SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ლ(ಠ益ಠლ)
quote:
quote:
Mijn hoofd vat de lege regels als pauzes op... dat is ook heel droog..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou echt van dit plaatje. Zo droog. en als je het een beetje goed leest (met interpunctie) geweldigggg
een stoel heeft maar 4 poten, geen 5...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou echt van dit plaatje. Zo droog. en als je het een beetje goed leest (met interpunctie) geweldigggg
Een burostoel welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef ukga het volgende:
[..]
een stoel heeft maar 4 poten, geen 5...
Dat bedoelde ik dus met "interpunctie" pauzes door middel van witregels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mijn hoofd vat de lege regels als pauzes op... dat is ook heel droog..
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef ukga het volgende:
[..]
een stoel heeft maar 4 poten, geen 5...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste schijnt echt waar te zijn volgens reacties
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor je dan geluiden en een druk op je borst na 20-30 minuten? Wil het proberen maar durf niet
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:17 schreef dekilo het volgende:
Dat is geen fim maar een tv serie genaamd breaking bad.
Volgens mij was dit moment ergens in seizoen 3.
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:20 schreef Antilurker het volgende:
Volgens mij is dat Breaking Bad, maar weet het niet zeker.Spuit 11, 12 en 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb even gezocht en hier is een linkje met een iets gedetailleerdere beschrijving. Het heet de 'WILD'-techniek.
http://www.world-of-lucid(...)ed-lucid-dreams.html
Njah, druk... Weet niet, kan het niet omschrijven. Je voelt wel dat je 'weg' bent, zeg maar. En op een duur hoor je wel geluiden, ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor je dan geluiden en een druk op je borst na 20-30 minuten? Wil het proberen maar durf niet
Ik kan dit, maar meestal ongewild. Het is eigenlijk altijd eng.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]![]()
!
Ik heb het net gelezen en wil het eigenlijk ook wel proberen. Klinkt best eng (kan het berhaupt wel?)
Dat s fucking waar. Meest bizarre shit dat ik ooit heb mee gemaakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste schijnt echt waar te zijn volgens reacties
Zie ook: Er is iets engs gebeurt vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:17 schreef Strani het volgende:
Ik heb even gezocht en hier is een linkje met een iets gedetailleerdere beschrijving. Het heet de 'WILD'-techniek.
http://www.world-of-lucid(...)ed-lucid-dreams.html
Hollander misschien, Brabanders zijn veel aardiger en doen dat nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef error_404 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)npoep_superheld.html
Als we dan toch dumpertlinkjes plaatsen, is dat pas een echte held. Benieuwd wanneer de eerste Hollander dit doet
Whoaquote:
Ik wil het ook zo graag kunnen maar ik probeer niet hard genoegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |