quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vreselijk!SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Noam Chomsky on the Wall Street protests
“Anyone with eyes open knows that the gangsterism of Wall Street — financial institutions generally — has caused severe damage to the people of the United States (and the world). And should also know that it has been doing so increasingly for over 30 years, as their power in the economy has radically increased, and with it their political power. That has set in motion a vicious cycle that has concentrated immense wealth, and with it political power, in a tiny sector of the population, a fraction of 1%, while the rest increasingly become what is sometimes called “a precariat” — seeking to survive in a precarious existence. They also carry out these ugly activities with almost complete impunity — not only too big to fail, but also “too big to jail.”
The courageous and honorable protests underway in Wall Street should serve to bring this calamity to public attention, and to lead to dedicated efforts to overcome it and set the society on a more healthy course.”Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Angst zaaien, mensen bang maken om meer geld te verdienen, in een filmpje waarin hij drie woorden eerder aangeeft alles te doen om geld te verdienen!quote:
Ik heb hem maar afgezet, heeft die filmer armkanker ofzoquote:
Ik heb er even doorheen gekeken, maar ik ben geen schokkende dingen tegen gekomen.quote:
En jij zit daar lekker comfortabel op die bank hè!!quote:
Achter de tv bedoel je, of op de zetel van de CEO?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef waht het volgende:
[..]
En jij zit daar lekker comfortabel op die bank hè!!
Achter de TV.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Achter de tv bedoel je, of op de zetel van de CEO?
De berichten over demonstraties die door de politie worden geïnfiltreerd en (gewelddadig) geëscaleerd zijn te frequent. UK Uncut en studentenprotesten, G20, Italië, Canada, NL studentenprotesten en nu Occupy WallStr.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik was altijd iemand die demonstranten zag als linkse hippies, en ME'ers als een noodzakelijk kwaad.
Ik ben dit jaar voor het eerst van mijn leven bij een demonstratie geweest, en heb beseft dat die zogenaamde vrijheid van ons bizar beperkt is, en hoe gebrainwashed mensen worden als het gaat om arrestaties en zogenaamde geweldadigheden.
Ik kan dus ook onmogelijk in deze discussie zeggen dat die mensen in New York jankerds waren die waarschijnlijk allerlei wetten hadden overschreden, want ik ben me inmiddels bewust van de Westerse propaganda.
Hoeveel doden zijn er al gevallen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We do live in Egypt, we do live in Libia.
http://nos.nl/artikel/155(...)-in-griekenland.htmlquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef arucard het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er al gevallen?
Nee, het gaat over Operation Occupy WallStr. En dat gaat over mensen die tegen hun regime demonstreren en die regimes die daar tegen vechten.quote:
Ik ben het in principe wel met ze eens, maar ik vind dat ze zich ook wel een beetje aanstellen. Kijk die 'diepe' littekens op zijn hand dan, nou als dat als voorbeeld van de brutaliteit van de politie moet dienen vind ik het erg meevallen. In Libië lachen ze hierom.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, het gaat over Operation Occupy WallStr. En dat gaat over mensen die tegen hun regime demonstreren en die regimes die daar tegen vechten.
Maar de VS is wel het land, wat bij andere klaagt om hun mensenrechten zoals bij China, maar ondertussen zelf ook mensenrechten schenden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik ben het in principe wel met ze eens, maar ik vind dat ze zich ook wel een beetje aanstellen. Kijk die 'diepe' littekens op zijn hand dan, nou als dat als voorbeeld van de brutaliteit van de politie moet dienen vind ik het erg meevallen. In Libië lachen ze hierom.
[ afbeelding ]
Dat zijn details. Het gaat erom dat het regime de demonstranten aanpakt om zichzelf te beschermen, niet de openbare orde.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik ben het in principe wel met ze eens, maar ik vind dat ze zich ook wel een beetje aanstellen. Kijk die 'diepe' littekens op zijn hand dan, nou als dat als voorbeeld van de brutaliteit van de politie moet dienen vind ik het erg meevallen. In Libië lachen ze hierom.
[ afbeelding ]
Had ik dus ook nog nooit van gehoord, tot een vrouw mij afgelopen zomer (bij dat protest) me wees op een aantal gewoon uitziende (geklede) mannen die echter recht voor zich uitstaarden en zich totaal niet bezig leken te houden met de boodschap.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De berichten over demonstraties die door de politie worden geïnfiltreerd en (gewelddadig) geëscaleerd zijn te frequent. UK Uncut en studentenprotesten, G20, Italië, Canada, NL studentenprotesten en nu Occupy WallStr.
We do live in Egypt, we do live in Libia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |