wel uit te halen zo hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal bij missionaris, als je anders wil kan er over onderhandeld worden.
Online is niet mijn sterkste punt neequote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff jij weet de lol er wel uit te halen zo hoor.
onderhandelen ????/quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal bij missionaris, als je anders wil kan er over onderhandeld worden.
ik heb het verschil tussen lectuur en literatuur altijd met de strikte definitie van lectuur geleerd dus in die zin niet neequote:
Bedankt voor de tip, jij seksguru jijquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
onderhandelen ????/
moet spontaan gebeuren en zonder draaiboek
Ik mag niet zeuren volgens HWquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
onderhandelen ????/
moet spontaan gebeuren en zonder draaiboek
je bent vrouw, dan hoor je te zeurenquote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mag niet zeuren volgens HW
ik bedoel dus, gewoon je gang gaan en niet zeuren.....quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, jij seksguru jij.
correctquote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mag niet zeuren volgens HW
quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
correct.
Alsof zeuren zo'n turn-on is.
onderhandelen is idd zeurenquote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, moeten onderhandelen over een andere positie dan missionaris wel...
Overtuig me maar tot iets anders met je kleren uit danquote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, moeten onderhandelen over een andere positie dan missionaris wel...
Hoiquote:
Jij mag best met jezelf onderhandelen of je met links of rechts rukt hoorquote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef m1st1g het volgende:
onderhandelen over standjes... het is nou net alsof ik een geprek hoor op de wallen
gelukkig hoef ik daar niet over te onderhandelen... links functioneert nietquote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij mag best met jezelf onderhandelen of je met links of rechts rukt hoor.
misschien noemt ie jou wel n hoerquote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, noem je dr nou een hoer? Das ook niet aardig.
ik niet... ik onderhandel nl helemaal niet....quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, noem je dr nou een hoer? Das ook niet aardig.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien noemt ie jou wel n hoer
Klopt niet, ik doe het altijd gratisquote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien noemt ie jou wel n hoer
quote:Op zondag 25 september 2011 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt niet, ik doe het altijd gratis.
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:26 schreef m1st1g het volgende:
euhhhh i
[..]
k doe het altijd met liefde
Helemaal waarquote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
ik doe t momenteel ff niet, heb t weleens gedaan hoorquote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ongebruikt retour ???
das zonde van de energie die er ooit in is gestopt...
too much info....quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe t momenteel ff niet, heb t weleens gedaan hoor
Ja, idd god verhoedde dat een meisje ook seks gehad heeft, de ranzigheidquote:
nee. ik bedoel dat ze het nu niet doet hoef ik niet te wetenquote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd god verhoedde dat een meisje ook seks gehad heeft, de ranzigheid.
En waarom precies niet? Ik ben het nu ook niet aan het doen, too much info of had je liever gehoord dat er nu een lekker wijf op mijn schoot aan het stuiteren is?quote:Op zondag 25 september 2011 22:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee. ik bedoel dat ze het nu niet doet hoef ik niet te weten
ik moest lachenquote:Op zondag 25 september 2011 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom precies niet? Ik ben het nu ook niet aan het doen, too much info of had je liever gehoord dat er nu een lekker wijf op mijn schoot aan het stuiteren is?.
nope, hoef ik idd niet te wetenquote:Op zondag 25 september 2011 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom precies niet? Ik ben het nu ook niet aan het doen, too much info of had je liever gehoord dat er nu een lekker wijf op mijn schoot aan het stuiteren is?.
Ik vind jou een beetje vreemd. En je doet me aan Clevy denken.quote:Op zondag 25 september 2011 22:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee. ik bedoel dat ze het nu niet doet hoef ik niet te weten
We halen wat mooie newbies binnen he?quote:Op zondag 25 september 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje vreemd. En je doet me aan Clevy denken.
ikke vreemd ??? neuh heb een duidelijke mening. En nee ik ben geen kloonquote:Op zondag 25 september 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje vreemd. En je doet me aan Clevy denken.
Je hebt helemaal geen duidelijke mening. Dat laatste weet ik nog niet zeker.quote:Op zondag 25 september 2011 22:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ikke vreemd ??? neuh heb een duidelijke mening. En nee ik ben geen kloon
Wat is er precies duidelijk aan het niet willen horen dat iemand GEEN seks heeft?quote:Op zondag 25 september 2011 22:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ikke vreemd ??? neuh heb een duidelijke mening. En nee ik ben geen kloon
É-nig!quote:Op zondag 25 september 2011 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We halen wat mooie newbies binnen he?.
beter lezen en je ziet de draad wel door het verhaal.quote:Op zondag 25 september 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen duidelijke mening. Dat laatste weet ik nog niet zeker.
Ja, dat. Dat vind ik opmerkelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er precies duidelijk aan het niet willen horen dat iemand GEEN seks heeft?.
Oh ja, ik ben niet goed in begrijpend lezen, daar zal het euvel liggen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
beter lezen en je ziet de draad wel door het verhaal.
geen kloon maar wel OUD fokker
ik ben liever tegendraadsquote:Op zondag 25 september 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel altijd een beetje recalcitrant op zondagavond. True story.
en ook oud singles user?quote:Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
beter lezen en je ziet de draad wel door het verhaal.
geen kloon maar wel OUD fokker
Valt mee hoor, het slaat gewoon nergens op wat die gast lultquote:Op zondag 25 september 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel altijd een beetje recalcitrant op zondagavond. True story.
Nee, dat blijktquote:Op zondag 25 september 2011 22:45 schreef m1st1g het volgende:
nope singels is nooit mijn stiel geweest
Je moet beter lezen, er is een rode draad ergens. Net gehoord.quote:Op zondag 25 september 2011 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt mee hoor, het slaat gewoon nergens op wat die gast lult.
Yuk, tamponsquote:Op zondag 25 september 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet beter lezen, er is een rode draad ergens. Net gehoord.
Meestal wel toch?quote:
Ik heb gewoon een teer zieltje denk ik.quote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wie doet er dan niet lief....???
dit is nog rustig vergeleken met andere fora
quote:
Alsof jij een lieve, aandoenlijke kerel zoektquote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een teer zieltje denk ik.
[..]Ik merk het ja.
Wat ik wel of niet zoek heeft hier toch even niks mee te maken?quote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij een lieve, aandoenlijke kerel zoekt.
nee een stoere kerel met een klein hartjequote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij een lieve, aandoenlijke kerel zoekt.
Kijk, de enige juiste reactie.quote:
Aan het werk op de zondagavond?quote:
ik heb niks verkeerds gezegd dus waarom zou ik sorry moeten zeggenquote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, de enige juiste reactie.
Ik bedoelde jou ook niet hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb niks verkeerds gezegd dus waarom zou ik sorry moeten zeggen
Nee, me aan het voorbereiden op mijn eerste werkdag morgenquote:
Nee, mij natuurlijk weer.quote:Op zondag 25 september 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet hoor.
Waarom doe je dat niet gewoon op de ochtend zelf?quote:Op zondag 25 september 2011 22:56 schreef HeatWave het volgende:
Nee, me aan het voorbereiden op mijn eerste werkdag morgen.
En waarom zou ik dat moeten?quote:Op zondag 25 september 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet gewoon op de ochtend zelf?
quote:
Nou, tot ziens dan maar weer!quote:
nu snap ik de opmerking : andere tuigquote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun jij tenminste ook met het niveau meekomen
I have a dreamquote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Water is nat.
Nog meer sterke oneliners, Boubedoebie?
quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nu snap ik de opmerking : andere tuig
quote:
Da's inderdaad de reden ja..quote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun jij tenminste ook met het niveau meekomen
Dat klopt!quote:Op zondag 25 september 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Water is nat.
Nog meer sterke oneliners, Boubedoebie?
Ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op zondag 25 september 2011 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een grapje maken mag toch wel?
Gatver!quote:Op maandag 26 september 2011 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet waar! Ik heb me meerdere keren gedouched sinds ik uit Utrecht ben gekomen!!!
Het was gezellig. Maar minder uitgebreid als gehoopt. Andere stellen er bij betrekken, zonder dat je ze van te voren kent, is toch nog verdraait engquote:Op maandag 26 september 2011 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Drukker vast niet, maar ben wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er liggen overal handdoeken, en wij gingen alleen ergens zitten na het grondig te controleren, en handdoeken neerleggen. Wat er daarna gebeurt is niet ons probleemquote:Op maandag 26 september 2011 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt je dus wel weer goed vermaakt
Al vraag ik mij met dergelijke zaken altijd af hoe het zit met de hygiene als je alles onderspuit/natmaakt
Beter zijn dan komen.quote:Op maandag 26 september 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar soms moet ik gewoon in Utrecht zijn helaas.
Denk dat je het zou moeten zien om het te kunnen beoordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Er liggen overal handdoeken, en wij gingen alleen ergens zitten na het grondig te controleren, en handdoeken neerleggen. Wat er daarna gebeurt is niet ons probleem
Overigens, heb ik er niks ondergespoten, alles netjes in het mondje.
Ik spuit sowieso niet zo verquote:Op maandag 26 september 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je het zou moeten zien om het te kunnen beoordelen.
Haha goh verrassing
Ook zonder dat bovenstaande hoorquote:Op maandag 26 september 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik wilde eigenlijk posten dat ik zo'n jeuk heb, maar na bovenstaande zal dat vast verkeerd overkomen
en dat op de maandagochtend.quote:Op maandag 26 september 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Nee heeft babs gelijk dat het topic snel vol moet.
Start gewoon een nieuwe. Ranzigheid.
Ik snap echt de behoefte niet omdat met jan en alleman te delen. Zowel fysiek als in tekst.
quote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook zonder dat bovenstaande hoor
Ik welquote:Op maandag 26 september 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Nee heeft babs gelijk dat het topic snel vol moet.
Start gewoon een nieuwe. Ranzigheid.
Ik snap echt de behoefte niet omdat met jan en alleman te delen. Zowel fysiek als in tekst.
quote:Op maandag 26 september 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
dus met z'n 2en op een donkere bank
quote:Op maandag 26 september 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Er liggen overal handdoeken, en wij gingen alleen ergens zitten na het grondig te controleren, en handdoeken neerleggen.
Een soort Jehova ben je.quote:Op maandag 26 september 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel
De tekst voornamelijk door dit soort reactie's btw
Ach, gewoon snel. Douchen na afloop moet sowieso.quote:Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
en
lekker fijn seksen als je eerst de boel moet inspecteren en moet zorgen dat het handdoekje blijft liggen
Dat soort beelden komen er voorbij als jij verhalen neerzet..... kim holland meets don en ad zegmaarquote:
Ik snap niet dat mensen zich er zo druk om makenquote:Op maandag 26 september 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel
De tekst voornamelijk door dit soort reactie's btw
Ja dat dus.quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich er zo druk om maken.
Mijn ding is het ook niet, maar het zal me worst zijn verder
Gelukkig doen ze dat wel (samen met de nieuwsgierigen), anders had ik het net zo goed niet hoeven neer te zetten. (had ik dan ook niet gedaan)quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich er zo druk om maken.
Mijn ding is het ook niet, maar het zal me worst zijn verder
Ik ben veel lekkerder dan Kim Hollandquote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat soort beelden komen er voorbij als jij verhalen neerzet..... kim holland meets don en ad zegmaar
quote:Op maandag 26 september 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Wordt de jaarbeurs nu weer even goed ontsmet voor de winterfair?
Oh je dacht dat het sneeuw was?quote:Op maandag 26 september 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Wordt de jaarbeurs nu weer even goed ontsmet voor de winterfair?
quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef HeatWave het volgende:
dat mensen zich er zo druk om maken.
quote:
Misschien dan eerst nog even een medisch DNA congress er achter aan om de vader te bepalen.quote:Op maandag 26 september 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Gelijk een 9 maanden beurs erachteraan. Of is die in de RAI?
aanwinstquote:Op maandag 26 september 2011 10:38 schreef BeamofLight het volgende:
Dus babs meer nasty shit anders doe ik het.
Er is een apart subforum voor, ga daar schrijven dan.quote:Op maandag 26 september 2011 10:38 schreef BeamofLight het volgende:
Meer van dat soort verhalen juist!
Echt zijn er hier mensen die zich serieus storen aan zoiets? Snap dat niet. Kijk, zoiets zelf doen is wat anders, maar zoiets lezen is toch geen probleem.
Dus babs meer nasty shit anders doe ik het.
Ik zat er idd. net aan te denken, ga jij je chocola verhalen voortaan lekker in CUL planten ofzo, gek !quote:Op maandag 26 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Er is overal een apart subforum voor, dan blijft er niks meer van Singles over![]()
Van mij mag hij het er gewoon over hebben hoor.
Het lukt babs niet om het te proberen. Ik faal dus wel, maar op een andere manier.quote:Op maandag 26 september 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
Maar om even samen te vatten.
Het lukt Babs nog niet eens om op een seksbeurs iemand te scoren?
Een beurs die daar voor een deel op gericht is.
Ben je dan een beetje de marrokaan die niet welkom is bij de hoeren?
Anderen beginnen me altijd lekker te maken met chocolaquote:Op maandag 26 september 2011 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zat er idd. net aan te denken, ga jij je chocola verhalen voortaan lekker in CUL planten ofzo, gek !
Fijnquote:Op maandag 26 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Er is overal een apart subforum voor, dan blijft er niks meer van Singles over![]()
Van mij mag hij het er gewoon over hebben hoor.
Ja, echt belachelijk hoe snel slachtofferhulp wordt aangeboden. Ook als je slachtoffer van zakkenrollen bent of zo.quote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. ben net gebeld door slachtofferhulp onder het mom van "ik heb begrepen dat u getuige bent geweest van een zware mishandeling"
quote:Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn toestemming had je echt nodig he
nou het is meer zo dat ik de politie al had verteld dat ik er niet bij was en niks van het verhaal weet.quote:Op maandag 26 september 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Ja, echt belachelijk hoe snel slachtofferhulp wordt aangeboden. Ook als je slachtoffer van zakkenrollen bent of zo.
Die moeten zich niet zo aanstellenquote:Op maandag 26 september 2011 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nou het is meer zo dat ik de politie al had verteld dat ik er niet bij was en niks van het verhaal weet.
Maar er zijn natuurlijk ook mensen die overstuur raken van alleen al het bericht dat het met mensen uit hun flat is gebeurd.
Nee, het nadeel van dom zijn.quote:
Dat is net zoiets als zeggen dat het nadeel van een auto is dat er idioten zijn die met 10 liter wodka op achter het stuur gaan zitten en vervolgens een hele kleuterschool platrijden.quote:
Dat is ook zo!quote:Op maandag 26 september 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat het nadeel van een auto is dat er idioten zijn die met 10 liter wodka op achter het stuur gaan zitten en vervolgens een hele kleuterschool platrijden.
Is that a bad thing?quote:Op maandag 26 september 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat het nadeel van een auto is dat er idioten zijn die met 10 liter wodka op achter het stuur gaan zitten en vervolgens een hele kleuterschool platrijden.
Dat is toch een voordeel?quote:Op maandag 26 september 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
nahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
quote:Op maandag 26 september 2011 11:40 schreef clevy het volgende:
[..]
nahNerd-alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt beter op Q sabbelenquote:Op maandag 26 september 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog winegums van Q. Om op te sabbelen.
ach dan hoor ik nog ergens bijquote:
Begrijp ik het goed dat je niet gescoord hebt op de seksbeurs en je nu Q als tweede keus neemt om op te sabbelen??quote:
Ik ben immer eerste keus!quote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je niet gescoord hebt op de seksbeurs en je nu Q als tweede keus neemt om op te sabbelen??
Q is altijd in beeldquote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je niet gescoord hebt op de seksbeurs en je nu Q als tweede keus neemt om op te sabbelen??
Vanzelfsprekend!quote:
ah, familie robinson..quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
Heel ver hier vandaan, midden in de zee
Ligt een eiland, met een vulkaaaaaan!
Exact. Zo'n typische EO tekenfilm uit Japan. Ik was er dol op vroeger. (Heidi, Jodi en het hertenjong, eigenlijk Mevrouwtje Theelepel ook)quote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef clevy het volgende:
[..]
ah, familie robinson..
mijn eerste gedachte ging naar "ovide".. hoe fout.
Beide waren crap!quote:
Klopt, maar ik ben dan ook nog steeds jongquote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Jij was gewoon nog te jong voor Familie Robinson. Broekie.
Ook jij wordt ooit 30!quote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben dan ook nog steeds jong
kunt er beter een stokje in stekenquote:Op maandag 26 september 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kunnen wij nog een stokje voor steken.
He!quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef clevy het volgende:
[..]
kunt er beter een stokje in steken
Dat ga ik niet weer proberen. De vele afwijzingen van een paar jaar terug doen nog steeds zeer. Cue_ moet mij nietquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef clevy het volgende:
[..]
kunt er beter een stokje in steken
inkoppers kan ik niet laten liggen dametje, no offencequote:
Godt.. doe eens niet zo irritant. 'Bij sommige mensen'quote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
Ik zit me serieus bij sommige mensen hier wel eens af te vragen wat voor types dat nou zijn.
Ze komen over als begeleid wonen types maar dat verzwijgen.
Zouden er veel van zijn? Stiekem in zo een huis en lekker normaal doen op internet?
Namen wil ik horen!quote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
Ik zit me serieus bij sommige mensen hier wel eens af te vragen wat voor types dat nou zijn.
Zouden er veel van zijn? Stiekem in zo een huis en lekker normaal doen op internet?
op de interwebz kom ik er erg weinig tegen die 'normaal' doen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
Bij u is dat vermoedelijk een kwestie van Aktie> Reaktie.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef clevy het volgende:
[..]
op de interwebz kom ik er erg weinig tegen die 'normaal' doen.
Ja, zeker irritant. Ik denk het bij sommige mensen niet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Godt.. doe eens niet zo irritant. 'Bij sommige mensen'
Normaal doen op internet?quote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
ik ook van jou hoorquote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij u is dat vermoedelijk een kwestie van Aktie> Reaktie.
Ik denk juist dat, dit soort mensen juist die behoefte niet heeft.quote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
Hopelijk wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan seizoen 1 dan.quote:
Ik heb van S1 alleen de eerste twee afleveringen gezien, was er niet wild van.quote:
Echt? Ik vond het helemaal tof!quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hopelijk wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan seizoen 1 dan.
Want alleen de pilot van S1 was tof.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het helemaal tof!
quote:Op maandag 26 september 2011 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de pilot klopte alles, daarna ging het niveau per aflevering zo snel naar beneden...
Las ook dat alle schrijvers zijn ontslagen na S1.
Je vondt Sedan ook m te pruimen. Jij bent gewoon iets trager met de realiteit te zien. Geeft niks.quote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]En toch vond ik het te pruimen
Dat kan natuurlijk !quote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]En toch vond ik het te pruimen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vondt Sedan ook m te pruimen. Jij bent gewoon iets trager met de realiteit te zien. Geeft niks.
Wacht wat?!?!?!?!quote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vondt Sedan ook m te pruimen. Jij bent gewoon iets trager met de realiteit te zien. Geeft niks.
Van enkele wekenquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Ja, vlaag van verstandsverbijstering, I know
Die opmerking mag je maar een bepaald aantal keren maken hequote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Ja, vlaag van verstandsverbijstering, I know
quote:
Ok, je mag er geen meer maken dusquote:Op maandag 26 september 2011 12:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die opmerking mag je maar een bepaald aantal keren maken he
Ja eh, mijn radar is een beetje fucked, dat was wel duidelijk toch.quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef El_Matador het volgende:
Bels, het is vrijdag gebeurd. Donderdag crematie.
Hoestie bij jou?
switchen naar gps danquote:Op maandag 26 september 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, mijn radar is een beetje fucked, dat was wel duidelijk toch.
Das niet fucked, das afwezigquote:Op maandag 26 september 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, mijn radar is een beetje fucked, dat was wel duidelijk toch.
Gecondoleerd...quote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef El_Matador het volgende:
Bels, het is vrijdag gebeurd. Donderdag crematie.
Hoestie bij jou?
Ms ben ik zo oud dat dat nog niet werd ingebouwd in die tijd.quote:
Dat verklaard wel waarom ze mij niet wilquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weken?
Miss is wel van de tbs-ers toch
Dan zou ik snel het optie-pack bestellenquote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms ben ik zo oud dat dat nog niet werd ingebouwd in die tijd.
ligt t niet aan de d-t fouten?quote:Op maandag 26 september 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verklaard wel waarom ze mij niet wil
Goed dat je wel weer naar iets van plezier kan gaanquote:Op maandag 26 september 2011 12:46 schreef El_Matador het volgende:
Obrigado
Lekker kloonavondje helpt ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |