ziet er goed uit...quote:Op zondag 25 september 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://farm7.static.flickr.com/6167/6182051667_207f1ae5e7_z.jpg
quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ziet er goed uit...
en niet alleen de tatoo
Smooth fellow ain't he.quote:
Hij bedoelt vast de Star Wars lego op de achtergrondquote:
Thanks!quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ziet er goed uit...
en niet alleen de tatoo
quote:
Je ziet alleen een rugquote:Op zondag 25 september 2011 21:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope maar waarheid mag gezegd worden
Ik zou oppassen als je slaapt, verstop de permanent markersquote:
Met waterverfquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als je slaapt, verstop de permanent markers.
'kutmod', keigroot op je rug.quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb pas nog een vriendin een tattoo gegeven voor dr verjaardag. Ik krijg er 1 terug als ik jarig, ben, maar ik zou niet weten wat.
AFC Ajax?quote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb pas nog een vriendin een tattoo gegeven voor dr verjaardag. Ik krijg er 1 terug als ik jarig, ben, maar ik zou niet weten wat.
Het logo van Ajax ;') je sterrenbeeldquote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef HeatWave het volgende:
dus het probleem is?quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Dan is kutmod nog het beste idee.
IK ben echt Ajacied, maar voetbaltattoo's zijn zo fucking kamp.
Een spreuk die je goed vindt. geboortendatum,quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
plek die niemand ziet? en wat geef jij erom, als je nu eenmaal ajacied bent.quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Zijn lul dusquote:Op zondag 25 september 2011 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
plek die niemand ziet? en wat geef jij erom, als je nu eenmaal ajacied bent.
Ik ook van jouquote:
agreequote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Nee, mijn ding niet, wel eens over nagedacht (tattoo, niet Ajax) maar zou echt niet weten wat ik de rest van mijn leven (die paar jaartjes dan)op mijn lijf zou willen hebben.....
in de buurt waar je woont, kan het prima hoorquote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Nee, mijn ding niet, wel eens over nagedacht (tattoo, niet Ajax) maar zou echt niet weten wat ik de rest van mijn leven (die paar jaartjes dan)op mijn lijf zou willen hebben.....
quote:Op zondag 25 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn lul dusdan moet het wel een mini tattoo worden
Marokkanen hebben niet zovaak tattoo'squote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in de buurt waar je woont, kan het prima hoor![]()
quote:
Kop dicht en erop liggen jijquote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]'Alleen een rug'? Een prachtige rug ja
Interessante lectuur.quote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Stukje lezen over seksuele delinquenten en parafilie
Saai zeg, missionaris.quote:
HW wordt ook een dagje ouderquote:
Baggars can't be choosersquote:
quote:
Daarom niet minder interessant.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lectuur? lectuur? is allemaal wetenschappelijk ja
Ja, dat is meestal bij missionaris, als je anders wil kan er over onderhandeld wordenquote:
Dat staat vast wel beschreven in dat onderzoek dat je wil gaan lezenquote:
Is het dan geen lectuur meer nee?quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lectuur? lectuur? is allemaal wetenschappelijk ja
Pff jij weet de lol er wel uit te halen zo hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal bij missionaris, als je anders wil kan er over onderhandeld worden.
Online is niet mijn sterkste punt neequote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff jij weet de lol er wel uit te halen zo hoor.
onderhandelen ????/quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal bij missionaris, als je anders wil kan er over onderhandeld worden.
ik heb het verschil tussen lectuur en literatuur altijd met de strikte definitie van lectuur geleerd dus in die zin niet neequote:
Bedankt voor de tip, jij seksguru jijquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
onderhandelen ????/
moet spontaan gebeuren en zonder draaiboek
Ik mag niet zeuren volgens HWquote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
onderhandelen ????/
moet spontaan gebeuren en zonder draaiboek
je bent vrouw, dan hoor je te zeurenquote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mag niet zeuren volgens HW
ik bedoel dus, gewoon je gang gaan en niet zeuren.....quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, jij seksguru jij.
correctquote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mag niet zeuren volgens HW
quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
correct.
Alsof zeuren zo'n turn-on is.
onderhandelen is idd zeurenquote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, moeten onderhandelen over een andere positie dan missionaris wel...
Overtuig me maar tot iets anders met je kleren uit danquote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, moeten onderhandelen over een andere positie dan missionaris wel...
Hoiquote:
Jij mag best met jezelf onderhandelen of je met links of rechts rukt hoorquote:Op zondag 25 september 2011 22:18 schreef m1st1g het volgende:
onderhandelen over standjes... het is nou net alsof ik een geprek hoor op de wallen
gelukkig hoef ik daar niet over te onderhandelen... links functioneert nietquote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij mag best met jezelf onderhandelen of je met links of rechts rukt hoor.
misschien noemt ie jou wel n hoerquote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, noem je dr nou een hoer? Das ook niet aardig.
ik niet... ik onderhandel nl helemaal niet....quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef HeatWave het volgende:
En trouwens, noem je dr nou een hoer? Das ook niet aardig.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien noemt ie jou wel n hoer
Klopt niet, ik doe het altijd gratisquote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien noemt ie jou wel n hoer
quote:Op zondag 25 september 2011 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt niet, ik doe het altijd gratis.
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:26 schreef m1st1g het volgende:
euhhhh i
[..]
k doe het altijd met liefde
Helemaal waarquote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
ik doe t momenteel ff niet, heb t weleens gedaan hoorquote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ongebruikt retour ???
das zonde van de energie die er ooit in is gestopt...
too much info....quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe t momenteel ff niet, heb t weleens gedaan hoor
Ja, idd god verhoedde dat een meisje ook seks gehad heeft, de ranzigheidquote:
nee. ik bedoel dat ze het nu niet doet hoef ik niet te wetenquote:Op zondag 25 september 2011 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd god verhoedde dat een meisje ook seks gehad heeft, de ranzigheid.
En waarom precies niet? Ik ben het nu ook niet aan het doen, too much info of had je liever gehoord dat er nu een lekker wijf op mijn schoot aan het stuiteren is?quote:Op zondag 25 september 2011 22:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee. ik bedoel dat ze het nu niet doet hoef ik niet te weten
ik moest lachenquote:Op zondag 25 september 2011 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom precies niet? Ik ben het nu ook niet aan het doen, too much info of had je liever gehoord dat er nu een lekker wijf op mijn schoot aan het stuiteren is?.
nope, hoef ik idd niet te wetenquote:Op zondag 25 september 2011 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom precies niet? Ik ben het nu ook niet aan het doen, too much info of had je liever gehoord dat er nu een lekker wijf op mijn schoot aan het stuiteren is?.
Ik vind jou een beetje vreemd. En je doet me aan Clevy denken.quote:Op zondag 25 september 2011 22:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee. ik bedoel dat ze het nu niet doet hoef ik niet te weten
We halen wat mooie newbies binnen he?quote:Op zondag 25 september 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje vreemd. En je doet me aan Clevy denken.
ikke vreemd ??? neuh heb een duidelijke mening. En nee ik ben geen kloonquote:Op zondag 25 september 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje vreemd. En je doet me aan Clevy denken.
Je hebt helemaal geen duidelijke mening. Dat laatste weet ik nog niet zeker.quote:Op zondag 25 september 2011 22:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ikke vreemd ??? neuh heb een duidelijke mening. En nee ik ben geen kloon
Wat is er precies duidelijk aan het niet willen horen dat iemand GEEN seks heeft?quote:Op zondag 25 september 2011 22:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ikke vreemd ??? neuh heb een duidelijke mening. En nee ik ben geen kloon
É-nig!quote:Op zondag 25 september 2011 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We halen wat mooie newbies binnen he?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |