Tja, toen blowde ik indd ook veelquote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik was biseksueel en altijd stoned.
uurtje ofzoquote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik bdoel hoe lang duurt het voordat hij doodgaat?
wiequote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik bdoel hoe lang duurt het voordat hij doodgaat?
Ik moet nog beginnen aan mijn huiswerk.quote:
Ik heb kapotveel te doen. Ruilen?quote:
Dat is ook leuk op die leeftijd. Als je oud genoeg bent om in een coffeeshop te mogen komen moet het wel voorbij zijn natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, toen blowde ik indd ook veel
Ja ik ook mr maak niet denk ikquote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan mijn huiswerk.Ik denk dat ik het morgen in de les maar maak, ik heb er gen zin meer in.
wat doe je?qua niveauquote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb kapotveel te doen. Ruilen?
Zal ik nu nog aan hw beginnen voor morgen? Of nee fuck dat.
Kartonnetje eronder, naar buiten ermee en voorzichtig glaasje optillen.quote:
Ja sws.quote:
ik met mn realdollquote:Op zondag 25 september 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
Ben moeeeeeee lig al in bed met laptop
Ook al, je bent de zesde hier volgens mijquote:Op zondag 25 september 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
Ben moeeeeeee lig al in bed met laptop
do wantquote:Op zondag 25 september 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik eet een zuurtje, erg lekker dit.
14-16 toen blowde ik, nu allang niet meer..quote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dat is ook leuk op die leeftijd. Als je oud genoeg bent om in een coffeeshop te mogen komen moet het wel voorbij zijn natuurlijk.
Ik heb een hele doos, ik doe wel een rondje door UDOWU, je mag er maar 1tje pakken anders sla ik je met een bespijkerde plank in je gelaat.quote:
en dan loopt ie weer naar binnen zekerquote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kartonnetje eronder, naar buiten ermee en voorzichtig glaasje optillen.
Als hij op je af komt trap je hem alsnog dood
gewoon geen geld aan hun geven die automaten nakken altijd geld van me zegt ze ja k kan niks doen.quote:
Wie kocht hier 4 jaar lang rotzooi?quote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef speedking het volgende:
[..]
gewoon geen geld aan hun geven die automaten nakken altijd geld van me zegt ze ja k kan niks doen.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sws.
Op naar de volgende dilemma. Wat trek ik aan morgen?
Sadistquote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
en dan loopt ie weer naar binnen zeker
ik zat er aan te denken om een glas met koken water onder het kartonnetje te zetten en die dan weg trekken
Zal ik de mijne sturen? Dan lever je die in.quote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef aight1 het volgende:
ik moet nog verslag maken van collegeerg WEINIG ZINN
echt een stoere jongenquote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
14-16 toen blowde ik, nu allang niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |