Is goed.quote:
Maar stel je eens voor dat de hele spinnenfamilie wraak op je komt nemenquote:Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
snel en efficient. Dan komt ie nooit meer binnen en dan hoef ik hem niet aan te raken
Vies is het pas als je het niet onderhoud, zegt weer iets over jezelf.quote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef coban het volgende:
Vieze woorden in dit topic. Ik ging snel ogen dichtknijpen.
okquote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
lang leve youtube je typt 2 legendarische mensen en krijgt duizenden gruwelijke songs van ze
Haha wel goeie ditquote:Op zondag 25 september 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vies is het pas als je het niet onderhoud, zegt weer iets over jezelf.
sry niej expres =[quote:Op zondag 25 september 2011 21:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
hOesOwW noem je my Een MAn, -.-"
Ze zijn harder en niet zo mooi gevormd. En heul zuur. Te koop bij American Today. Altijd als ik daar wat koop, dan koop ik ook ff dit.quote:Op zondag 25 september 2011 21:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die ken ik heul niet, is dat net zoiets als Dummy's?
YOU'RE FUCKING PERFECTquote:Op zondag 25 september 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
pretty pretty pleaaaaaaaaaaaaaaase wont you ever ever feeeeeeeeeeeeel lalal
wat een mannelijke musiek luister jijquote:Op zondag 25 september 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
pretty pretty pleaaaaaaaaaaaaaaase wont you ever ever feeeeeeeeeeeeel lalal
sry was op tv achtergrondliedjequote:Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wat een mannelijke musiek luister jij
Morgen geen school?quote:Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef speedking het volgende:
ik ga maar een saaie samenvatting schrijven anders krijg ik strafpunten dat willen we niet hebben hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |