Wie kocht hier 4 jaar lang rotzooi?quote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef speedking het volgende:
[..]
gewoon geen geld aan hun geven die automaten nakken altijd geld van me zegt ze ja k kan niks doen.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sws.
Op naar de volgende dilemma. Wat trek ik aan morgen?
Sadistquote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
en dan loopt ie weer naar binnen zeker
ik zat er aan te denken om een glas met koken water onder het kartonnetje te zetten en die dan weg trekken
Zal ik de mijne sturen? Dan lever je die in.quote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef aight1 het volgende:
ik moet nog verslag maken van collegeerg WEINIG ZINN
echt een stoere jongenquote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
14-16 toen blowde ik, nu allang niet meer..
geen idee wat rainbow ners zijnquote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik eet Rainbow Nerds. Lekkaaaah.
Ik kom uit bed. Kruip ff achter m'n naaimachine om aan m'n rokje te knutselen. Heb ik nog wat nuttigs gedaan vanavond.
succesquote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik eet Rainbow Nerds. Lekkaaaah.
Ik kom uit bed. Kruip ff achter m'n naaimachine om aan m'n rokje te knutselen. Heb ik nog wat nuttigs gedaan vanavond.
ja graag doe maarquote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef coban het volgende:
[..]
Zal ik de mijne sturen? Dan lever je die in.
Op één been kan ik niet staan natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb een hele doos, ik doe wel een rondje door UDOWU, je mag er maar 1tje pakken anders sla ik je met een bespijkerde plank in je gelaat.
Je kan ook niet staan als ik je gezicht bewerk.quote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op één been kan ik niet staan natuurlijk.
Weet ik, ik voelde me toen echt een stoere Mocro.quote:
snel en efficient. Dan komt ie nooit meer binnen en dan hoef ik hem niet aan te rakenquote:
Hou je snoepjes dan maarquote:Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kan ook niet staan als ik je gezicht bewerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |