Cuff vind ik mooier en veel broeken hebben een lengtemaat waarbij ik een cuff nodig heb.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef One_conundrum het volgende:
Koop gewoon een broek op de goede lengte
Dit is al de tweede keer dat je dat hier zegt. En anderen merken dit ook op. Dan ga je wel snel door je posts jaaaaquote:
Voel de liefdequote:Op woensdag 28 september 2011 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je dat hier zegt. En anderen merken dit ook op. Dan ga je wel snel door je posts jaaaa
edit; :p
Dat klopt, maar het valt op en ik verveel me op werk.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je dat hier zegt. En anderen merken dit ook op. Dan ga je wel snel door je posts jaaaa
edit; :p
Ik ken het niet, maar als ik naar de foto's kijk doet het me weinig. Ik heb niet zoveel met 'stoere' bikers.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Copycat het volgende:
Omdat ik geen link had geplaatst.
Maar bij deze een linkje naar de blog: http://eatdustclothing.blogspot.com/
Merkje is van twee denimfanaten die hun sporen bij diverse denim- en andere fashion labels hebben verdiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momotaro 0701
Tapered & Hemmed by TdN
2 soaks
1 coldwashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BonuspicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enjoy!![]()
Stoer heb je heel terecht tussen haakjes gezetquote:Op woensdag 28 september 2011 16:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik ken het niet, maar als ik naar de foto's kijk doet het me weinig. Ik heb niet zoveel met 'stoere' bikers..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:12 schreef Brummi3_NL het volgende:
hier paar pics
Nudie Lab 16
2 soaks
4 maanden wearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momotaro 0701
Tapered & Hemmed by TdN
2 soaks
1 coldwashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BonuspicFapfap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enjoy!![]()
![]()
waarom is die Momo al zoveel met water in aanraking geweest?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
1 soak omdat het unsanforized is
2e voor hetzelfde maar heter
en de wasbeurt omdat die smerig wasegt smerig modder tot de knieen
![]()
Cuffrupturen zijn ziekAl mijn ALD's hebben kapotte cuffs
Bij 1 nog maar 5cm aan elkaar vast. Zonder dollen, maakt niks uit, karakter. De ene broek rock je harder dan de ander toch? Zo is mijn momo nog erg netjes en mijn Edwin een beetje sloddervosje (vet, curry, mosterd, wijn, bier, lading stof, heb er zelfs een bankje in geschuurd en gelakt, doet hem goed)
Monster fit bok![]()
Wat voor fit is APC New Standard dan? Slim? Zo ja, Indigofera heeft een erg leuk broekje voor ¤120, is weer eens wat anders dan al die nudies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
God, ik zat nog op pagina 2 hihi.
Denimpr0n hierzo
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
die pouch gaat ook het hardst
niet gek aangezien ik 16 uur per dag deel over 2 broeken (behalve weekenden want dan is het alleen momo tijd)
en de pouch altijd in gebruik is![]()
Die momotaro heeft duidelijk meer progress dan de mijne, maar de mijne zit ook wat ruimer rond de benen dus zal minder hard faden.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Mijne zit wel strak... Dat gaat zich zeker terug betalen, hoop ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef don-diablo het volgende:
Die momotaro heeft duidelijk meer progress dan de mijne, maar de mijne zit ook wat ruimer rond de benen dus zal minder hard faden.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
mijne zat ook aardig strak aan het begin
maar dat is nou wel lekker uitgelopen
daarintegen vind ik de onderkant weer te wijd IMO
maargoed vandaar de taper![]()
Het krijgen van een nieuwe dry voelt altijd aan als sinterklaas
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Eat Dust zou in mijn geval een verhaaltje Gather Dust zijn... Ik vind het niks. En what the fuck is het met die (optisch) enorme lange front en backrise? Backpocket stitching is hideous by the way.
Kortom, niet voor mij.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Ik snap niet wat Eat Dust aan de markt toe zou voegen![]()
Ik bedoel je bijv
APC - Fade heel snel een mooi.
Nudie - Heeft echt gouden fits.
Naked&Famous - Komen met knettergekke fabrics.
Momotaro - Worden door 2 maagden bij maanlicht gewoven.
Flathead - Fade echt te mooi.
Artist denim - Kies alles zelf
Etc etc... Maar wat voegt de bijv Eat Dust dus toe?Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ik bedoel je bijv
Etc etc... Maar wat voegt de bijv Eat Dust dus toe?![]()
![]()
![]()
Voeg Samurai toe aan je lijst en je hebt echt voor ieder wat wils en de meeste merken genoemd die de denim heads graag dragen zo'n beetje.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ik bedoel je bijv
Etc etc... Maar wat voegt de bijv Eat Dust dus toe?
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Denim heads zijn meestal ook het meeste merkentrouwn...
Ik moest hardop lachen
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
ik ben zowiezo nooit egt een fan geweest van Amerikaanse merken ala Flathead, Iron Heart enz enz
maar Pure Blue Japan is ook nog wel een merk om naar om te kijken
@bok
wat een faalhazen zeg
hahaha![]()
Hoe kijken jullie tegen Japan Blue aan trouwens? Het is wel geen echte Momotaro qua detail en afwerking, maar gewoon op zichzelf staand als merk?
De GTB 700sp vind ik wel erg chique namelijk. Of kan ik dan beter voor dat geld naar iets anders kijken? (ik vind 250+ voor een broek net ff teveel helaas)
[ Bericht 1% gewijzigd door Blamm op 28-09-2011 21:59:59 (tikvout) ]Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz![]()
Je moet voor jezelf gewoon bepalen wat je (ongeveer) wilt en dan hoeveel je max uit wilt geven.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Ik denk dat het in dit segment (dus de prijsklasse/budget dat je hanteert) het alsnog één van de betere merken is, zo niet het beste.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:58 schreef Blamm het volgende:
Hoe kijken jullie tegen Japan Blue aan trouwens? Het is wel geen echte Momotaro qua detail en afwerking, maar gewoon op zichzelf staand als merk?
De GTB 700sp vind ik wel erg chique namelijk. Of kan ik dan beter voor dat geld naar iets anders kijken? (ik vind 250+ voor een broek net ff teveel helaas)
Maar anderderzjds, voor max. 295 heb je een Momo, als je de TdN route bewandeld. Ik heb voor mijne net geen 200 betaald, maar ik heb het geluk gehad dat ik geen naheffingen en dergelijke heb gehad, want anders kan het alsnog tegenvallen dus...[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Ja die limiet heb ik voor mezelf inderdaad gesteld, en die ligt rond de 150 euro. Daarboven is het me (op het moment) even te gek.
Als ik de alternatieven bekijk die rond dit bedrag zitten, kom ik bijvoorbeeld APC, Nudies en Edwin tegen.
- APC doet me eigenlijk vrij weinig, al heb ik wel het gevoel dat die kwalitatief dik in orde zijn.
- Nudies vind ik iets te 'populair', niet dat ik hipster wil doen met een ander merk ofzo, naja you catch my drift.
- Edwin ga ik nog eens goed bekijken, die hebben best mooie broeken in het assortiment zitten geloof ik
Eens kijken of ik in (omgeving) Rotterdam wat in mijn handen kan krijgenJeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz![]()
Voor om en nabij 150 euro zijn er ook nog wel wat Naked and Famous broekjes te scoren. En Rogue Territory is wellicht ook een aanrader. Google het maar.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
N&F heeft als probleem de badge achterop een beetje. Daarmee kan ik zowel op mijn werk als bij mijn kids niet aankomen
Thanks voor de adviezen zover!Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz![]()
Zou het raar vinden als daar op gelet word... Van je kids kan ik nog enigszins inkomen, maar je werk? By the way, zo'n patch vervaagt na verloop van tijd en je kan hem altijd nog bedekken met een (mooie) riem.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:06 schreef Blamm het volgende:
N&F heeft als probleem de badge achterop een beetje. Daarmee kan ik zowel op mijn werk als bij mijn kids niet aankomen
Thanks voor de adviezen zover!
Of direct geld er doorheen blazen voor een N&F x Oni. Dan heb je wel een vrouw met masker op je patch, maar geen "tiet".[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Meen je dit serieus? Je kids gaan in die patch echt niks zien, of ze moeten ouder dan 12 zijn en ik neem aan dat het dan ook geen probleem meer is. Kan me verder ook geen beroep voorstellen waarin ze moeilijk doen over zo'n spijkerbroek, behalve op werkplekken waar mensen vrij veel in pak lopen óf een werkplek waar een zwaar conservatieve en saaie sfeer heerst, áls men het uberhaupt al ziet.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:06 schreef Blamm het volgende:
Thanks voor de adviezen zover!
En dan bestaat er zoals M1stral zegt ook altijd nog zoiets als een riem (wat je naar je werk toch wel draagt lijkt me).![]()
Ging meer om de kids idd.. maar misschien denk ik alweer te veel door. Zijn wel mooie jeans.
Ik kan weer vooruit, bedankt voor de adviezenJeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz![]()
@ Smurf:
Jij woonde toch in Z'town? Misschien een ideetje een keer een Momotaro meeting te organiseren als we beiden wat wear hebben? Beetje voorbarig misschien, gezien de jouwe nog niet binnen is... Maar we zijn zonder twijfel de enige echte denimheads hier, getuige de jeans
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Jep, ik woon ook in Z'town. Zou een idee kunnen zijn, maar dat duurt dan nog wel eventjes denk ik, voorlopig eerst even dik gespannen wachten op de levering haha.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:54 schreef M1stral het volgende:
@ Smurf:
Jij woonde toch in Z'town? Misschien een ideetje een keer een Momotaro meeting te organiseren als we beiden wat wear hebben? Beetje voorbarig misschien, gezien de jouwe nog niet binnen is... Maar we zijn zonder twijfel de enige echte denimheads hier, getuige de jeans
En enige denimheads, er zijn er toch meer met een Momo? Of bedoel je binnen Zwijntje? Ik geloof namelijk dat ZwarteMarktplaats hier ook woont, maar die heeft dan weer geen Momo's.![]()
![]()
Ik heb net mijn eerste Raw Selvage op de kop weten te tikken. Ik heb echt 0 ervaring met RAW broeken.. Ik lees hier allemaal dingen over sanforised/non-sanforised, indigo bleed, shrinking, de boel in de vriezer doen.. Nog tips voor een beginner?
Jean Shop - Skinny fit, mt 32
Pics:
Ik snapte al niet dat mensen het hadden over het 'breaking in' van een paar jeans. Ik heb geen idee hoeveel oz denim dit is, maar ik voelde me net een robot toen ik er voor het eerst in ging lopen.
[ Bericht 2% gewijzigd door kaaspeer op 29-09-2011 13:49:20 (Foutje) ]![]()
Goeie fit!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef kaaspeer het volgende:
Ik heb net mijn eerste Raw Selvage op de kop weten te tikken. Ik heb echt 0 ervaring met RAW broeken.. Ik lees hier allemaal dingen over sanforised/non-sanforised, indigo bleed, shrinking, de boel in de vriezer doen.. Nog tips voor een beginner?
Jean Shop - Skinny fit, mt 32
Pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snapte al niet dat mensen het hadden over het 'breaking in' van een paar jeans. Ik heb geen idee hoeveel oz denim dit is, maar ik voelde me net een robot toen ik er voor het eerst in ging lopen.
Lijkt een beetje op een Nudie qua denim en stitching. Fit is mij te skinny, maar da's uiteraard smaak!
Enige tips die ik je kan geven zijn dragen, dragen en nog eens dragen (en uiteraard niet wassen), en de laatste 10 - 15 topics helemaal doorlezen. Komt alles ongeveer wel aan de orde, van merkgerelateerde informatie tot soaks, shrinking, sizing etc etc etc.![]()
![]()
Gave broek, welk model is het?
Volgens mij is de fit niet skinny Smurf, foto's zijn onduidelijk.
Heb je hem in medium of long genomen?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Sorry voor de fitpics, de belichting is niet bepaald ideaal bij mijn spiegel. Op een label staat iig Regular skinny fit. Op het prijskaartje stond skinny fit.
Nog 2 pics ter referentie:![]()
![]()
Te skinny voor mij bedoel ik ook he. Ik vind een slim jeans vaak al te skinny.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:55 schreef T_Fuff het volgende:
Gave broek, welk model is het?
Volgens mij is de fit niet skinny Smurf, foto's zijn onduidelijk.
Heb je hem in medium of long genomen?![]()
![]()
Ik ook, ruimte bij hamstringsaanhechting vind ik het meest belangrijk, met zo'n slim fit is dat meestal net niet te doen. Dan moet je weer gaan upsizen en dan zit hij te los in de waist.
Maar goed, ze moeten wel normale fits aanbieden omdat niet iedereen een maat <31 heeft
Vind die Jean Shop echt tof! Heb zelf vorig jaar de Rocker gepast en bijna gekocht. Zet me aan het denken. Ben benieuwd hoe hij er over enkele maanden uit ziet.
Oja, welkom in het topic
edit: wat heb je ervoor moeten betalen en waar?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: