Ah dan hoef ik mijn hersenen verder niet te pijnigen. Hooguit een o-jaatje denk ik.quote:
Ook dit helpt mij nietquote:Op maandag 26 september 2011 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
Hij overleed anderhalf jaar na zijn wereldtitel op de flanken van de Mont Ventoux.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kennen we McKinley Morganfield beter?Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
Jij?quote:Op maandag 26 september 2011 07:05 schreef theSummoner het volgende:
Geen idee bij beide vragen, is er al iemand van de ochtendploeg om een opstarter aan te stellen?
Klopt, ik zie net alleen dat die niet door airbus zelf geproduceerd werdquote:
Dat kan alleen maar Tommy Simpson zijnquote:Op maandag 26 september 2011 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
Hij overleed anderhalf jaar na zijn wereldtitel op de flanken van de Mont Ventoux.
quote:Op maandag 26 september 2011 07:58 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Klopt, ik zie net alleen dat die niet door airbus zelf geproduceerd werd
Toch maar goed rekenen? Het was nl. wel het antwoord dat ik zocht. En het is nog vroeg![]()
quote:
En das ook goed. Bart stelt de volgende vraag?quote:Op maandag 26 september 2011 08:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Tommy Simpson zijn
Ja, want ik ben ff een bakkie doenquote:Op maandag 26 september 2011 08:10 schreef theSummoner het volgende:
En das ook goed. Bart stelt de volgende vraag?
Integendeel, je denkt te groot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |