quote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ik snap niet wat Eat Dust aan de markt toe zou voegen![]()
Ik bedoel je bijv
APC - Fade heel snel een mooi.
Nudie - Heeft echt gouden fits.
Naked&Famous - Komen met knettergekke fabrics.
Momotaro - Worden door 2 maagden bij maanlicht gewoven.
Flathead - Fade echt te mooi.
Artist denim - Kies alles zelf
Etc etc... Maar wat voegt de bijv Eat Dust dus toe?
Voeg Samurai toe aan je lijst en je hebt echt voor ieder wat wils en de meeste merken genoemd die de denim heads graag dragen zo'n beetje.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ik snap niet wat Eat Dust aan de markt toe zou voegen![]()
Ik bedoel je bijv
APC - Fade heel snel een mooi.
Nudie - Heeft echt gouden fits.
Naked&Famous - Komen met knettergekke fabrics.
Momotaro - Worden door 2 maagden bij maanlicht gewoven.
Flathead - Fade echt te mooi.
Artist denim - Kies alles zelf
Etc etc... Maar wat voegt de bijv Eat Dust dus toe?
Ik denk dat het in dit segment (dus de prijsklasse/budget dat je hanteert) het alsnog één van de betere merken is, zo niet het beste.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:58 schreef Blamm het volgende:
Hoe kijken jullie tegen Japan Blue aan trouwens? Het is wel geen echte Momotaro qua detail en afwerking, maar gewoon op zichzelf staand als merk?
De GTB 700sp vind ik wel erg chique namelijk. Of kan ik dan beter voor dat geld naar iets anders kijken? (ik vind 250+ voor een broek net ff teveel helaas)
Zou het raar vinden als daar op gelet word... Van je kids kan ik nog enigszins inkomen, maar je werk? By the way, zo'n patch vervaagt na verloop van tijd en je kan hem altijd nog bedekken met een (mooie) riem.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:06 schreef Blamm het volgende:
N&F heeft als probleem de badge achterop een beetje. Daarmee kan ik zowel op mijn werk als bij mijn kids niet aankomen
Thanks voor de adviezen zover!
Meen je dit serieus? Je kids gaan in die patch echt niks zien, of ze moeten ouder dan 12 zijn en ik neem aan dat het dan ook geen probleem meer is. Kan me verder ook geen beroep voorstellen waarin ze moeilijk doen over zo'n spijkerbroek, behalve op werkplekken waar mensen vrij veel in pak lopen óf een werkplek waar een zwaar conservatieve en saaie sfeer heerst, áls men het uberhaupt al ziet.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:06 schreef Blamm het volgende:
N&F heeft als probleem de badge achterop een beetje. Daarmee kan ik zowel op mijn werk als bij mijn kids niet aankomen
Thanks voor de adviezen zover!
Jep, ik woon ook in Z'town. Zou een idee kunnen zijn, maar dat duurt dan nog wel eventjes denk ik, voorlopig eerst even dik gespannen wachten op de levering haha.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:54 schreef M1stral het volgende:
@ Smurf:
Jij woonde toch in Z'town? Misschien een ideetje een keer een Momotaro meeting te organiseren als we beiden wat wear hebben? Beetje voorbarig misschien, gezien de jouwe nog niet binnen is... Maar we zijn zonder twijfel de enige echte denimheads hier, getuige de jeans
Goeie fit!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:46 schreef kaaspeer het volgende:
Ik heb net mijn eerste Raw Selvage op de kop weten te tikken. Ik heb echt 0 ervaring met RAW broeken.. Ik lees hier allemaal dingen over sanforised/non-sanforised, indigo bleed, shrinking, de boel in de vriezer doen.. Nog tips voor een beginner?
Jean Shop - Skinny fit, mt 32
Pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snapte al niet dat mensen het hadden over het 'breaking in' van een paar jeans. Ik heb geen idee hoeveel oz denim dit is, maar ik voelde me net een robot toen ik er voor het eerst in ging lopen.
Te skinny voor mij bedoel ik ook he. Ik vind een slim jeans vaak al te skinny.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:55 schreef T_Fuff het volgende:
Gave broek, welk model is het?
Volgens mij is de fit niet skinny Smurf, foto's zijn onduidelijk.
Heb je hem in medium of long genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |