De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ER ZIT HIER EEN ENORME SPIN HELLEP![]()
![]()
ik wil mn ui niet uitzettenquote:
15, wat een kutleeftijd. Dan mag je niks, terwijl je van alles wil doen.quote:Op zondag 25 september 2011 21:12 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik word volgende maand 23 en ik wil weer 15 zijn.
Wist ik serieus niet.quote:Op zondag 25 september 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je dat zelf niet weet.
UDOWU deel 289: Marokko.nl - Onzinhoekje
Ahaha HAhaha jaquote:Op zondag 25 september 2011 21:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik wil mn ui niet uitzetten
SNAP JEH EM
69 ook.quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
16, 18, 21 en 67 zijn de enige significante leeftijden.
quote:
Ik deed ook van alles.quote:Op zondag 25 september 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
15, wat een kutleeftijd. Dan mag je niks, terwijl je van alles wil doen.
12quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
16, 18, 21 en 67 zijn de enige significante leeftijden.
laten zitten hij gaat doodquote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik praat geen onzin hoor hij zit nu onder een glaasje wat moet ik nu doen.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik praat geen onzin hoor hij zit nu onder een glaasje wat moet ik nu doen.
quote:
Ik heb het over leeftijden hè, niet over cijfers en standjes.quote:
Wij waren tuig, uitgaan met valse id-kaarten enzoquote:Op zondag 25 september 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
15, wat een kutleeftijd. Dan mag je niks, terwijl je van alles wil doen.
Vuurwerk.quote:
69 als leeftijd is tof of niet?quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het over leeftijden hè, niet over cijfers en standjes.
Nee, het is gewoon weer een jaartje ouder, er veranderd niks.quote:Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vuurwerk.
[..]
69 als leeftijd is tof of niet?
Ik was biseksueel en altijd stoned.quote:Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij waren tuig, uitgaan met valse id-kaarten enzo
jmrquote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon weer een jaartje ouder, er veranderd niks.
was?quote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik was biseksueel en altijd stoned.
1 jaar dichterbij doodquote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon weer een jaartje ouder, er veranderd niks.
Als je 12 wordt kan je dat ook zeggen.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel en altijd stoned.
ja, dus ieder jaar is speciaal.dit jaar helemaal:Dquote:Op zondag 25 september 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je 12 wordt kan je dat ook zeggen.Dat kan je ieder jaar wel gaan zeggen.
goedzoquote:Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef coban het volgende:
Nieteens nachtwerk. Ben trots luie turk dat ik ben.
Tja, toen blowde ik indd ook veelquote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik was biseksueel en altijd stoned.
uurtje ofzoquote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik bdoel hoe lang duurt het voordat hij doodgaat?
wiequote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik bdoel hoe lang duurt het voordat hij doodgaat?
Ik moet nog beginnen aan mijn huiswerk.quote:
Ik heb kapotveel te doen. Ruilen?quote:
Dat is ook leuk op die leeftijd. Als je oud genoeg bent om in een coffeeshop te mogen komen moet het wel voorbij zijn natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, toen blowde ik indd ook veel
Ja ik ook mr maak niet denk ikquote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan mijn huiswerk.Ik denk dat ik het morgen in de les maar maak, ik heb er gen zin meer in.
wat doe je?qua niveauquote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb kapotveel te doen. Ruilen?
Zal ik nu nog aan hw beginnen voor morgen? Of nee fuck dat.
Kartonnetje eronder, naar buiten ermee en voorzichtig glaasje optillen.quote:
Ja sws.quote:
ik met mn realdollquote:Op zondag 25 september 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
Ben moeeeeeee lig al in bed met laptop
Ook al, je bent de zesde hier volgens mijquote:Op zondag 25 september 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
Ben moeeeeeee lig al in bed met laptop
do wantquote:Op zondag 25 september 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik eet een zuurtje, erg lekker dit.
14-16 toen blowde ik, nu allang niet meer..quote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dat is ook leuk op die leeftijd. Als je oud genoeg bent om in een coffeeshop te mogen komen moet het wel voorbij zijn natuurlijk.
Ik heb een hele doos, ik doe wel een rondje door UDOWU, je mag er maar 1tje pakken anders sla ik je met een bespijkerde plank in je gelaat.quote:
en dan loopt ie weer naar binnen zekerquote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kartonnetje eronder, naar buiten ermee en voorzichtig glaasje optillen.
Als hij op je af komt trap je hem alsnog dood
gewoon geen geld aan hun geven die automaten nakken altijd geld van me zegt ze ja k kan niks doen.quote:
Wie kocht hier 4 jaar lang rotzooi?quote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef speedking het volgende:
[..]
gewoon geen geld aan hun geven die automaten nakken altijd geld van me zegt ze ja k kan niks doen.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sws.
Op naar de volgende dilemma. Wat trek ik aan morgen?
Sadistquote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
en dan loopt ie weer naar binnen zeker
ik zat er aan te denken om een glas met koken water onder het kartonnetje te zetten en die dan weg trekken
Zal ik de mijne sturen? Dan lever je die in.quote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef aight1 het volgende:
ik moet nog verslag maken van collegeerg WEINIG ZINN
echt een stoere jongenquote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
14-16 toen blowde ik, nu allang niet meer..
geen idee wat rainbow ners zijnquote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik eet Rainbow Nerds. Lekkaaaah.
Ik kom uit bed. Kruip ff achter m'n naaimachine om aan m'n rokje te knutselen. Heb ik nog wat nuttigs gedaan vanavond.
succesquote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik eet Rainbow Nerds. Lekkaaaah.
Ik kom uit bed. Kruip ff achter m'n naaimachine om aan m'n rokje te knutselen. Heb ik nog wat nuttigs gedaan vanavond.
ja graag doe maarquote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef coban het volgende:
[..]
Zal ik de mijne sturen? Dan lever je die in.
Op één been kan ik niet staan natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb een hele doos, ik doe wel een rondje door UDOWU, je mag er maar 1tje pakken anders sla ik je met een bespijkerde plank in je gelaat.
Je kan ook niet staan als ik je gezicht bewerk.quote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op één been kan ik niet staan natuurlijk.
Weet ik, ik voelde me toen echt een stoere Mocro.quote:
snel en efficient. Dan komt ie nooit meer binnen en dan hoef ik hem niet aan te rakenquote:
Hou je snoepjes dan maarquote:Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kan ook niet staan als ik je gezicht bewerk.
Is goed.quote:
Maar stel je eens voor dat de hele spinnenfamilie wraak op je komt nemenquote:Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
snel en efficient. Dan komt ie nooit meer binnen en dan hoef ik hem niet aan te raken
Vies is het pas als je het niet onderhoud, zegt weer iets over jezelf.quote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef coban het volgende:
Vieze woorden in dit topic. Ik ging snel ogen dichtknijpen.
okquote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
lang leve youtube je typt 2 legendarische mensen en krijgt duizenden gruwelijke songs van ze
Haha wel goeie ditquote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vies is het pas als je het niet onderhoud, zegt weer iets over jezelf.
sry niej expres =[quote:Op zondag 25 september 2011 21:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
hOesOwW noem je my Een MAn, -.-"
Ze zijn harder en niet zo mooi gevormd. En heul zuur. Te koop bij American Today. Altijd als ik daar wat koop, dan koop ik ook ff dit.quote:Op zondag 25 september 2011 21:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die ken ik heul niet, is dat net zoiets als Dummy's?
YOU'RE FUCKING PERFECTquote:Op zondag 25 september 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
pretty pretty pleaaaaaaaaaaaaaaase wont you ever ever feeeeeeeeeeeeel lalal
wat een mannelijke musiek luister jijquote:Op zondag 25 september 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
pretty pretty pleaaaaaaaaaaaaaaase wont you ever ever feeeeeeeeeeeeel lalal
sry was op tv achtergrondliedjequote:Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wat een mannelijke musiek luister jij
Morgen geen school?quote:Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef speedking het volgende:
ik ga maar een saaie samenvatting schrijven anders krijg ik strafpunten dat willen we niet hebben hea
Maher Zain - Open Your Eyes.quote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
We just have to open our eyes our hearts our minds, if we just look bright we'll see the signnn.
Wie dit liedje raadt is best wel baas.
lleen meisjes ok.quote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Ragboer het volgende:
Doei meisjes. Slaap lekker. Kusje voor jullie.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Ragboer het volgende:
sry kga vreemdquote:Op zondag 25 september 2011 21:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wrm wil jij kusjes van andere mensen ok
sexistquote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Ragboer het volgende:
Formeel schrijven.quote:Op zondag 25 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
Is iedereen dronken ofzo wat is dit voor scheefheid.
Oke sal ik doen lekkertjequote:Op zondag 25 september 2011 21:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
nee TUURLIJK niet LIEVERd bedrieg me LKKR
voelt lekkerquote:Op zondag 25 september 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Keihard is die breezerfles in je kut.
quote:
Is pas in middag dusjaquote:Op zondag 25 september 2011 21:37 schreef speedking het volgende:
[..]
ja moet die shit s ochtends inleveren maar zal k hem gewoon opsturen in de ochtend?
quote:
Niet eens samen?quote:Op zondag 25 september 2011 21:38 schreef speedking het volgende:
[..]
dat dus zie ik je daar?maar k stuur hem gewoon op
Ga met mij GTA doen dan, gaan we rollen door de straats.quote:Op zondag 25 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Ik wil een PS3 ik ga kopen punt uit ookal wilt mijn moeder niet dat ik koop.
Als ik gekocht heb ga ik black ops en GTA kopen en smackdown en fifa of pes.
Sowieso.
pesquote:Op zondag 25 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Sowieso.
Swsssquote:Op zondag 25 september 2011 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga met mij GTA doen dan, gaan we rollen door de straats.
fifa 12quote:Op zondag 25 september 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Sowieso.
Ja weenie fiets wordt nu al om 7 uur donker en was pas om 8 uur klaar?quote:Op zondag 25 september 2011 21:40 schreef speedking het volgende:
[..]
we moeten gezond doen dus tram.nee euh ik denk zelf aan fiets wat wil jij?
kwart voor 2 tot 8?xdquote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja weenie fiets wordt nu al om 7 uur donker en was pas om 8 uur klaar?
je kunt hem geen acteur noemenquote:Op zondag 25 september 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral hoe Nick kijkt_! Slechte acteur
o ik keek er neit naar, ik hoorde het alleenquote:Op zondag 25 september 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral hoe Nick kijkt_! Slechte acteur
Game jij vaak?quote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
En ik wil nieuwe spellen voor psp maar echt kleine assortiment in winkel.
welnee die weten van niksquote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar stel je eens voor dat de hele spinnenfamilie wraak op je komt nemen
Die vrouw weerquote:
is ie al dod?/quote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
welnee die weten van niks
Nietecht. Maar als ik begin stop ik niet tot het uit is.quote:
Dat betekend 99% fappen.quote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef Roburtt het volgende:
m'n pa is naar bed, mooi, nu heb ik het rijk voor mij alleen.
Nee, dat deed ik een half uurtje geleden al.quote:
IK BEN HIER NOGquote:Op zondag 25 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Het is 10 uur en het is dood. Leuk leuk.
Ik ga wel tegen mijzelf praten.
mag ik meedoen?quote:Op zondag 25 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Het is 10 uur en het is dood. Leuk leuk.
Ik ga wel tegen mijzelf praten.
Yesquote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Oh gelukkig er zijn mensen. Ja tuurlijk flippiee jij altijd
Hij leeft nog ik heb hem in de tuin losgelatenquote:
waarom martelenquote:Op zondag 25 september 2011 21:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij spartelde toen hij de hitte door het karton heen voelde dik geinig.
Toen trok ik het karton weg. En toen zwom hij en zwom. En toen hield ie op
Heul prachtig
Toen heb ik hem in de tuin gegoten
Hallo was een grapje jaquote:Op zondag 25 september 2011 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
waarom martelen
kon je hem niet gewoon buiten zetten als ie op karton zat
ohquote:Op zondag 25 september 2011 21:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo was een grapje ja
jonguhhhhquote:
Als jij geen lawaai maakt en mijn bloed niet zuigt mag je blijven hoorquote:Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Als ik een mug was zouden jullie mij doden.
Racisme dit.
Linkquote:Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
hier heb ik nog ooit een topic over gemaakt volgens mij
ñam ñam ñamquote:Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
hier heb ik nog ooit een topic over gemaakt volgens mij
hahaquote:Op zondag 25 september 2011 21:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jonguhhhh
ik heb hem wel een soort van onvriendelijk de tuin in gelanceerd in de hoop dat ie snapt dat ie hier niet terug moet komen
Ah, even kicken.quote:Op zondag 25 september 2011 22:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Adoreer hier drop fruit duo's!
succestopic wel
Vroeger welquote:
hoe kan je zoiets denkenquote:Op zondag 25 september 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeger wel
Hahaha toen ik nieuw was het dacht ik dat jij en porsche1 ongeveer zelfde soort mensen waren denk door je naam
Respectloos.quote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb chicken wings. Wie wil er een hapje?
Ik weet het, heb een niet normaal grote hekel aan die klootzak van 14.quote:
okquote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb chicken wings. Wie wil er een hapje?
ik ook, niks aan hem is goed.quote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het, heb een niet normaal grote hekel aan die klootzak van 14.
Flip, wat doe jequote:
Je doet mij traantjes geven, nostalgie ditdat.quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De kleine zeemeermin op youtube kijken
neequote:
mooi gesprokennquote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef aight1 het volgende:
Vrienden die verdien je door er zelf een zijn
ik op de prins van Doornroosjequote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef TWP het volgende:
Ik was verliefd op de kleine zeemeermin man.
Sorry niet zo bedoelt. En inderdaadquote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je doet mij traantjes geven, nostalgie ditdat.
Wel een baas die Sebastiaan
Gewoon een lekker nummer.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry niet zo bedoelt. En inderdaad
Hai.quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef coban het volgende:
Ik was verliefd op die behaarde dwerg van assepoester. Ik zoek nog steeds zo'n man.
Onze grote liefdes voor altijd onbereikbaar.quote:
Inderdaadquote:
Alleen sneeuwwitje had dwergenquote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef coban het volgende:
Ik was verliefd op die behaarde dwerg van assepoester. Ik zoek nog steeds zo'n man.
Pfoe. Emoties.quote:Op zondag 25 september 2011 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onze grote liefdes voor altijd onbereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |