Daar vragen Microsoft en Sony dan ook geld voor. Maar de hosting van een liedje is volgens mij een hele andere orde van grootte dan de hosting van een levelpack. Uiteindelijk gaat het om verscheepte MB's.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Pheno het volgende:
De shops en updateservice van Xbox en PS3 kosten ook geldDe hosting is verre van gratis.
Voor de rest roest het me. Ik vind het niet al te gek. Ik hoef niet alle DLC te kopen en voor de nummers die ik wel koop heb ik weer uren plezier. Een biertje van 2 a drie euro is sneller op in ieder geval en daar hoor ik niemand over klagenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daar vragen Microsoft en Sony dan ook geld voor. Maar de hosting van een liedje is een hele andere orde van grootte dan de hosting van een levelpack. Uiteindelijk gaat het om verscheepte MB's.
De kopieerrechten liggen bij de artiest (of de schrijver van het nummer) en gaan enkel en alleen over de muziek, niet om het arrangement. Natuurlijk kan een arrangement ook beschermd worden tegen vermenigvuldiging, maar de rechten liggen altijd bij de artiest en gaan over de muziek. Er is ook niet echt zoiets als onofficiële bladmuziek. Bladmuziek is in feite niet anders dan een kopie op papier en in die zin vergelijkbaar met een kopie op cassette of mp3.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef Poit het volgende:
Daarbij mag je echt niet zomaar bladmuziek gebruiken van een nummer zonder ook hier rechten over te betalen. Ook het gebruik van onofficiële bladmuziek mag niet. Ik gok echt dat dat de grootste kostenpost is van de DLC.
Klinkt logisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De kopieerrechten liggen bij de artiest (of de schrijver van het nummer) en gaan enkel en alleen over de muziek, niet om het arrangement. Natuurlijk kan een arrangement ook beschermd worden tegen vermenigvuldiging, maar de rechten liggen altijd bij de artiest en gaan over de muziek. Er is ook niet echt zoiets als onofficiële bladmuziek. Bladmuziek is in feite niet anders dan een kopie op papier en in die zin vergelijkbaar met een kopie op cassette of mp3.
Je hebt wel zoiets als officiële bladmuziek, maar dat is niets anders dan bladmuziek die een duidelijke goedkeuring van de artiest heeft ontvangen. Het is niet zo dat het de enige toegestane vorm van bladmuziek is.
Het is wel zo dat de kosten verschillend zijn voor de manier waarop een nummer gebruikt wordt. In dit geval is de vergelijking met karaokemuziek denkbaar.
En het hoeft van mij ook niet gratis, maar als de prijs een derde lager zou zijn, zou ik het al een stuk schappelijker vinden.
Uiteindelijk kom je ook bij Rock Band op een prijs van 2,75 euro. Die 25 cent mogen ze dan best van me hebben als de leercurve goed werkt. Als je trouwens de euro omrekent naar de dollar zit je aan een gelijk bedrag..quote:In order to receive the PRO guitar and bass play, one must pay an additional US$1.00/¤0.75/GB£0.59/80 MSP unless otherwise noted.
Elk gitaarquote:Op zondag 16 september 2012 13:32 schreef NanKing het volgende:
Bwah wat een leuk spel. Ik heb in 't verleden belachelijk veel guitar hero gespeeld.
Kan het met elke electrische gitaar gewoon of zijn het speciale gitaren? Toevallig gebruiken ze in die promo's allemaal dezelfde soort gitaar wat ikheb (epiphone).
Ik ga er toch maar eens hard over nadenken om dit aan te schaffen.
Ja, via een andere methode... Zo'n extra apparaat. (was een andere trailer van)quote:Op zondag 16 september 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Elk gitaar
Ik vraag me af of je met een akoestisch gitaar kan spelen. Ik heb zo'n stekkertje om akoestisch gitaren mee te stemmen maar de aansluiting is gewoon hetzelfde als zo'n kabel.
Als je akoestische gitaar een pickup heeft kan hetquote:Op zondag 16 september 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Elk gitaar
Ik vraag me af of je met een akoestisch gitaar kan spelen. Ik heb zo'n stekkertje om akoestisch gitaren mee te stemmen maar de aansluiting is gewoon hetzelfde als zo'n kabel.
http://www.feedbackmusic.(...)mmn/100005482/104302quote:Op woensdag 19 september 2012 21:09 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek een beginners gitaar voor dit. Wie kan mij helpen?
Thanks! Dan gaat het die ook worden.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
http://www.feedbackmusic.(...)mmn/100005482/104302
no probs brothaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks! Dan gaat het die ook worden.
Voor dat geld beter een 2e hands kopen. Een Epi ofzoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks! Dan gaat het die ook worden.
Zolang er niets mis is met je gear is het een prima winkel met kundig personeel.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:16 schreef Godtje het volgende:
Oh en feedback staat bekend om zijn slechte service, Vraag maar in het gitaristen topic
Dus de service is kut. Er moet niks mis zijn en niet meer dan twee personen in de zaakquote:Op woensdag 19 september 2012 23:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zolang er niets mis is met je gear is het een prima winkel met kundig personeel.
Het moet alleen wel rustig zijn wil je goed geholpen worden..
Als je gewoon kwaliteitsspul koopt is het een prima winkel, klaarquote:Op woensdag 19 september 2012 23:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus de service is kut. Er moet niks mis zijn en niet meer dan twee personen in de zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |