Op de E3 was het erg duidelijk aanwezig. Vreemd genoeg was het op gamescom dan weer niet te zien. In Amerika is er in ieder geval wel een tour bezig, maar Europa is tot op heden stil. Ik heb Ubisoft gevraagd wat de plannen zijn in de Benelux en wacht op antwoord.quote:Op maandag 26 september 2011 00:43 schreef B1tchwax het volgende:
Concept is tof, maar de hype machine moet nog op gang komen. Ik heb hier de afgelopen maanden niets van gezien - ondanks dat er een aantal grote beurzen zijn geweest!
samequote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Kaasmix het volgende:
Ah, hopelijk sturen ze een antwoord. Heb al een tijdje een gitaar die stof staat te happen omdat ik geen doorzettingsvermogen heb
Vind het toch raar dat een europese developer een game niet in de eu uitbrengt. Het is ook niet vanwege de hardware. Zo'n kabeltje kost geen kut.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef koei het volgende:
Ik heb de game op de E3 gespeeld en dat zag er wel goed uit! makkelijker om te leren dan de pro-mode van Rock Band 3. En het spel bevat ook wat mini-games. Ik moest echter weer snel door naar een volgende afspraak (had geen afspraak voor deze game dus heb hem even tussendoor gedaan) dus heb maar heel kort kunnen spelen. Ik ben bang dat de game voorlopig niet in Nederland zal verschijnen. Wellicht wel in Frankrijk, maar ook daar heb ik mijn twijfels bij.
Jammer, want de game heeft wel potentie.
Nadeel kan inderdaad de store zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Godtje het volgende:
Wat is het nadeel met een PS3 als je hem gaat importeren?
Dat je geen DLC kan downloaden?
Of gaat dat ook gewoon?
De Europese markt is te klein, schijnbaar. GH en Rockband hebben ook echt heel slecht gedraaid.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Kaasmix het volgende:
Ah, hopelijk sturen ze een antwoord. Heb al een tijdje een gitaar die stof staat te happen omdat ik geen doorzettingsvermogen heb
Ik vind het echt heel erg jammer dat ze zichzelf vergelijken met games als RB en GH.. Als ik de promo's mag geloven stijgen zie hier juist bovenuit..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Europese markt is te klein, schijnbaar. GH en Rockband hebben ook echt heel slecht gedraaid.
Proef sarcasme.
quote:Hi Rocksmith Fans-
As many of you know, Rocksmith will not be available in Europe until 2012. This is due to music licensing and other external factors.
For those of you in Europe who plan to import the game, we want to advise you to do so at your own risk. Here's some information that may help you with your decision:
-The XBOX 360 version of the game is region locked.
-The PS3 version of the game is not region locked, but doesn't support PAL.
-The PSN store is region locked, and therefore you will not be able to download DLC outside of your region.
Please know that we are working hard to ensure that everyone in Europe can get their hands on Rocksmith as soon as possible! Thanks for the continued support!
Maar hij komt wel..quote:
quote:As many of you know, Rocksmith will not be available in Europe until 2012.
Ik geloof er geen fuck van..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |