Cuff vind ik mooier en veel broeken hebben een lengtemaat waarbij ik een cuff nodig heb.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef One_conundrum het volgende:
Koop gewoon een broek op de goede lengte
Dit is al de tweede keer dat je dat hier zegt. En anderen merken dit ook op. Dan ga je wel snel door je posts jaaaaquote:
Voel de liefdequote:Op woensdag 28 september 2011 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je dat hier zegt. En anderen merken dit ook op. Dan ga je wel snel door je posts jaaaa
edit; :p
Dat klopt, maar het valt op en ik verveel me op werk.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je dat hier zegt. En anderen merken dit ook op. Dan ga je wel snel door je posts jaaaa
edit; :p
Ik ken het niet, maar als ik naar de foto's kijk doet het me weinig. Ik heb niet zoveel met 'stoere' bikers.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Copycat het volgende:
Omdat ik geen link had geplaatst.
Maar bij deze een linkje naar de blog: http://eatdustclothing.blogspot.com/
Merkje is van twee denimfanaten die hun sporen bij diverse denim- en andere fashion labels hebben verdiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momotaro 0701
Tapered & Hemmed by TdN
2 soaks
1 coldwashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BonuspicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enjoy!![]()
Stoer heb je heel terecht tussen haakjes gezetquote:Op woensdag 28 september 2011 16:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik ken het niet, maar als ik naar de foto's kijk doet het me weinig. Ik heb niet zoveel met 'stoere' bikers..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:12 schreef Brummi3_NL het volgende:
hier paar pics
Nudie Lab 16
2 soaks
4 maanden wearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momotaro 0701
Tapered & Hemmed by TdN
2 soaks
1 coldwashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BonuspicFapfap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enjoy!![]()
![]()
waarom is die Momo al zoveel met water in aanraking geweest?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
1 soak omdat het unsanforized is
2e voor hetzelfde maar heter
en de wasbeurt omdat die smerig wasegt smerig modder tot de knieen
![]()
Cuffrupturen zijn ziekAl mijn ALD's hebben kapotte cuffs
Bij 1 nog maar 5cm aan elkaar vast. Zonder dollen, maakt niks uit, karakter. De ene broek rock je harder dan de ander toch? Zo is mijn momo nog erg netjes en mijn Edwin een beetje sloddervosje (vet, curry, mosterd, wijn, bier, lading stof, heb er zelfs een bankje in geschuurd en gelakt, doet hem goed)
Monster fit bok![]()
Wat voor fit is APC New Standard dan? Slim? Zo ja, Indigofera heeft een erg leuk broekje voor ¤120, is weer eens wat anders dan al die nudies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
God, ik zat nog op pagina 2 hihi.
Denimpr0n hierzo
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
die pouch gaat ook het hardst
niet gek aangezien ik 16 uur per dag deel over 2 broeken (behalve weekenden want dan is het alleen momo tijd)
en de pouch altijd in gebruik is![]()
Die momotaro heeft duidelijk meer progress dan de mijne, maar de mijne zit ook wat ruimer rond de benen dus zal minder hard faden.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Mijne zit wel strak... Dat gaat zich zeker terug betalen, hoop ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef don-diablo het volgende:
Die momotaro heeft duidelijk meer progress dan de mijne, maar de mijne zit ook wat ruimer rond de benen dus zal minder hard faden.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
mijne zat ook aardig strak aan het begin
maar dat is nou wel lekker uitgelopen
daarintegen vind ik de onderkant weer te wijd IMO
maargoed vandaar de taper![]()
Het krijgen van een nieuwe dry voelt altijd aan als sinterklaas
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Eat Dust zou in mijn geval een verhaaltje Gather Dust zijn... Ik vind het niks. En what the fuck is het met die (optisch) enorme lange front en backrise? Backpocket stitching is hideous by the way.
Kortom, niet voor mij.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: