quote:
Beidequote:
quote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef HilarityEnsues het volgende:
Erwtenplantjes, dacht ik. Met witte en rode bloemen.
Ja ik was fout. Dubbel is enkel bij een 18.52.12quote:
Die reken ik wel goed, omdat je het ook zo ongeveer uitspreekt..quote:
Ik verzamel ze blijkbaar vandaagquote:Op zondag 25 september 2011 19:03 schreef --3S-- het volgende:
En weer een poedelpunt voor banaantje?
Beginletter is een Cquote:
1. Capri, gemiddeld 203 euro per nachtquote:
ik bedoelde voor- en achternaam, maar dat specificeerde ik niet dusquote:
Stand deel 2424:quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 19:02 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Die reken ik wel goed, omdat je het ook zo ongeveer uitspreekt..
Sergio (Kun) Agüero
Stand deel 2424:
1 DragonFodder
1 HilarityEnsues
1 --3S--
1 BrandX
quote:Op zondag 25 september 2011 19:03 schreef --3S-- het volgende:
En weer een poedelpunt voor banaantje?
quote:Op zondag 25 september 2011 19:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik verzamel ze blijkbaar vandaag
quote:Op zondag 25 september 2011 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Ondanks een aanzienlijke prijsdaling blijft het Italiaanse eilandde duurste hotelbestemming ter wereld. Dit blijkt uit de Hotel Price Index (HPI) van boekingssite Hotels.com.
Wat is?
Stand deel 2424:
1 DragonFodder
1 HilarityEnsues
1 --3S--
1 BrandX
God betere het...quote:
quote:
Fireflyquote:Op zondag 25 september 2011 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
mal reynolds, simon tam en jayne cobb zijn karakters uit welke serie?
Ik wil je eigenlijk een extra punt geven voor dequote:
outtayourleague +1quote:
quote:
werkt dat nog wel op die hoogte?quote:Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef Baszh het volgende:
Waarschijnlijk een of andere vogel zonder naam
Superman was er in de jaren 30 alquote:Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
zelfs die niet, want Laika deed het al in de jaren 50 en toen was superman er nog niet
daar heb jij gelijk in, mijn vraagstelling was niet volledig. Maar ik bedoelde inderdaad in de ruimte en het antwoord was inderdaad laikequote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Baszh het volgende:
Stond nergens dat het vanuit de ruimte moest
Zitten ook heleboel insecten en kleine organismen hoog in de atmosfeer!
quote:
Laatste vrouw in de ruimte?quote:Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef outtayourleague het volgende:
[..]![]()
ze is wel een "...-ste vrouw"
Ze liet Laika uit iddquote:
Dit komt wat meer in de buurt. Ze kon er zelf weinig aan doen, behalve adem blijven halenquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 21:57 schreef Mark het volgende:
[..]Mijn Kevin Bacon-step naar George Clooney en Brad Pitt
Wel met een gezamenlijke collega, en ik heb bij het gezelschap waar hij toen speelde gewerktquote:Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef outtayourleague het volgende:
[..]Jij hebt met hem samengespeeld?
Bingoquote:Op zondag 25 september 2011 22:01 schreef outtayourleague het volgende:
hij speelde vroeger bij TeNEEter, daar heb ik hem nog o.a. Macbeth en Antigone zien spelen toen ik op de middelbare school zat. Heb me dat pas later gerealiseerd
quote:Op zondag 25 september 2011 22:03 schreef Mark het volgende:
[..]
BingoHeb je ook Kunst gezien? Het beste wat ze gemaakt hebben. En nu dwaal ik te ver af in SC
Dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]Ik begrijp de hele conversatie niet
Ben al bijna 15 jaar niet meer in het Badhuis geweest, ik weet het niet.quote:Op zondag 25 september 2011 22:03 schreef Mark het volgende:
BingoHeb je ook Kunst gezien? Het beste wat ze gemaakt hebben. En nu dwaal ik te ver af in SC
Tekst van welk nummer, en van welke band?quote:Rows of houses, all bearing down on me
I can feel their blue hands touching me
All these things into position
All these things we'll one day swallow whole
quote:
Zo is ie compleet.quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef Mark het volgende:
Is dat geen shot uit de clip van street spirit?
Yep, 's ochtends dus wedstrijden volgenquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zal wel een andere doen dan. Dank voor je eerlijkheid lub.
Ik was vergeten de naam Laurel weg te halen bij mijn tweede stukje.quote:
Misschien kun je beter naar bed gaan.quote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ah. En wat was het antwoord? Want nou wil ik het ook wel weten
Tikkie terugquote:
Terwijl ik dat aan het typen was, werd de reaktie erboven geplaatstquote:Op zondag 25 september 2011 22:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar bed gaan.
Jij typt langzaam dan, ik postte het antwoord 6 minuten ervoorquote:Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Terwijl ik dat aan het typen was, werd de reaktie erboven geplaatst
De baby is er!!!quote:
Zeker!quote:
Krent niet van een druif?quote:Op maandag 26 september 2011 01:20 schreef Baszh het volgende:
Wat is het een kutvraag eigenlijk misschien doe ik wel een ander - dit ligt zo voor de hand dat je het misschien niet zegt
ander kleur, ander ras, een pot nat!quote:
Ah dan hoef ik mijn hersenen verder niet te pijnigen. Hooguit een o-jaatje denk ik.quote:
Ook dit helpt mij nietquote:Op maandag 26 september 2011 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
Hij overleed anderhalf jaar na zijn wereldtitel op de flanken van de Mont Ventoux.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kennen we McKinley Morganfield beter?Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
Jij?quote:Op maandag 26 september 2011 07:05 schreef theSummoner het volgende:
Geen idee bij beide vragen, is er al iemand van de ochtendploeg om een opstarter aan te stellen?
Klopt, ik zie net alleen dat die niet door airbus zelf geproduceerd werdquote:
Dat kan alleen maar Tommy Simpson zijnquote:Op maandag 26 september 2011 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
Hij overleed anderhalf jaar na zijn wereldtitel op de flanken van de Mont Ventoux.
quote:Op maandag 26 september 2011 07:58 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Klopt, ik zie net alleen dat die niet door airbus zelf geproduceerd werd
Toch maar goed rekenen? Het was nl. wel het antwoord dat ik zocht. En het is nog vroeg![]()
quote:
En das ook goed. Bart stelt de volgende vraag?quote:Op maandag 26 september 2011 08:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Tommy Simpson zijn
Ja, want ik ben ff een bakkie doenquote:Op maandag 26 september 2011 08:10 schreef theSummoner het volgende:
En das ook goed. Bart stelt de volgende vraag?
Integendeel, je denkt te groot.quote:
Veuls te groot! Deze vogel is van kop tot staart een centimeter of 30-35.quote:
volgens mij heb ik ze wel gezien op de vogelshow op blijdorp. maar geen idee meer hoe ze heten.quote:Op maandag 26 september 2011 08:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Veuls te groot! Deze vogel is van kop tot staart een centimeter of 30-35.
Tong! Ik miste je pas geleden toen niemand Felix Savon kendequote:
quote:Op maandag 26 september 2011 08:51 schreef Mark het volgende:
Ik neem aan dat ze wel onderling verbonden zijn en niet 2 willekeurige mensen?
quote:
quote:
Palestina was de ander.quote:
Omdat ik wist dat Vaticaanstad een observerende status hadquote:Op maandag 26 september 2011 09:00 schreef lubje25 het volgende:
Waarom Vaticaanstad?
Ik weet het niet. Was een gok. Aangezien Zweden vaak "neutraal" wilde blijven leek me een observerende rol wel passen
De vraag klopt nog, het antwoord is alleen andersquote:Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef Bart het volgende:
In 2006 is er nog een Europees land lid geworden las ik net toevallig dus je vraag klopt niet.
Nope, nog steeds goeie richting (vanaf hier gezien danquote:Op maandag 26 september 2011 09:10 schreef lubje25 het volgende:
toch maar een gok, vraag me niet waarom![]()
Moldavië?
quote:
quote:
Ik zocht eerst Zwitserland, dat werd lid in 2002...'neutraal'...my assquote:
quote:
Dat wist ikquote:Op maandag 26 september 2011 09:30 schreef Asap het volgende:
Wie o Wie?
was a Marxist–Leninist revolutionary and the leader of Albania from the end of World War II until his death in 1985, as the First Secretary of the Party of Labour of Albania.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |